Top bedrijf!

Twee keer een auto bij Ben gekocht en in onderhoud. Bij de aanschaf denkt Ben echt mee, en daarna ook goede service. Zeker een aanrader

gewoon goed

gewoon goed

Prima garage

Betrouwbaar!

Ik wordt in deze garage altijd goed geholpen. Klantvriendelijk.

Topservice!

Mijn schade is netjes hersteld en de auto is voor de deur afgeleverd omdat ik niet op tijd de sleutel kon ophalen. Super service!

Betrouwbaar en goed

Betrouwbaar en goed

!!!!!!!

Vriendelijk, en accuraat.

Ik raad het ten zeerste aan, vriendelijke, behulpzame en professionele service.

goede communicatie en service

goede communicatie en service

Altijd staat er iemand klaar om je te helpen

Als je een melding in je auto krijgt dat er iets hapert met je auto en je gaat naar de garage wordt je altijd geholpen, deze ervaring heb ik.

Betrouwbaar en professioneel

Uitstekende werkzaamheden maar duur

Onlangs heb ik de stekker draden van de trekhaak laten aansluiten , deze waren niet juist aangesloten. Prima vakmanschap. Alles werkt weer , ik schrok geweldig van de rekening, geen materiaal gebruikt en toch dik 200 euro ... Dat vind ik erg duur

Fijne en snelle service!

Mijn accu was stuk en dezelfde dag was het probleem opgelost! Er werd tijd vrijgemaakt zodat ik diezelfde dag weer kon rijden! Super snelle service en betrokken personeel.

Hele goede service.

super goed geholpen, deskundig advies

Dankzij de deskundigheid van de monteur was het probleem zeer snel verholpen en rijdt mijn auto weer als nieuw. Bij iedereen aan te raden.

Super mee gedacht

Bedankt voor de prettige service

No nonsense garage die vertrouwen uitstraalt

Diverse auto's heb ik hier in onderhoud gehad en de huidige ook. De ervaringen zijn positief.

Snel, duidelijke en heldere afspraak

Na een per telefoon gemaakte afspraak bracht ik de auto op de afgesproken datum. De auto werd gelijk aangepakt, immers afgesproken dat ik er op kon wachten. Nadat de afgesproken beurt was uitgevoerd ben ik met een uitstekend gevoel weer de weg opgegaan. Top!

Vriendelijk en deskundig personeel

Het autobedrijf Ben van Tilburg ken ik al enige jaren. Vanuit Almere rijd ik dan ook graag naar Marknesse om daar mijn camper in onderhoud te geven. Wat bleek afgelopen week, de bladveren van de camper waren versleten 2 weken voor de vakantie. En het is ze gelukt om nog voor mijn vakantie een afspraak in te plannen zodat wij straks veilg op pad kunnen gaan. En mijn trailer voor de boot is hier in onderhoud. De eerste auto voor mijn dochter is daar gekocht. Waarom? Vertrouwen op een goede service bij een auto van 11 jaar oud. En die belofte komen ze meer dan na. In de begin periode twee keer problemen gehad in hartje Utrecht. Via Bosch Carservice is de auto in eerste instantie opgehaald en garage van Tilburg deed de rest. Ook al vielen sommige zaken niet meer onder de garantie. En waar een onderdeel niet meer voorradig was werd er op de sloop gekeken of dit onderdeel er nog zou zijn. De tweede auto van mijn dochter is hier 18 maanden geleden gekocht en van vrienden, ook uit Almere ook. Waarom? Omdat service en kwaliteit met hoofdletters worden geschreven.. Als klant ben je hier nog koning. Bij een onderhoudsbeurt krijg je bij bijzonderheden een telefoontje en wordt er gezamenlijk besloten wat de vervolgstappen gaan worden en niet wij voeren dit zonder overleg uit. En dan heb ik het niet over de prijs kwaliteit verhouding. Die is zondermeer goed. En als laatste, garage Ben van Tilburg zoekt in positieve zin de grenzen op van de in ter uilen auto. In het geval van mijn dochter was de Kia die werd ingeruild hoger gewaardeerd waardoor ze de Ford Focus toch kon kopen. Kortom, Ben van Tilburg. Ik ben zeer tevreden met jullie als garage.

Ontzettend klantvriendelijk

Keurige duidelijke afspraken. Goede communicatie. Hier mag menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Top garage

Aardige mensen, altijd een goed advies. En jullie denken met mij mee. Ook mijn auto is blij met jullie.

Alles uitgevoerd zoals besproken was zelfs eerder klaar, waarvoor nog mijn dank!

Prettige sfeer en wordt er netjes geholpen

Waar service niet bijzonder is maar gewoon!

HULDE!

Lekke band, even bellen, meteen schakelen, opgelost. H U L D E !

Uitstekend klantvriendelijke behandeling

Wordt positief met de klant meegedacht.

Oosteinde 12

8316 BL Marknesse