Geen gladde verkoper maar een eerlijk en realistisch advies over de inruilwaarde en aankoop.

Ik ben goed geholpen, auto rijdt prima. Dik tevreden!

Zeer correcte manier van handelen

In korte tijd op correcte manier de gewenste auto / Volvo youngtimer kunnen kopen en een nette prijs voor de inruilauto Saab 93 verkregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfecte afhandeling, zeer klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een stukje rijden maar de moeite waard!Een garage waar men de tijd voor je neemt, goed gevoel en aardig personeel. Snelle reactie op mail en goed overleg telefonisch. \r\nOndanks drukte toch nog een APK bij aankoop van onze BMW.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst kennisgemaakt met garage Klumper. Het was voor ons een bijzonder aangename en positieve eerste kennismaking. Een kennismaking die wij voor 100% aan familie en bekenden willen doorgeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk aan de telefoon en gastvrij bij aankomst. Nemen de tijd voor je en zijn oprecht in al je vragen. Duidelijke uitleg over wat er gedaan is aan de auto en over de prijs. Wij konden onze oude auto voor een nette inruilprijs geven op de nieuwe auto. Kleine dingen die wij nog merkte tijdens de proefrit, worden nog door hun gerepareerd. Al met al een nette service. Dank aan Jessie en Dylan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf makenlijk en eerlijk in omgang, gewoon een eenvoudige maar fijne garage zonder poespas .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze garage is zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al jaren onze auto\'s (van oldtimer tot youngtimer) brengen voor de jaarlijkse APK bij Klumper. Als er een probleem is, wordt er altijd erg fijn meegedacht hoe dat voor ons op te lossen is, omdat we het onderhoud vrijwel helemaal zelf kunnen doen. \r\nOnlangs waren we weer bij Klumper en daar stond de droomauto: een mooie Saab cabrio. De andere dag stond en wij, in alle drukte van de zaterdagmorgen, zonder afspraak bij de Saab. Rob maakte gewoon even tijd en hij gaf de sleutels mee. Gereden en verkocht: wat een mooie auto. \r\nDe onderhandelingen verliepen via Dylan, maar eigenlijk was er nauwelijks onderhandeling nodig. Het prijsvoorstel was scherp en we hadden een goeie deal. \r\nDrie dagen na aankoop toch een storing bij het starten, wij vermoedden de accu, maar Dylan wilde absoluut dat de auto door hen zou worden nagezien, ondanks het feit dat de auto zonder garantie was gekocht. \r\nNa twee dagen stond de Saab weer voor ons klaar en kon de leenauto weer terug. Het startprobleem was verholpen en en passant was ook nog een haperend slot vervangen. \r\n\r\nKortom, een geweldige service! We zijn erg blij met het aankoopproces, de aankoop en jullie persoonlijke service en benadering. Er wordt naar je geluisterd bij Klumper en je doet er toe als klant. Dylan en Rob en alle medewerkers, jullie zijn een goed team en wij hopen dat jullie zo doorgaan. Voorlopig komen wij weer alleen voor de jaarlijkse APK, want wij zijn dik tevreden met de Saab.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundig bedrijf.\r\n Zeer net geholpen. Zeker een bedrijf wat ook nog eens met je mee denkt.\r\nWerkt ook echt samen als een team. Top !\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto aangeschaft en hierbij zeer goede service gehad. Medewerkers zijn klantvriendelijk en je kunt met al je vragen bij hun terecht. Ik ben tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, voelde gelijk vertrouwd aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, toegankelijk en eerlijk autobedrijf. We hebben een Saab station gekocht bij Klunper auto’s en zijn zeer netjes geholpen. Mooie auto voor goede prijs. Afspraken werden goed nagekomen. Aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands auto gekocht bij de fa. Klumper. Geweldig geholpen door Dylan. Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en kundig personeel. Goede communicatie en een hoede prijs kwaliteit verhouding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf met de service die je wenst\r\nKom er al 25 jaar en dat zeigt genoeg over gebroeders klumper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vandaag 14 maart 2019 een Chevrolet Spark gekocht, de service was prima, netjes geholpen en niets is te veel, super, Gebr. Klumper, ga zo door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden over de uitvoerige informatie van de aangekochte auto. \r\nKlein probleempje achteraf vakkundig opgelost.\r\nGoede service en vakkundige mensen.

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf met een goede prijs kwaliteitsverhouding!

Over Gebr. Klumper Auto's

Filter op Taal