Top services

Dit lijkt mij toch wel duidelijk.

Prima service, vriendelijke en deskundige vakmensen

Afspraak maken via de site is heel eenvoudig, personeel denkt mee en adviseert prima en de service is uitstekend.

Voor en ná aflevering auto

Tijdens het aankoopproces van de auto een betrokken en hartelijke verkoper getroffen. Goede en betrouwbare indruk. Oude auto ingeruild en een andere occasion gekocht. Hier moest nog wat aan gebeuren voor aflevering. Stuur stond niet recht en motorkapslot werd vervangen en uitlaat beugel gelast. Allemaal geen probleem. Prima sevice. Na aflevering had ik nog wat zaken ontdekt. Een sleutel vergeten uit oude auto te halen. Hebben ze netjes opgehaald en opgestuurd. Stuur stond nog niet helemaal recht en de autoradio gaat op tilt als je de mute knop aanraakt. Stopt er dan mee en gaat pas weer aan als je de auto op slot zet en dit minstens een half uur zo laat staan. Monteur geeft aan dat hij niet in elke auto een uur kan rondrijden na reparatie(uitlijnen). Nogal een afwijzend antwoord. Verkoper geeft aan dat de vorige eigenaar niets wist van de muteknop en deze nooit heeft gebruikt. En ik de radio ook gewoon kan uitzetten. Zoiets als "het rechter knipperlicht doet het niet. Maar dat is geen probleem. U kunt ook 3x linksaf slaan, dan gaat u ook naar rechts". En dat het lastig zou zijn om alle sloperijen te benaderen voor een werkende radio. Na nogmaals te wijzen op het stuur dat nog niet recht staat, mag ik hiervoor een nieuwe afspraak maken. De afhandeling van de opmerkingen mijnerzijds, na de aflevering staan wat in contrast met de ervaringen bij de aan- en verkoop. Dat is jammer.

Snelle hulp en hartelijk

Wanneer wij problemen hebben staat er altijd een vervangende auto klaar . Goede service

Zeer klantvriendelijk. En ik kon snel terecht

Ik belde met probleem werd gerustgesteld. Kon snel langs komen en er was snel plaats om te repareren

Fijne klantvriendelijk autobedrijf

Auto netjes afgeleverd, klantvriendelijke benadering. Zeer uitgebreide informatie

Er wordt serieus meegedacht.

Eindelijk weer eens een garage waarbij ik niet het gevoel heb "uitgekleed" te worden. Men denkt mee en ik ga met een tevreden gevoel naar buiten. Zo heurt het.

Zeer.tevreden

Primabedrijfgazodoor

Top geregeld!

Gewoon goed!

Auto s,morgens netjes opgehaald, S,avonds netjes teruggebracht! Auto mooi van binnen schoongemaakt! Factuur met duidelijke uitleg gekregen!

Zeer goede service Super tevreden met de vaklieden Van Tilburg Zelfs mijn auto is schoon gemaakt naar een grote beurt Gewoon te gek Super blij met van Tilburg

jullie bedrijf straalt betrouwbaarheid uit !

goede service . goede communicatie ! en prettig dat de camper enkele weken achter het hek kon blijven staan tijdens onze afwezigheid. Dus ook flexibel.

Goede service en vriendelijk geholpen

Auto moest voor de APK dit is prima uitgevoerd. Ook nog een paar aanvullende reparaties, naar tevredenheid overlegd en laten doen. Volgende keer graag weer.

Hier wordt je nog persoonlijk geholpen Ik ben zeer tevreden hoe eigenaar Ben ons geholpen heeft aan een prima tweedehandse auto! Dit was onze derde auto hier Ik kan dan ook iedereen deze garage zeker aanbevelen!

Kan mij geen betere garage wensen.

Ik ben zeer tevreden, altijd netjes wordt alles afgehandeld, zijn er vragen krijg je antwoord en is er iets wat aan de auto moet gebeuren krijg je eerst even een telefoontje. Gewoon blij met deze garage, nu wij een camper hebben gekocht gaat die er ook heen. Dus in het totaal straks 4 voertuigen bij hun in onderhoud en voor de eventuele APK. Van camper tot elektrisch ik blijf bij Bosch centrum Ben van Tilburg.

Persoonlijk en service gericht bedrijf.

Auto wordt gehaald en gebracht bij een 0nderhoudsbeurt.Vriendelijk en deskundig personeel.

het is allemaal heel goed afgewerkt

het is op een hele manier uitgevoerd

netjes en correct geholpen

goede afspraak en tijdens het onderhoud kwamen een tweetal punten naar voren. keurig gebeld , dus geen verrassingen.

Fijne mensen en goede service!

Altijd ruimte voor een kleine reparatie tussendoor en een lekkere kop thee tijdens het wachten.

Waar klantvriendelijkheid 'echt' is!

- Eerlijk advies - Prima service - Je voelt je welkom - Zo kom je ze niet vaak tegen. - O ja, de koffie is meer dan prima

Goede behandeling, heel vriendelijk

Aflevering was te veel op de man gericht, terwijl het ging om de auto van mijn vrouw. Een flesje wijn bij aflevering zou ik over nadenken, omdat alcohol en verkeer niet samengaan.

Weet waar het bij klanten om gaat

Positief, bereid om iets meer voor de klant te doen dan bij sommige andere bedrijven.

deskundig en klantvriendelijk bedrijf.

onderhoud, keuringen en reparaties worden goed uitgevoerd. Een correcte planning veroorzaakt weinig tot geen hinder van het missen van je voertuig.

Geweldig.

Gastvrij, no-nonsense en kennis van zaken.

Vriendelijk en volgens afspraak vlot geholpen

Handig om via e-mail de onderhoudsafspraak te kunnen maken. Het onderhoud is conform afspraak vlot uitgevoerd. En de koffie was prima.