goede service kom er al jaren.

altijd een goede service kom er al jaren.

snelle service

Kwam ivm "storing moter regeling, zonder afspraak en werd prompt geholpen. Fijn.

Vriendelijke en goede service

Vriendelijk personeel die een goede service verlenen. Duidelijk in de communicatie en geven goed advies over de uit te voeren werkzaamheden.

Vriendelijk personeel snel en correct geholpen.

Betrokken

Accuraat bij garantie verlening

Betrouwbaar

Prettige en betrouwbare garage

Uitstekende service

Klantvriendelijk en vakkundig

Zeer tevreden over deze garage, vriendelijk. Netjes gebeld als er wat gevonden word. Kom hier zeker terug.

Aanpak onderhoud auto en klantgerichtheid als zeer positief ervaren.

Voor het eerst voor onderhoud van mijn personenauto als klant aangemeld en inmiddels de eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Dus veel klantenervaring nog niet opgedaan. Maar wat opvalt t.o.v. eerdere garagebedrijven is de gedetailleerde aandacht voor het voertuig en die daarna op schrift wordt weergegeven. Je voelt je als klant gewaardeerd. Het voelt goed. Er kan altijd wat voorvallen. Belangrijk is het dan hoe het wordt opgelost. De tijd zal het leren.

Duidelijk en volgens afspraak snel goed geholpen

Service en klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf duidelijk voorop

In 1 woord top

uitstekend

Direct geholpen en na 10 minuten was alles weer geregeld.

Prima service en communicatie

Prima service en communicatie! Ik werd netjes gebeld over de gebreken van mijn auto.

Helemaal naar wens!

Goede reparatie, komt afspraken na, vertrouwd!

Fors onderhoud wordt prima uitgevoerd na Goed overleg met de werkplaats.

Zoals het hoort te zijn

Ontvangst zoals het hoort te zijn en vervolgens komen ze de afspraken na en lossen het probleem gelijk op.

word altijd prima geholpen

word er altijd goed geholpen en een prima service

Snel en vriendelijk

Tevreden

Al sinds jaren mijn vertrouwd adres voor goede service, onderhoud en raparatie.

Vanaf 2014 bij mijn eerste bezoek en tot op de dag van heden alleen maar goede ervaringen in alle opzichten. Goede service, vakkundig onderhoud en reparatie. Vakkundig en vriendelijk personeel.

Fantastisch

Werd meteen geholpen, ook goed advies

Top goed geregeld

Vriendelijke en behulpzame werknemers. Ik ben goed geholpen. Ik heb een goede prijs betaald en de auto zag er nog super mooi uit. Ik ben super blij met mijn nieuwe auto en met de goede service!

Keurig geholpen

Keurig geholpen en storing verholpen volgens prijsopgaaf.

Geweldige service

Onverwachts startte onze auto niet. Nog dezelfde dag kwam de monteur langs. Er was iets met de afstandsbediening. De auto werd gereset en doet het weer. Heel vlotte hulp!! En dat op vrijdagmiddag. Super!

Goed zoals altijd

Gewoon goed

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 30 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maken gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij zijn nu vooral bekend om Peugeot en Citroën!