Al 7 auto’s gekocht bij Ben van Tilburg (en in onderhoud)

Afgelopen maand heb ik mijn zevende auto gekocht bij Ben van Tilburg. De vorige had ik nog maar een jaar een vier maanden geleden gekocht. Maar helaas door een auto ongeluk Total los. In tijden van pech leer je mensen kennen en zo ook Ben van Tilburg. Een apje naar ze toe en ze beginnen spontaan hulp te regelen. Ze regelde een schadebedrijf waar de auto naar toe kon. Ze deden een gesprek met mij wat de auto waard is als hij Total los is. Het bedrag klopte op de euro nauwkeurig. Ze gingen kijken hoe snel ik een nieuwe auto kon krijgen (en snel is bij Ben van Tilburg echt snel!). Dus nu rij ik in een mooie nieuwe Kia Sorrento met trekhaak en als de tijd rijp is hoop ik nummer acht ook bij Ben van Tilburg te kopen.

Een vriendelijke firma gezellig en klantvriendelijk

Dank u wel, ik geef het door aan de collega's, heel graag gedaan. Graag tot een volgende keer. Team Ben van Tilburg

Zie tekst hieronder

Beurt erg duur en ben het niet echt eens met het "toeval" dat juist nu de achteruitrijcamrra defect is ! Ook dat lak rondom voorruit afbladderd en geen verklaring nog redelijk betaalbare oplossing is aangeboden is niet fijn Volgende auto KIA ???

Beste heer Voerman, dank voor uw review. De beurt was dit keer een grote. Ook zijn de bougies, zeer kostbaar voor dit type, vervangen, is de remolie ververst, en zijn alle filters vervangen. Ook zijn de winterwielen gewisseld, de hier opgeslagen zomerbanden gebalanceerd en gemonteerd. De pech hulp voor Europa op uw verzoek zat ook bij de prijs in. 540 euro voor al deze werkzaamheden aan een auto van ruim 11 jaar oud inclusief alle eerder genoemde extra's, is een uiterst billijk bedrag, inclusief haal- en brengservice.. Dat na 11 jaar uw camera vervangen moet worden, en door de hevige steenslag uw verf begint te bladeren is spijtig. Of u volgende auto weer een Kia wordt, lijkt me niet een vraag aan ons als Bosch Carservice dealer, u kunt bij ons met alle merken terecht. Maar wij zijn blij dat u ons wel aanbeveelt bij anderen, want het bladeren van verf en het stukgaan van de camera is iets waar ons team weinig aan kan veranderen. Dank dat u de moeite heeft genomen een review in te vullen, daar kunnen wij wat mee. Hartelijke groeten, Ben van Tilburg en medewerkers. (wij horen trouwens van veel Kia rijders dat onze prijzen zoveel voordeliger zijn dan die van de grote dealers waar u al 8 man met een stropdas voorbij bent voor u bij de werkplaats bent) Tip: Leg uw product klachten neer bij Kia Motors Nederland. Voor een contactpersoon belt u me even op 0527201481. UPDATE: Ik begrijp dat u niet wist dat de bougies na meer dan 10 jaar vervangen moesten worden volgens schema, en dat deze al meer dan de helft van het factuurbedrag waren. Wanneer een fotocamera na 11 jaar in storing schiet hoort niemand er wat van, en als een achteruitrij camera na 11 jaar sneuvelt, die talloze malen meer gebruikt wordt, geeft men een slechte review, wel bijzonder....Mijn collega heeft alles met u doorgenomen, en fijn dat het u nu duidelijk is. De 5 zie ik als motivatie meer hogere cijfers te krijgen....Wij gaan door waar we al 36 jaar goed in zijn, het ontzorgen van mensen op mobiliteits gebied en de dorpsgarage zijn die we zijn...

Prettig in omgang

Uitmunted.

Had een probleem op mijn bdp sensor, kon binnen 24 uur geholpen worden. Zeer goede en proffesionele garage die ook mee denkt en ook prioriteiten kan stellen in een 'nood' gevalletje. Bedankt jongens!!!!

Goed bedrijf waar men op een bijzonder vriendelijke manier met de klanten omgaat.

Geen poespas, maar gewon de dingen uitvoeren die afgesproken zijn

Wat een betrouwbaar bedrijf

Goede klantvriendelijke service Vakkundig personeel Bij problemen wordt er mee gedacht en naar een oplossing gezocht. Kortom een fantastisch bedrijf.

Hele fijne garage!

Vorige week zaterdag 30-3 onze Ford Focus hier gekocht! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe auto en zijn ook erg goed geholpen! Wij zouden hier zeker weer een auto kopen.

Goedgeholpen

Fijne garage.

Altijd goede service,vriendelijk personeel en fijn als je niet in de buurt woont rustig aan tafel met goede koffie kan lezen,wachten tot de auto weer klaar is.

Uitstekend!

Sinds ik mijn auto bij hun heb gekocht ben ik al klant en heb mijn auto daar in onderhoud. Ik ben uiterst tevreden over dit bedrijf. Goede service, vriendelijk en klant gericht. Moet er wel een eindje voor rijden maar dat heb ik er graag voor over. Goede service is ver te zoeken!

Ik ben blij

Wat een fijn bedrijf en fijne mensen! Al jaren klant van dit garagebedrijf en vandaag weer een bevestiging gekregen dat het een goede keuze is om hier steeds (zelfs uit zuid Frankrijk als het kan) onze auto te laten onderhouden, keuren, en te verwennen Personeel echt klantvriendelijk 2.0 Dus we komen weer terug!

Altijd prima geholpen, fijn personeel

Een Top Garage

Keurig en op tijd geholpen!

Goed zoals altijd.

Prima en zeer correcte afhandeling van beurt en APK. Prettig en punctueel.

Dit hebben jullie niet nodig Ben luister naar de opmerkingen om je heen da weet je dat het goed zi

Dik voor mekaar

Al jaren klant bij van Tilburg. Heel tevreden over het onderhoud en de service

klantvriendelijk

Zeer vriendelijk personeel met oog voor detail. Snelle afhandeling na de koop. Ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn inruilauto en de aflevering van de nieuwe bolide was top ! Zowel de verkopers als monteurs doen alle moeite om je met een goed gevoel weer naar huis te gaan. De garage was voor mij niet naast de deur maar kan deze een ieder aanbevelen.

Klant vriendelijk professioneel bedrijf

Je wordt professioneel met alle vragen geholpen. Met kennis van auto en persoon. En altijd vriendelijk te woord gestaan.

Super tevreden

Ontzettend blij met mijn gekochte Kia Rio! Bedankt voor de goede service!

Betrouwbaar, klantvriendelijk, servicegericht

Vanuit Brabant daar terecht gekomen. Zeer tevreden over de prettige sfeer en de klantvriendelijkheid. Na een eerlijk verhaal en alle tijd hebben zij uiteindelijk een fantastische tweedehands auto met goede service afgeleverd.

Steeds weer opnieuw een goede behandeling

De uitvoering en de afspraak lopen parallel .

Met de firma Ben van Tilburg heb ik een afspraak gemaakt over uitvoering van brengen en afleveren . Verder zijn er afspraken over uitvoering van de werkzaamheden gedaan . Aan deze uitvoering is volledig aan voldaan .

Deskundig personeel en geen "poespas".

Klantvriendelijke benadering en deskundige reparaties / onderhoud.