Mijn ervaring van de bedrijf bierman is de best en beste prijzen en ze proberen in alle manieren om de klant te helpen. Ik ben zo dankbaar aan bierman.
Na een noodlottige val en langdurig revalidatie proces kan ik mij weer verplaatsen met een elektrische rolstoel en was voor vervoer afhankelijk van een rolstoeltaxi. Na een mislukte aanpassing van onze auto, opzoek naar een goed alternatief. Na een zoektocht op internet een Renault Kangoo gevonden die zodanig is aangepast met een verlaagde vloer. Deze stond bij Bierman autoaanpassingen in Nieuw Vennep. Snel een afspraak gemaakt om de auto thuis te kunnen bekijken en te controleren of het daadwerkelijk ook allemaal paste. De uiterst deskundige verkoper (Dominic Verbeek) heeft ons met raad en daad bijgestaan tijdens de passing. Na een goed gesprek is de koop gesloten, Belangrijk tijdens het verkoopgesprek was dat mijn vrouw zich vertrouwd voelde met de auto en de handelingen die moeten gebeuren om mij veilig te vervoeren. Inmiddels hebben we de auto nu een aantal weken in ons bezit en voldoet geheel aan onze verwachtingen en trekken er weer op uit. Aanpassingen die op onze Renault Kangoo aangepast zijn : • XXL Bodemverlaging type Freedom; • 4puntsrolstoelvergrendeling + 3puntsgordel; • Stoel tweede zitrij. Fam. Keuris Sneek
Hele goede en klantvriendelijke service, zelfs tot aan de voordeur. Er wordt goed meegedacht over onze situatie.
Bij binnenkomst valt direct op hoe iedereen druk is en toch ook de bezoekers in het oog houdt. Het ontbreekt niemand aan een kopje koffie of "kan ik u helpen?". Van oriëntatie tot en met de aflevering en het papierwerk, in 1 woord "TOP"!
Ze zijn erg bereid om mee te denken en helpen mij echt verder.
Prettig bedrijf. Afspraken nagekomen Aardige nensen
Problemen met mijn benzinetoevoer. Gerepareerd door een garage dichter bij huis. Heb de info gedeeld met Patrick van de fa.Bierman om het probleem te voorkomen bij andere klanten. Geen garantie maar toch vergoedt door de fa. Bierman. Niet eens om gevraagd. Service! Jack Ernst
ik ben super blij met de service die ik kreeg via de phone ,ondanks mijn handicap heb ik de diode's er zelf in kunnen zetten ,knielsysteem werkt weer super . en helemaal blij met dat de kosten ( niet in rekening te brengen als zijnde service). mvg Ruud
Vanaf ons eerste contact met Bierman zijn wij heel goed geholpen. Ondanks de wisselende problematiek met onze kinderen werd elke keer goed meegedacht om een goede oplossing te vinden. Wij hebben 2 voertuigen gekocht en zijn allebei de keren zeer goed geholpen. Wij plande een afspraak in, en met advies kwamen we beide keren tot de beste oplossing.
Bij het eerste kontakt met Bierman gelijk al het gevoel van zo hier is de klant nog konlng en echt dat maak je niet vaak meer mee. De medewerkers zijn zo klantvriendelijk,meedenkend en behulpzaam òok met papierwerk invullen, zelfs voor de tijd van het ombouwen van de bus een vervangende auto mogen gebruiken van Bierman. Ik kan alleen maar zeggen een 10 plus voor Bierman zal het bedrijf ook zeker aanbevelen en de koffie is er ook lekker. Nogmaals bedankt voor alles, Met vriendelijke groet F.c Beck
Bij Bierman een auto gekocht. Zeer over de aanpassingen en de auto te spreken. Na 8 maanden servicelampje van de auto gaan branden. Is lokaal opgelost en factuur naar Bierman gegaan (onder garantie). Top service, ga zo door!
Alles was naar tevredenheid. Puntje van verbetering: de auto had bij aflevering best schoongemaakt mogen worden. Met name van binnen.
Wat een slecht BOVAG bedrijf is dit!! Ze komen gemaakte afspraken niet na KOOP een VITO VOOR €56000 (eerst het voertuig gehuurd en kreeg bij koop 1 maand gratis) laat een radio inbouwen €1200 (het dubbele van wat andere reken) zwart op wit staat dat er diverse zaken in orde gemaakt dienen te worden zoals parkeersensoren wat deukjes en lakschade, apk en beurt staan standaard als uit te voeren bij koop op toegestuurd document (MENSEN LAAT DAT HIER DOEN VOORDAT U BETAALD EN CONTROLEER OF ZE HET GOED HEBBEN GEDAAN WANT HET ZIJN EEN STEL PRUTSERS BIJ BIERMAN!!!!) had afgesproken 1 week voor het hele gebeuren na die week ik bel en men heeft men een expert laten komen voor de Parkeersensors nog even geduld na anderhalve week ik bel men is nog aan het wachten op een kabeltje voor de radio na 2 weken en 2 dagen is de Vito eindelijk terug. We gaan kijken en tot onze verbazing werkt de radio niet met stuurwielbediening en ook de verlichting van de radio doet niets! De Parkeersensors slaan nog steeds op hol De deukjes en Lakschade zijn niet bijgewerkt! APK is niet uitgevoerd! Ik bel boos terug en na overleg geef ik ze nog een week om de boel af te handelen (had al meteen de koop ongedaan moeten maken) Na die week (ik he al contact gehad met de Bovag geschillencommissie) is de radio en parkeersensoren nog steeds niet opgelost (bierman meld dat de radio niet met de stuurwielbediening overweg kan en dat de verlichting niet kan werken) en ze hebben geen problemen geconstateerd met de Parkeersensors. Ik naar een radio inbouwer op eigen kosten met verstand van zaken die ziet dat er slecht werk is geleverd en lost se zaak op en ALLES WERKT!!! Tevens heb ik op eigen kosten ook het probleem van de Parkeersensors laten oplossen En vraag de BOVAG GESCHILLENCOMMISSIE €600 TERUG Die ik zowiezo teveel aan bierman heb betaald voor de radio DE REACTIE VAN BIERMAN. er is nog een openstaande verhuur factuur! We verrekenen het daarmee
Mijn vraag over de gordel fixaties was snel en duidelijk beantwoord, erg fijn! Ook mijn verzoek tot rolstoel bus stickers kreeg ik ook snel.
Bierman heeft alles precies volgens afspraak gemonteerd. Duidelijker kan het niet. Bij een volgende auto is de keuze niet moeilijk waar de aanpassingen moeten gebeuren.
We zijn erg blij met de service die wij gekregen hebben bij het uitzoeken van een rolstoel bus en het regelen van alles rond de aankoop van onze Citroën Jumper.
Dankzij Erwin en zijn collega’s de auto van onze dromen gevonden en gekocht. De auto is deels gefinancierd dankzij een heleboel lieve mensen via een crowdfunding en deels door fondsen. Tijdens het begin van dit proces in contact gekomen met Bierman en Erwin en vanaf dat moment veel geholpen en geadviseerd tot aan de aflevering toe. Dit bedrijf snapt de situatie als je een rolstoelbus moet aanschaffen en heeft snel en duidelijk antwoord en denkt graag mee. Daarnaast zijn ze gedurende het gehele proces ook heel erg transparant over alles, dat maak je niet vaak mee bij autoverkopers. Tot slot is ons contact nog niet voorbij, de after-service is ook top. Een gelukkig gezin uit Amsterdam!
De ervaring was uitermate positief: vanaf het eerste, oriënterende, bezoek tot aan de aflevering van de auto met aanpassingen voerden deskundigheid bij de adviezen en vriendelijkheid de boventoon.
In 2021 bij ABBierman een aangepast Ford gekocht. Proefrit op locatie werd heel erg gewaardeerd. Bij en na aankoop was de service ook heel goed. Op een stoel zat geen armleuning, die zijn ze op lokatie komen maken. Onze volgende zal ook via ABBierman gaan. Dank je wel Erwin en team.
Echt een super goede ervaring i.v.m. de aanschaf van een aangepaste bus. Ze nemen de tijd en begrijpen dat veel dingen nieuw voor je kunnen zijn. Maar dat leggen ze haarfijn uit of ze regelen het dan voor een groot deel voor je. GEWELDIG !!!
Goed advies gesprek, veel keuzes. Gericht op klant tevredenheid. Auto binnen een paar dagen geleverd inclusief APK keuring en 4 nieuwe banden. Onderhoud beurt moet nog worden uitgevoerd maar kan ook in eigen woonplaats (heel prettig) Ook met regelgeving staan ze je bij! Ik heb wel het gevoel dat de prijzen wel wat hoger liggen, al zijn alle afwijkende invalide auto's overal flink aan de prijs.
Enorm goede ervaring. Zeer klantvriendelijk je merkt dat ze hun job super graag doen! Een echte aanrader!
Sinds 1978 ben ik klant bij Bierman. Ik heb daar al diverse aangepaste auto's gekocht met altijd dezelfde ervaring: a. duidelijke informatie b. afspraken worden nagekomen c. uitstekende service d. medewerkers luisteren goed naar de klant
Inmiddels hebben wij onze zesde aangepaste auto/bus aangeschaft
Goede service. Hulp aangeboden zonder te hoeven vragen, over zaken die voor mij onbekend waren. Gemakkelijk in het contact via WhatsApp en email.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.