Very good experience, I would recommend van Leussen to others

Very kind staffs, specially thank to Sam who helped me a lot and answered all my questions and concerns with patience and kindly. When I get there to handover the car, everything was ready and well organized and it took very short time. I really appreciate I would recommend you to others

Meteen een erg goed gevoel bij deze mensen.

We waren in Dalfsen op vakantie en kwamen bij toeval in deze garage. Hebben hier een nieuwe auto gekocht. Erg vriendelijk, eerlijk en niet opdringerig. Ze doen hun best voor de klant op een aardige manier. Na mn aankoop werd alles heel duidelijk uitgelegd, ze nemen de tijd voor de klant. Het voelde voor ons meteen goed en vertrouwd. Een erg fijne verkoper !!

goede uitleg bij aankoop

Goed zoals het standaard moet!!!!

Alles volgens afspraak verlopen. en gedaan wat er is afgesproken.

Ik heb recent een auto gekocht van Leussen Dalfsen en mijn ervaring was uitstekend. Het personeel was bijzonder vriendelijk en de afhandeling van de aankoop verliep soepel en professioneel. Wat mij vooral opviel, was dat ze niet overkwamen als typische verkoop praatjes makers. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven eerlijke adviezen.

Fijne verkoper bij garage van Leusen

Betrouwbare indruk en komt afspraken goed na.

Geen

Prima service, vriendelijk personeel en ter zake kundig.

Gelijk met het eerste contact al een goed gevoel. Alles klopte en de auto voldeed precies aan wat beloofd was. De paar puntjes die bij de proefrit naar voren kwamen, waren opgelost toen we de auto ophaalden. Inmiddels een paar flinke ritten gemaakt, en hij rijdt prima. Ook het personeel was vriendelijk, deskundig en alles werd duidelijk uitgelegd. Echt heel tevreden.

Vlot de oude Prius kunnen inruilen voor bijna nieuwe Yaris Hybrid

Bij Toyota van Leussen oude Prius met mankement snel kunnen inruilen voor een Yaris Hybrid. We konden de Yaris gelijk meenemen om later de rijklaar-activiteiten te laten doen. Zo konden we prima mobiel blijven.

Bijzonder vriendelijk en kundig geholpen door Duncan. Hij, en het bedrijf op zich, kwamen op mij erg betrouwbaar over. (Ik kom zelf uit Groningen en kende het bedrijf niet) Onder de streep een voor mij acceptabele deal gesloten bij de aankoop van mijn prachtige Corolla Cross. Erg bij mee.

Prima Autobedrijf

Prima Autobedrijf, leuke en enthousiaste medewerkers. We zijn wederom terug gekomen voor een aankoop van een ander model Toyota. Hierbij ook weer goed geholpen en de aflevering van de auto was weer prima geregeld. Een echte aanrader om bij van Leussen Autobedrijf een auto te kopen, en ook niet vergeten dat de service ook goed is. Vanuit ons aan alle medewerkers nogmaals bedankt,

Redelijk goed

Onderhandelen via whatsapp vind ik niet prettig en zou ik niet snel weer doen.

Keurig en tevreden

Dat ik tevreden ben met mijn aankoop een klei minpuntje wat krasjes, maar daar was van te voren door de verkoper op gewezen, maar met wat poetsen kon dit worden verholpen

goed, klantvriendelijk, deskundig

prettig contact voor het maken van een afspraak. goede afstemming mbt vervangend vervoer. duidelijke uitleg over de werkzaamheden.

Door een ongelukkige val brak de ruitenwisser af. Even langs van Leussen en zij hielpen mij direct.

De heren staan altijd vlot voor ons klaar. Niets dan lof!!

Altijd perfect geholpen

Allemaal deskundige monteurs Vriendelijke receptie

Netjes geholpen auto ook keurig afgeleverd jammer dat hij het na 2 kilometer niet meer deed is netjes opgelost

van Leussen gevraagd altijd geslaagd.

Keurig bedrijf met aardige verkoper. Bij dit bedrijf kun je nog echt afspraken maken die ook echt nagekomen worden.

Vriendelijk en goed geholpen

Heel blij met mijn keuze om hier een auto te kopen.

Prettig contact en goede service

Prettige plek om een auto te kopen. Auto wordt zeer netjes afgeleverd en voor zover de ervaringen nu zijn lijkt zo te zijn dat je waar voor je geld krijgt. Vriendelijk en eerlijk personeel.

De beste garage die ik ooit gehad heb..

Keurig bedrijf, aardige medewerkers prima service

Klantvriendelijk gericht.

Prima ervaring. Klantgericht. Goed contact.

Prima ervaring. Aflevering verliep prima. Nadien bleek het interieurfilter van de auto erg vervuild en aangetast te zijn. Dit gemeld en een nieuw filter is direct toegezonden. Zij nemen dit als aandachtspunt voor de toekomst mee.

Prettige ervaring

Wij werden goed ontvangen alles prima geregeld Wij zijn zeer tevreden

Brink 2

7731TG Ommen

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.