Prima ervaring

Mooie auto gekocht. Software was niet gereset. Dat is wel slordig. Verder blij met de auto. Android auto draadloos werkt niet, wordt wel vermeldt als werkend.

Tot volle tevredenheid heb ik een mooie Lexus RX 450+ President line mogen kopen

Ik ben blij met de klantgerichtheid, de informatie die ik nodig had om tot een aankoopbeslissing te komen, de proefrit die ik mocht maken, de inruilprijs voor mijn andere auto, het vriendelijke personeel, de antwoorden die ik n.a.v. mijn vragen na de koop nog ontving, de snelle respons en bereikbaarheid.

Gewoon doen

Schitterende Toyota C-HR Gekocht bij Erik. Goed geholpen, goede uitleg bij aflevering. Àlles gewoon netjes afgehandeld.

Zeer prettig

Na 15 jaar in een uitstekende Prius te hebben gereden, werd het tijd voor een nieuwe auto. We kwamen bij Autobedrijf van Leussen in Ommen terecht en werden direct goed geholpen door Tobias. Een paar weken later haalden we onze nieuwe Toyota Corolla (occassion, 2021) op. De communicatie in de tussentijd verliep heel prettig. Bij het ophalen was alles geregeld, ook een beschadiging aan het dashboard was vakkundig weggewerkt. Voor ons is duidelijk: de mensen bij dit bedrijf zijn betrokken, eerlijk en transparant. Ze doen wat ze zeggen. Wij zijn heel tevreden en onze auto rijdt perfect.

Geweldige garage met vriendelijke personeel.

eigenlijk was alles goed (5 sterren) Het enige is dat toen wij thuis waren en ik een dag later onder de motorkap keek, zag ik tot mijn schrik dat het deksel van de rechter zwarte zekeringskast verdwenen was en er ook nog een klepje van een zekering open stond. Dit vond ik natuurlijk wel heel slordig. Waarschijnlijk een monteur die dit over het hoofd gezien heeft. Gelukkig heb ik het deksel voor tussen de motor terug kunnen vinden en weer kunnen monteren. (wij wonen in Ridderkerk, dus te ver om even langs te rijden) verder geen problemen meer gehad en tot nog toe rijd hij lekker

Zeer positief

Klantvriendelijke verkoper, nam de tijd voor alles, vakkundig. Prettig gesprek.

Fijne auto

Rijtechnisch een heel fijne auto. Voelt solide aan. Weggedrag prima en onderstel (demping) top. Mis wel gekoeld dashboardkastje en aflegplekjes beperkt. Spraak commando's snapt het systeem vaak niet. Diefstalbeveiliging onder de maat (relay attack). Moet nog ervaren hoe lang de accu het volhoudt zonder elke week te rijden. Kofferbak foam vervangen voor foam waarin een reservewiel (thuiskomer) past niet te krijgen. Zou ik hem weer kopen? Absoluut.

Matig

Bij het ophalen van mijn Rav bleek het bandenspannings lampje te branden. Gezien ik ver weg woon was terug rijden geen optie. Vervolgens naar Toyota Purmerend gereden. Daar hebben ze de banden opnieuw gecodeerd. Ik ben daar al met al 2 uur mee bezig geweest. Als ik vervolgens een mail stuur naar Toyota in Ommen wat er is gebeurd, kun je het doen met sorry. Beetje jammer dat er geen enkel gebaar wordt gemaakt. Als ik 700 euro moet aftikken voor afleveringskosten vind ik dat prima, maar dat verwacht ik wel dat de auto gecontroleerd is. Bij het starten begonnen de lampjes te knipperen om later continue te gaan branden. Ik heb er begrip voor dat er fouten worden gemaakt, maar verwacht wel dat er een gebaar wordt gemaakt als ik ze vertel dat ik na het ophalen gelijk naar een andere dealer kan rijden. Als je dan een excuses krijgt vind ik teleurstellend.

Zeer klantvriendelijk

Heb kort geleden een Corolla gekocht. Is super netjes afgeleverd. Uitleg gekregen over de auto. Zeer goede service top

Relaxt

Erg vriendelijk en bekwaam

Excellent

Michael is een sympathieke verkoper met kennis . Voor en nadelen besproken en goed advies gesproken. Super dat zelfs de telefooons werden ingesteld op de auto. Dus niets anders dan lof

Prima geholpen, zeer vriendelijk

Prima verkoper goed geholpen top. Fijne garage vooral vriendelijk.

Goed en klantvriendelijk

Werkzaamheden vlgs afspraak en gebeld na uitvoering

Keurig geholpen, zoals altijd!

Goed en snel weer op weg geholpen,

Goede service! Vriendelijk personeel!

We zijn superblij met onze nieuwe Toyota. Als verliep prima en zaken waren snel gedaan. Toen ik ontdekte dat ik mijn zonnebril in de oude Toyota had achtergelaten heb ik gevraagd of ze die op wilden sturen met de boodschap dat ik graag de kosten op me zou willen nemen. Omdat ik in Den Haag woon was dat de rit met de auto niet waard. Hoe lekker de auto ook rijdt. Maar Van Leussen vond dat het hoort bij de service en de bril ik keurig naar me opgestuurd.

Zoals het hoort.

Correct, helder, adequaat, gewoon een goed gevoel.

Gewoon een vertrouwd adres

We komen er al jaren het is een echt vertrouwd adres voor het aanschaffen van een auto of onder houdt

Vaak zijn de nuances bepalend voor het maken van de keuzes bij de aanschaf van auto. Toyota van Leussen Raalte, levert de kwaliteit met alle nuances en details welke voor een klant van belang zijn tijdens alle stappen van het proces. Na het aanschaffen van de eerste auto, binnen 2 weken besloten om ook de tweede occasion auto bij die vestiging te kopen. # Betrouwbaar # Klant en service gericht Kortom voor zo n zeer waardevolle diensten, maakte het voor mij als een klant niet veel uit om 800km heen en weer te rijden.

Vertrouwen

In Dalfsen was en is het prima zaken doen met een no nonsens mentaliteit.

Netjes afgeleverd

Algemeen positief Pechpas werd nagestuurd zat per abuis de verkeerde bij De verkoper was vrij jong, deed het netjes.

Prima,

Vriendelijk. Goed geholpen duidelijke afspraken

Goede service !

Goede service !

Brink 2

7731TG Ommen

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.