Bij betrokken, altijd klaar en zeer kundig.

Ik ben al jaren een tevreden klant van Gert Brandsen garage. Dit in de goede en minder goede tijden :). Aantal auto's gekocht, geleased en onderhouden. Flexibiliteit, altijd bereikbaar, oplossing gericht en altijd met een glimlach op het gezicht. Niets is te moeilijk of vreemd. Ze lossen het altijd op ! Fantastische team!

Zie hieronder

Koffie zithoek zou wel beter kunnen. Nu is het een donker plekje verscholen achter de auto's.

Goede afspraken worden nagekomen

Ben al jaren klant en het bevalt prima Word snel en deskundig geholpen

Fijn autobedrijf

Goede kwaliteit auto zorg

Vriendelijk en vakkundig

Houden je op de hoogte van de voortgang van het onderhoud en vakkundig door de problemen snel te signaleren en op te lossen.

Fijne service, goed geholpen.

Fijn contact met de medewerkers, duidelijke prijsopgave en factuur. Goede leenauto meegekregen.

Behulpzaam, vriendelijk en deskundig

Ik heb nog geen ervaring hoe het bedrijf handelt bij problemen, maar tot nu toe maakt het een betrouwbare indruk.

Bij Gert Brandsen Autobedrijf ben ik nu voor de derde keer geweest om mijn auto in te ruilen, en opnieuw heeft hun eerlijkheid en betrouwbaarheid indruk op me gemaakt. Dhr. Brandsen zelf staat garant voor deze waarden. Naadloze ervaringen en aandacht voor mijn behoeften maken dat ik hier steeds terugkom. De eerlijkheid en betrouwbaarheid van Brandsen Auto's maken het voor mij dé plek om zaken te doen. Een aanrader voor wie op zoek is naar eerlijkheid en betrouwbaarheid in de autoaankoop.

Altijd bereikbaar en behulpzaam

Als er wat is, je belt en wordt altijd fijn geholpen, ook wordt er soms tijdens de werkzaamheden nog even gebeld om iets te overleggen. Dat stel ik op prijs, dan weet je waar je aan toe ben. Fijne mensen in de werkplaats. Aan te bevelen voor iedereen.

klantgericht en flexibel

Afspraak voor groot onderhoud gemaakt. Kon binnen een enkele dag terecht.. Ondanks problemen met de leasemaatschappij het onderhoud adequaat uitgevoerd! De vervangende auto was al gestart, zodat ik warm weg kon rijden.

Perfect zoals altijd !!!

Gewoon goed

Betrokken en klantgericht

Heel goed bedrijf!

Goede, deskundige en op klanten betrokken service.

Snel, efficient, vriendelijk.

In tegenstelling tot mijn ervaring met andere bedrijven werd hier met interesse geluisterd naar het probleem en dat werd gewoon opgelost zonder moeilijk gedoe. Top!

Betrouwbaar bedrijf

Persoonlijke benadering en leveren goed werk af.

UITSTEKEND BEDRIJF MET GOEDE SERVICE

WIJ ZIJN ALTIJD VRIENDELIJK EN GOED GEHOLPEN. SNELLE AFHANDELING. WIJ ZIJN IN ÉÉN WOORD TEVREDEN.

Nette garage met vriendelijk personeel en goed overleg met de klant.

Ik breng mijn auto hier altijd voor APK. Personeel is vriendelijk, voert werkzaamheden netjes uit en er wordt goed advies/uitleg gegeven bij eventueel onderhoud.

Staan altijd klaar en niets is teveel gevraagd. Top service

Vriendelijk ontvangen, eerlijke inruilprijs voor mijn auto gekregen, Duidelijke info gekregen over mijn tweedehands aankoop.

Prima garage en je wordt goed geholpen.

Na aankoop van een auto ben ik er nu zes jaar klant en ben over het algemeen tevreden. Als er iets is wordt het opgelost.

Top garage!

Onlangs een bedrijfswagen aangeschaft bij Garage Brandsen! Dat is echt top verlopen. Afspraken werden keurig nagekomen, er werd een realistisch en transparant inruilvoorstel gedaan. Ook werd er goed meegedacht en vervolgens een eerlijk en betrouwbaar advies gegeven. Absoluut geen lounge autohandelaar die even "dozen wil schuiven"! Wat ons betreft is dit bedrijf echt een aanrader en we zouden hier zeker weer terug komen!

Prettige lui

Doen wat er afgesproken is. Spreken af wat er gedaan moet worden. Nooit gezeur Vriendelijk

Flexibel

Altijd ruimte en tijd voor onderhoud en reparatie. Nee kennen ze hier niet. Desnoods word er in de pauze doorgegaan! Top inzet!

Geweldige service

Snelle service, denken in oplossingen, positief personeel met een goede vakkennis

Vriendelijk personeel en goede service

Mijn ervaring is prima!