professioneel en klantgericht

Professioneel en klantgericht.

Alles top geregeld.

Vriendelijk,netjes, luisterend oor,van begin tot eind piek fijn in orde.

Wederom goed geholpen.

Goede en snelle reparatie van mankement!!

Zeer fijn geholpen, met antwoord op alle vragen

Geen opdringerige verkopers, wel even laten weten dat je gezien bent. Na interesse werd ons direct een proefrit aangeboden, in verschillende types, om het verschil te ervaren. Ook na aankoop, snel antwoord na wat vragen. Wij werden geholpen door Micheal, deze kon ons alles vertellen en had zelfs een info filmpje gemaakt over de werking van de auto. Alles bij elkaar een zeer prettige ervaring.

een fijne bedrijf en je word goed geholpen

en de auto is super ik ben er zo blij mee

Met alles geholpen en overal goed doorheen geleid, met veel geduld van de kant van de verkoper;

Dankzij de geduldige uitleg en behulpzaamheid van de verkoper, en het goed luisteren naar de klant, heb ik een nieuwe auto kunnen kopen... in m'n eentje was ik er niet uitgekomen haha, geweldige klantvriendelijke verkoper dus, waarvoor mijn hartelijke dank. Nieuwe Karretje is heel fijn. Marion

Ben heel tevreden.

Alleen over de navigatie heb ik nog vragen. Bijv. of je kunt kiezen voor snelle of korte route. Ik heb soms het idee dat het boek niet bij deze auto/navigatie hoort, qua bediening.

Je wordt keurig en correct als klant geholpen.

Ik was onlangs in de auto bij de garage om de accu na te laten kijken, De auto wilde namelijk niet starten en gebeld met de garage van Leussen.Er kwam vrij snel hulp en de monteur heeft mij geholpen met een startaccu. In de garage bleek de accu van de auto op zijn eind te zijn en op mijn verzoek is er snel een nieuwe in de auto gezet. Het pro-bleem was dus snel opgelost. Prima werk.

prima voor elkaar

al 8 jaar klant, nog nooit problemen gehad. altijd goede service, overleg waar nodig, vriendelijk personeel.

Prima contact en klantvriendelijk geholpen, nemen alle tijd voor je.

Prettig -en klantvriendelijk geholpen over de verkoop van mijn oude Toyota en aanschaf van mijn nieuwe Toyota. Nemen echt alle tijd voor je.

Goede indrukken

Heel fijn contact in ommen en dalfsen

prima service

we gaan al jaren naar deze garage, prima service.

Prettige ervaring

In algemeen een goede ervaring; alleen de auto was bij aflevering niet helemaal compleet - daarom geen 5 sterren. Over het algemeen echter heel tevreden over de service, prijs/kwaliteit etc.

Ja, wat mot ik daar nou op zeggen, in de auto staat een pot met droppies, die zaten er allemaal nog in, de ontvangst was hartelijk en behulpzaam, de auto rijdt goed en de rekening viel ook mee dus ja, ik ben tevreden hoor, ik kom de volgende keer weer terug

Prima service met veel aandacht voor wensen van de klant

Zeer professionele begeleiding van koop en inruil.

Supervriendelijk, professioneel en zonder malle prietpraat

We hebben in oktober een mooie rode Prius gekocht bij van Leussen. We hadden de auto op internet gezien en waren al gelijk verliefd. We zijn meteen gaan kijken op een zaterdag en we kwamen in een mooi verzorgde showroom met de Prius als stralend middelpunt. Gewoon simpel maar goed en duidelijk. We kregen zonder problemen een leuk inruil bedrag en we mochten gelijk een proefrit maken. Na de proefrit besloten om deze te kopen en die koop was gauw gemaakt. We zijn supervriendelijk behandeld en goed geholpen zonder malle spelletjes. Na een poosje de auto opgehaald en deze was keurig afgeleverd. Tot vandaag de dag bevalt deze nog steeds top. Al de auto's in de showroom zagen er goed en netjes uit en iedereen was bijzonder vriendelijk. Nogmaals bedankt Kjeld Ruiter en het van Leussen team Raalte!

Meedenkende receptie, vlotte afspraak, gewoon goede servicebeurt.

goede service

Goede service, klantvriendelijk

Het blijft geweldig

Vanmorgen (opnieuw) zo aangenaam verrast bij mijn garage, dat ik het wel even moet delen: Gisteren onder het rijden ineens een heel erg naar geluid bij mijn linkervoorwiel. Klonk als geschuur van metaal op metaal. Ik vreesde voor iets met remschijven, -schoenen, -klauwen, -voering of hoe dat ook allemaal mag heten. De garage gebeld en afgesproken dat ik vanmorgen de auto kon brengen, een vervangende auto - met trekhaak (omdat ik nog op pad moet met een paardentrailer), ook al zo'n goeie service - mee zou krijgen en dan maar weer zien. Kom ik daar. Luistert de chef werkplaats, Johan, er even naar en zegt hij; "wacht maar even, ik denk dat ik al weet wat er aan scheelt, ik zet 'm direct op de brug". Johan draait aan het wiel, haalt iets van een steentje dat tussen remschijf en aandrijfplaat (als het zo heet) is geraakt, weg en voila.......probleem verholpen, ik kan de auto weer meenemen. Ik vind dit echt super. Niet de auto in ontvangst nemen, mij weg laten gaan en later de auto weer op laten halen en een of ander kulverhaal ophangen over wat er verholpen is en een (dikke) rekening sturen. Nee, gewoon snel en eerlijk helpen. Dat is nou wat ik bedoel met " je moet je garage kunnen vertrouwen". Complimenten voor Van Leussen en zeker voor Johan!

Super service

Heel fijn geholpen goede uitleg

prima auto

auto rijd goed

Een mindere ervaring....

Een mindere ervaring dit keer....

Vriendelijke service

In alles prima.

VAKBEKWAAM PERSONEEL

ZEER GOED GEHOLPEN

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.