Vriendelijke open houding

Goede informatie, vriendelijke bejegening

Goed opgelost

Auto gekocht zonder garantie. Na 3 dagen bleek de radiateur lek te zijn. Dit hebben ze netjes afgehandeld.

Fijne, prettige sfeer waar je professioneel geholpen wordt.

Vooraf een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Dat was handig. We werden netjes en professioneel te woord gestaan, alle vragen werden vriendelijk beantwoord. Er was een rustige sfeer, prettig om zo een mooie auto te kunnen kopen, in ons geval een mooie, blauwe BWM. Het papierwerk werd goed doorgenomen. U kunt hier met een gerust hart een auto kopen.

Top bedrijf

Goude mensen, voelt als een vertrouwd bedrijf aan. Een echte aanrader. We hebben daar onze oude auto omgeruild voor een mooie exemplaar, waar we nu van genieten.

Top bedrijf

Betrouwbaar, vriendelijk, goede service.

Fijne service en niet opdringerig.

De verkoper gaf eerlijk antwoord op de vragen en liet ook echt de keus aan jezelf. Wij zijn zeer tevreden!

medewerker was beleeft en vriendelijk.

Goeie service en nazorg

Leuke auto gekocht. En wanneer ik belde vanwege de code van de radio, werd er gelijk moeite gedaan en kreeg ik de code snel.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Netjes geholpen. Concurreerde prijzen, aankoopkeuring ter plekke kunnen laten uitvoeren. Opleverniveau interieur kan netter.

Klantvriendelijk

Mijn ervaring als klant:Vriendelijke mensen,mijn vragen worden eerlijk beantwoordt. Zijn niet opdringerig,geen verkoop praatjes,eerlijke uitleg. Ze hebben me zelfs aangeboden om me op het station op te halen als ik de auto komt halen top service. Bedankt gebr. Klumper

Top Service: Klantgericht en vriendelijk

Prettig ontvangst, bij aankomst stond de auto al klaar, mooie auto. Jessie heeft ons geholpen. Na inspectie van de auto hebben we een proefrit gemaakt, auto in prima conditie. Vervolgens naar het kantoor waar Jessie ons hielp met de afhandeling van de koop (zeer gastvrij). Als extra service werd de auto nog gecheckt en werd de auto nog getankt. Klaar om naar huis te rijden: Jessie en Gebroeders Klumper hartelijk bedankt !!!

Plezierig en vertrouwenwekkend bedrijf

Het eerste contact direct gaf al gelijk vertrouwen. Prettige sfeer. Rustige sympathiek bedrijf. Alleen jammer voor ons dat het bedrijf ver weg van mijn woonplaats is. Een eerlijk bedrijf. Heeft ook oog voor de koper. Alles goed geregeld voor onze aankoop.

Voor mij een goed bedrijf.

Heb afgelopen week een redelijk nette Opel Corsa daar gekocht voor een redelijke prijs. De auto heb ik gekocht zonder garantie en de APK was bijna verlopen. Maar ik had voldoende mensenkennis om de verkoper te vertrouwen en besloot ik de auto zo mee te nemen. Thuis aangekomen heb ik de auto naar mijn eigen garage gebracht waar ik altijd met mijn auto in onderhoud ben voor een APK en grote beurt. De auto was de volgende dag klaar gekeurd en al. Geen gebreken voor de APK,wel wat achterstallig onderhoud van diverse beurten. Maar alles is opgelost en ik ben zeer tevreden over de auto en de verkoper.

Prettig contact, ruim voldoende informatie gekregen

Prima contact, ze nemen de tijd om je ruim voldoende antwoorden te geven op vragen. Ze geven je vertrouwen.

Prima garage waar uk zo weer een auto zou kunnen kopen.

Ik kwam via een website bij gebr. Klumper auto's terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar na een keurig welkom, blijkt het een gemoedelijke 'dorpsgarage' te zijn. We hebben er een andere auto voor mijn vrouw gekocht, dikke prima! Ze maken een eerlijke indruk en dat is helaas in de autohandel regelmatig anders. Mocht ik in de toekomst een andere auto willen kopen, dan zou ik zeker even bij ze kijken. Kortom, een aanrader.

Klant vriendelijk

Auto gekocht prima geholpen

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Ben al vele jaren klant. Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend en zeer goede service verlening.

Zeer tevreden over de aan schaf van mijn auto

Nu een week geleden een auto gekocht. Goede inruil prijs gekregen en op een vlotte prettige manier geholpen.

Al dertig jaar mijn betrouwbare 'garagist'.

Het bedrijf, waarmee ik in 1989 voor het eerst kennismaakte, kenmerkt zich door persoonlijk advies gericht op wensen en behoeften van de klant. Ook minder rationele argumenten zoals 'gehecht zijn aan je auto' worden gerespecteerd. Eigenaren en medewerkers denken altijd met je mee. Daarbij zijn de gehanteerde prijzen helder en billijk.

Fijn geholpen super blij met de auto

Fijn geholpen super blij met de auto

Netjes geholpen en blij met m'n nieuwe auto

Zeer goede service

Auto voldeed aan de verwachtingen, en na een telefoontje dat er geen krik in zat, had ik een dag later een exemplaar via de post ontvangen. TOP!

Heel goed

Nette afhandeling met het kopen van de kia sorento ga vaker kijken als ik weer een andere auto moet hebben

Fantastisch!

Wat een top bedrijf! Eerlijke mensen met zeer goede service! Een aanbeveling voor iedereen!

Super Bedrijf

Een dikke 10 voor het bedrijf.