klasse

Een en al service Geduld met een oud mannetje Attente aflevering, leuke presentjes Overgehouden: Het goede gevoel. Vr. gr. Henk van de Leur.

Goede service.

Prima service.

Kundige garage.

Kundige garage met aardig personeel en eigenaar, en waar ze de tijd nog voor je nemen. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen.

Ik werd vriendelijk geholpen en er is goede service

Ik werd vriendelijk geholpen en er is goede service.

Dit is een garage met hart voor de klanten en niet van over 3 weken hebben we tijd voor u. Ik had een remklauw defect en Folmer regelt dat de auto de volgende dag weer kon rijden. Nogmaals bedankt.

Duidelijke verkoop

Recent hebben wij hier voor de derde keer een auto gekocht. Net als altijd heldere duidelijke uitleg over de auto. Kortom je kunt op van Tilburg bouwen en er vanuit gaan dat je veel pkezier van je aankoopt hebt.

Goede service. Halen en brengen de auto op en bellen als er iets aan de auto moet gebeuren!

Top bedrijf die meedenkt!

Lampjes gingen branden maar waar de collega’s geen tijd hadden, maakten ze bij Autobedrijf Ben van Tilburg tijd. Nogmaals heel erg bedankt!

Top bedrijf

Het hele team top. Altijd betrokken en vakbekwaam!

Prima service, fijne garage

Mijn auto heeft een prima beurt gehad en ben netjes gevraagd of ik wel/niet nieuwe banden wou hebben.

problemen , schade altijd oplosbaar .

het mee denkend vermogen is telkens weer bijzonder om te ervaren .

een vertrouwd adres

vakkundige hulp

Een prima bedrijf met een betrokken deskundig team!

4 sterren omdat er altijd iets moet zijn om een uitdaging in te zien.

Uitstekend en snel geholpen.

De accu van de auto was overleden. Hadden de auto in de middag nodig. De accu moest nog besteld worden. Binnen een uur was deze er en geplaatst in de auto. Goed en snel geholpen.

Prima bedrijf met gevoel voor de mens achter de auto

Hier kunnen een hoop bedrijven wat van leren. Bereikbaar, meedenkend, behulpzaam, vriendelijk en altijd bereid tot meedenken. Hier rij ik graag 150 km voor heen en weer. Koffie is uitstekend, en altijd een praatje, krantje, WIFI, kortom, het voelt als thuis.

Maakt goede afspraken, komt een dag van te voren ophalen en brengt hem weer terug, GROTE KLASSE

gewoon goed.

doen wat ze beloven.

ruim voldoende

snelle montage Alleen spanning banden was niet goed

goede service en klant vriendelijk

Zeer klantvriendelijk en Zakelijk eerlijk personeel

Sowieso ben ik altijd welkom en neemt men ook tijd voor mij als persoon in de vorm van een praatje/belangstelling enz. Als ik de garage met mijn Kia Niro verlaat, kan ik er van op aan, dat de onderhoudsbeurt goed gedaan is, en rijd ik met een veilig gevoel terug naar huis tot de volgende onderhoudsbeurt. Toppie.

prima service en klantvriendelijk personeel

Deskundig personeel, kleine mankementen kunnen direct verholpen worden zonder afspraak. Auto kan bij een beurt thuis gehaald en teruggebracht worden.

Onze auto wordt ‘s ochtends opgehaald bij huis en ‘s middags weer teruggebracht. Bij een reparatie wordt vooraf overlegd.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede klantenservice. Vakkundige monteurs.

Klantvriendelijke garage.

Als ik langs kom met de auto, wordt ik altijd goed geholpen en bij vragen geven ze een goede uitleg, en ook met de onderhoudsbeurt van de auto hebben ze dat prima gedaan.

Persoonlijke zorg

Persoongerichte aandacht