Zeer goede service

Auto voldeed aan de verwachtingen, en na een telefoontje dat er geen krik in zat, had ik een dag later een exemplaar via de post ontvangen. TOP!

Heel goed

Nette afhandeling met het kopen van de kia sorento ga vaker kijken als ik weer een andere auto moet hebben

Fantastisch!

Wat een top bedrijf! Eerlijke mensen met zeer goede service! Een aanbeveling voor iedereen!

Super Bedrijf

Een dikke 10 voor het bedrijf.

Hier nemen ze de tijd voor je!

Ik was op zoek naar mijn 1e bestelauto voor een redelijke prijs. Ik begin net mijn eigen zaak. En die stond bij Gebroeders Klumper. Ze hadden een duidelijk verhaal over de 11 jaar oude Ford met scheur in voorraam onder de wissers. Starten was een probleem want hij had lang stil gestaan. Werd opgelost door de radio te vervangen. Die was de veroorzaker. De remmen piepen na aankoop maar dat was alleen vuil en/of roest. Ik hoop nog een tijdje plezier aan deze bestelauto te hebben. Hij is lekker ruim, ik heb er al aardig wat kilo's mee geshouwd

Net en oprecht bedrijf

Eind 2019 heb ik een Volvo gekocht bij Gebr. Klumper Auto's in Eefde. Hoewel ik van tevoren geen afspraak had gemaakt, werd ik vriendelijk en ongecompliceerd ontvangen door de eigenaar. Na een korte proefrit heb ik besloten de auto te kopen. 3 weken na aanschaf van de auto ging het linkerachterportier ineens niet meer open, een bekend kwaaltje bij dit type Volvo. Hoewel ik geen garantie had afgenomen, was Gebr. Klumper Auto's toch bereid een deel van de reparatiekosten te compenseren. Ook bij overige vragen was de communicatie met Gebr. Klumper Auto's altijd erg plezierig en correct. Ik kan Gebr. Klumper Auto's zeker aanbevelen.

Net bedrijf

Bmw bevalt prima na 6 weken Helaas had ik iemand voor me die ook kwam kijken voor de auto Maar dat heb je als je niet van tevoren belt. Wel computer vervangen van de auto Maar daar was de prijs op afgestemd . Kort samengevat : net bedrijf vriendelijke personeel eerlijken prijs koffie gratis helaas geen lekkere koffie . Ik ben wel tevreden ik kan ze wel aanbevelen

Prima bedrijf !

Vakkundig, erg aardige en beleefde mensen en waar je met alle vragen op autogebied terecht kan dus erg klantvriendelijk.

Hele goede service, denkt mee met de klant en eerlijk in zaken

Wij hebben onlangs een Chevrolet Orlando gekocht bij Gebr. Klumper. Wij kwamen bij dit bedrijf uit na het lezen van de vele positieve reviews, en terecht! Voor ons is het kopen van een occasion toch vooral een kwestie van vertrouwen. Heel tevreden met de auto en de service! Niets dan lof!

super

Prima service, kundig personeel, klantvriendelijk, komen altijd de afspraken na. Het is merkbaar dat er met plezier en belangstelling voor het vak gewerkt wordt. APK wordt nauwkeurig uitgevoerd, overleg bij grotere kosten. Er wordt niets vervangen wat niet nodig is, maar je wordt wel op de hoogte gebracht van evt. slijtage of aandachtspunten. Geen opdringerig gedoe, duidelijke en eerlijke rekeningen. Ze denken bij deze garage met je mee, ook naar goedkopere oplossingen zoals onderdelen van de sloop. Al jaren klant en alleen maar goede ervaringen.

Uitstekend en zorgvuldig meegenomen in de aankoop van onze auto met veel kennis an zaken

Het was erg fijn om met een betrouwbare garage te dealen, de klant stond centraal, dat was aan alles te merken, transparante communicatie. Nu alleen nog het handboekje krijgen, dat bij de Peugeot 307 CC hoort maar ook dat gaat vast goed komen. Menig autobedrijf kan nog wat van jullie leren, top gedaan!

Eerste indruk vriendelijk, toegankelijk en flexibel

Hier een auto gekocht. Nette prijs en vriendelijk personeel. Er werd mij medegedeeld dat de auto net terug was van de poetser. Helaas is het tapijt hierdoor doordrongen van water. Tweede puntje is dat de uitlaat los onder de auto hing. Dit is inmiddels eenvoudig door mijzelf opgelost maar dat had natuurlijk voorkomen kunnen worden. Verder een keurige auto.

vriendelijk, duidelijk taal en denkt mee in oplossingen

na vele jaren sparen vond ik mijn droom auto gelijk een afspraak gemaakt voor een proefrit na dat we een deal hebben kunnen maken voor de prijs en inruil mochten we een proefrit maken met de droom auto bij terug komst nog wat op en aanmerkingen gemaakt ter verbetering van de auto en de deal was gesloten door leveringsfout van de onderdelen duurde het een paar weken voordat ik mijn auto op kon halen bij aflevering van de auto kreeg ik als goedmakertje dat het zo lang duurde een volle tank en een mooie model auto van mijn droom auto de Corvette C5 na een week had ik lekkage van mijn nieuwe aan gebrachte targa dak rubbers maar omdat ik de stuurkolom sensor moest laten maken mocht ik dat bij de Corvette specialist doen in oude water omdat dicht in de buurt was en Gebr Klumper betaalde de reparatie kosten dat noem ik nou nog eens een goede garage

Gebr. Klumper Auto’s ik wil jullie bedanken voor jarenlange hulp , service en uiteraard ook mijn auto’s. Ik kan men alleen maar aanraden hier hun auto te kopen en te onderhouden. Zelden dat een garage zo betrokken is en zo met je mee denkt.

Beste bedrijf in de gehele omtrek

Top service, goede kwaliteit en veel belangrijker altijd eerlijk en oprecht. Overleggen eerst voordat er reparaties plaatsvinden. Sinds mijn eerste auto kom ik daar al. Ga er nooit meer weg!

Topbedrijf!

Prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Een 10 voor klantenservice

Met een prettig gevoel kan ik hier altijd weer wegrijden

Zeer vakkundig

Heerlijke garage met ouderwetse service zoals het hoort..... koop hier al 30 jaar mijn auto's met veel plezier.... nooit problemen gehad

Toppers!

Vriendelijke mensen die weten waar ze over praten. Nette reparaties en eerlijke prijzen. Alleen maar lof!

Service gericht

Nette auto gekocht bij Gebroeders Klumper. Na bericht via autoscout werd er netjes contact met mij opgenomen. Gelijk afspraak ingepland om te komen kijken. Einde van de dag namen ze nog ruim de tijd. Na proefrit afgesloten met bak koffie (kan beter;-)). Plus en min punten opgenoemd. Werd goed naar geluisterd. Enige kritische punt was redelijke directe onderhandelingens methode. Voor wat je het onderhandeling kon noemen. Het was omdat de auto net binnen was meer take it or leave it. Na een dag er over nagedacht te hebben, contact opgenomen of er toch nog iets met prijs te doen was. Uiteindelijk voor beide partijen tot een goed eindresultaat gekomen. Auto werd netjes gepoetst en voorzien van kleine beurt. Top service.

Nuchter en zorgvuldig!

Ik ben heel aangenaam ontvangen. De communicatie was aangenaam, helder en eerlijk. Vragen waar nog geen antwoord op gegeven kon worden werden zorgvuldig behandeld. Bovendien een mooie auto voor een hele scherpe prijs!

Goed en leuk geholpen

Auto stond er mooi bij na een proefrit konden we hem meteen mee nemen

Een vakkundig en vriendelijk familiebedrijf!

De gebroeders Klumper hebben voor mij een hartstikke mooie Volvo gevonden, hierbij hebben ze mijn wensen goed onthouden en de communicatie verliep perfect. Na aanschaf van de auto zijn er nog diverse werkzaamheden uitgevoerd om er maar voor te zorgen dat de auto in goede staat werd afgeleverd. Al met al dus een topbedrijf waar de koffie altijd voor je klaar staat, net als de mensen die er werken!

Onverwachte koop

Toffe Subaru gekocht aldaar en goed geholpen. Had wel wat onderhoud nodig maar kan nu met een goed gevoel rondscheuren.

Prima contact gehad met deze jongens

Goed uitgelegd waar je aan toe bent met de aankoop. Auto stond er netjes bij.