Fijne interactie, goede service, lekkere koffie. Plek om even te zitten, te werken. Mogelijkheid om fiets te lenen en er op uit te gaan. Mooie showroom.
wordt er altijd prima geholpen
Vooral contact gehad met Eric Stokvis en de monteurs. We waren zeer tevreden over de inruilprijs , de service , het contact en de afhandeling. Ga zo door boys.
Goed geholpen en goed meegedacht, Ze willen je niet afzetten. Ze denken mee in de juiste oplossing en niet om je zoveel mogelijk geld te laten betalen.
Moest voor een check up naar de garage en realiseerde mij dat ik ipv te wachten intussen een boodschap kon doen, alles werd in het werk gesteld om mij van een kernactiviteiten te voorzien! En ha hoor gelukt! Bij terugkomst stond de koffie klaar en stond mijn eigen auto weer klaar!
Vlotte, vriendelijke afhandeling. Er wordt meegedacht.
Ik heb mijn, eerder bij u gekochte Toyota Auris, ingeruild voor een Ford C-Max. Na een vlotte reactie en een keurige offerte op mijn E-Mail kon ik al snel een afspraak maken voor een proefrit. Door de nette en duidelijke benadering van de verkoper was de keuze gauw gemaakt en kon ik 10 dagen later mijn Ford C-Max ophalen. Alles was keurig geregeld, de auto stond "spic en span" klaar. Dmv het lekkere, gekregen flesje wijn hebben we er "1 op genomen" en we hopen veel plezier te mogen beleven van onze nieuwe aankoop. We zijn er blij mee en tevreden over de nette/vlotte afwikkeling
Mijn ervaring met de verkopers van het bedrijf is zeer positief. Ze nemen de tijd voor je en luisteren goed naar wat je wensen zijn. Ze denken met je mee en leggen alles heel duidelijk en rustig uit.
alles top geregeld
Het aankoopproces is goed verlopen. Ik heb 2 keer een proefrit kunnen maken, werd goed geholpen in de uitleg van de auto, er werd mij de ruimte gegeven om mijn keuze te maken. Niet opdringerig. Overigens vind ik dit gedeelte van de koop altijd het makkelijkste. je koopt een auto van ruim 42.000 euro. Ik haal op donderdag 30 december de auto op en wil vervolgens zondag 2 januari 's avonds weg. Auto start niet en geeft allerlei foutmeldingen. Uiteindelijk Lexus assistance gebeld. Was er binnen een half uur. Accu bleek onvoldoende opgeladen te zijn. Waarschijnlijk vanwege lang stilstaan. Er werd mij geadviseerd om Lexus Zwolle toch hierover te bellen. Maandag 3 januari gelijk gedaan. Kreeg na een hele ochtend bellen gewoon niemand aan de telefoon. Er werd niet opgenomen. Daar goed geholpen. Er werd zelfs een nieuwe accu ingezet wat waarschijnlijk helemaal niet hoefde. Moest wel even naar Zwolle rijden waardoor ik vrij moest nemen van mijn werk.
Originele beoordeling
Het aankoopproces is goed verlopen. Ik heb 2 keer een proefrit kunnen maken, werd goed geholpen in de uitleg van de auto, er werd mij de ruimte gegeven om mijn keuze te maken. Niet opdringerig. Overigens vind ik dit gedeelte van de koop altijd het makkelijkste. je koopt een auto van ruim 42.000 euro. Ik haal op donderdag 30 december de auto op en wil vervolgens zondag 2 januari 's avonds weg. Auto start niet en geeft allerlei foutmeldingen. Uiteindelijk Lexus assistance gebeld. Was er binnen een half uur. Accu bleek onvoldoende opgeladen te zijn. Waarschijnlijk vanwege lang stilstaan. Er werd mij geadviseerd om Lexus Zwolle toch hierover te bellen. Maandag 3 januari gelijk gedaan. Kreeg na een hele ochtend bellen gewoon niemand aan de telefoon. Er werd niet opgenomen. Ik heb de voicemail van de verkoper ingesproken maar ben nog niet teruggebeld. Uiteindelijk maar Toyota Zwolle gebeld. Daar wel goed geholpen. Er werd zelfs een nieuwe accu ingezet wat waarschijnlijk helemaal niet hoefde. Moest wel even naar Zwolle rijden waardoor ik vrij moest nemen van mijn werk. Ik weet echt niet of ik moet aanbevelen. Vind ik een lastige. Vriend van mij heeft mij juist gewezen op de Lexus vanwege de ontzettend goede service, Hij heeft zijn auto bij Lexus Arnhem gekocht en heeft niets dan lof
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, kopje koffie. De service is uitstekend en ze hebben alle tijd voor je. Ik heb mijn tweede Lexus vorige week opgehaald en wederom: ik ben zeer tevreden!
Omdat ik snel een vervangende occasion nodig was, heeft de verkoper mij goed goed geadviseerd naar de mogelijkheden. Binnen 2 uur had ik al de mogelijkheid om de nieuwe aankoop op mijn naam te laten overschrijven. Top.
Ook bij oudere occasion
Prima service en duidelijke afspraken.
Ik heb in december 2021 een Toyota Yaris gekocht, we zijn bijzonder vriendelijk ontvangen, alles werd goed uitgelegd, bepaalde zaken die ik op de auto wilde hebben aangepast. Perfect! De dag voor kerst konden we de auto ophalen, de tank was halfvol, maar meneer Kuiper vulde hem vol. Fijne behandeling, en heel fijne auto.
Zie bovenstaand.
Clear and honest
Goede communicatie over gewenst onderhoud gezien de persoonlijke situatie. Doen wat ze zeggen.
Bij de aankoop van onze nieuwe Toyota zeer prettig geholpen door de verkopen na eerder kontakt via whatsapp. Gemaakte afspraken nagekomen.
Vanaf de eerste stap in het bedrijf aangenaam contact zonder opdringen. Kortom een sociale zakelijke begeiding die vertrouwen wekte. We zullen het meemaken.
Fijne communicatie, vlot afspraak ingepland, vriendelijke sfeer en goede service.
klant is koning en dat ervaar en voel je direct zodra je in Zwolle de showroom binnenstapt. Dan scoor je direct als autobedrijf. Je loopt op je gemak daar rond en kijkt naar die glimmende auto's , die daar staan. Totdat er een medewerker op je afkomt en vraagt vriendelijk; Zoekt u iets speciaals ? Ja, eigenlijk wel....een hoge zit, achter het stuur ivm met mijn specifieke klachten......en zo ging dat verder en kwamen we op de Verso S, die ik al eerder in mijn bezit had......en ik eigenlijk NIET had in moeten ruilen voor de Yaris, waar ik nu in rijd. 'k zal voor u kijken, wat we nog in Raalte hebben staan. En zo is het gekomen. Ik rijd nu in een Verso S automaat met veel extra's. Ben er blij mee...!!!!
We hebben hier een auto gekocht en dat was opzich prima. Er werd gezegd dat dit een eerlijke en betrouwbare garage was en dat er niet onderhandeld hoefde te worden. Dat het bij deze garage niet zoals een keuken kopen is. Daarnaast was Toyota '1000% betrouwbaar'. Op goed vertrouwen heb ik dat daarom ook niet onderhandeld en niet alles uitvoerig laten onderzoeken. Na de aankoop bleek dat er zomerbanden op de auto staan. Om echt goede service te leveren, had dit wat mij betreft wel gezegd mogen worden en hierover worden meegedacht, zeker met het weer van nu (-6!). Het is een keuze van van het bedrijf om dit misschien zo aan te pakken, maar dat matcht niet helemaal met het hierboven geschetste beeld. Ik voel me nu alsof ik in de verkooppraatjes ben getrapt en niet zo goed gelovig had moeten zijn. Wederom: dit is een keuze. Een aantal dagen later startte de auto moeilijk. Toen ik belde was het eerste wat gezegd werd aan de telefoon: maar jullie hebben het extra garantie pakket niet afgenomen. Gelukkig mochten we na wat aandringen toch langskomen. Het was daarna moeilijk de technische collega te overtuigen toch even echt inhoudelijk te kijken naar de auto. De problemen werden vooral naar mij toegeschoven dat ik de auto op de verkeerde manier had proberen te starten. Wat bleek? De accu was 'niet betrouwbaar'. Dit terwijl dat onze eis was dat die vooraf gecontroleerd werd. Gelukkig wel een nieuwe accu gekregen waarmee hij rijdt. Er kon echter geen sorry vanaf. Dit maakt dat ik mijn hart vasthoudt of we niet meer mankementen zullen tegenkomen en dat deze garage voor mij niet als 100% betrouwbaar wordt aangemerkt.
Geachte mevrouw van de Watering, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw geen goed gevoel heeft overgehouden aan onze service. De reden waarom ter bevestiging werd gevraagd of uw geen afleverpakket heeft gekozen, is dat u anders gebruik had kunnen maken van de Toyota pechhulpservice. De ze komt gratis bij u aan huis om assistentie verlenen. Dit is in uw geval helaas niet aan de orde. Nu moesten wij even schakelen om hulp aan huis te regelen om u toch zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen. Gelukkig had u de auto ondertussen toch zelf weer aan de praat gekregen zodat u naar ons toe kon komen. Om een goed beeld te krijgen van wat er mogelijk aan de hand kan zijn stellen wij bij een pechgeval altijd veel vragen over wat er precies gebeurd is. Ook is het momenteel erg druk in onze werkplaatsen, desondanks doen wij altijd onze uiterste best onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Ook bij u hebben wij hier onze uiterste best voor gedaan. Wij vinden het erg vervelend dat u het anders heeft ervaren. Bij aankoop is er op uw verzoek een hybride check uitgevoerd, dit is een check van de hybride accu en deze is goed bevonden. Dit staat los van de “start” accu, die in dit geval defect was. (dit is een andere accu) Deze is niet gecontroleerd omdat uw auto geen onderhoudsbeurt heeft gehad, maar alleen een APK zoals bij de verkoop afgesproken. Een auto wordt bij ons in principe nooit verkocht op winterbanden, tenzij anders bij de koop besproken of als er winterbanden worden bijgekocht. Mocht u interesse hebben in winterbanden dan maken wij graag een voorstel voor u. Hopelijke is een en ander zo voor u opgehelderd. Mocht u toch nog vragen hebben of als er nog onduidelijkheden zijn dan horen wij het graag. Wij wensen u nog heel veel plezier en veilige kilometers met uw auto.
Hallo,om mijn ervaring te delen eerst mijn dank aan Duncan waarmee ik eigenlijk binnen 10 minuten mee geslaagd ben met de koop van een Toyota Corolla Touring Sport 2.0 GR! Nadat Duncan mijn auto ( inruil) had beken waren we het snel eens met koop en de inruil,de rit vanaf Rotterdam naar Ommen was mij zeer de moeite waard,de aflevering was een beetje chaotisch omdat de nieuwe achterband (all weathers) niet lekker om de velg heen zat,dus moest ik na een km of 8 even terug om de band overnieuw te ballanceren! Niemand had een proefrit gemaakt en ikzelf had in dit exemplaar ook nog niet gereden wel als proef in een andere. Alles werd die dag netjes opgelost ondanks dat de werkplaatschef het ontzettend druk had,hiervoor mijn dank! Ben heel goed geholpen bij garage van Leussen en ik ga er zeker weer mijn volgende auto kopen,wat dat betreft kunnen ze hier in de grote steden wel wat leren van deze jongens!!! Ontzettend bedankt voor de goede deal N.Edelman Rotterdam
storing melding aan Volvo V70 uitgelezen en adequaat opgelost. turbo sensor gaf storing. Deze moest worden vervangen. Tussentijds kostenindicatie.
Van Leussen is sinds 1976, al bijna 50 jaar een vertrouwd familiebedrijf en officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus, Ford en Microlino. U vindt ons in de regio Overijssel en Gelderland in Zwolle, Zutphen, Raalte, Ommen, Dalfsen, Deventer en Apeldoorn. U bent van harte welkom!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.