Vriendelijk ontvangen en geholpen

Ondanks dat er in eerste instantie problemen waren bij het uploaden van navigatiesysteem van mijn sportage, is de nodige aandacht gegeven aan een oplossing en dat was uiteindelijk wel gelukt.

Top Service

Perfecte info verstrekking Correcte afhandeling Snel en betrouwbaar

prima bedrijf ga zo door op deze weg

ga zo verder

Super snelle Service tegen een goede prijs.

Fijne mensen, goed geholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Ik ben nog steeds zeer tevreden

Mijn ervaring is noch steeds goed

.goede ervaring

Super fijn bedrijf, kom er met veel plezier

Vriendelijk en bekwaam

Vriendelijk en bekwaam

Bij Ben van Tilburg doet men zijn uiterste best om minstens het beloofde waar te maken.

Ons inruilertje was nog niet goed genoeg voor de handel. Het wordt nu een stage-project;-) De door ons aangeschafte occasion was niet die aankoop waar elke garagehouder van droomt. Toch maakt het zo te zien geen enkel verschil: volkomen naturel en open werden we bejegend. Dat geeft een goed gevoel als je weet dat het echt is. Bovenstaande geldt voor allen met wie wij te maken hadden. Een 10 (of 5 sterren) geef je niet snel, het was dus echt goed.

Niet alleen aandacht voor de bolide, maar zeer zeker ook voor de eigenaar.

Ik kan niet anders zeggen, dat ik al jaren niet alleen hartelijke en vriendelijk ontvangen wordt, maar dat de service naar mij en het onderhoud aan mijn bolide uitstekend verloopt.

Uitmuntend

Al jaren klant, dat zegt genoeg

Hele goede service Vriendelijk Meedenkend

Top service, top team

Niets is ze te veel om problemen op te lossen

Nette en vlotte service.

Correcte afhandeling van de APK

Afspraak maken ging netjes. Daags van te voren een herinnering. Auto gehaald en gebracht Van te voren op de hoogte gebracht van geconstateerde gebreken. Facturatie keurig achteraf via mail.

Maken hun gevestigde naam waar

Prima service tegen een zeer goede kwaliteit.

Zeer goed, aardige mensen deskundig personeel waar de klant nogbklant is

Zoals hierboven. Vertrouwen is hier het toverwoord gevolgd door Behulpzaam en Dealundigeheid.

Je wordt er goed geholpen.

ondanks dat ze het enorm druk hebben, wordt je toch geholpen. Zonder moeite kon ik een leenauto gebruiken zolang het nodig was. Ik was tevreden over alles.

Prima!

Deskundig, klantvriendelijk en accuraat

Er is een snel een goede diagnose gesteld en het probleem verholpen.

Fantastische service tijdens onze vakantie!

Tijdens onze vakantie hadden we een probleem met onze auto. We werden zeer snel geholpen, het probleem werd vakkundig én kosteloos voor ons opgelost zodat we weer snel konden genieten van de rest van onze vakantie. We willen de beide heren die ons geholpen hebben dan ook hartelijk danken voor de snelle service en de vriendelijkheid. Jullie krijgen van onze een dikke pluim!

Mensen kwamen hun afspraken netjes na

Goed advies gekregen over een lekkage ,en deze is nu ook hopelijk opgelost maar dan moet het eerst flink reggen en na een aanrijding ben ik ook goed door verwezen via Ben van Tilburg naar een schade herstel bedrijf in Steenwijk.

Snel en uitstekend geholpen voor een nette prijs.

Snel en uitstekend geholpen voor een nette prijs.

De werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden zijn uitgevoerd.

Auto rijdt gewoon lekker, daarnaast is de airco weer lekker koel. De uitleg over de verrichte werkzaamheden was voldoende.

Super goed.

Correcte uitvoering van werkzaamheden. Goede prijs kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Zij geven goede uitleg van gedane werkzaamheden.

Prima, betrouwbare garage

Ik had in feite een "spoedvraag". Vlak voor mijn vakantie met de camper had ik een stroomstoring. Dacht dat het een zekering zou zijn. Maar het bleek van niet. Ondanks de drukte kon ik enkele dagen later terecht. De chef monteur heeft er alles aan gedaan om het euvel op te sporen en te repareren. Bravo!!