Zoals altijd weer zeer goed en prettig geholpen door Franco. Hier wordt service nog met hoofdletters geschreven en staat de klant centraal. Echte aanrader dit bedrijf!

Super geweldig leuke Gerage

Goed gesprek deskundig hebben altijd wel wat staan wat bij jou past en de portemonnee natuurlijk Zeker een aanrader loop er eens naar binnen

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en snel geholpen

Ik had een probleem, waardoor mijn auto niet wilde starten, en ben dezelfde ochtebd nog van het probleem afgeholpen. Echt een snelle service met aardige medewerkers. Hier moet je zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn zaken doen met vertrouwen

Geert is een fijne vent om zaken mee te doen als je een auto gaat kopen. Geeft vertrouwen omdat hij m.i. transparant is en authentiek is. Even blijven zitten en dan hoor je mooie verhalen. Leuke auto gekocht, heeft na de deal nog extra,service gegeven door banden voor mij te wisselen. Komt afspraken na.

Altijd goede service!

Prima garage. Deskundige monteurs en altijd prima geholpen door Franco. Ook met de verkoop van mijn vorige auto en zoeken Naarden nieuwe auto heeft Franco mij enorm geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen bij een probleem.

Onze auto gaf een storing. Ondanks dat het druk was, is er tijd gemaakt om de auto na te kijken. We hebben daarna duidelijke uitleg gehad van Franco over wat er is onderzocht bij de auto en wat daaruit is gekomen.

• Showroom N.v.t.

Geweldig geholpen

Weer een mooie auto gekocht bij onze favoriete garage en weer geweldig geholpen door geert. Geert bedankt.

Goede, deskundige, vriendelijke verkoper/eigenaar

Uitstekend service

Ik ben uitstekend geholpen door franco !

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag zijn we erg vriendelijk ontvangen bij vakgarage Esgee, door Geert Hofstra. Een prachtige auto op het oog waar we in goed vertrouwen gelijk een proefrit mee konden maken. Bij terugkomst onder het genot van een bakje koffie werd de koopovereenkomst al snel gesloten. Morgen halen we onze nieuwe aanwinst al op. Top geregeld en fantastische service. Bedankt en tot ziens!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede garage met top service

Goed contact en snelle service

Zeer vriendelijk en vakkundig

Wij hebben onze auto Opel Ampèra gekocht bij vakgarage Esgee. Mooie, duidelijke foto's op de site. Wij hebben de aankoop als zeer prettig ervaren. Bedankt Geert Echt een aanrader!!!

Betrouwbaar en deskundig Garagebedrijf

Wij hebben gisteren een mooie Kia Stonic bij Geert gekocht De auto stond netjes klaar mooi gepoetst en onderhoudsbeurtje gehad. Geert is een bevlogen man die weet waar hij over praat. Hij neemt ook alle tijd om al je vragen te beantwoorden. Met af en toe een grapje tussendoor hebben we een leuke middag gehad en konden de auto na de proefrit direct meenemen. Wij hebben de aankoop als zeer prettig ervaren, de koffie was lekker en de sfeer was gemoedelijk en ongedwongen, echt super. Leuk dat er nog van dit soort bedrijven zijn waar mensen werken die trots op hun bedrijf zijn en die dat ook uitstralen. Nogmaals bedankt voor de mooie auto Geert een 10 +

• Faciliteiten wachtruimte

Mooie auto voor een redelijke prijs en goed geholpen

Met veel plezier heb ik mijn mooie Golf Sportsvan met weinig km's gekocht bij Geert Hofstra. Met de broodnodige humor weet Geert mij te overtuigen dat dit de auto is van mijn dromen, zelfs met een 'gratis' klein parkeerdeukje :). Voor een redelijke prijs, met uitgebreide Autotrust garantie, volle tank en een nieuwe accu, mag ik genieten van de nieuwe 'limousine'. Bedankt voor de prettige en vlotte afhandeling! Nog een tip: de afstap in het toilet is wat link, lijkt mij handig om een waarschuwing op de deur aan te brengen.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik werd geholpen door Geert bij de aankoop van mijn auto, wat een geduld en vakkennis heeft Geert! Om mij meerdere keren uit te leggen hoe alles werkte en samen op proefrit. Geert heeft bijna zijn hele middag aan mij besteed om mij naar volle tevredenheid en veiligheid met mijn nieuwe auto de weg op te laten gaan. Zelfs heeft hij daarna nog gebeld om te vragen hoe het allemaal was gegaan op weg naar huis en of ik nog vragen had, Dat is klantenvriendelijkheid ten top. Ik raad deze garage zeer zeker aan voor de inruil of aankoop van een auto. En wat Geert betreft een dikke 10 !!!

Goede Service!

Auto voor APK en voor reparatie lekke band..super geholpen, goed advies door Franco Scholten..

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen door Geert met een grap en een lach erbij! Vriendelijke man! Auto Esgee een aanrader

Vriendelijke en vakkundig

Maandag een parel van een auto gekocht bij Vakgarage Esgee. Uitstekende prijs-kwaliteit. Hierbij zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Geert Hofstra. Ik kom vanuit de Randstad, dus eerst veel telefonisch contact gehad over de auto. Eenmaal in Harlingen, stond de auto voor mij ‘gereserveerd’ klaar voor een proefrit. Alles klopte, dus de deal was snel rond. Aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen vlotte afhandeling direct leen auto beschikbaar super service Marga v d Haterd

Prima opgelost dank je wel voor snelle service

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed en snel geholpen door Franco

Snel en duidelijk.

Top service en klantvriendelijk

We konden snel terecht voor onze Apk. Vriendelijke ontvangst en betaalbaar. Franco nogmaals bedankt voor je betrokkenheid. Vriendelijke groet familie Speelman/ Veen

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk en vertrouwen is je wederzijdse basis

Vandaag zeer vriendelijk ontvangen bij vakgarage Esgee door Geert Hofstra. Met wederzijds vertrouwen een proefrit mogen maken en nadien de koopovereenkomst gesloten. Geert neemt alle tijd voor je als klant en ontzorgt je volledig. Tevreden zelf rijdend de vakgarage uit, wat wil je nog meer? Topservice Geert (en collega's), bedankt en tot ziens.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Prettig

• Faciliteiten wachtruimte

Topservice toen ik met een lekke band gestrand was!

Esgee heeft me top geholpen met een tweedehands band en die er zonder discussie helemaal voor niks op gezet. Echte Friese topservice!

• Faciliteiten wachtruimte

In het begin een paar opstartprobleempjes gehad met de auto maar deze zijn allemaal vakkundig verholpen door monteur Franco en het viel allemaal onder de garantie.