Grootste wens, mijn rijbewijs terug!

17 november 2022 werd ik getroffen door een ernstige hersenbloeding. Tijdens mijn intensieve revalidatie bij Heliomare in Wijk aan Zee werd mijn wens om zelf weer auto te rijden steeds groter. Via de therapeuten van Heliomare kwam ik al snel bij Richard Vermeulen van Bierman terecht. Na een proefles en het invullen van mijn gezondheidsverklaring bij het CBR was het advies van Richard om te starten met 5 tot 10 gewenningslessen. Onder de bezielende leiding van Richard, die zeer duidelijk in zijn instructie is, heb ik de rijtest, de eerste keer, met positief resultaat afgesloten en ben ik inmiddels weer in het bezit van mijn rijbewijs. Dit was mijn mooiste kerstkado van 2023, mede te danken aan Richard Vermeulen.

Topbedrijf

Tot twee keer toe een prachtige set rolstoel bevestigingen gekregen. Om kinderen in een rolstoel een mooie rit in een treintje en op de draaimolen te maken.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Totale tevredenheid

Na een herseninfarct in 2020 en een driewieler in 2021 vond ik het nu tijd om uit te zoeken of ik toch weer zou kunnen autorijden. Enige tijd geleden dus gestart met de lessen in de aangepaste auto van Bierman met Richard Vermeulen. Best raar om weer met een instructeur naast je te rijden.Richard weet met veel humor, geduld en heel eerlijk instucties te geven. Stoeprandje geraakt voor de tweede keer(shit denk ik) zegt hij: geeft niks hoor,het record staat op 10! Dat blijft zo hangen, de volgende keer raak je de stoeprand echt niet... Hij heeft ervoor gezorgd dat ik er toch vertrouwen in hield. Gisteren de rijtest positief afgesloten! Zo blij! Nu binnenkort de aanpassing van onze auto door Bierman en dan... VRIJHEID! Dankjewel Dennis Huisman (de monteur die mij de papieren bezorgde van Bierman ) en mijn super instructeur Richard Vermeulen

Duidelijk en rustig

Tijdens mijn lessen was het duidelijk wat de mogelijkheden waren en wat er gevraagd word bij het cbr. Had alleen een paar lessen nodig en daarna een rijtest en dat verliep eigenlijk soepel en snel. Richard is een rustige man maar ook wel heel duidelijk en consequent wat je moet doen. Het was in mijn geval korte en plezierige ervaring

• Totale tevredenheid

fantastisch, het kan niet beter

Ik heb een klapvoet rechts waardoor ik een aangepaste auto met het gas op links moet gaan rijden. Voordat de auto bij Bierman omgebouwd kan worden moet je eerst lessen in een aangepaste auto nemen en daarna een speciale test doen bij het CBR. Ik ben onlangs geslaagd voor de test. Maar daarvoor heb ik bij rij instructeur Richard Vermeulen aangepaste lessen gevolgd. Een hele ervaring en niet de eenvoudigste want, zoals Richard uitlegde, is het ook een aanpassing in je hersens nodig. Hij heeft mij fantastisch geholpen. Enerzijds door geduldig dingen uit te leggen, anderzijds door streng te zijn en met enige humor opmerkingen te maken die mij nog lang zullen bij blijven bij het rijden. “Richting aangeven niet nodig?” “Natuurlijk snij je de bocht af” “Waarom rij je 60 als het hier 50 km is?” Het valt nog niet mee als je je aandacht moet hebben bij je linkse gaspedaal en rem en tegelijkertijd de omgeving in je op moet nemen. Maar dankzij de aanpak van Richard is het mij als oudere (77) man gelukt de rij test in 1x te halen. Samen hebben we het toch maar geflikt. Dank, dank, Hartelijke groet, Louis Dell

• Totale tevredenheid

Op weg naar mijn vrijheid en onafhankelijkheid

November 2022 werd ik getroffen door een hersen infarct, Dan volgteen jaar keihard werken aan je herstel. Ik wil niet achterom wil kijken, maar vooruit kijken Wat zijn mijn mogelijkheden en wat moet ik daar voor doen. Het laatste traject was weer fietsen en autorijden. Kunnen gaan en staan waar je wilt. Mijn man heeft mij overal naar toegebracht afgelopen jaar. Daar ben ik hem dankbaar voor. Ik heb afgelopen woensdag een positieve rij test gedaan en mag nu weer zelfstandig autorijden, Ik heb een jaar niet gereden. Dus de instructeur heeft wel een en ander moeten bijspijkeren. Ik heb zijn lessen als zeer prettig ervaren. Mijn weg naar vrijheid. Ik ben Richard Vermeulen dan ook heel dankbaar. Hij weet je te motiveren en stelt je gerust, ook na domme fouten. Hij heeft veel humor en is eerlijk. Daar houd ik van. Ga de lessen nog wel missen. Je bent een topper.

• Totale tevredenheid

Meedenkend, meelevend en zeer professioneel

Na een operatie moest ik een rijtest doen bij het cbr en moest mijn aoto worden aangepast met links gas. Ik heb vervolgens de rijlessen gehad van Richard. Alhoewel ik al meer dan veertig jaar mijn rijbewijs hebt bleek hij mij dusdanig les te kunnen geven op een professionele maar ook gezellige en invoelende manier waardoor ik echt goed geworden ben om weer op een veilige manier deel te nemen aan het verkeer. In één keer de test met goed gevolg afgelegd. Ook mbt tot het ombouwen van mijn auto prima afspraken kunnen maken. Groot compliment voor dit bedrijf.

Mag 1 woord ook? Topgarge

Super service, meedenkende medewerkers, top communicatie ( zelfs snachts). Auto gekocht zo van foto's en rijdt super. Veel met medewerker gecommuniceerd en dat verliep altijd soepel en snel. Hij had gelijk door wat we nodig hadden. Zou deze garage zeker aan iedereen aanbevelen. Voor mij is deze garage een blijvertje.

• Totale tevredenheid

Service en klantgerichtheid zit in hun DNA

We waren op zoek naar een rolstoelauto en zijn door Dominic uitgebreid te woord gestaan. Geen vraag was te gek en alle vragen werden zorgvuldig beantwoord. Ook tijdens de proefrit aan huis was Dominic uiterst geduldig en gaf ook nog zeer waardevolle tips die niet eens met de auto zelf te maken hadden. Het sluiten van de koopovereenkomst was een makkelijke deal. Geen druk of schimmige verkooptechnieken. We gingen ervan uit dat we de auto op zouden moeten halen in Nieuw-Vennep, maar hij werd thuis gebracht. De jongen die hem bracht (Clint) beantwoordde ook alle vragen keurig en had hetzelfde rustige voorkomen als Dominic. Het lijkt er dus op dat deze klantgerichtheid in het DNA van Bierman zit. Meer dan tevreden en een dikke aanrader voor iedereen die op zoek is naar een rolstoelauto of -bus.

• Totale tevredenheid

bierman is de best hun nemen tijd om iemand te helpen

Mijn ervaring van de bedrijf bierman is de best en beste prijzen en ze proberen in alle manieren om de klant te helpen. Ik ben zo dankbaar aan bierman.

Mijn vrijheid terug

Na een noodlottige val en langdurig revalidatie proces kan ik mij weer verplaatsen met een elektrische rolstoel en was voor vervoer afhankelijk van een rolstoeltaxi. Na een mislukte aanpassing van onze auto, opzoek naar een goed alternatief. Na een zoektocht op internet een Renault Kangoo gevonden die zodanig is aangepast met een verlaagde vloer. Deze stond bij Bierman autoaanpassingen in Nieuw Vennep. Snel een afspraak gemaakt om de auto thuis te kunnen bekijken en te controleren of het daadwerkelijk ook allemaal paste. De uiterst deskundige verkoper (Dominic Verbeek) heeft ons met raad en daad bijgestaan tijdens de passing. Na een goed gesprek is de koop gesloten, Belangrijk tijdens het verkoopgesprek was dat mijn vrouw zich vertrouwd voelde met de auto en de handelingen die moeten gebeuren om mij veilig te vervoeren. Inmiddels hebben we de auto nu een aantal weken in ons bezit en voldoet geheel aan onze verwachtingen en trekken er weer op uit. Aanpassingen die op onze Renault Kangoo aangepast zijn : • XXL Bodemverlaging type Freedom; • 4puntsrolstoelvergrendeling + 3puntsgordel; • Stoel tweede zitrij. Fam. Keuris Sneek

Prima service!

Hele goede en klantvriendelijke service, zelfs tot aan de voordeur. Er wordt goed meegedacht over onze situatie.

• Totale tevredenheid

Wat een geweldig bedrijf!

Bij binnenkomst valt direct op hoe iedereen druk is en toch ook de bezoekers in het oog houdt. Het ontbreekt niemand aan een kopje koffie of "kan ik u helpen?". Van oriëntatie tot en met de aflevering en het papierwerk, in 1 woord "TOP"!

Klant- en servicegericht

Ze zijn erg bereid om mee te denken en helpen mij echt verder.

Prettig bedrijf. Afspraken nagekomen Aardige nensen

Top service!

Problemen met mijn benzinetoevoer. Gerepareerd door een garage dichter bij huis. Heb de info gedeeld met Patrick van de fa.Bierman om het probleem te voorkomen bij andere klanten. Geen garantie maar toch vergoedt door de fa. Bierman. Niet eens om gevraagd. Service! Jack Ernst

top service

ik ben super blij met de service die ik kreeg via de phone ,ondanks mijn handicap heb ik de diode's er zelf in kunnen zetten ,knielsysteem werkt weer super . en helemaal blij met dat de kosten ( niet in rekening te brengen als zijnde service). mvg Ruud

Persoonlijk, professioneel en meedenkend

Vanaf ons eerste contact met Bierman zijn wij heel goed geholpen. Ondanks de wisselende problematiek met onze kinderen werd elke keer goed meegedacht om een goede oplossing te vinden. Wij hebben 2 voertuigen gekocht en zijn allebei de keren zeer goed geholpen. Wij plande een afspraak in, en met advies kwamen we beide keren tot de beste oplossing.

• Totale tevredenheid

Bierman een zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend bedrijf.

Bij het eerste kontakt met Bierman gelijk al het gevoel van zo hier is de klant nog konlng en echt dat maak je niet vaak meer mee. De medewerkers zijn zo klantvriendelijk,meedenkend en behulpzaam òok met papierwerk invullen, zelfs voor de tijd van het ombouwen van de bus een vervangende auto mogen gebruiken van Bierman. Ik kan alleen maar zeggen een 10 plus voor Bierman zal het bedrijf ook zeker aanbevelen en de koffie is er ook lekker. Nogmaals bedankt voor alles, Met vriendelijke groet F.c Beck

Prima bedrijf.

Bij Bierman een auto gekocht. Zeer over de aanpassingen en de auto te spreken. Na 8 maanden servicelampje van de auto gaan branden. Is lokaal opgelost en factuur naar Bierman gegaan (onder garantie). Top service, ga zo door!

• Totale tevredenheid

Alles was naar tevredenheid. Puntje van verbetering: de auto had bij aflevering best schoongemaakt mogen worden. Met name van binnen.

GEEN SERVICE OF GARANTIE NA KOOP OP VAKANTIE

Wat een slecht BOVAG bedrijf is dit!! Ze komen gemaakte afspraken niet na KOOP een VITO VOOR €56000 (eerst het voertuig gehuurd en kreeg bij koop 1 maand gratis) laat een radio inbouwen €1200 (het dubbele van wat andere reken) zwart op wit staat dat er diverse zaken in orde gemaakt dienen te worden zoals parkeersensoren wat deukjes en lakschade, apk en beurt staan standaard als uit te voeren bij koop op toegestuurd document (MENSEN LAAT DAT HIER DOEN VOORDAT U BETAALD EN CONTROLEER OF ZE HET GOED HEBBEN GEDAAN WANT HET ZIJN EEN STEL PRUTSERS BIJ BIERMAN!!!!) had afgesproken 1 week voor het hele gebeuren na die week ik bel en men heeft men een expert laten komen voor de Parkeersensors nog even geduld na anderhalve week ik bel men is nog aan het wachten op een kabeltje voor de radio na 2 weken en 2 dagen is de Vito eindelijk terug. We gaan kijken en tot onze verbazing werkt de radio niet met stuurwielbediening en ook de verlichting van de radio doet niets! De Parkeersensors slaan nog steeds op hol De deukjes en Lakschade zijn niet bijgewerkt! APK is niet uitgevoerd! Ik bel boos terug en na overleg geef ik ze nog een week om de boel af te handelen (had al meteen de koop ongedaan moeten maken) Na die week (ik he al contact gehad met de Bovag geschillencommissie) is de radio en parkeersensoren nog steeds niet opgelost (bierman meld dat de radio niet met de stuurwielbediening overweg kan en dat de verlichting niet kan werken) en ze hebben geen problemen geconstateerd met de Parkeersensors. Ik naar een radio inbouwer op eigen kosten met verstand van zaken die ziet dat er slecht werk is geleverd en lost se zaak op en ALLES WERKT!!! Tevens heb ik op eigen kosten ook het probleem van de Parkeersensors laten oplossen En vraag de BOVAG GESCHILLENCOMMISSIE €600 TERUG Die ik zowiezo teveel aan bierman heb betaald voor de radio DE REACTIE VAN BIERMAN. er is nog een openstaande verhuur factuur! We verrekenen het daarmee

• Totale tevredenheid

Uitstekende service, snelle reactie op vragen en verzoeken!

Mijn vraag over de gordel fixaties was snel en duidelijk beantwoord, erg fijn! Ook mijn verzoek tot rolstoel bus stickers kreeg ik ook snel.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Totale tevredenheid

Bierman heeft alles precies volgens afspraak gemonteerd. Duidelijker kan het niet. Bij een volgende auto is de keuze niet moeilijk waar de aanpassingen moeten gebeuren.

Uitstekende service en klantgerichtheid

We zijn erg blij met de service die wij gekregen hebben bij het uitzoeken van een rolstoel bus en het regelen van alles rond de aankoop van onze Citroën Jumper.