Een heel betrouwbaar en eerlijk autobedrijf

Het contact met de medewerkers van Aal-Storteboom is heel helder en ze geven goede adviezen. Ze zijn ook altijd bereid even tussendoor een klein probleem te verhelpen, dat heb ik nu drie keer meegemaakt. De monteurs hebben kennis van zaken en zijn heel beleefd en vriendelijk.

Service zoals bekend en verwacht.

Goed, meer woorden zijn niet nodig.

Prima bedrijf 👍🏻

Nieuw setje banden snel en goed geregeld

Snel geholpen

Ik ben zoals altijd weer snel en goed geholpen.

Keurig en volgens afspraak

Zie boven.

Goede uitleg

Vandaag de bandenwissel keurig via thuisservice geregeld.

zeer tevrede

al 17 jaar klant, altijd goed geholpen en de werkzaamheden worden altijd goed uitgevoerd

Goed contact!

betrouwbaar

Zoals altijd: duidelijke afspraak, prima contact, zorgvuldig onderhoud/reparatie.

goed mee gedacht

de aankoop van de peugeot en het inruilen van mijn Opel is allemaal naar wens verlopen.

Zeer goede service!

Korte lijnen, duidelijke afspraak, snelle reparatie! Helemaal zoals het hoort!

Vriendelijk, zeer ervaren bedrijf

Medewerkers zijn vriendelijk, ervaren en leggen goed uit wat er evt aan reparaties En of onderhoud gedaan moet worden.

Voldoende telefonisch contact bij onvoorziene reparaties.

Perfecte service

Vriendelijk en professioneel

Prima.

Betrouwbaar, gespecialiseerd en super vriendelijk.

Naar vermogen gehandeld door garage

Jammer dat niet alles betreffende de auto in eigen garage verholpen kon worden. Een en ander heeft ons onzeker gemaakt, ondanks alle service die er is verleend. Eigen garage kan geen contact leggen bij eventuele garantie. Wel goed dat zij dit over hebben laten nemen door dealer van ons merk auto. Jammer dat het onderhoudsboekje niet meer aanwezig is in de auto. Wel kopieen gemaakt door eigen garage en per e-mail naar ons verzonden.

vakkundige uitvoering rearaties en onderhoud

vakkundige uitvoering rearaties en onderhoud, alles in goed overleg van te voren geregeld

Zeer fijne en nette garage

Ik heb mijn auto ingerolen tegen een andere zonder bij betaling, en ik ben zeer blij met mijn nieuwe auto, hik rijd als een zonnetje ;)

Goede ontvangst, prettige omgang met partner.

zeer tevreden

prettige ontvangst. goed overleg en snelle vakkundige afhandeling

Heel goed fijne mensen

storing elektronica onder garantievoorwaarden perfect opgelost

duidelijke afspraak en goede service

Altijd goede info en klantvriendelijk

Niets aan toe te voegen; zie vorige opmerking

uitstekend

Op een zeer prettige, en correcte manier geholpen. Tevens is onze auto super netjes afgeleverd met alle uitleg van dien.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 30 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maken gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij zijn nu vooral bekend om Peugeot en Citroën!