Prettig in omgang

Uitmunted.

Had een probleem op mijn bdp sensor, kon binnen 24 uur geholpen worden. Zeer goede en proffesionele garage die ook mee denkt en ook prioriteiten kan stellen in een 'nood' gevalletje. Bedankt jongens!!!!

Goed bedrijf waar men op een bijzonder vriendelijke manier met de klanten omgaat.

Geen poespas, maar gewon de dingen uitvoeren die afgesproken zijn

Wat een betrouwbaar bedrijf

Goede klantvriendelijke service Vakkundig personeel Bij problemen wordt er mee gedacht en naar een oplossing gezocht. Kortom een fantastisch bedrijf.

Hele fijne garage!

Vorige week zaterdag 30-3 onze Ford Focus hier gekocht! We zijn ontzettend blij met onze nieuwe auto en zijn ook erg goed geholpen! Wij zouden hier zeker weer een auto kopen.

Goedgeholpen

Goed geholpen

Fijne garage.

Altijd goede service,vriendelijk personeel en fijn als je niet in de buurt woont rustig aan tafel met goede koffie kan lezen,wachten tot de auto weer klaar is.

Uitstekend!

Sinds ik mijn auto bij hun heb gekocht ben ik al klant en heb mijn auto daar in onderhoud. Ik ben uiterst tevreden over dit bedrijf. Goede service, vriendelijk en klant gericht. Moet er wel een eindje voor rijden maar dat heb ik er graag voor over. Goede service is ver te zoeken!

Ik ben blij

Wat een fijn bedrijf en fijne mensen! Al jaren klant van dit garagebedrijf en vandaag weer een bevestiging gekregen dat het een goede keuze is om hier steeds (zelfs uit zuid Frankrijk als het kan) onze auto te laten onderhouden, keuren, en te verwennen Personeel echt klantvriendelijk 2.0 Dus we komen weer terug!

Altijd prima geholpen, fijn personeel

Een Top Garage

Keurig en op tijd geholpen!

Goed zoals altijd.

Prima en zeer correcte afhandeling van beurt en APK. Prettig en punctueel.

Dit hebben jullie niet nodig Ben luister naar de opmerkingen om je heen da weet je dat het goed zi

Dik voor mekaar

Uitstekende service

Al jaren klant bij van Tilburg. Heel tevreden over het onderhoud en de service

klantvriendelijk

Zeer vriendelijk personeel met oog voor detail. Snelle afhandeling na de koop. Ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn inruilauto en de aflevering van de nieuwe bolide was top ! Zowel de verkopers als monteurs doen alle moeite om je met een goed gevoel weer naar huis te gaan. De garage was voor mij niet naast de deur maar kan deze een ieder aanbevelen.

Klant vriendelijk professioneel bedrijf

Je wordt professioneel met alle vragen geholpen. Met kennis van auto en persoon. En altijd vriendelijk te woord gestaan.

Super tevreden

Ontzettend blij met mijn gekochte Kia Rio! Bedankt voor de goede service!

Betrouwbaar, klantvriendelijk, servicegericht

Vanuit Brabant daar terecht gekomen. Zeer tevreden over de prettige sfeer en de klantvriendelijkheid. Na een eerlijk verhaal en alle tijd hebben zij uiteindelijk een fantastische tweedehands auto met goede service afgeleverd.

Steeds weer opnieuw een goede behandeling

De uitvoering en de afspraak lopen parallel .

Met de firma Ben van Tilburg heb ik een afspraak gemaakt over uitvoering van brengen en afleveren . Verder zijn er afspraken over uitvoering van de werkzaamheden gedaan . Aan deze uitvoering is volledig aan voldaan .

Deskundig personeel en geen "poespas".

Klantvriendelijke benadering en deskundige reparaties / onderhoud.

helemaal goed

snel en adequaat geholpen

Betrouwbaar, vriendelijk.

Goede en snelle service!

Toegankelijk, vakkundig en behulpzaam.

Autobedrijf kent een toegankelijke en behulpzame sfeer. Fijn persoonlijk contact, vakkundige hulp en adviezen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.