Heel blij met de nieuwe auto

Mijn eerste auto gekocht bij Van Leussen. Goede service en prijs/kwaliteit verhouding.

Altijd alles prima weer prima in orde gemaakt.

Nooit geen klachten gehad zij lossen alle op.

Het is altijd gezellig in Raalte. De koffie is lekker en er staat vriendelijk en kundig personeel. Ik heb goede voorlichting gehad over mijn auto en ik kan altijd bellen of langskomen voor vragen.

Maakt duidelijke afspraak.

Ze geven een dag voor de afspraak nog een herinnering. Als de auto gereed is , dan kun je een videoclip kijken van wat er gedaan is.

Uitstekend!

Vriendelijk en goede service!

flexibele service.

Top.

Plant vriendelijk.

Heel fijne ervaring en goede info i.v.m. kosten.

Er wordt door de monteur goede info gegeven i.v.m. kosten. m.a.w. er wordt meegedacht.

prima service!

Klantvriendelijk, snelle service en goede oplossingen

Een groot compliment naar medewerker Sam uit de vestiging Dalfsen. Hij heeft mij tijdens de aanvraag goed op weg geholpen en ervoor gezorgd dat ik in een leuke en veilige auto kan rijden met plezier. - advies op maat - klantvriendelijk - transparant

Hele goede ervaring

We waren aan het oriënteren om evt. Een andere auto te kopen, door een goede uitleg en service heeft ons dit besloten om een andere auto te gaan rijden. Nogmaals een goede,nette en correcte service ook vd verkoper.

uitstekende service

Keurige en snelle aflevering, alles volgens afspraak.

Snel en vakkundig geholpen

Klantvriendelijk en correct.

Top geholpen door Nathan en komt afspraken na.

Binnengelopen om te oriënteren voor een Toyota Yaris Cross en een prettig gesprek gehad met Nathan zonder aan/opdringen maar wel goed advies. Terug geweest om de wensen uit te werken en een prima aanbod gehad. Levertijd zou 4 maanden zijn omdat hij niet op voorraad was. Na 2,5 maand berichtje dat de auto binnen was en gehaald kon worden. Top adviseur!

Prima.

We hadden een rustige verkoper die ons prima geholpen heeft zonder opdringerig te doen. Heel fijn geholpen en uitleg gegeven. We genieten volop van onze nieuwe auto. Bedankt!

Voel mij klant

Een prettige niet opgedrongen benadering.

Super dienstverlening ook qua prijs-kwaliteit

Super dienstverlening ook qua prijs-kwaliteit.

Prima ervaring. Goede service. Sympathieke verkoper.

Er moest veel gebeuren aan de auto, goed overlegd wat wel en niet gedaan werd, fijn.

goede service

goede service

Keurig bedrijf, met zeer vriendelijk personeel. Komt de afspraken na zoals je verwacht :-)

top.

Goed bedrijf met aardige werknemers.

Goed advies van Nathan Kamphuis

Prima advies en service van Nathan Kamphuis.

Prima geholpen

Fijne plek om ook een bakie te doen terwijl ze bezig zijn met de auto

Blij met alles :-)

Heel snel tot een goed besluit gekomen en een goede afhandeling van alles. Al ruim 300 km gereden en nu wel aan de automaat gewend.

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.