Transparant en juiste informatie

• Totale tevredenheid

Betrouwbaar, vriendelijk, zeer hoog serviceniveau en olossing gericht

Normaal wiesen heb ik een hekel aan om reviews en goede ervaring over goede service of dienstverlening van bedrijven, vooral als men zelf daarvoor gaan zitten vragen en aan te dringen. omdat ik van mening ben dat dat iets van zelfs prekend is. Echter voor de Aanpassingsbedrijf Bierman goede service of dienstverlening Wil ik zelf zeker het initiatief nemen om te beschrijven, Wow , wat een echte hart verwarmen bedrijf met een excellent verlenen goede service en zorg. Men komen de afspraken na waar menig garagebedrijf een voorbeeld aan kan nemen. samengevat, Klantgericht en deskundig. Vriendelijk, behulpzame medewerkers.

Geweldig en goede service

Het is onze eerste aangepaste auto die wij bij Bierman BV hebben gekocht. Maar geweldige service en je wordt er goed geholpen ondanks de aanpassingen wegens corona maatregelen. Ook de showroom met diverse aangepaste auto's en bussen zien er verzorgd uit. Het is zeker de moeite waard om te kijken want de aangepaste auto en bussen zien er goed uit en zeer klantvriendelijk.

Verrassend goed geholpen

Ivm een ongeluk was mijn vorige auto total loss en had ik geen vervoer. Ik had bij Bierman mijn auto uitgezocht en aangegeven welke aanpassingen ik nodig had in de auto. Omdat ik niet naar de garage kon komen, gebeurde alle communicatie mondeling via telefoon en via Whatsapp. Via deze media werd snel en duidelijk gecommuniceerd, ook werden er foto's gedeeld over kleine puntjes, die je beoordeling zouden kunnen beïnvloeden over aankoop. En werd er meegedacht om de kosten naar beneden te krijgen. De auto werd twee weken later bezorgd en bij bezorging kreeg ik nog een uitleg over de auto en ook werd er aangeven bij bevindingen om gelijk contact op te nemen. Ik miste nog wel een boekje in het Nederlands over de auto, maar die werd zsm na gezonden via de post. Kortom: erg fijne en duidelijk informatie en een zeer snelle levering van de auto, waardoor mijn afhankelijkheid een stuk minder werd

Fantastisch!

We hebben nieuwe busje bij Bierman gekocht,ze hebben hem omgebouwd naar rolstoelbus,Geweldig werk gedaan,geholpen door Bram,alles correct en alles is duidelijk! Bedankt nogmaals voor jullie fantastische werk! Fam.Salkic

Klantvriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijke service. Denken uitgebreid mee in de mogelijkheden voor aanpassingen en helpen in de aanvraag en afhandeling. De mensen werken met hun hart en dat merk je.

• Totale tevredenheid

Met hoofd en hart betrokken bij de klant

Zie bovenstaand

Goede en vriendelijke hulp

Bierman denkt mee met het zoeken naar oplossingen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Erg fijn geholpen door Alexander

Met alles prima en fijn geholpen. Hoe de aankoop in de toekomst - na de koop - gaat bevallen is natuurlijk iets wat in de toekomst nog moet blijken.

• Totale tevredenheid

De klasse ombouwers van het land

Wij hebben onze bus moeten laten ombouwen. Toen ik de eerste keer belde waren ze heel behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben toen de kofferbak lift gekocht en die hebben ze echt heel netjes ingebouwd. Ze vulden ook de papieren in voor de belasting en dat is wel echt klasse. De gewone burger snapt niet hoe en wat je moet invulle. Ze hebben het echt goed ingevuld en zelfs voor ons. Hoe zo klasse bedrijf. Ze waren vriendelijk en bleven dat ook. Zlfs kregen we er nog gratis spanbanden bij en werd het geheel dat ze ingebouwd hadden gedemonstreerd. Daarna hebben wij het ook no een paar keer geprobeerd en we weten het. Dus als je wat in te bouwen hebt bel ze even op en vraag wat je wilt weten. Zo schreef een blije en tevreden klant Ik dus

Hele prettige service!

Hele prettige service tijdens de verkoop en ook erna. Enkele dingetjes werden prima opgelost. Goed bedrijf en medewerkers!

Prettig geholpen

• Totale tevredenheid

Altijd prettig, zakelijk en vakkundig. Zeer veel oog voor de klant en diens wensen en noden.

Zowel in de nazorg met betrekking tot de aangepaste bus, als bij het aan mij verkopen van een occasion voel ik mij veilig en vertrouwd. Geen moment heb ik het gevoel "op te moeten letten".

uitstekend bedrijf

goede service en erg klantgericht. Persoonlijke benadering en gastvrij.

• Totale tevredenheid

Mijn ervaring met het bedrijf Bierman is nu al zeer goed laad staan dat zij het product ook zo goed afleveren.

Prima geholpen.

Snelle service!

Prima zaak

Woord je heel goed geholpen. Zijn zeer begaan met de klanten. Groot empathisch vermogen. We hebben een mooie bus en zijn er zeer blij en tevreden mee.

• Totale tevredenheid

echt een super bedrijf zo veel maak je die niet meer mee

deze mensen zo zo behulpzaam geweest was het in een ander bedrijf gebeurd hadden we zeker een heleboel problemen mee gehad maar ondanks hun oplettendheid heeft dat ons veel geld bespaard hel veel liever groeten Geert Leys

Uitstekende service.

Ondanks dat het door mij gevraagd onderdeel niet meer te leveren was werd meegedacht aan een oplossing welke ook door de medewerker is gevonden. In een woord geweldig.

• Totale tevredenheid

Luisteren goed naar wat je wens is.

Top bedrijf!

Bij Bierman denkenden ze echt met je mee. Door hun expertise komen ze op dingen/ handige aanpassingen waar je zelf nog niet aan gedacht had. B.v. Extra handgrepen, verhogen stoel etcetera. Nemen uitgebreid de tijd en dringen niets op. Mocht je later nog iets nodig hebben doen ze wederom hun best. Medewerker Dominic is zeer kundig. In situatie met handicap is dit een welkome steun in de rug. Ook als je wat verder woont kun je hier goed zaken doen!

• Totale tevredenheid

een bedrijf wat ik iedereen kan aanbevelen

Alexander, de verkoper, heeft goed naar mijn wensen voor een andere auto geluisterd. Ik ga mijn rolstoelwagen gebruiken voor het vervoer van mijn e-Bike, een tweede fiets en fietskar. Ter plekke kon ik direct uit proberen of alles past en het lukte! Ik was bang dat mijn bijna nieuwe Citroën Berlingo met zijn verlaagde bumper met zijn onderkant hoge verkeersdrempels zou raken, maar dit bleek tijdens de proefrit niet het geval te zijn. De auto is bij mij thuisbezorgd met een volle tank, een geweldige service!

• Totale tevredenheid

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Zeer goed geadviseerd naar huidige nieuwe rolstoel auto. Aanpassingen naar volle tevredenheid uitgevoerd, alles ziet er perfect uit.

Zeer prettig bedrijf!

Wij hebben een rolstoelauto ingeruild voor een Mercedes B-klasse en alles liep van begin tot eind op rolletjes. Duidelijke afspraken, betrouwbare service en een fantastische auto geleverd gekregen. Maurits, dank voor de goede zorgen!

• Totale tevredenheid

Hartelijk dank voor de geweldige manier waarop jullie de Volkswagen caddy bij ons hebben afgeleverd. Julllie sympathieke invoelende, ondersteunende, hartelijke, geduldige omgang met ons als klant heeft ons goed gedaan. En wat een service. Geweldig. Het bloemetje dat jullie meenamen was als de kers op de taart.