Eerlijke en open werkplaats medewerkers met dito verkoopadviseurs.

Diverse malen geconstateerd dat medewerkers naar klant toe (ben er zelf een van) een open en eerlijke verantwoording afleggen. Klein bedrijf met een geweldig grote uitstraling.

klantgericht en duidelijk

Occasion gekocht van een ander merk. Keurig behandeld en afspraken gemaakt die probleemloos werden nagekomen. Plezierig personeel

Goede Service en mooie prijs voor de auto

Ik goed geholpen door een vriendelijke verkoper! Alles heeft die duidelijk uit gelegd van de auto en wat er allemaal mogelijk was met de prijs van de auto. En tot een hele mooie prijs uit gekomen!

Prima geholpen.

Goede voorlichting.

goede service

goede service, gewoon top bedrijf

Fijne garage,vriendelijk personeel en als je even op je auto moet wachten is er koffie.

Goede en vakkundige service.

Goede en vakkundige service en advies.

VAKgarage!

Met monteur vriendelijk contact, snel opgelost. Bedankt!

Nog nooit een klacht gehad en ik ben al vele jaren klant!

Nog nooit een klacht gehad en ik ben al vele jaren klant!

Vriendelijke mensen op de werkvloer.

Via mijn zoon in contact gekomen met deze garage, die voor mij de winterbanden plus velgen hebben verzorgd voor mijn auto.

Tevreden over onze dealer

Goede relatie met onze dealer

Heel goed

Volgens afspraak vlot geregeld

Goeie servies

Vriendelijke en word altijd goed geholpen.

Heel goed geholpen. Fijn personeel.

Uitstekend geholpen met de aankoop van een nieuwe auto vriendelijke verkoper en personeel.

Geweldige service!

Geweldige service!

Zoals gebruikelijk, op tijd en correct afgewerkt

Al jaren een vertrouwd adres. AAnbevolen!

Uitstekend service

Als je probleem met je auto gaan dan naar Alblas auto je word altijd geholpen en vakkundig

Super service!

Ik ben een tevreden klant. Fiat 500X demo auto gekocht. Accu probleem geweest maar meteen een nieuwe accu geplaatst. Ook voor vragen altijd meteen contact. Goede service en after sales! Fijne garage, heel klantvriendelijk!

Wordt gewoon netjes geholpen.

Alles wordt gedaan volgens afspraak.

Super service voor super prijs

Onwijs aardige mensen, ze denken aan alles en sturen je reminders wanneer het weer tijd is voor een beurt of wat dan ook. Super service gericht en een hele nette prijs. Top zaak.

Vertrouwen in de garage

We worden altijd netjes geholpen , het personeel van de garage denkt mee en doet geen overbodige reparaties.

Een fijn bedrijf met vriendelijke mensen.

Netjes, correct, informeel

Direct en professioneel

Afspraak alleen voor olie verversen! Gelijk werd opgemerkt dat de voorbanden minder werden. En zijn dezelfde dag nog vervangen.

Geweldige garage

Maken altijd tijd voor je als je wat te vragen hebt

Uitstekende service

Tevreden over de vervanging van de stuurkolomschakelaar. En het gebruik van de leenauto.