Heel fijn.

Het geeft zo veel rust dat als er iets met de auto is, jullie meteen helpen. Geeft steun nu mijn man er niet meer is.

Altijd goede service

Ik vind van leussen een goed bedrijf ze bellen altijd netjes wat er kapot is en wat het dan kost denken met je mee.

Perfecte service

Al twee jaar zeer tevreden over de service en vriendelijke medewerkers

Ontvangst zo, zo. Verder wel netjes behandeld, maar niet bijzonder.

Zeer klantgericht en klantvriendelijk

Verkoper Sam nam alle tijd, was uiterst correct. De auto werd uitstekend afgeleverd. Een pluim voor het bedrijf.

Vriendelijk vlot en attent.

Ik heb van Leussen ervaren als deskundig, de verkoper nam de tijd voor bij ons levende vragen. Een prettige sfeer.

Zeer klantvriendelijk

Zoals ik al jaren gewend ben ook nu weer vriendelijk en deskundig geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen. Alle tijd voor uitleg en vragen. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze auto.

Heel warme klantervaring

Vestiging Raalte is een voorbeeld voor menig dealer! Geen druk maar een goed koopadvies. Jammer dat ik helemaal in Almere woon anders zou ik mijn Toyota ook daar willen laten onderhouden.

Heel blij met de nieuwe auto

Mijn eerste auto gekocht bij Van Leussen. Goede service en prijs/kwaliteit verhouding.

Altijd alles prima weer prima in orde gemaakt.

Nooit geen klachten gehad zij lossen alle op.

Het is altijd gezellig in Raalte. De koffie is lekker en er staat vriendelijk en kundig personeel. Ik heb goede voorlichting gehad over mijn auto en ik kan altijd bellen of langskomen voor vragen.

Maakt duidelijke afspraak.

Ze geven een dag voor de afspraak nog een herinnering. Als de auto gereed is , dan kun je een videoclip kijken van wat er gedaan is.

Uitstekend!

Vriendelijk en goede service!

flexibele service.

Top.

Plant vriendelijk.

Heel fijne ervaring en goede info i.v.m. kosten.

Er wordt door de monteur goede info gegeven i.v.m. kosten. m.a.w. er wordt meegedacht.

prima service!

Klantvriendelijk, snelle service en goede oplossingen

Top service

Een groot compliment naar medewerker Sam uit de vestiging Dalfsen. Hij heeft mij tijdens de aanvraag goed op weg geholpen en ervoor gezorgd dat ik in een leuke en veilige auto kan rijden met plezier. - advies op maat - klantvriendelijk - transparant

Hele goede ervaring

We waren aan het oriënteren om evt. Een andere auto te kopen, door een goede uitleg en service heeft ons dit besloten om een andere auto te gaan rijden. Nogmaals een goede,nette en correcte service ook vd verkoper.

uitstekende service

Keurige en snelle aflevering, alles volgens afspraak.

Snel en vakkundig geholpen

Klantvriendelijk en correct.

Top geholpen door Nathan en komt afspraken na.

Binnengelopen om te oriënteren voor een Toyota Yaris Cross en een prettig gesprek gehad met Nathan zonder aan/opdringen maar wel goed advies. Terug geweest om de wensen uit te werken en een prima aanbod gehad. Levertijd zou 4 maanden zijn omdat hij niet op voorraad was. Na 2,5 maand berichtje dat de auto binnen was en gehaald kon worden. Top adviseur!

Prima.

We hadden een rustige verkoper die ons prima geholpen heeft zonder opdringerig te doen. Heel fijn geholpen en uitleg gegeven. We genieten volop van onze nieuwe auto. Bedankt!

Voel mij klant

Een prettige niet opgedrongen benadering.

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.