Uitstekende kennismaking met dit bedrijf.

Ik werd zeer prettig ontvangen en te woord gestaan. Ook in andere opzichten maakte het bedrijf een goede indruk. Het was mijn eerste bezoek aan dit bedrijf dus deze eerste indrukken waren erg belangrijk. Resultaat: ik word hier vaste klant. Minder goede indruk: ik vond de showroom overvol, het manoeuvreren wordt behoedzaam en modellen op enige afstand bekijken is moeizaam. Zou niet weten hoe dit anders te doen. Niet onbelangrijk nevenaspect: in de tekst hiernaast is het woord 'personeel' taalkundig enkelvoud. Het daaropvolgende werkwoord 'maken' moet dan ook 'maakt' zijn. Ook in andere opzichten is de tekst voor verbetering vatbaar waarover ik graag en om niet kan adviseren. Mijn mailadres is dirksingelenberg@gmail.com

Prima geholpen en duidelijke uitleg van de verrichte werkzaamheden

Prima geholpen en duidelijke uitleg van de verrichte werkzaamheden

We zijn uiterst vriendelijk te woord gestaan, heldere en begrijpelijke antwoorden op alle vragen, fijne service!

Toppers

In het kort. Probleem met de remmen. Naar de garage gereden. Probleem direct gecontroleerd en opgelost. Remschijven en blokjes vervangen.

prima garage met deskundig personeel

mijn lekke en defecte band snel verwisseld nadat ze een nieuwe moesten bestellen. dezelfde dag helemaal goed geregeld, het reservewiel keurig opgeborgen en de willen verwisseld van plaats. van alle wielen de bandenspanning gecontroleerd.

Eigenlijk is alles prima, iedereen is vriendelijk, uitleg is uitstekend ik kan niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben . en dat is fijn want moet toch vanuit Zutphen naar Dieren [met de fiets] terwijl er ook dicht bij garages zijn, maar ik heb het graag voor over. Vandaar dat alle sterren geel zijn. Met vriendelijke groet , Frank Peters

Gewoon vertrouwd.

Zijn al jaren klant. We hebben altijd het gevoel dat we gewoon goed geholpen worden en dat er niet zomaar iets wordt gedaan. Alles gaat altijd in overleg.

erg betrouwbaar en ontspannen

Ik vind de medewerkers bij het autobedrijf Aal Storteboom in Dieren prettig in de omgang. Er is altijd tijd om even iets te bespreken of te overleggen . Daarbij zijn de afspraken die zijn gemaakt altijd nagekomen . Dus wij zijn erg positief over de service die is geboden . Roel Bos

een zeer goede autodaeler met goede service

een zeer goede autodaeler met goede service als ik wat met de auto heb maken ze het meteen

snelle hulp

hulp kwam snel ter plaatse.

's ochtends auto gebracht, telefoontje gekregen toen hij klaar was. nu even in de gaten houden of het euvel verholpen is.

Goed en snel

Snelle en goede vervanging van 2 lampen.

Prima!

Goede service, snel geholpen.

Gerepareerd na diagnose van storingsmelding van versnellingsbak en conform afspraak hierover.

Zeer positief

Heldere uitleg over kosten bij een onderhoudsbeurt plus APK. Deskundig advies.

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen en sneller dan afgesproken de auto op kunnen halen.

Prettige serieuse garage

Prettige serieuse garage

zeer goed

reparatie airco, was meer defect dan alleen bijvullen. werd van de voren gebeld wat er defect was en de kosten zijn. ben zeer tevrede met de reparatie hij werk weer perfect.

rustige monteur, goede uitleg

Tevreden!

Al meer dan 30 jaar klant!

Goed geholpen

Geweldig geholpen!!

Onze auto was in Italië kapot gegaan en is pas na 3 weken teruggekomen naar NL. Bij Aal Storteboom vervangend vervoer geregeld. Daar werd meegedacht over de repatriëring van de auto en coulant omgegaan met het tarief van het vervangend vervoer. Bij terugkomst van de auto zijn er direct foto's gemaakt van rare vlekken op de auto. Doorlopend goede communicatie met ons. Wij blijven klant :-)!

Altijd een prima service en hartelijk ontvangst

Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam

Zeer goed geholpen.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!