Goede en vriendelijke service

Hele fijne garage

Heel goed geholpen met de aanschaf van mijn auto Hele fijne hardwerkende mensen daar

Beste aankoop ervaring ooit!

Wat ging het team van Klumper ver om mij te helpen. De Volvo V70 AWD is nu in Zweden voor een volgend leven.

Vriendelijk en eerlijk bedrijf

In November bij de gebroeders Klumper een mooie Mazda 6 gekocht. Goede afspraken kunnen maken, uitstekende service, en een zeer billijke prijs. Zeker een aanrader.

Vriendelijke behulpzame verkoper

Goede ervaring opgedaan bij gebroeders Klumper. We konden `s avonds terecht en werden correct behandelt. Er was nog een belangstellende voor de auto, die hem direct wilde meenemen. Maar hij heeft onze afspraak laten staan. Hij had zich verder niet verdiept in de auto. Volgens verkoper was het een 4x4, bij aankomst bleek dit niet.

Helder, duidelijk, goed!

Helder, duidelijk, goed!

Prima!

Heel goed behandeld, alles in het werk gesteld om de auto zo snel mogelijk klaar te hebben!

Snelle service en vriendelijke medewerkers!

Ik heb hier onlangs mijn eerste auto gekocht. De medewerkers waren erg vriendelijk en flexibel met het maken van een afspraak. De auto bevalt goed en ik kan deze dealer aan iedereen aanraden!

Ze hebben mij goed geholpen om mijn eerste auto te vinden. Alles duidelijk uitgelegd en goeie service.

Top geholpen

Op de juiste manier geholpen, en alles goed uitgelegd.

Volvo v70

Al jaren een super tevreden klant. Mijn Seat Ibiza was aan vervanging toe. Rob en Dylan gevraagd om even aan mij te denken wanneer er een diesel binnen kwam. Op maandag ochtend gebeld door Dylan dat er een Volvo v70 als inruil binnen was gekomen. Proefrit gemaakt en echt een geweldige auto. De deal rond gemaakt naar volle tevredenheid. Ik beveel de Gebr. Klumper aan iedereen aan. Rob en Dylan nogmaals bedankt voor de uitstekende service

Een prima garage

Onlangs hier een auto gekocht. Heel prettig en uitstekend geholpen.

Snel en goed zaken doen.

Helder en duidelijk bij aankoop en inruil.

Net en betrouwbaar bedrijf

Heel prettig, met veel opties om je als klant gehoord en gezien te voelen. Ook een dingetje aan de auto waar we pas later achter kwamen werd keurig opgelost, zo moet het zijn!

Goede auto's en service

Als je een auto koopt bij Gebr. Klumper word je vriendelijk en eerlijk geholpen. Ik ben super tevreden over mijn aankoop van een paar maanden geleden.

Netjes afspraken na gekomen

Goed geregeld

Vriendelijke, correct en behulpzaam.

Gewoon geweldig

Fijne mensen, toegankelijk en vriendelijk.

Down to earth, makkelijk bereikbaar, behulpzaam

Goed en duidelijk geholpen

Perfecte garage, vakkundig, klantvriendelijk

Ben bijna 30 jaar klant geweest bij mijn vorige garage. Helaas stopte hij er mee. Op advies van mijn buurman bij Klumper terechtgekomen. En ik ben heel tevreden. De service is perfect. De mensen zijn vriendelijk en vakkundig. Ik hoop hier nog jaren klant te kunnen blijven!

Gebr. Klumper Auto's is een prima handelaar die geen rommel verkoopt.

We zijn met dit bedrijf in aanraking gekomen bij de aankoop van een Skoda Fabia Combi uit 2016. Gebr. Klumper Auto's is een nuchter bedrijf die goede auto's inkoopt en eerlijk verkoopt. Ze geven tijd om de auto's goed te bestuderen en stellen zelfs de brug ter beschikking om de onderkant te keuren. Ook bij het onderhandelen wordt in alle eerlijkheid tijd gegeven. We hebben op een vrijdagochtend contact gehad en zaterdagochtend de auto opgehaald. Hierdoor was de tijd waarschijnlijk beperkt om de auto nog schoon te maken. Daarom geen 5, maar 4,5 sterren.

zeer goed

Vanaf het begin zijn we vriendelijk behandeld en we bevelen dit bedrijf zeer aan.

Top Garage

Ik ben super tevreden over de manier waarop er een auto aan mij verkocht is, en het meedenken en de behulpzaamheid is ook fantastisch. Ik woon in België en dus moest de auto met COC papieren en export platen met mij mee en dat is allemaal keurig en snel geregeld voor een klein bedrag extra. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen!

Top !

Auto getest en meteen meegenomen! Heerlijke auto!! Nogmaals bedankt voor jullie beschikbaarheid op een zondag ..

Top !