Gewoonweg eerlijke mensen die echt helpen

Je wordt goed te woord gestaan door kundige mensen die afspraken keurig nakomen.

Super!!

Goede service, behulpzame medewerkers

Verkoop en aflevering prima Inclusief all seasonbanden navigatie geüpdatet goeie service vandaar 5 sterren,dit is de 2e auto vorige keer ook goeie service.

GOED met hoofdletters.

Tja, je zoekt een auto, een bepaald type en komt hier terecht. Import uit Duitsland en de auto glimt je tegemoet. 12 April opgehaald iets sneller dan verwacht. Geheel als verwacht keurig. Heldere communicatie, wederzijds. Eerste kennismaking keurig, er werden wat alternatieven aangeboden. Proefrit, auto stond geheel als afgesproken keurig klaar. Aflevering, niks op aan te merken. Prima koffie met een :-) Al met al liep het keurig soepel, geen geneuzel. Nu maar rijden en zien hoe het verder gaat. Al met al de indruk is een fijn, kleiner( ik hoop dat ik je niet te kort doe) familiair bedrijf. Gedragen door de eigenaar. Zal ik nu 4.5 of 5 sterren geven.... nou ja afronden maar. 10 punten!

Zeer klantvriendelijk

Veel geduld en goede uitleg. En doen hun best de klant ter wille te zijn.

Prima service.

Afspraken punctueel. Goed overleg mogelijk. Auto rijdt weer prima.

Fijn garagebedrijf met vriendelijke en kundige mensen.

Ivm marterschade contact opgenomen met Aal-Storteboom Dieren. Wij laten hier ook het reguliere onderhoud aan de auto uitvoeren. Ik kon snel terecht, werd vriendelijk en vlot geholpen, en kon snel weer veilig verder rijden. Er werd gerepareerd wat stuk was en gecontroleerd of er geen verdere problemen waren. En lekkere cappuccino.

prima bedrijf goede service

Uitstekend geholpen na bijna 1 jaar nadat ik de auto daar gekocht had. Vriendelijk snel en goed werk geleverd. Top service

Vriendelijke medewerkers en duidelijke uitleg bij reparatie

Prima geholpen, fijne garage

Vlotte, correcte en vriendelijke service

Vlotte, correcte en vriendelijke service

Uitermate prettig en goed

Bij de aankoop van de andere auto was ik goed en prettig behandeld. Afspraken werden goed nagekomen en de afhandeling van de auto werd uiterst correct gedaan

Snel en vriendelijk geholpen

Mijn e-mail adres onderaan is niet goed. Moet zijn [email protected]

Zeer goed geholpen

Een uitstekende en persoonlijk gerichte garage.

De garage voldoet voor mij uitstekend. Heldere afspraken, vlotte en goede communicatie met heldere terugkoppeling. Het contact met de medewerkers is zeer plezierig en persoonlijk. Er wordt altijd voldoende tijd en aandacht aan de klant besteed. De garage heeft (voor ons) veel mooie en goede auto's in de showroom staan. Een auto wordt altijd keurig door de garage afgeleverd en de onderhoudsbeurten verlopen naar volle tevredenheid. Heb de garage al bij diverse mensen aanbevolen en zal dat in de toekomst zeker blijven doen.

Top service.

Kreeg goede uitleg en werd meteen geholpen, alsnog bedankt.

Vaklui.

Top garage !!!!!!!

Goed, met verbeterpunten

Goed en professionele ontvangst, duidelijke afspraken, heldere informatie ook bij afhalen van de auto. Voor een interieur onderdeel dat ik gevraagd heb te monteren moest ik betalen, en dat is geen probleem. Graag zag ik dan wel dat interieur onderdelen die in het kader van het onderhoud/onderzoek gedemonteerd waren wel weer gemonteerd worden als ik de auto weer ophaal. Dat was nu niet het geval.

Prima geholpen

Prima geholpen.

Gewoon perfect

Behulpzaam en snelle service

Ik kon gelijk langskomen voor een nieuwe accu, en na even wachten was de auto weer klaar.

Je kunt prima afspraken maken, die ook worden nagekomen

Je wordt correct te woord gestaan; je krijgt voldoende informatie en toelichting. Ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen

Mooie goede auto gekocht met top service er bij

Goede service en erg vriendelijk

Goede ervaring

Al jaren een trouwe klant bij Aal Storteboom. vakundige garage.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!