Er moest veel gebeuren aan de auto, goed overlegd wat wel en niet gedaan werd, fijn.

goede service

goede service

Keurig bedrijf, met zeer vriendelijk personeel. Komt de afspraken na zoals je verwacht :-)

top.

Goed bedrijf met aardige werknemers.

Goed advies van Nathan Kamphuis

Prima advies en service van Nathan Kamphuis.

Prima geholpen

Fijne plek om ook een bakie te doen terwijl ze bezig zijn met de auto

Blij met alles :-)

Heel snel tot een goed besluit gekomen en een goede afhandeling van alles. Al ruim 300 km gereden en nu wel aan de automaat gewend.

prima APK + onderhoud

Altijd goeie service

Vriendelijk en behulpzaam

Nathan heeft ons erg goed geholpen. Hij is vriendelijk, rustig en heeft veel kennis over het vak. We hebben erg fijn ervaren.

Goede expertise mbt mechanische problemen em opzo

Goede afspraken te maken, goed en snel geholpen. Klantvriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is goed.

Super service!

Wat een verademing. Toen we kwamen kijken en daar aankwamen was er gelijk een klik. Hele nette auto en uiteindelijk gekocht.

Prima service, aardige mensen!

Auto gekocht en mijn auto ingeruild. Zorgvuldig, rustig en goed afspraken mee kunnen maken. Ook bij ophalen liep alles goed. Toen er een lichtje in de auto brandde ben ik snel geholpen. Kortom, allemaal goed.

goed en vertrouwd

prima service

Alles volgens afspraak geregeld

Goede auto en prima service

Fijne auto en een prima service. Goede uitleg over auto.

Top bedrijf

Ik kom al jaren bij Van Leussen. De laatste jaren is Alfons mijn contact. Ik ben heel blij met zijn persoonlijke benadering en service.

Erg tevreden over de aankoop van de nieuwe Toyota RAV4.

Al jaren een prettig contact met alle medewerkers van Garage Van Leussen. Betrouwbaar en vertrouwd. Prima service als Toyota dealer! Voor aankoop nieuwe auto door Andy Kuiper alle tijd en aandacht met benodigde informatie. Dit t.a.v. oriëntatie van persoonlijke wensen en behoeftes alsmede gebruiksmogelijkheden om tot een goede keuze te komen. Uitstekende begeleiding bij aanschaf nieuwe RAV4 met inruil. De aflevering was leuk en prima verzorgd. Goede uitleg en afhandeling, kortom waardering voor zorg en klantvriendelijkheid!

Enorm klant vriendelijk en behulpzaam

Michael is echt een top verkoper, denkt in mogelijkheden en stelt je gerust. De inruil top geregeld en mega vriendelijk!

Prima dealer,..klasse auto

Reeds lange tijd rijd ik Toyota prius,... recent de prius dynamic 1.8 aangeschaft, wat een grandioze auto, handsfree bellen ,navigatie en meer,..in het kort,.. een top auto.. neem daar bij de de goede technische zorgen van de dealer en uitstekende verkoop begeleiding bij de aanschaf van prius dynamic!..gewoon TOP!

Ben er goed geholpen

Prettig en professioneel

Hele fijne begeleiding bij aankoop nieuwe auto

Via autoscout kwam ik terecht bij Van Leussen in Ommen. Na telefonisch contact bleek de auto die op autoscout geadverteerd werd, niet beschikbaar. Later die dag toch gaan kijken en werd ik door de verkoopadviseur te woord gestaan en kon ik een proefrit maken, waarmee ik overtuigd werd om deze aankoop te doen. De aflevering van de auto was prima verzorgd en ik rijd nu met veel plezier rond in mijn nieuwe Toyota.

Goed geholpen door Kjeld, fijne verkoper.

Eindelijk een echt bedrijf waar de klant centraal staat. Een persoonlijke aanpak en een goede strakke offerte ontvangen welke omgezet is in order !

zeer vriendelijk en informatief

we zijn netjes geholpen.

Schade goed en snel hersteld

Snel afspraak gemaakt. Over mogelijkheid van herstel van schade goed meegedacht. Snel en goed de schade hersteld.

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.