Het mijn camper die voor een APK moest. Was even vergeten dat het veel langer duurt als je er op wacht

heb altijd vertrouwen in deze garage

altijd vriendelijke ontvangst met lekkere koffie,fijn personeel met duidelijke uitleg van de reparatie.

Prima bedrijf met een servicegerichte instelling

Onderhoud aan de auto vind niemand leuk. Maar als het goed wordt uitgevoerd geeft dat een veilig gevoel. Het begint met het gemak van het online inplannen van de afspraak. Bij het wegbrengen van de auto wordt het geplande onderhoud kort doorgesproken. Inspectie bevindingen worden telefonisch doorgesproken en afgehandeld. En het personeel is vriendelijk. Een prima garage om terug te komen.

Heel speciaal

Heel bijzonder

Zeer tevreden over de service.

Het stipt nakomen van gemaakte afspraken plus de email service hier van spreekt mij erg aan. Kundig en vriendelijk personeel.

te vreden

ik ben te vreden

Gewoon goed

Correct geholpen.

Vooruitziend service

Prima factuur viel wat tegen anders 5 sterren.

geweldige service

Vriendelijk personeel, geweldige service

Alles verliep zoals afgesproken

Vlotte service Goed overleg over te vervangen onderdelen

Betrouwbaar en professioneel

Prettig in overleg maar nog belangrijker komt afspraken na en dat geeft vertrouwen.

Prima service!

Top bedrijf.

Omgang met klant en ontvangst is goed!

Men neemt de tijd voor je. Er is altijd iemand aanwezig en je wordt vlot geholpen.

Een belevenis

Op weg naar een weekendje weg bleek de auto die wij net gekocht hadden een elektrische storing te hebben, verlichting viel uit. Terug naar de garage, helaas niet te herstellen. Vertrouwen in de auto kwijt dus de auto maar ingeruild en een andere gekocht. Ondanks onze teleurstelling toch goed geholpen, onze dank hiervoor.

Super geregeld.

We vroegen om hulp bij het bestellen van wieldoppen voor onze camper. Volmer heeft dit heel snel geregeld en zelfs op zn vrije zaterdag ze er even voor ons opgezet. Fantastisch.

Prettig ontvangen.

Zoals elk autobedrijf zou moeten zijn!

Vriendelijke ontvangst, geurige koffie, onderhoudende gastheer, overhandiging van door hem persoonlijk geselecteerde, op mijn interessesfeer afgestemde lectuur, transparantie en overleg over de uit te voeren werkzaamheden en de hoogte van de factuur. Minpunten waren de hoge snelheid waarmee de werkzaamheden werden uitgevoerd, zodat er onvoldoende tijd was voor voornoemde lectuur, die hartstikke interessant was, en de ongevraagd geserveerde, derde (!) kop koffie, die tijdens de thuisreis een hinderlijke, sanitaire tussenstop noodzakelijk maakte.

Vriendelijk en goeie uitleg en positief over persoonlijk contact

Snel een afspraak en positief afgehandeld. Vriendelijk en ook persoonlijk contact

Helemaal top!

Ik heb het inruilen van onze auto zeer positief ervaren. Goeie service en een eerlijke deal!

APK en onderhoud weer snel en top geregeld!

vertrouwd zoals altijd!!

Zoals al eens eerder vermeld: Service was zodanig dat ik hoop vaste klant te mogen worden.

Zie boven

Fantastisch

Persoonlijke aandacht, luisteren naar de klant, vriendelijk personeel

super service

Ondanks de corona tijd prima service binnen de mogelijkheden. Een mooie auto geleverd gekregen om weer veilige km te kunnen maken

Kwaliteit vriendelijkheid en prijsverhouding geweldig

Geen