Goed advies en prima werk.

Alles prima verlopen

Goede ervaring.

Alleen maar positieve ervaringen met dit autobedrijf

Overleg en communicatie met de heer Folmer, inzake problemen met de auto, leiden altijd tot direct handelen. Dat geldt eveneens voor de technici in de garage. Dat geeft je als vaste klant duidelijk het gevoel dat je serieus genomen wordt. Alle lof in deze voor dit bedrijf!

Positief

Keurig en correct

Bedrijf van Van Tilburg is goed en daar neem een geen woord van terug.

tevreden over alle medewerkers en hun handelingen.

Mijn eerste keer dat ik deze garage bezocht. Goede en snelle service en mijn auto rijdt na de servicebeurt weer prima.

Autobedrijf Ben van Tilburg is een beetje de 'agenda' van mijn KIA. Die moest nog even een beurtje ivm garantie, werd mij ook nog gemaild. Zo geregeld. Goed ontvangen (zoals altijd, want ik heb al even ervaring), laagdrempelig, adequaat geholpen. Ik besteed garantie en onderhoud graag uit aan dit bedrijf, al moet ik daarvoor uit Dronten komen. Ze kennen me en dat is misschien wel hun grootste kracht.

Goede ervaring.

netjes en correct

goede omgang met de klant en netjes en verzorgd en goede service.

Van te voren goed overleg over de dingen die ze tegenkwamen bij een service beurt. Dus achteraf geen verrassingen.

Het was mijn eerste keer. Goed voorgelicht en prima service.

Erg vriendelijk personeel

Goede prijs kwaliteit verhouding.

gewoon goed.

netjes , goed overleg.

Vriendelijk ; Serieus ; Nette en schone omgeving

Een prettig en vriendelijk contact , zowel telefonisch als aan de balie De medewerkers van dit bedrijf komen op mij serieus en vertrouwd over

Vriendelijk en klantgericht

Prima service klantgericht . Goed overleg vooraf bij eventuele extra reparatie,s

Prima geholpen!

Prettige ontvangst, erg goede stemming in werkplaats, kortom aanrader.

geweldig wat een service, de auto halen en brengen.

Ik lag ziek in het ziekenhuis en hoefde nergens nar om te kijken.

zeer goed

kom al vele jaren bij dit autobedrijf, en het gaat heel goed

uitermate te vreden met service en ontvangst

technisch goed en verder zeer klant gericht

goed advies, meedenken met de klant

Al meer dan 25 jaar tevreden klant

Prima geregeld!

“Een warm bad”

Hier is de menselijke maat aanwezig. Je proeft de sfeer hoe mensen met elkaar en met de klanten omgaan

als vanouds: goede ervaring.

Correcte afhandeling. Vervangend vervoer is goed geregeld.

Prettig geholpen en auto fijn opgehaald.

Wat een super bedrijf, ik kan niet anders zeggen.

Ik ben elke keer weer vol lof over de medewerkers van dit bedrijf, wat heerlijk om met deze mensen te werken en je auto(s) in vertrouwen te geven. Medewerkers van van Tilburg bedankt en goede feestdagen toegewenst.