Geweldige service

Onverwachts startte onze auto niet. Nog dezelfde dag kwam de monteur langs. Er was iets met de afstandsbediening. De auto werd gereset en doet het weer. Heel vlotte hulp!! En dat op vrijdagmiddag. Super!

Goed zoals altijd

Gewoon goed

Top bedrijf

Niets aan te toe te voegen

Goed gevoel bij het bedrijf

Fijne verkoper die goed luistert naar de wensen van de klant. Gaf een erg goed gevoel. Uiteindelijk heb ik mijn nieuwe auto nog een paar dagen eerder kunnen ophalen dan afgesproken. Top service!

Er wordt goed naar mij als klant geluisterd en dat is erg plezierig

Goed en accuraat

snel, goede communicatie en afspraken nakomen.

als nieuwe klant heb ik op een prettige manier kennis gemaakt voordat ik mijn auto ter controle/reparatie heb aangeboden. De reparatie is snel en netjes uitgevoerd. De prijs was conform opgave vooraf.

Goed gevoel

Fijne verkoper en alles volgens afspraak verlopen.

geweldig

Prima service, snel geholpen. zeer klantvriendelijk.

Goede service en uitleg over de uit te voeren werkzaamheden, die vervolgens correct worden uitgevoerd.

Tevreden

Klantgerichte service

ik kom al sinds 1998 bij dit bedrijf en ik ben altijd netjes geholpen ;)

Zie boven

Voor het eerst bij Storteboom: Zeer prettige ontvangst en uitleg. Ik denk, een goede keuze voor Storteboom

Prettige en ontspannen afhandeling

Correcte en vakkundige dienstverlening! I

bedrijf komt zeer deskundig over.

Bedrijf komt zeer deskundig over. Goede service

Zeer goed.

Geweldig.

Een warme zomerdouche!

Geweldig bedrijf. Duidelijk, helder, eerlijk, betrouwbaar, marktconforme prijzen, ter zake kundig, vriendelijk, heerlijke koffie. Woorden schieten tekort.

Erg netjes geholpen

De prijsverwachting vooraf aangegeven Is erg plezierig Alles netjes op tijd afgewerkt

Goeie service en professionaliteit!

Dit was de 1e keer dat wij iets aan de auto moesten laten maken. Aal-Storteboom biedt goeie service aan en legt alles goed uit. Het kostenplaatje is duidelijk en wordt netjes vermeldt bij de afspraak. Op die manier kom je ook niet voor verrassingen te staan.

Directe service

Na een opmerking op de display over het oliepeil, direct contact opgenomen met garage. Kon gelijk komen en een en ander is verholpen.

Ik ben erg tevreden. De auto weg gebracht voor een APK keuring.

Goede service, snel en helder

Door verwezen naar deze garage, fijn contact, vanaf het begin een duidelijk plan. N.a.v. de diagnose overleg moment en kosten plaatje gekregen. Akkoord gegeven en toen is het onderdeel vervangen en deed alles het weer zoals moet. Super service na een zoektocht van een paar weken hebben deze helden het probleem gevonden en ook nog gemaakt!!!

Fantastisch

We zijn weer prima geholpen, goede service.

Duidelijke uitleg van wat er nog moet gebeuren. Altijd goede service.

Vriendelijk en transparant

Een exact verslag van wat de gedaan is en welk onderhoud eraan zit te komen. Heel fijn. En vriendelijke mensen.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 30 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maken gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij zijn nu vooral bekend om Peugeot en Citroën!