Kan niet anders zeggen wat een geweldig bedrijf

Wij hebben als Redeemer Maastricht een bus aangeschaft bij Aanpassingsbedrijf Bierman, om deze te doneren aan een kerk in Polen. Deze bus wordt nu ingezet om hulpgoederen en vluchtelingen over de grens te krijgen van Ukraine en Polen. - De bus is meer dan tip top in order gemaakt - Bierman heeft een flinke korting gegeven - Zelfs nieuwe banden en wat deukjes verwijdert Als ik iets mag zeggen over Bierman, Ze verdienen echt het beste... Met vriendelijke groet Dennis van Ginkel https://www.redeemermaastricht.nl

• Totale tevredenheid

Grote mate van expertise en ervaring

Heel fijn ontvangen, duidelijk gesprek gehad over alle mogelijkheden. Vanuit ons verhaal geadviseerd naar wat nodig is om een bus aan te passen. Duidelijk en eerlijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Na een vervolg gesprek en het vinden van een passende bus meteen actie. Ondanks de drukte op de locatie altijd goed geholpen, wachten met een kopje koffie is geen probleem. Daarna neemt men ook alle tijd die je nodig hebt.

• Totale tevredenheid

Excellente begeleiding bij het vinden van de juiste auto.

Het was een prettige ontvangst. Goede hulp en respectvolle begeleiding van René bij het zoeken naar de juiste auto. Duidelijke afspraken over de aankoop en aflevering. We proefden een goede sfeer in het bedrijf. Steven heeft ons met veel geduld en humor perfect begeleid bij het leren kennen van de nieuwe auto. We wachten nu alleen nog even op een documentje waarin u verklaart dat de kosten van aanpassing van de nieuwe auto 15.000 euro bedragen. We hebben dit nodig i.v.m. de belastingaangifte. Alle hulde voor jullie bedrijf!

Uitstekende bedrijf en personeel

Zoek je een aangepaste Rolstoelauto of Rolstoelbus hebben ze uit voorraad leverbaar , zeer grote assortiment, maar wil je een auto of bus ombouwen kan ook , informeer goed naar welke type auto je moet aanschaffen voor dat je iets koopt. Tot slot zeer betrouwbare bedrijf, dit is de grootste in nederland.

Super bedrijf

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Alexander! Daar komend om met ons te kijken naar een rolstoelbus, binnen 2 maanden waren wij in bezit van een rolstoelbus welke Alexander tegen kwam. Aanpassingen ging super snel en de communicatie was zeer fijn. Alleen maar lovend over het bedrijf en hoe ze je helpen. Een aanrader om te gaan kijken mochten je aanpassingen in je vervoer nodig hebben of juist een vervoermiddel nodig heeft!

• Totale tevredenheid

Van A tot Z professioneel geholpen.

Wij hadden geen ervaring met Bierman maar wij kopen onze volgende auto weer dit bedrijf. Ze hebben overal een oplossing voor en vinden het fijn dat ze naar je luisteren en meedenken.

Geweldig bedrijf

Goed geholpen bij auto keuze. En prima omgebouwd zoals afgesproken . Wij zijn dik tevreden

Transparant en juiste informatie

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Totale tevredenheid

Betrouwbaar, vriendelijk, zeer hoog serviceniveau en olossing gericht

Normaal wiesen heb ik een hekel aan om reviews en goede ervaring over goede service of dienstverlening van bedrijven, vooral als men zelf daarvoor gaan zitten vragen en aan te dringen. omdat ik van mening ben dat dat iets van zelfs prekend is. Echter voor de Aanpassingsbedrijf Bierman goede service of dienstverlening Wil ik zelf zeker het initiatief nemen om te beschrijven, Wow , wat een echte hart verwarmen bedrijf met een excellent verlenen goede service en zorg. Men komen de afspraken na waar menig garagebedrijf een voorbeeld aan kan nemen. samengevat, Klantgericht en deskundig. Vriendelijk, behulpzame medewerkers.

Geweldig en goede service

Het is onze eerste aangepaste auto die wij bij Bierman BV hebben gekocht. Maar geweldige service en je wordt er goed geholpen ondanks de aanpassingen wegens corona maatregelen. Ook de showroom met diverse aangepaste auto's en bussen zien er verzorgd uit. Het is zeker de moeite waard om te kijken want de aangepaste auto en bussen zien er goed uit en zeer klantvriendelijk.

Verrassend goed geholpen

Ivm een ongeluk was mijn vorige auto total loss en had ik geen vervoer. Ik had bij Bierman mijn auto uitgezocht en aangegeven welke aanpassingen ik nodig had in de auto. Omdat ik niet naar de garage kon komen, gebeurde alle communicatie mondeling via telefoon en via Whatsapp. Via deze media werd snel en duidelijk gecommuniceerd, ook werden er foto's gedeeld over kleine puntjes, die je beoordeling zouden kunnen beïnvloeden over aankoop. En werd er meegedacht om de kosten naar beneden te krijgen. De auto werd twee weken later bezorgd en bij bezorging kreeg ik nog een uitleg over de auto en ook werd er aangeven bij bevindingen om gelijk contact op te nemen. Ik miste nog wel een boekje in het Nederlands over de auto, maar die werd zsm na gezonden via de post. Kortom: erg fijne en duidelijk informatie en een zeer snelle levering van de auto, waardoor mijn afhankelijkheid een stuk minder werd

Fantastisch!

We hebben nieuwe busje bij Bierman gekocht,ze hebben hem omgebouwd naar rolstoelbus,Geweldig werk gedaan,geholpen door Bram,alles correct en alles is duidelijk! Bedankt nogmaals voor jullie fantastische werk! Fam.Salkic

Klantvriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijke service. Denken uitgebreid mee in de mogelijkheden voor aanpassingen en helpen in de aanvraag en afhandeling. De mensen werken met hun hart en dat merk je.

• Totale tevredenheid

Met hoofd en hart betrokken bij de klant

Zie bovenstaand

Goede en vriendelijke hulp

Bierman denkt mee met het zoeken naar oplossingen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Erg fijn geholpen door Alexander

Met alles prima en fijn geholpen. Hoe de aankoop in de toekomst - na de koop - gaat bevallen is natuurlijk iets wat in de toekomst nog moet blijken.

• Totale tevredenheid

De klasse ombouwers van het land

Wij hebben onze bus moeten laten ombouwen. Toen ik de eerste keer belde waren ze heel behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben toen de kofferbak lift gekocht en die hebben ze echt heel netjes ingebouwd. Ze vulden ook de papieren in voor de belasting en dat is wel echt klasse. De gewone burger snapt niet hoe en wat je moet invulle. Ze hebben het echt goed ingevuld en zelfs voor ons. Hoe zo klasse bedrijf. Ze waren vriendelijk en bleven dat ook. Zlfs kregen we er nog gratis spanbanden bij en werd het geheel dat ze ingebouwd hadden gedemonstreerd. Daarna hebben wij het ook no een paar keer geprobeerd en we weten het. Dus als je wat in te bouwen hebt bel ze even op en vraag wat je wilt weten. Zo schreef een blije en tevreden klant Ik dus

Hele prettige service!

Hele prettige service tijdens de verkoop en ook erna. Enkele dingetjes werden prima opgelost. Goed bedrijf en medewerkers!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prettig geholpen

• Totale tevredenheid

Altijd prettig, zakelijk en vakkundig. Zeer veel oog voor de klant en diens wensen en noden.

Zowel in de nazorg met betrekking tot de aangepaste bus, als bij het aan mij verkopen van een occasion voel ik mij veilig en vertrouwd. Geen moment heb ik het gevoel "op te moeten letten".

uitstekend bedrijf

goede service en erg klantgericht. Persoonlijke benadering en gastvrij.

• Totale tevredenheid

Mijn ervaring met het bedrijf Bierman is nu al zeer goed laad staan dat zij het product ook zo goed afleveren.

Prima geholpen.

Snelle service!

Prima zaak

Woord je heel goed geholpen. Zijn zeer begaan met de klanten. Groot empathisch vermogen. We hebben een mooie bus en zijn er zeer blij en tevreden mee.

• Totale tevredenheid

echt een super bedrijf zo veel maak je die niet meer mee

deze mensen zo zo behulpzaam geweest was het in een ander bedrijf gebeurd hadden we zeker een heleboel problemen mee gehad maar ondanks hun oplettendheid heeft dat ons veel geld bespaard hel veel liever groeten Geert Leys

Pesetaweg 16

2153PJ Nieuw vennep