Prima!

Prima!

Zeer goed geholpen.

De service is top

Als er een apk en beurt nidig is dan word dat altijd netjes opgelost het personeel is heel vriendelijk .

meedenken en snelle service

een top service en ook vervangend vervoer goed geregeld. De beveiliging in onze bus is professioneel geplaatst. top.

Al ruim 10 jaar klant. Uitstekende service en goede voorlichting over het onderhoud.

Auto opgehaald vanaf thuis locatie en smiddags schoon gemaakt weer afgeleverd

Autobedrijf Ben van Tilburg is adequaat, helpt snel en goed en is zeer klantvriendelijk.

Bij de APK en kleine beurt bleek er e.e.a. nodig te zijn. De onderdelen werden dezelfde dag nog geregeld en om te voorkomen dat ik lang moest wachten kreeg ik zonder problemen een leenauto mee. Groot voordeel: garage en klant kennen elkaar.

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer goed.

Onze ervaring met Autobedrijf Ben van Tilburg is heel goed. Persoonlijk en vakkundig.Kwaliteit staat nummer 1.

Afspraak is afspraak

Zeer prettIge ervaring met autobedrijf Ben van Tilburg. Snelle afhandeling en vertrouwen als basis! Afspraak is afspraak

Gewoon doen waar ze goed in zijn.

Uitermate goed

Zoals een garage behoort te zijn. De klant centraal.

Prima, goede afspraken die kloppen!

Alles naar wens verlopen!!

uitstekende service

uitstekende service

Vriendelijke behandeling en auto wordt gehaald en gebracht.

Altijd goede zorg en dus uitstekend

Ik kan er kort over zijn, zoals voorgaande omschrijving. perfecte controle van de auto en je kunt er op wachten als eventueel nodig is. Geen opmerkingen. Prima tevreden.

Goed bedrijf!!

Altijd alles volgens afspraak of meer!!

Niets meer te wensen..

Geen woorden voor te vinden.. Wat een mooie garage! Afgelopen maandag stond mijn vrouw weer eens een keer langs de weg met onze eigen auto. Weer branden alle lampjes... met de tekst stop de motor nu. Al meer dan 4 weken staat deze auto af en aan bij de dealer (!) om te onderzoeken wat het probleem nu daadwerkelijk is. Maar elke keer is het weer iets anders; een breuk in de slang, een afdicht ring, koelvloeistof motor, etc. In de afgelopen 1,5 maand meer dan 1500 euro betaald aan deze dealer. Toen de auto er echt mee ophield afgelopen maandag deze laten afslepen richting Ben van Tilburg. Om eens onafhankelijk te laten kijken wat er nu aan de hand was. Er was geen tijd (ook zij hebben het heel druk) maar toch vonden ze dinsdagmiddag een gaatje. Na een inspectie werden wij gebeld of wij langs wilde komen. Dan konden wij zien wat er aan de hand was. Er was zelfs door de monteur een filmpje gemaakt om het probleem te laten zien. Een probleem wat ook door de voorgestelde reparatie door de dealer (een deksel vervangen in de motor van 600 euro) zeker niet verholpen kan worden. Het probleem bleek veel groter; de motor is economisch totall loss (het zou een complete revisie moeten worden van de motor). En dan dus moeten kijken naar een nieuwe auto. Een keus die je liever niet met tijdsdruk wilt maken. Want snelheid is zeker geboden. Wij zijn afhankelijk van de auto als het gaat om school voor de kinderen en werk voor mijn vrouw. Een dergelijke keus maak je dan ook liever niet onder een tijdsdruk en het moeten kopen van een auto anders kunnen de kinderen niet naar school. Ook hier dacht Ben zeer behulpzaam in mee. Wij rijden nu tijdelijk in een grote auto (die goedkoper was dan de volledige reparatie van de motor) waar wij voor de aankomende weken cq maanden vooruit kunnen. Het is wat behelpen maar nu hebben wij rust en ruimte voor ons gecreëerd om te kijken naar een passende oplossing voor ons vervoer. Dank Ben en Roel voor het meedenken in onze situatie!

Klantvriendelijk en goede service.

Klantvriendelijk en goede service.

keurige behandeling en vriendelijk ontvangst.

Gewoon zoals het hoort ,top.

Denken met je mee!

Denken met je mee!

Correct en meedenkend.

Dit autobedrijf is precies zoals je het zou verwachten in een dorp: correct, meedenkend en prettig in de omgang. Ze jagen je niet op onnodige kosten, wat het tot een fijne plek maakt om je auto te laten servicen. De reparaties worden nauwkeurig uitgevoerd en je wordt altijd uitgebreid geïnformeerd over eventuele meerkosten die kunnen ontstaan. Ze geven je eerlijk advies over of extra reparaties echt nodig zijn, ja of nee. Kortom, dit autobedrijf is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare plek om hun auto te laten onderhouden en repareren.

Oke

Tevreden

altijd goed ontvangen, goed contact en prima service

Correct, vakkundig. doen wat ze zeggen en doen ook niet wat ze niet zeggen

Oosteinde 12

8316 BL Marknesse