Goede garage!

Prettige ontvangst, goed contact en zeer tevreden over hoe de auto is afgeleverd.

Kon snel terecht en probleem werd direct opgelost.

Prima.

Goed behandeld en gedaan wat gedaan moest worden. Tevens vriendelijk

Afspraken die gemaakt zijn, zijn nagekomen. Ook de van te voren vastgestelde koste klopte, Natuurlijk schrik je als je de rekening gepresenteerd krijgt. maar wel duidelijk. wel blijven ze allemaal vriendelijk

Lekker snel

Er moest een koplamp vervangen worden, en dit kon meteen gedaan worden. Super snel !

prettige vakkundige mensen

klantvriendelijk, persoonlijk, snelle en goede service

Snelle en keurige afhandeling van aankoop tweedehands auto

Binnen anderhalve week was de zaak netjes en correct uitgevoerd. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen!

Snelle en nette afhandeling

Keurig geholpen

Goed dat deze garage er is in Dieren

Afspraak werd netjes bevestigd en wij werden keurig gebeld om te overleggen over werkzaamheden.

Zeer behulpzaam

Kan altijd komen zeker na de crach goed opgevangen

Correcte en snelle afhandeling

Prima service, snel geregeld!

Snel geholpen, goede klantgerichte service

uitstekend geregeld en uitgevoerd

Alle afspraken zijn prima uitgevoerd.

Zoals altijd, heel goed

Geweldige service, hoog vakmanschap, betrouwbaar, al 25 jaar klant, ook nu nog, terwijl ik al bijna 5 jaar in Doetinchem woon!

Prettige sfeer.

Volvo V 60 aangeschaft. Prima geholpen, aflevering conform afspraak.

Zeer voortvarend een probleem opgelost.

Na een schade aan de ruitensproei-installatie leek het probleem op zijn vroegst de volgende dag aangepakt te kunnen worden. Door een meevallende andere klus en vlotte levering van de te vervangen pomp was de klus nog voor 5 uur klaar. Supersnel! Dank!!!

Diagnose kost 90 euro!

Breng auto met diagnose 1 bougie werkt niet (was eerder aan de hand)Receptionist verzekerd mij we gaan eerst kijken en bellen U dan. Eigenaar belt: dit klopt we gaan repareren voor 480 euro Ik vind dit teveel en wil de auto weer ophalen Eigenaar dat kan maar dan wel 90 euro betalen voor arbeidsloon en gebruik diagnose apparaat!

Prima,

Goed contact en duidelijke afspraken..

Vriendelijk geholpen; alles geregeld conform afspraak

Zie bovenstaande regel, ik heb er niets aan toe te voegen

prima en communicatie goed

tevreden

Heel erg tevreden.

aardige mensen bij het bedrijf, goede informatie, kortom zeer tevreden.

Direct vervangen batterij contactsleutel geen enkel probleem.

Zeer goed.

Uitstekende service, uitleg over reparatie was helder en transparant.

goede service en een hele goede uitleg

ik kom al jaren bij deze autobedrijf ze zijn heel behulpzaam en denken ook goed met de klant mee uitstekende medewerkers altijd vriendelijk duidelijke uitleg alleen de autoonderdelen zijn wel erg duuren de btw en de manuren die er dan nog bij komen dat zou wel wat goedkoper mogen maar voor de rest is het prima

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 30 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maken gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij zijn nu vooral bekend om Peugeot en Citroën!