Goede, fijne en snelle hulp

Na een ongeluk waarbij de auto total loss was, heel fijn geholpen met leenauto, kijken naar een vervangende auto welke snel klaargemaakt kon worden waarbij bepaalde zaken van de kapotte auto zijn overgezet. Auto heel netjes afgeleverd! Kortom, heel goed geholpen!

Ik kom al jaren bij dit bedrijf. De service is altijd top. Zeer klantgericht.

Goed en deskundig geholpen

Er werd rustig de tijd genomen voor proefrit en aanschaf. Alles is keurig uitgelegd en ik heb een heel goed gevoel bij de service van van Leussen Raalte. Ik zal ook zeker de auto daar in onderhoud doen.

Vriendelijk ontvangen

Niets is teveel

Ik kwam voor een occasion, werd vriendelijk te woord gestaan. Mocht een proefrit maken en daarna duidelijke uitleg hoe het verder kon gaan.

Heb kort geleden een Corolla gekocht. Is super netjes afgeleverd. Uitleg gekregen over de auto. Wij zijn er er wijs mee.

Snel en goed

Op datum van afspraak de klus binnen geschatte tijd en goed uitgevoerd!

Duidelijk, vriendelijk en professioneel

Contact met de verkopers was prima, vragen werden snel en volledig beantwoord. Heel prettig om hier zaken te doen.

Prettige ervaring

Op een zeer ontspannen manier een auto kopen. Dat kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen. Meteen een goed bod zonder afpingelen. We vonden het zeer prettig.

Fantastische service!

Deskundig vakmanschap bij van Leussen!

topverkoper michael mogen jullie trots op zijn de raf4 top auto bedankt

michael is een top verkoper komt goed de afspraken na als ik iets niet begrijp kan ik hem altijd bellen of appen de raf4 is een geweldige auto zeer tevreden perfect afgeleverd al met al zeer tevreden mvg fam knol.

Gedaan wat ik vroeg aan mijn auto.

Snel en kundig geholpen

Langsgeweest ivm storingslampje. Werd in overleg snel geholpen en kreeg een duidelijke indicatie van het probleem. Ook nog even een online service check om te kijken of het vermoeden klopte. Erg tevreden!

Een prima bedrijf.

Dit was voor ons de allereerste ervaring met u bedrijf. Heel hartelijk ontvangen en een meedenkend persoon om tot een goede oplossing te komen. Alles goed afgewerkt voor honderd procent tevreden.

Top bedrijf

Voor een grote beurt van mijn Ford Focus had ik een afspraak gemaakt met de vestiging in Dalfsen. De ontvangst was prettig, de monteurs hebben hun best gedaan. Ik was heel tevreden met het resultaat, technisch weer perfect in orde en de factuur viel mij erg mee!

Klantgerichtheid

Duidelijk, servicegerichtheid en blij met mijn aankoop bij Van Leussen Zwolle.

Vandaag voor een kleine onderhoudsbeurt geweest, ik kon onder het genot van een kopje koffie in de showroom wachten totdat de auto klaar was. Prettige sfeer bij van Leusen.

Verkoper Kjeld komt alle afspraken perfect na!

Vanaf de aankoop tot aan de aflevering werd alles perfect afgewikkeld.

Goede service , aardig personeel

Ik ben goed geholpen , goede service. De auto is mooi schoon afgeleverd . Ik ben tevreden

goed geregeld door Erik

zoals vermeld

Uitstekende occasion naar mijn wensen.

Wegens een total loss ongeluk van onze (zeer) oude Toyota snel een andere occasion nodig. Hiervoor een zoekopdracht uitgezet bij van Leussen met onze wensen. Daar is ruimschoots aan voldaan. Zelfs bij een wat oudere occasion één jaar Toyota garantie ontvangen! Alles top geregeld.

Tijd en aandacht voor onze wensen. Daarna super snel alles geregeld.

Heel fijn.

Het geeft zo veel rust dat als er iets met de auto is, jullie meteen helpen. Geeft steun nu mijn man er niet meer is.

Altijd goede service

Ik vind van leussen een goed bedrijf ze bellen altijd netjes wat er kapot is en wat het dan kost denken met je mee.

Perfecte service

Al twee jaar zeer tevreden over de service en vriendelijke medewerkers

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.