Voortreffelijke Service

Warm aanbevolen!!

• Faciliteiten wachtruimte

Vorige week ging ik vrij onverwachts met de auto naar Spanje. Op het laatst realiseerde ik me dat ik wilde weten of het oliepeil van mijn auto goed was, dus ik toog naar de garage. Hoewel het eigenlijk niet uitkwam, heeft Franco mijn olie en ruitenwisservloeistof bijgevuld en mijn bandenspanning op peil gebracht. Onbetaalbare service, want ik reed een stuk geruster naar Spanje

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig, vriendelijk en passend advies

Vrijdag avond werd onze lange zoektocht beloond. Bij Esgee was online gekomen, een mooie complete Peugeot 2008 met weinig kilometers op de teller. Vroeg op de zaterdag contact gezocht met Geert die aan de telefoon al liet blijken al zijn klanten of toekomstige klanten met enthousiasme te woord te willen staan. Ongeacht de vele animo per e-mail vanuit alle hoeken in NL, waren wij de eerste die in alle vroegte met het gehele gezin de auto wilden aanschouwen. We hebben elkaar uiteindelijk gevonden en een week later hebben wij onze auto, bloemen en petjes voor de kinderen in ontvangst genomen. Je krijgt bij Geert het gevoel dat je met je buurman staat te praten. Advies, vakkundigheid, eerlijkheid en afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen. Geert blijf zo als je bent, we danken je via deze weg nogmaals voor je goede service. Hier kom je graag terug voor een bak koffie, onderhoud en praatje!!

Vriendelijk en vakkundig

Prettige verkoop, goeie balieservice. Auto prima kwaliteit prijsverhouding.

• Faciliteiten wachtruimte

fantastisch, goede service en wat een topper deze Geert

Vriendelijk ontvangst, en het pareltje uit de collectie gekocht zoals Geert het noemde, weinig km en ook de inruil werd niet moeilijk over gedaan. was dus ook gelijk overstag en blij met deze auto. afgeleverd met beurt/ APK/ volle tank en een bos bloemen. wat wil een mens nog meer. SUPER!!!!

Deskundig en vriendelijk personeel

Meedenkend personeel , goede en betaalbare service.

Prima vakgarage

Al twee generaties erg tevreden

Erg vriendelijke receptionist

Toen ik op weg was naar huis hier gestopt om een lamp te vervangen, echter werd er net afgesloten. Gelukkig had ik zelf een lamp, en ondanks dat het half 6 was, wou Franko de lamp wel voor mij erin zetten! Tijdens de reparatie hebben we leuk gekletst en hoefde ik niks af te rekenen voor het vervangen! Super service en een dikke 10 voor franko

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Sinds mei 2022 in verband met apk, nieuwe klant bij Auto Esgee. Vanaf september dat jaar is deze Vakgarage al bezig om problemen (motorsturing) aan mijn auto op te lossen, van het vernieuwen van sensoren tot het opsturen en laten reviseren van de boardcomputer (ecu). Niets wordt bij esgee geschuwd om behulpzaam te zijn met problemen op te lossen en optimale service te verlenen, men (de werkplaatsreceptie) blijft in nauw contact met de klant om te overleggen over hoe te handelen en wat te doen. Men streeft ernaar het zo goed mogelijk betaalbaar te houden voor de klant. Ik kijk dan met grote tevredenheid naar het handelen van Auto Esgee, en woont u in Harlingen e.o.. Dan is deze Vakgarage echt een aanrader.

Heel goed!

Ik ben zeer goed geholpen. Erg klantvriendelijk. Bedankt voor de snelle service!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Voelt zeer vertrouwd

Voor de tweede maal een auto bij Geert gekocht , goede service , vriendelijk ,betrouwbaar , duidelijke uitleg ! Tot de volgende auto Geert!! Bedankt

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Heel blij met de aankoop!

Heel fijn geholpen vanmorgen en nu al rijden in de nieuwe aanwinst! We wilden graag in meerdere auto's een testrit maken en dat was geen probleem. Geert heeft ons vriendelijk geholpen en was eerlijk over de auto's.

Netjes en vakkundig geholpen

Snelle service!

We zijn goed geholpen door Geert. Hij hielp ons mee een oplossing te verzinnen zodat we een proefrit konden maken, uiteindelijk heeft hij een proefrit aan huis geregeld. Alles was snel geregeld, contact was prettig. Aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijkheid kent geen tijd!

Ik was op zoek naar een kleine auto en die heb ik gevonden voor een prima prijs en extra APK /grote beurt inclusief. Ik ben er erg blij mee, bovendien is eigenaar heel vriendelijk en nam rustig de tijd voor de verkoop

Warm welkom !!

We waren nog niet binnen of we werden gelijk verwelkomt !! Al onze wensen en vragen werden naar behoren beantwoord,onder het genot van een kopje koffie. Geert die ons hielp, wilde ons in alle opzichten ons graag voorzien van alle informatie inclusief twee proefritten en nam ruimschoots de tijd. Een echte vakman een van de oude stempel,die door zijn jaren lange ervaring weet waar die over praat. Wij zijn prima geholpen en geslaagd en tevreden naar huis gegaan. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Met vr gr Fam.JD.Dijkstra Minnertsga

Goede service, klantvriendelijk

Afgelopen weekend hebben wij bij Geert een nieuwe auto gekocht en mijn oude auto ingeleverd (vakgarage Esgee). Wij zijn hier goed geholpen, klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Na een proefrit te mogen maken in een prachtige, betrouwbare en goede prijs/kwaliteit auto hebben we dankzij snelle service direct de andere auto kunnen inruilen en de nieuwe auto mee kunnen nemen! In de showroom hangt een gemoedelijke sfeer en wordt er regelmatig een bakje koffie/thee aangeboden! Kortom; goede service, zorg op maat en betrouwbaar!

Erg tevreden

Mijn ervaring met deze zeer goede garage is top ik hem mijn auto 13cdagen geleden opgehaald vanuit almelo naar Harlingen heb deze auto op internet gezien en contact opgenomen en kreeg Geert aan de lijn een hele behulpzame en vriendelijke man ik had op dinsdag gebeld en heb gevraagt omdat we uit almrlo komen de auto zaterdags te komen bekijken het is zo'n plaatje en zo blij dat we hem gevonden hadden eenmaal aangekomen een zeer vriendelijke ontvangst en goed gesprek en zoals de auto op de foto staat zo stond die et ook en nog mooier helemaal hippie met mijn aankoop heerlijk bakkie koffie gekregen en na ons ritje ja gezecht op onze mooi auto met een volle tank en bos bloemen heerlijk terug gereden naar hij mijn dank ik groot Geert bedankt voor alles en teum esgee vakgarage ik geef en raad zekers deze garage aan is een rit van almelo naar Harlingen zeer waard geweest jullie zijn top groetjes Jolanda Brinkman

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk, snel en goede service

Goed, snel en vakkundig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige mensen, redelijke prijzen, Vlotte service.

Auto gekocht op vrijdag, bleek de afstandbediening het niet te doen, maandag probleem voorgelegd, was geen probleem. Heb nu nieuwe ab. had voor esgee wel veel voeten in aarde maar prima opgelost . Top.

Goede service. Klantvriendelijk. Mooi auto's

Vorige week zijn we gaan kijken bij esgee. We hadden een mooie auto op de website zien staan. We hebben er een proefritje ingemaakt en meneer Hofstra was hier echt heel flexibel in. Maar deze auto was net niet wat bij ons paste, Omdat er een aantal functies niet inzaten. Ook al was het echt een prachtige auto! Er werd goed met ons meegedacht, want de volgende dag werden we gebeld dat er precies dezelfde auto binnen kwam. Alleen een andere kleur en wie weet zou deze beter bij ons passen. 2 dagen later zijn we opnieuw langs geweest. In eerste instantie om deze auto te bekijken en om te zien wat er nog meer was. Toen we de showroom inliepen stond er een prachtige auto. Meneer Hofstra vertelde dat deze auto net binnen was gekomen. Hij vond de auto goed bij ons passen en wij hadden ook gelijk het wauw gevoel erbij. Smiddags zijn we terug gekomen om in deze auto een proefritje te maken. We waren gelijk verkocht! Dit heeft zo moeten zijn! De juiste auto op het juiste moment. Vrijdag hebben we de auto gekocht en zaterdag konden we hem al ophalen! We zijn echt heel tevreden over de goede service. Esgee geeft net dat beetje extra aan de klant. Meedenken en een goed en gezellig gesprek. We zijn echt super blij met onze prachtige auto! Hopelijk is het nog heel lang niet nodig, maar als we weer een auto zoeken, kiezen we zeker weer voor esgee!

• Faciliteiten wachtruimte

Goed behandelt goed geluisterd naar mij portomonee

Geert doe wat hij beloofd ik heb in mijn leven nog niet zohartelijke zaken man mee gemaakt ik zag een suzukisplash op de website bij de anwb ik gelijk ge belde heel goed contact hij was heel duidelijk ik kon hem elkedag bellen met vragen ikvan Rotterdam metde trein naar vacgarage, ESGEE Friesland harlingen ik wordt daar heel hartelijk ontvangen en hele mooie auto stond er voor mij gereed goed gesprek op het moment dat ik weg een hele mooie bos bloem een fijne reis gewenst geer hartelijk dank voor je goede service heel veel liefs in je leven

Top garage!

Afgelopen week mijn auto gebracht voor APK, en kleine beurt, zoals gewoonlijk weer vriendelijk ontvangen door Franco, een prijs en tijd afgesproken, zo wordt je altijd correct geholpen bij garage Esgee.

• Locatie N.v.t.

Snel en vakkundig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Heel fijn geholpen voor een auto.

Heel goed geholpen voor een auto. We kwamen uit Hoofddorp en de eigenaar van de garage had de auto op gereserveerd gezet want er waren meer mensen die de auto waarschijnlijk wilde na dat we een proefrit hebben gemaakt hebben we de auto gekocht. De eigenaar is heel vriendelijk en kundig.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Willem, Goed om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad bij ons. En bedankt voor de zeer positieve review, wij wensen u heel veel veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Esgee