een goede evaring rijker

een fijne gedachte dat men zich kan inleven in een ander en dat we elkaar hierin goed tegemoet kwamen

• Totale tevredenheid
  • Aanbeveling / Advies zal zeker indien het zich voordoet dit bedrijf aan anderen aan bevelen

Goede prijs/kwaliteit!

Zeer positief. Gastvrij en eerlijk geholpen.

Betrokken, persoonlijk oplossingsgericht.

Zeer goed bedrijf, goed, kwaliteit, betrokken en oplossingsgericht. Natuurlijk goed in het verkopen van hun product. Niet zo maar een bedrijf die zich gespecialiseerd heeft in aanpassingen van minder valide gebruikers. Ze doen alles om die klant van dienst te zijn, goed te adviseren wat voor de klant het best zou zijn en houden bij alles het belang van de klant in het oog. TOPbedrijf.

• Totale tevredenheid

Wij zagen in de garage juist datgene wij gezegd hadden te zoeken.

Misschien door onze wens te benoemen, hing er een reuze prijskaartje aan deze auto. Ons vermoeden werd bevestigd door de Citoëndealer die de aankoopkeuring voor ons deed. Dit bepaalde dat ons cijfer 6 werd in plaats van een 8 die wij voor de verdere afwikkeling in ons hoofd hadden.

Geweldig zeer goede service

Zijn thuiscgekomen om de auto te passen. Goede duidelijk uitleg. Toen ik de wagen gekocht had werd hij keurig thiis afgeleverd. Met wederom duidelijk uitleg en bij behorende papieren. Kortom klasse.

geweldige service

zowel met de offerte als met de uitwerking geweldig goed contact gehad

• Totale tevredenheid

Goed aangepast met een goede service!

In mijn rolstoelauto heeft de firma Bierman een bredere inrijplaat en de driepuntsgordel op een ander punt vast gezet. Nu kan ik weer een stuk gemakkelijker in en uit mijn rolstoelauto komen en blijft de driepuntsgordel goed over mijn schouder zitten. Mijn rolstoelauto werd netjes op de afgesproken tijd gehaald en terug gebracht en de auto kwam ook nog eens mooi schoon weer terug. een dikke pluim voor de firma Bierman!

• Aanbeveling / Advies Bierman

Super gecommuniceerd en geholpen

Bierman heeft voor ons de bus aangepast. Uitstekend werk. Goed mee gedacht, en goed uitgewerkt. Wij kunnen nu heerlijk met onze zoon op pad. Wat een verademing

Uitstekend bedrijf

Bierman heeft vakwerk geleverd en alles volgens afspraak geleverd. Fijn klantvriendelijk bedrijf.

excellent!

Alexander Wentjes was so kind and professional. I thank him and Bieman so much.

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk en net bedrijf.

Worden goed geholpen door verkoper, en deze geeft duidelijk uitleg over gebruik en mogelijk heden van de aangepaste auto's.

• Aanbeveling / Advies N.v.t.

Prettig, duidelijk, behulpzaam en erg vriendelijk

• Aanbeveling / Advies n.v.t

Vanaf het eerste moment een goed gevoel.

We zijn een paar keer langs geweest. Eerst een leuke rondleiding door het bedrijf. Daarna alle mogelijkheden besproken om daarna de perfecte oplossing voor ons te vinden. Altijd in een prima sfeer. Mooi bedrijf met veel ervaring op dit vakgebied en medewerkers met enthousiasme en toewijding.

SERVICE met hoofdletters

Bij Bierman is service gerichtheid een kernwaarde. Niks lijkt teveel , er is geduld om uiteindelijk met een goed gevoel zelf de best passende keuze te maken.

Klant staat centraal

Er zijn weinig bedrijven waar ze nog zoveel doen voor hun klanten en waar echt getracht wordt om de beste invulling voor de klant te vinden; ook al duurt het soms wat langer dan voor beide partijen gewenst. Kennis van zaken en geduld typeert Biermanab voor ons.

Alles naar volle tevredenheid

Ik had een droom: 1 auto gebruiken voor dagelijkse dingen OF voor rolstoelvervoer OF voor camperen. Firma Bierman heeft mij hierbij fantastisch geholpen.

Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan.

Ik beveel aanpassingsbedrijf Bierman ten zeerste aan. Zij zijn erg professioneel en denken in alles mee. Wat een mooi bedrijf. Ik ben geholpen door Dominic Verbeek. Heel rustig heeft hij alles uitgelegd en ruimschoots de tijd genomen zodat ik een goede keuze kon maken. Ook is er een passing thuis geweest. Ik kom uit Zutphen maar het is meer dan de moeite waard geweest om naar Nieuw Vennep te rijden. Wij rijden in een prachtige aangepaste Peugeot Partner voor mijn zoon die in een electrische rolstoel zit.

Geweldig Bedrijf

Wij zijn zéér tevreden over dit bedrijf. Zijn heel goed voorgelicht over de aanschaf van onze rolstoelauto. Keurig nette aflevering.

Ervaren betrokken professioneel

We hebben het hele traject als heel plezierig ervaren. Eerst in t voorjaar verkend met Maurits die alle tijd voor ons nam. Toen hebben we t geheel nog even uitgesteld tot 2 weken geleden en we echt moesten. Onze zoon zat na de komst van de orthese echt klem met zijn hoofd in de auto. Voorwerk op de Bierman site gedaan, voorkeur uitgesproken voor een occasion en nu twee weken later rijden we onze nieuwe Ford Transit Custum al! Erwin was accuraat en beschikbaar voor vragen van de gemeente! Kortom als we de “Radar warme douche” zouden kunnen geven dan is ie voor t team van Bierman!!!

Doen wat ze beloven !

Ondanks dat het aanschaf van een tweedehands auto uit het goedkopere segment betrof, werd er volledig onderhoud gedaan en de auto werd totaal schoongemaakt voor aflevering. Ontvangst is vriendelijk en er wordt de tijd genomen om alles door te spreken. Betrouwbaar en goede Service. Top !

Goede service de klant is hier echt koningin je wordt hier tenminste voor voor aangezien

Heel fijn contact zowel telefonisch als via email. Tijdens passing krijg je genoeg tijd om alles uit te testen en krijg je goede uitleg over alles

Goede service en klantvriendelijk

Vanaf de orientatie fase al goed gevoel met het bedrijf, goede begeleiding ook omtrent wat kun je verder verwachten tijdens het proces (zaken als papierwerk, tijdsduur etc.) maar ook wat Bierman doet om de klant te ontzorgen. Meest prettige vond ik dat ik te maken heb gehad met één persoon - Alexander Wijntjes - tot het moment van afleveren en ook met de after sales.

Bierman is zeer klantvriendelijk en behulpzaam met uitstekende service!

Vragen met betrekking tot een aangepaste auto worden zeer snel en uitgebreid beantwoord, zelfs met antwoorden die nog buiten Biermans eigen dienstverlening liggen: zonder problemen helpen ze ons zeer vriendelijk de juiste wegen te bewandelen en geven handvatten hoe een en ander aan te pakken. Kortom: niets dan lof over Biermans!

Goed bedrijf met goede service

In de loop der jaren rolstoelauto's gekocht bij de firma Bierman. Goed advies, goede service, goede aftersales indien nodig, ruimte voor onderhandeling bij aankoop. nu de vierde rolstoelauto gekocht en nog steeds tevreden.

geweldig

Wij hebben bij firma Bierman op 10-09-2019 een tweedehands rolstoelbus gekocht. Ik kan alleen maar zeggen, dat ik bijzonder goed geholpen ben door het personeel van de firma Bierman. Ook de servies is uitsteken. Ik had na een paar dagen een klein probleem. Maar kon dat in de eigen woonplaats laten herstellen. Ook de aanpassingen werden in overleg door hen vakkundig uitgevoerd. In mijn bus is plaats voor twee scootmobiel. Nu heb ik spijt dat ik niet jaren geleden al een bus bij hun had gekocht.