Geen gladde verkooppraatjes maar goed advies. Goede service, auto voor de deur afgegeven. Top.

Fijne, eerlijke klantgerichte service

Service was klantgericht. Goede uitleg over de auto, ook de verschillen onderling tussen uitvoeringen.

Bedankt voor de review!

Duidelijke uitleg, zeer klantvriendelijk.

Een correcte benadering, niet opdringerig Klantvriendelijk.

Bedankt voor de review!

Ik heb recht van spreken omdat ik bijna 30jaar klant ben.

zeer correct

denken met je mee

Uitstekend, vriendelijk

Prettig ontvangen. Auto stond, gepoetst, klaar. Uitleg adequaat. Samengevat: prima!

Super service

Goed behandeld en goede prijs kwaliteit.

uitstekend

ben goed tevreden

Bedankt voor de review!

Gastvrijheid top en vriendelijke personeel

We zijn vriendelijk en goed geholpen door G. Janssen van het autobedrijf. De kinderen hebben de bezoeken ook leuk ervaren. Levering van de auto is goed.

Bedankt voor de review!

Prima/prettig geholpen en goed geadviseerd

Prima/prettig geholpen en goed geadviseerd. Auto prima afgeleverd.

Bedankt voor de review!

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen. (Rob Koggel)

* professioneel * vriendelijk * Goede afspraken * Netjes * Zakelijk

prima klantgevoel

Duidelijk en goede afspraken maken. Klantvriendelijk. Aan te raden bij vrienden en kenissen.

Gewoon netjes

Dit is niet de eerste auto die gekocht is bij van leussen steeds met goede ervaring en doen wat afgesproken is

Prima geholpen.Super.

Super goed geholpen. Service is prima.👍

Nette afhandeling

Netjes en professioneel

Klantvriendelijk bedrijf

Vanaf het eerste contact met de verkoper dhr. T. Dogger een goed gevoel gehad. Helaas was de auto waarvoor ik kwam (bouwjaar 2019) zo goed als zeker verkocht. Toch een offerte voor een nieuwe auto laten maken. De follow up van dhr. Dogger was zeer correct en hij deed heel veel moeite om mij een auto te verkopen. Dit heeft geresulteerd in de verkoop van een Toyota Yaris Dynamic Hybrid uit 2019, die te koop werd aangeboden bij een Toyota dealer uit Steenwijk. Over de aflevering ben ik ook zeer tevreden. Ik zal Toyota dealer van Leussen dan ook zeer zeker aanbevelen bij mijn familie en kennissen.

Super en snelle service!

Super en snelle service!

Goed correctie communicatie

Ik goede ervaring met het autobedrijf, ik kan altijd even langs komen als ik problemen heb.

Bedankt voor de review!

Zeer prettig, vertrouwd bedrijf!

Na online offerteaanvraag werd ik al snel terug gebeld door de garage voor een afspraak voor een proefrit. Erg prettige, vriendelijke ontvangst bij de proefrit en verder prettige afhandeling/ onderhandeling m.b.t. de inruil van de oude auto en de aankoop van de nieuwe auto.

verkoop is goed verlopen

goed verlopen

Bedankt voor de review!

Zeer goede service en uitleg over de auto!

Op 25 februari heb ik mijn nieuwe leaseauto, een Toyota Corolla TS Business Plus 2.0 hybrid, opgehaald bij Van Leussen in Zwolle. Ik was door een logistieke meevaller 2 uur te vroeg maar dat vormde geen probleem. Ik ben door Michael uitstekend geholpen en hij nam alle tijd om alle papieren in orde te maken en om uitleg te geven over de auto. Kortom, ik ben erg tevreden over de geboden service!

Bedankt voor de review!

Correct en vriendelijk te woord gestaan.

Auto stond in perfecte staat op de afgesproken tijd klaar.

Prima zaken doen

Problemen worden opgelost.

Prima voor elkaar

Alles was goed geregeld.

Heel fijn geholpen

Begrip voor privé situatie. Afhandeling inruil en gebruikte auto gekocht dit alles goed verlopen.

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Garage van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.