Eerlijke prijs voor een prima auto, vriendelijke behandeling

Klantvriendelijkheid

Aandacht voor wensen van klant en op een goede manier daarmee om gaan.

Alles liep zoals gebruikelijk naar wens

Een fijne auto, goede service, Datver bij de RDW het een en ander niet goed gaat ligt niet aan de verkoper. Wij zijn dik tevreden.

Zoals gewend van autobedrijf van Leusen was het prima voor elkaar. Goede service en een snelle handeling..

Vakmensen

Het prettige vind ik de proactieve opstelling van dit bedrijf. Na hun tip bracht ik mijn auto naar de garage. Snel klaar en men was niet niet te beroerd op mijn verzoek wat extra's te doen.

100%

ga zelf de ervaring beleven en u weet waarom !

Goede service en het bedrijf ziet er goed uit

Klantvriendelijk niet opdringerig na aankoop van auto zijn we van huis opgehaald toen de auto klaar was helemaal top

We zijn prettig geholpen door Tim. Duidelijk, correct en zakelijk, maar ook persoonlijk.

Doen wat ze zeggen

Vriendelijke mensen

Klant- en servicegericht en 'ontzorgend'

Er werd constructief met mij meegedacht waardoor het mogelijk werd om de Toyota CH-R 1.8 Hybrid GR-Sport automaat (als demomodel in de showroom) in twee weken aan mij te leveren i.p.v. gebruikelijke levertijd van maanden. Bij levering werd de auto letterlijk als cadeau in feestelijke stemming voor ons 'uitgepakt' :-) Heerlijk zo'n dag kan niet meer stuk!

Waar kan het beter?

Prettig, toegankelijk en meedenkend bedrijf.

Wij zagen een mooie tweedehands BMW 4 serie in de showroom staan en gaan met een bijna nieuwe C-HR 2.0 GR de deur uit. Apart ……… Na veel wikken en wegen, geen kennis van hybride, wel de nodige persoonlijke wensen, meerdere opties bekeken en dankzij een fijne meedenkende verkoper dit plaatje samen kunnen voegen. Achteraf een goede keus.

Super service

Je wordt goed geholpen, Vriendelijk personeel en een super service! En vooral heel blij met m’n auto!

Altijd een uitstekende garage

In één zin: een perfect en heel betrouwbaar garagebedrijf waar ik alweer 3 jaar mijn Ford laat onderhouden.

Mooie zaak met een fijne leenfiets

Wachters op de apk kon ik in het dorp doen omdat ik een leenfiets meekreeg. Dalfsen is een prima plek om te bekijken

Uitmuntend!

Prima service en uitmuntende verkoper die de situatie begrijpt waar je in verkeerd en zodoende een top inruilprijs gaf. Zeer tevreden over de fiat Panda en service van autobedrijf van Leusden.

goeie auto rijd prima

Heb nog maar weinig kilometers gemaakt maar de eerste beviel wel even wennen aan de automaat.

Zeer persoonlijk in de omgang

Erg fijne garage met gevoel voor de klant Heb bij louwman dit wel anders ervaren Ze denken echt met je mee en hebben passie voor het merk LEXUS. Voor mij geen andere garage meer en zeker louwman niet. Kan dit bedrijf iedereen van harte aanbevelen.

Vertrouwd en kwaliteit. Kosten vooraf in beeld.

Langdurig partnerschap. Ik ben tevreden met dit bedrijf en de mens erachter.

Geweldig.

Na een eerder vervelend defect van een Toyota die ik net pas 2 weken in bezit had was mijn vertrouwen in deze auto verdwenen. Door Toyota enorm goed geholpen en in overleg is deze terug genomen waardoor ik voor een andere Toyota kon gaan. Het vertrouwen in Toyota was ik zeker niet kwijt en is heel erg netjes opgelost. Complimenten voor alle goede service.

Mijn ervaring met de monteur was bijzonder goed! Kundig en behulpzaam! Hou deze jongen in ere!

GEWOON PERFECT !!!!!!!!!!

NET ALS DE VORIGE KEER SUPER !!!

Tot nu toe goed.

Heb de auto nog tekort, mochten er problemen met de auto zijn , hoe jullie het dan oplossen. Hoe ik denk over leussen kan ik nu nog niet aangeven.

APK en Onderhoud geheel volgens afspraak uitgevoerd

Afspraak is afspraak. Makkelijk om een afspraak in te plannen. Adequate terugmelding, klus ruim binnen aangegeven tijd uitgevoerd.

Zoals altijd zeer goede behandeling en ook zeer vrouwvriendelijk.

Goede behandeling, duidelijke afspraken, zeer goede behandeling.

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.