Positief, mens- en klantgericht

Ik heb alle contacten, zowel persoonlijk als per mail of app als heel prettig en positief ervaren. Het draait om de tevreden klant en dat is in alles merkbaar.

Snel goed vriendelijk

Snelle reactie.op mijn probleem deskundig opgelost en vriendelijk ontvangen

Meedenkend bedrijf

Goed meegedacht met wat de beste optie qua bus voor mijn bedrijf. Ford transit custom is perfect. Snel en netjes afgeleverd. Tobias Dogger bedankt

Goede uitleg bij aflevering

Vriendelijk en goed geholpen. Top service!

Geweldig ontvangen en verder contact.

Als klanten van ver weg, de regio Amsterdam/ het Gooi zijn we voortreffelijk ontvangen en te woord gestaan door Michael Barter. Heel spontaan en geduldig zowel bij de aankoop van onze RAV4 en de instructie die daarbij hoort als bij de inruil van onze Peugeot. Wij willen uw bedrijf en zeker Michael aanbevelen bij iedere potentiële koper! Hij was altijd bereikbaar zelfs via WhatsApp ( heel handig en persoonlijk) reageerde prompt, attent en zeer vriendelijk! Dat vonden en vinden wij in deze tijd heel bijzonder. Twee héél tevreden klanten: Marja Vogelezang en Dick van Zomeren.

snel en vlot

Fijne en duidelijke service.

Wat ze beloven komen ze na

Begin van de week afspraak gemaakt. Werden vriendelijk ontvangen door Tobias. Hij had en nam alle tijd voor ons.

Prettig en goed communicatie met Roderick van Leusden Zwolle,!

Goede persoonlijk met Roderick. Vertrouwen en op mijn gemak gevoeld tijdens de digitale onderhandelingen . Face to face was prettig, service gericht en klantvriendelijk. Na het kopen van de auto kreeg ik prima vakkundig uitleg. Ben zeer tevreden.

Zeer goede ervaring met garage Van Leussen

Al enige jaren klant bij garage Van Leussen en met volle tevredenheid

Was opzoek naar een Lexus nx

Ik heb het instructieboekje nog niet helemaal door gewerkt, maar heb nog wel vragen. Ik kom volgende week langs om ze door te nemen.

Rijd fantastisch

Was maar heel even wennen. Ook voor mijn echtgenote. Benzine gebruik iets groter dan verwacht.

Chapeau!!

Zeer prettig geholpen door Michael van begin tot aflevering dit alles in een gemoedelijke sfeer, we ziijn vol lof!!!!

Goede snelle vriendelijke service

Goede snelle vriendelijke service

Dikke prima!

Prettige service.

Prettige service, alle tijd werd er genomen tijdens de afspraak. Duidelijke uitleg op vragen. Afspraken worden netjes nagekomen. Ik zeg mooi gelopen

Snel en vakkundig geholpen

Wij zijn zeer blij met de aflevering van de SLK en de afhandeling van het nog ontdekte sterretje in

Vooraf al in spanning afgewacht wanneer we de SLK konden ophalen. Ivm gezondheid moesten we dat een aantal dagen uitstellen. De autoverkoper uit Zwolle, dhr. A. Kuiper, was er speciaal voor najaar Dalfsen gekomen. Het ontdekte sterretje werd de volgende dag bewerkt. Het is nog wel zichtbaar, maar hopelijk geeft dat geen problemen. De eerste toerrit hebben we al met veel plezier gemaakt. Dank.

Geweldig!

Goede en betrouwbare personeel. Duidelijke uitleg Ik kan op de zaak rekenen.

Klantvriendelijk

zie boven, na prettige manier van onderhandelen de auto gekocht waar ik al tijdje van droomde.

Doeltreffend, klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf, resultaatgericht,

Uitmuntend, goede service, vriendelijke behandeling.

Zeer positieve ervaring, vriendelijk te woord gestaan. Niet opdringerig, alle vragen van ons naar tevredenheid beantwoord en wensen ingevuld.

Goede service, klantvriendelijk en een heerlijke auto

Erg tevreden met onze nieuwe aanwinst. Wat rijdt deze wagen soepel over de weg. We waren blij met de Yaris maar deze Corolla is toch wel een klasse meer!

Klantvriendelijker ga je het niet vinden!

Regelen alles voor je. Super service en factuur valt altijd mee!

Grandioos

Donderdagochtend op A28 bij Harderwijk is de distributieriem van onze Peugeot 307 (2004) kapot gegaan en kan naar de sloop. Opmerking: Peugeot was niet in onderhoud bij van Leussen. Donderdagmiddag zijn wij naar van Leussen in Dalfsen gegaan. Hier troffen wij aan verkoopadviseur Rob Popping en hebben ons verhaal verteld. Hij vroeg aan welke auto wij dachten en liet ons een Toyota Yaris zien. Om een lang verhaal kort te maken; proefrit, kopen en zaterdagmiddag ophalen. (bij uitzondering (binnen 2 dagen) snelle aflevering omdat wij zo plotseling zonder auto zaten) Van Leussen heeft er nieuwe klant bij inclusief nieuwe autoverzekering

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Garage van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.