afspraak is afspraak

Ik ben keurig conform afspraak geholpen. Ik ben tevens keurig te woord gestaan door Folmer, Pieter en Anton. Auto was netjes uitgezogen. Jullie leggen zelf de lat hoog en had daarom bijna niet anders verwacht. Wat een correcte knul die Anton!!

Toppers zijn het op service en klantvriendelijkheid!

Zie boven.

Correct en snel geholpen

Correct en snel geholpen.

Goede service en communicatie

Onze auto moest voor een APK en kleine beurt. De auto is volgens afspraak thuis opgehaald en aan het eind van de middag weer thuis afgeleverd. Er werd netjes gebeld om te overleggen over een duurdere reparatie, die vervolgens dezelfde dag werd uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden over de goede service.

Bijna altijd tevreden! De laatste keer meer gedaan dan is gevraagd. Achteraf geen probleem, maar had het prettiger gevonden als er even gebeld was. Schrik je ook niet van de rekening!

prima bedrijf met goede communicatie en prijs/prestatie verhouding

prima bedrijf met goede communicatie en prijs/prestatie verhouding

Fantastisch

Snel en altijd vriendelijk en nooit geen nee

Zoals altijd geweldig!

Vriendelijke behandeling, denken mee. Na een vakantie op Terschelling zag mijn auto er vanbinnen uit als een zandbak, bij aflevering dacht ik een andere auto te hebben gekregen... ze hadden hem van binnen helemaal stofgezogen. Dikke pluim.

Al jaren tevreden klant!

Enorm goeie service. Altijd een vertrouwd gevoel

geven niet op om de storing te vinden en te verhelpen. Dank.

Correcte service en klant gerichte uitstraling ook in daad.

Vriendelijk en vlot geholpen

Heel vlot geholpen en de factuur viel erg mee. Heel vriendelijk personeel. Kom er zeker terug.

Direkt geholpen, vriendelijk en behulpzaam.

voor een APK en onderhoud geweest. Koffie stond klaar en personeel was behulpzaam en vriendelijk.

goede nette service

correcte nette behandeling.

Klant gericht

Zeer prettig behulpzaam terwijl ik onaangekondigd langs kwam

Goede betrouwbare service

Al jaren lang een goede relatie met de garage. Zijn goed op de hoogte van wat ik belangrijk vind aan een auto en denken goed mee in het vinden van de juiste oplossing m.b.t. auto's en onderhoud

Laagdrempelig, goede, service, goede sfeer, altijd tijd voor een kopje koffie!

Ik kom al een aantal jaren bij Autobedrijf Ben van Tilburg. Wij hebben 3 auto's van 3 verschillende merken in onderhoud bij autobedrijf Ben van Tilburg. Zij zijn thuis in alle automerken, mede omdat zij werken volgens de formule van Bosch Carservice. Eigenaar Ben, maar ook al zijn personeelsleden, onderscheiden zich in positieve zin van veel andere garagebedrijven door hun bereidheid om de klant goed te woord te staan en goede uitleg te geven met betrekking tot datgene wat speelt bij hun auto of camper. Bij Ben mag ik altijd graag even snel een kop koffie drinken en weer even bijpraten op momenten wanneer er even snel iets aan 1 van onze auto's moet gebeuren. Fijn bedrijf, dat ik iedereen aan beveel.

Positief

Goede service, duidelijke omschrijving van wat er aan de hand was en wat er aan wordt gedaan.

mijn ervaring met jullie is geweldig goed

Ik vroeg hoe duur al seizoen banden kosten toen kreeg ik te horen dat mijn banden nog lang niet af waren en het veel duurder was en dat het nog niet nodig was. Verder was en is de service prima. met de vr gr van de heer en mevrouw van der lijn

prettige ontvangst , snelle en goede afhandeling

staat hier al boven

Super, service en alles top geregeld.

Niet anders dan Super tevreden. Altijd duidelijke afspraken en je auto wordt netjes gewassen en gestofzogen.Niet voor niks al jaren een tevreden klant.

Goede afspraken en duidelijke informatie

prima telefonische info als blijkt dat er extra reparatie(s) nodig zijn en een adequate inschatting van de extra kosten. En uiteraard al jaren prima onderhoud en zelfs een gewassen auto na een beurt. ;-)