Perfecte service

Werd serieus genomen Alles werd duidelijk uitgelegd Goed telefonisch contact Alle vragen netjes beantwoord Fijne auto

Netjes geholpen

Een goed en net bedrijf

vriendelijk en behulpzaam

maar ook kordaat en mee denken.

klantvriendelijk en professioneel

De behandeling is altijd heel klantvriendelijk, correcte benadering, goede uitleg van wat er gedaan wordt/is. Heel tevreden.

Perfect volgens afspraak

Perfect volgens afspraak

Betrouwbaar en vakkundig

Bij elk bezoek wordt ik netjes te woord gestaan en correct verder geholpen en afspraken worden nagekomen.

geweldig

ik ben al 20 jaar klant bij garage van Garage van Leussen. en ik ben altijd met respect geholpen. ik denk dat ik tot mijn dood daar zal blijven. tenslotte ben ik niet meer de jongste maar ik rij nog steeds auto. service is perfect. ga zo door.

Netjes correct en beleeft

Wordt altijd netjes en correct ontvangen en geholpen. Echt een aanrader!

Wissel en monteren winterbanden en wintercheck alles volgens afspraak en niet duur

Zeer correcte en vlotte ervaring.

We zijn snel tot een overeenkomst gekomen tot inruil/aankoop van onze Yaris naar de Rav4. De prijs was zeer correct en de gesprekken waren duidelijk en plezierig. We hopen nog jaren gebruik maken van de door ons gewende Toyota service en medewerkers.

Een fijne en prachtige wagen.

Heb geen spijt dat ik mijn Prius ingeruild heb voor deze wagen. Jong en oud vinden het een prachtige auto: sportief, schattig klein enz. Deze auto voedt je op, als je het niet goed doet. Aan het eind van de rit krijg je een rapport wat je goed doet of kan verbeteren. Hij rijdt heel prettig. Moet nog wel wennen aan de bediening van de vele mogelijkheden.

mooie Toyota aankoop gedaan

goede aankoop ervaring opgedaan, prima adviseur, klantgericht

prettig en betrouwbaar als altijd

Er wordt overlegd, er wordt goed meegedacht, er wordt gepoogd om geen onnodige kosten te maken, gewoon top!

Bij aankoop prettig geholpen.

Onze ervaring is een aankoop van een occasion. We zijn op een prettige niet opdringerige manier geholpen.

perfect !

nog nooit zo,n goede aflevering gehad.

Fijne auto

Rijdt prettig

SUPER BEDRIJF

AUTO IS ALS NIEUW AFGELEVERD

Top service

Ze overleggen altijd eerst voordat ze wat gaan doen.

Klantvriendelijk, behulpzaam

We kwamen kijken voor een Lexus en reden weg met een CH-R. Gelijk verliefd op deze auto. Mooi zoals ze dat deden met het zwarte laken en de fles wijn die we meekregen. Of je nieuw koopt of een occasion: je wordt prima behandeld. Voor onderhoud, APK etc. ben ik bij Ramaker in Hattem.

Perfecte service

Klantvriendelijkheid benadering en prima advies.

Zeer klantgericht, professioneel en vriendelijk.

Goede ontvangst, prettig en reëel in de onderhandelingen en van de aflevering werd een spektakel/show gemaakt. Jammer dat bij thuiskomst bleek dat er een klein deukje in de motorkap zat. Heb wel het vertrouwen dat dat geregeld wordt bij de eerste beurt.

Nemen de tijd en Altijd Behulpzaam voor oplossingen.

Al jaren Toyota rijdster en is goed.

Tevreden

Auto weer door de apk. Jammer dat de verloopstekker kapot gemaakt is.

Een bedrijf waar je op kunt bouwen.

Deze zomer kochten wij een gebruikte Toyota Auris bij van Leussen in Ommen. Dit was onze eerste echte kennismaking met dit garagebedrijf. De contacten bij de aankoop, overschrijving en nazorg (garantie!) zijn zonder uitzondering uitstekend geweest. Correct, zeer vlot, vriendelijk en zakelijk, zonder omhaal van woorden. Kortom professioneel en met persoonlijke betrokkenheid.

Prima ervaring

vriendelijke bejegening deskundig advies klantvriendelijk

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Garage van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.