Adequaat, zeer klantvriendelijk, deskundig (voor zover ik dat kan beoordelen, haha)

Zie hierboven

Snelle service

Had echt een auto nodig. Ik reed al twee weken in een huurauto. Proefrit gemaakt, en gelijk alles geregeld. Afspraak voor de afleverbeurt is binnen twee uur geregeld en kon ik alvast de auto meenemen. Wat een service en vertrouwen.

Kun je altijd terecht

Klant vriendelijk koffie staat klaar en je kunt er op wachten als je een kleinigheid hebt met de auto super

Prettige garage om naartoe te gaan.

Kom al jaren bij dit autobedrijf. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Maken altijd tijd voor je vrij en halen mijn auto op vanuit m’n woonplaats. Goede communicatie.

Betrouwbaar en goed

Goede ervaringen met dit autobedrijf

Vakkundig bedrijf.

Goede service met vakkundig personeel.

Fijne garage waar je goed geholpen wordt

Fijne garage waar je goed geholpen wordt

Top Bedrijf!

"Een aantal keer zoekopdracht gegeven voor een andere auto. Binnen een paar dagen of weken geregeld. Een erg vriendelijk autobedrijf dat functioneert als een team."

Prima bedrijf

Heb goede ervaring met dit bedrijf komt afspraak na geen loze belofte je kunt je niet beter wensen

Ben heeft ons geweldig geholpen. Onze auto was kapot en kon niet meer verder. Ben dacht actief mee in het zoeken naar een mooie tijdelijke oplossing. Hierdoor ontstond er de mogelijkheid om rustig naar de defenitieve auto te gaan zoeken. Sinds kort staat deze auto dan ook op onze oprit: de Toyota prius +. Bij van Tilburg word je nog geholpen zoals je eigenlijk van een garage mag verwachten . Dank je wel team van Tilburg!

Denken goed mee en goede service

Kwaliteit is hoog en ze denken goed mee over de service.

Goede adviezen en vlotte service

Word altijd goed en vlot geholpen

Al jaren een vertrouwelijke garage.

Melden als iets bijna aan vervanging toe is. Zijn altijd vriendelijk ook de monteurs. Staan open voor vragen.

Dik tevreden

Reparaties goed uitgevoerd en ik kan altijd terecht. Super tevreden.

Snel gehoplen

Ondangs het drukke schema hebben ze de auto snel kunnen repareren

Leuke TV-persoonlijkheid met prima garage..

Het was even wachten, maar daar was de nieuwe bolide! Voorzien van een prachtige strik stond onze KIA Niro in de showroom! Na de koffie en de kibbeling (door Ben persoonlijk gehaald) was het zover! We rijden in een super auto, Dank je Folkert, Pieter, Peter, Ben en de rest!

Je word er goed geholpen

Gewoon goed

Gewoon goed niets aan toe te voegen

vriendelijk, goed benaderbaar

goed advies gekregen hoe een garantiereparatie moest worden geregeld. vergelijking kunnen maken met een andere grote garage.

Betrouwbaar en goed

Autoreparatie laten uitvoeren volgens afspraak. De auto was op de afgesproken tijd klaar. Super vervangend vervoer. Fijn personeel.

Goede service. Helemaal top

Tevreden

Helemaal top

Vier nieuwe bandjes, uitlijnen net iets langzamer als een pitstop van het team van Red Bull maar het scheelt niet veel… :-) Dank voor de snelle service!

Helemaal tevreden met de service.

Opzoek naar een leuke tweedehands auto kwam ik terecht bij Ben van Tilburg. We werden vriendelijk ontvangen door Ben, met een kopje koffie. Na de koffie mocht ik meteen een proef ritje maken in de auto waar ik interesse in had. De auto was naar mijn verwachting en we kwamen er samen uit wat de prijs ging worden. Bij ophalen waren er nog even wat vlekje uit de bekledinging gehaald. Ik zeg top service.

Helemaal SUPER TOP

Een top garage met een super team in een woord geweldig.

Oosteinde 12

8316 BL Marknesse