Klantvriendelijk en goede service.

Klantvriendelijk en goede service.

keurige behandeling en vriendelijk ontvangst.

Gewoon zoals het hoort ,top.

Denken met je mee!

Denken met je mee!

Correct en meedenkend.

Dit autobedrijf is precies zoals je het zou verwachten in een dorp: correct, meedenkend en prettig in de omgang. Ze jagen je niet op onnodige kosten, wat het tot een fijne plek maakt om je auto te laten servicen. De reparaties worden nauwkeurig uitgevoerd en je wordt altijd uitgebreid geïnformeerd over eventuele meerkosten die kunnen ontstaan. Ze geven je eerlijk advies over of extra reparaties echt nodig zijn, ja of nee. Kortom, dit autobedrijf is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare plek om hun auto te laten onderhouden en repareren.

Oke

Tevreden

altijd goed ontvangen, goed contact en prima service

Correct, vakkundig. doen wat ze zeggen en doen ook niet wat ze niet zeggen

Top bedrijf!

Twee keer een auto bij Ben gekocht en in onderhoud. Bij de aanschaf denkt Ben echt mee, en daarna ook goede service. Zeker een aanrader

gewoon goed

gewoon goed

Prima garage

Betrouwbaar!

Ik wordt in deze garage altijd goed geholpen. Klantvriendelijk.

Topservice!

Mijn schade is netjes hersteld en de auto is voor de deur afgeleverd omdat ik niet op tijd de sleutel kon ophalen. Super service!

Betrouwbaar en goed

Betrouwbaar en goed

!!!!!!!

Vriendelijk, en accuraat.

Heel goed

Ik raad het ten zeerste aan, vriendelijke, behulpzame en professionele service.

goede communicatie en service

goede communicatie en service

Altijd staat er iemand klaar om je te helpen

Als je een melding in je auto krijgt dat er iets hapert met je auto en je gaat naar de garage wordt je altijd geholpen, deze ervaring heb ik.

Betrouwbaar en professioneel

Uitstekende werkzaamheden maar duur

Onlangs heb ik de stekker draden van de trekhaak laten aansluiten , deze waren niet juist aangesloten. Prima vakmanschap. Alles werkt weer , ik schrok geweldig van de rekening, geen materiaal gebruikt en toch dik 200 euro ... Dat vind ik erg duur

Fijne en snelle service!

Mijn accu was stuk en dezelfde dag was het probleem opgelost! Er werd tijd vrijgemaakt zodat ik diezelfde dag weer kon rijden! Super snelle service en betrokken personeel.

Hele goede service.

super goed geholpen, deskundig advies

Dankzij de deskundigheid van de monteur was het probleem zeer snel verholpen en rijdt mijn auto weer als nieuw. Bij iedereen aan te raden.

Super mee gedacht

Bedankt voor de prettige service

No nonsense garage die vertrouwen uitstraalt

Diverse auto's heb ik hier in onderhoud gehad en de huidige ook. De ervaringen zijn positief.

Snel, duidelijke en heldere afspraak

Na een per telefoon gemaakte afspraak bracht ik de auto op de afgesproken datum. De auto werd gelijk aangepakt, immers afgesproken dat ik er op kon wachten. Nadat de afgesproken beurt was uitgevoerd ben ik met een uitstekend gevoel weer de weg opgegaan. Top!

Bedrijfsgegevens

Oosteinde 12

8316 BL Marknesse

52720 14 81

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.