Goed en duidelijk geholpen.

Zie boven.

Bedankt voor de review!

Super goede en snelle service!

Auto niet meer naar garage kunnen brengen i.v.m. defect in de versnellingsbak. Auto netjes opgehaald door garage en een nette leenauto als vervanging afgeleverd op de oprit. Dit alles was super snel geregeld na 1 telefoontje. Vervolgens werd de auto weer snel gerepareerd, kortom uitstekende garage!!

Top service!!

Zeer vriendelijk personeel en een fantastische service.

auto volgens afspraak geleverd

vriendelijk en behulpzaam

Wordt zeer goed behandeld

Bedankt voor de review!

Snelle en goede service, duidelijke communicatie en ze komen de gemaakte afspraken na. Erg tevreden!

eerlijke klantgerichte ervaring

duidelijke en heldere uitleg gemaakte afspraken worden nagekomen goede service gastvrij ontvangen

Beter kán niet

Wegens omstandigheden kleiner gaan rijden. De verkoper nam álle tijd voor ons en dit deed ons goed! We zijn erg tevreden over onze aankoop.

Bedankt voor de reactie!

Zeer vriendelijk en netjes geholpen.

Goede prijs voor mijn auto gekregen. Zeer snel en netjes geholpen. Ik woon zelf in de randstad en daar kunnen de Ford dealers nog heel wat leren van deze dealer.

Bedankt voor de reactie!

Adequate en fijne service voor een eerlijke prijs

Staan altijd klaar voor de klant, zijn eerlijk en denken met je mee. Voelen ons nooit beet genomen.

goed verzorgd.

Vriendelijke omgang met de klant, personeel voelt het goed aan wie ze voor hun hebben. goede mensen kennis noem ik dat. goede uitleg. tot nu toe goed tevreden.

Bedankt voor de reactie!

Tot op heden vriendelijk en op goede wijze te woord gestaan en geholpen.

Was al klant bij van Leussen met mijn Ford C-Max. Heb recentelijk bij van Leussen de Ford ingeruild voor een Toyota C-HR. Hieruit mag u opmaken dat ik een tevreden klant ben bij Autobedrijf van Leussen.

Bedankt voor de reactie!

Gewoon goed, zoals van ouds

Vind het altijd een goede garage, vlot en helder.

Bedankt voor de reactie!

Gaan tot het uiterste. Goede service.

Meedenkend. Klantgericht. Eerlijk. Reëel.

Bedankt voor de review!

Het contact was goed en kreeg ook goede uitleg,fijn personeel en erg behulpzaam.

Bedankt voor de review!

Prettig zakendoen en houdt aan gemaakte afspraken

Verkoper Rob reageerde op mijn mail snel en correct met een mooi aanbod. Na een prettig ontvangst kregen we al snel de sleutels voor het maken van een proefrit. Onder het genot van een prima kop koffie en een fijn gesprek kwamen we al snel tot een deal met gemaakte afspraken. De aflevering van de auto was uitstekend en de gemaakte afspraken zijn nagekomen. Zelfs een grote onderhoudsbeurt was uitgevoerd en de aflevering was helemaal compleet met een nieuwe set automatten!

Bedankt voor de review!

Ik rij weer in een nette bus naar mijn klanten.

Met mijn nieuwe ford transit ben ik weer onderweg naar mijn klussen. De auto is netjes afgeleverd door van Leussen Ommen.

Behulpzaam en vriendelijk

Bedankt voor de review!

Zo als we al jaren ervaren, service is prima

Bedankt voor de review!

Een fijne verkoper. Neemt de tijd voor je. En ondanks ik iets vergeten was door te geven had hij dat al geregeld voor mij. Echt super!

Bedankt voor de review!

Goede service, nette prijs kwaliteit

Ben nu 2 jaar met m’n starlet uit 1998 in onderhoudt hier en echt nette service. Aardige mensen die er werken. Ze trekken je zeker geen poot uit. Prijs kwaliteit erg goed en daarbij een top service.

Bedankt voor de review!

Klantvriendelijk bedrijf waar prettig zaken mee te doen zijn.

Goede service, attent, no nonsens, duidelijkheid, geen gezeur en to de point, prima geholpen, nette prijsstelling

Bedankt voor de review!

direct een familie-gevoel tijdens de eerste kennismaking

na 35 jaar lease-auto's van een ander merk te hebben gereden nu weer terug naar Toyota waarmee ik vroeger ook reed. Direct een familie-gevoel tijdens de eerste kennismaking, het voelde als thuis komen! Keurige showroom, goede en vriendelijke dienstverlening. Toyota voelt wederom zeer betrouwbaar en wie ik ook spreek; unaniem er over eens dat het een goede keuze is!

Bedankt voor de review!

Prettige samenwerking je word gehoord

Je word prettig geholpen en er Word rekening gehouden met jou wensen.

Prettig, zakelijk en rustig

idem

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Garage van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.