Bij van Leussen ben ik goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van mijn auto. De auto rijdt als een zonnetje!

Goed advies en begeleiding bij de kooo!!!

Goede ontvangst en advies en uitkeg

Goede hulp gehad. Er wordt goed naar je geluisterd

Een goed contact gehad met de verkoper(s).

vriendelijk en goed geholpen

vriendelijk en vlot,en ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn inruil auto.

Klantvriendelijkheid en n deskundig

Service prima en geen overbodige handelingen/reparatie bij onderhoud.

super

super

Zoals verwacht, goed !

Geen klachten

fijne garage

Betrouwbaar bedrijf

Excellente Garage van Toyota. Uitstekende service

Autobedrijf Van Leussen Toyota zou ik iedereen van harte aanbevelen. Wij zijn uitstekend geholpen tijdens de koop van onze nieuwe Corolla occasionan. Omdat onze oude auto tijdens een ongeval Total loss waren we op korte termijn op zoek naar wat anders. Dit is uitstekend verlopen en we kregen zelfs vervangend vervoer mee totdat onze nieuwe auto gereed was. Ook de verkoopmedewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Samen een nieuwe verzekering bij Toyota afgesloten en tijdens de vele bezoekjes om van de nieuwe aankoop te genieten hebben we ons zeer welkom gevoeld. Bij het monteren van de trekhaak werden we zelfs uitgenodigd door de monteur om even mee te kijken omdat we toevalligerwijs in de winkel waren. Ook het onderhoud gaan we met veel vertrouwen tegemoet bij deze garage. Kortom: voor iedereen aan te bevelen. Wij zijn heel blij met deze garage.

TOP!!!

Even een lampje vervangen.... geen probleem direct geholpen en weer op pad

Uitstekende service

Zie boven

Goede ervaring.

Wij hadden een afspraak gemaakt omdat het behoorlijk druk kan zijn in de showroom. Nette verkoper, niet opdringerig en neemt de tijd voor je. Mooie inruilwaarde op onze vorige auto gekregen. We mochten er nog een nachtje over slapen voor we de knoop definitief zouden doorhakken.

Super netjes afgehandeld En alles was top geregeld

Perfect geholpen.

Op correcte wijze en vlotte geholpen. Prima tevreden.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Supervriendelijke oplossingsgerichte klantgerichte dienstverlening.

Snelle, vakkundig, vriendelijke en financieel aantrekkelijke behandeling.

Komen afspraken na, nemen de tijd zijn zeer efficient.

Eerlijk en betrouwbaar

Heel goed geholpen door Nathan. Hij heeft onze wensen in een voor ons perfecte auto samen gebracht.

Volkomen tevreden

Enthousiaste verkoper Rob Popping is duidelijk en reëel over een mogelijk aan te schaffen occasion. Goede en eerlijke informatie. Over de inruil van onze twee Rav's wordt geheel niet moeilijk gedaan, bovendien voor beide oudjes een mooie prijs gekregen. Latere extra uitleg van Rob over Android Auto en het koppelen van onze telefoons perfect!

Persoonlijke aandacht

snel contact bij vragen, afspraken worden nagekomen, voel je geen nummer.

Goede garage en je word er netjes behandeld.

Heb nog geen jaar geleden een goede auto gekocht. Ben er ook zeer tevreden mee en heb er geen spijt van. Maar binnen een jaar voor bijna €1000. aan beurt en reparatie vind ik wel veel geld.

bijzonder goed geholpen in aanschaf auto

Zeer net bedrijf. Bij aanschaf nieuwe auto alles netjes uitgelegd . heel klantvriendelijk

Goede & Snelle Service.

Heb de auto om 7:30 gebracht, voor Apk en kleine beurt kreeg een leenauto mee en om 12:00 kon ik mijn eigen auto alweer ophalen. Beurt en apk zijn netjes uitgevoerd ben zeer tevreden.

zeer goede ervaring

Werden netjes behandeld zowel aan de telefoon als bij het bedrijf zelf. Een goed bedrijf met zeer vriendelijke personeelsleden. Een bedrijf waar je trots op mag zijn.

Ik rijd met steeds meer plezier in mijn auto

In december heb ik een auto gekocht van twee jaar oud. Ik ben goed geholpen bij het maken van een keuze voor een andere auto en heb goed uitleg gekregen hoe je in een hybride auto met een automaat moet rijden. Dit zorgt ervoor dat ik nu met steeds meer plezier in de auto rijd.

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.