Vriendelijke mensen op de werkvloer.

Via mijn zoon in contact gekomen met deze garage, die voor mij de winterbanden plus velgen hebben verzorgd voor mijn auto.

Tevreden over onze dealer

Goede relatie met onze dealer

Heel goed

Volgens afspraak vlot geregeld

Goeie servies

Vriendelijke en word altijd goed geholpen.

Heel goed geholpen. Fijn personeel.

Uitstekend geholpen met de aankoop van een nieuwe auto vriendelijke verkoper en personeel.

Geweldige service!

Geweldige service!

Zoals gebruikelijk, op tijd en correct afgewerkt

Al jaren een vertrouwd adres. AAnbevolen!

Uitstekend service

Als je probleem met je auto gaan dan naar Alblas auto je word altijd geholpen en vakkundig

Super service!

Ik ben een tevreden klant. Fiat 500X demo auto gekocht. Accu probleem geweest maar meteen een nieuwe accu geplaatst. Ook voor vragen altijd meteen contact. Goede service en after sales! Fijne garage, heel klantvriendelijk!

Wordt gewoon netjes geholpen.

Alles wordt gedaan volgens afspraak.

Super service voor super prijs

Onwijs aardige mensen, ze denken aan alles en sturen je reminders wanneer het weer tijd is voor een beurt of wat dan ook. Super service gericht en een hele nette prijs. Top zaak.

Vertrouwen in de garage

We worden altijd netjes geholpen , het personeel van de garage denkt mee en doet geen overbodige reparaties.

Een fijn bedrijf met vriendelijke mensen.

Netjes, correct, informeel

Direct en professioneel

Afspraak alleen voor olie verversen! Gelijk werd opgemerkt dat de voorbanden minder werden. En zijn dezelfde dag nog vervangen.

Geweldige garage

Maken altijd tijd voor je als je wat te vragen hebt

Uitstekende service

Tevreden over de vervanging van de stuurkolomschakelaar. En het gebruik van de leenauto.

Snel en deskundig

Prima geholpen met het vinden van de oorzaak van een leeglopende autoband. De spijker was snel gevonden en het gaatje vervolgens met een propje opgevuld. Hartelijk dank voor uw hulp.

Super service en vakmanschap voor mijn Giulietta!

Super service en vakmanschap voor mijn Giulietta!

Prima, vriendelijk, vakkundig

bedankt Thijs !

fantastisch geholpen, en op elke vraag een goed antwoord

Geweldig super klantvriendelijk bedrijf die ik iedereen zal aanraden

Mijn ervaring met auto Alblas is fantastisch. Een goed en communicatief duidelijk bedrijf. Mocht het in de toekomst zo zijn zal ik zeker weer bij auto Alblas voor een auto gaan kijken. Nogmaals super bedankt voor alle goede services.

Uitstekende behandeling en service

Vriendelijke, deskundige behandeling en communicatie over de, in dit geval onderhoudsbeurt. Duidelijk en adequaat. De factuur wordt later gestuurd met een redelijke termijn voor betaling. Prima dus.

Prima garage,autodealer

Meteen geholpen, vriendelijk en deskundig personeel

Topbedrijf

Ondanks dat het garantie werk was toch blij met het uitvoerige werk. Storing is weliswaar nog niet geheel weg maar de professionele manier van werken, de vriendelijke behandeling en het luisteren naar de klant is uiterst positief.

Heel goed

Ik wordt er altijd goed geholpen, zijn behulpzaam en vriendelijk