Deskundig!

Prettige omgang met de verkopers en betrouwbaar. Duidelijke afspraken! Auto netjes afgeleverd.

Een autobedrijf zoals je mag verwachten,en aan gewenste plichten voldoet

Een bedrijf met een prima uitstraling,waar je als klant zijnde naar uitkijkt en mag verwachten.ook in deze tijd en netjes te woord gestaan wordt en behandeld. Na mijn aankoop afgerond te hebben,zelfs na enige weken gebreken te hebben ondervonden.werden de klachten en tekorten heel netjes in behandeling genomen en met kwaliteit opgelost. Ik zie dit als een bedrijf waar ik graag als klant nog eens graag terug zal komen,en zeker menig autoliefhebber zal aanraden hier eens een kijkje te nemen als je opzoek ben naar een waardig voertuig. fijn jullie te kunnen en mogen beoordelen,en een waar genoegen. met vriendelijke groet; John Bok

Open en transparant

Goed onderbouwde inruilprijs gekregen voor mijn vorige BMW. Ook na de aankoop prima afgehandeld en prettig contact.

Geweldig geholpen door n leuke verkoper

Klant vriendelijk.. betrokken... n echt tijd nemen voor de klant

Inderdaad:uitstekend!

Omdat ik 150 km van dit bedrijf woon, vooraf telefonisch het e.e.a. besproken. Op DA afgesproken datum en tijdstip stond mijn auto mooi gepoetst en voor de schuifpui van de showroom, zodat ik na een korte uitleg snel een proefrit kon maken. Dat verliep prima. Ook daarna werd de inruil en aankoop netjes afgehandeld. Medewerkers waren vriendelijk, deskundig en correct. Kortom, een fijn bedrijf.

Goed prima geholpen

Snel, makkelijk. Vriendelijk personeel

Topauto en goede service

Onlangs een BMW 316d gekocht. Service was zeer goed en verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. Tevens een goede en eerlijke inruilwaarde gekregen voor mijn auto. Alle afspraken zijn nagekomen en er waren geen verrassingen of onduidelijkheden.

Betrouwbaar

Ik heeft een halfjaar geleden mijn Peugeot 2008 ingeruild bij esgee voor een Renault captur die ze ook nog eens naar Den Haag kwamen brengen voor een proefrit,goede service in ieder geval mensen zijn zeer vriendelijk en je word goed geholpen,ben uiteraard nog steeds in het bezit van de Renault captur een fijne auto om mee te rijden,,blijf zeker klant bij de firma esgee ....

Tevreden!

Zeer tevreden over de hulp van de verkopers. De jongens zijn correct en komen afspraken na. De koop is persoonlijk en de jongens denken met je mee. Auto is netjes afgeleverd en volgens afspraak optijd klaar gemaakt. Er is alleen 1 minpunt wat ik persoonlijk jammer vind als je een auto koopt van deze prijsklasse. Toen ik de auto op kwam halen zat er een ster in de ruit waar ik niks van wist. Deze zat er nog niet in toen ik een proefrit heb gemaakt, jammer dat hier niet over gecommuniceerd is.

Ging met een bijna lege benzine tank bij jullie weg. Vond ik slecht. Had ook het idee dat er niks aan de auto was gebeurd.

Goed en prettig geholpen.

Bij zowel de aankoop als het verhelpen van een storing was de service goed.

Goede auto’s voor redelijke prijs

Klantvriendelijk Alles netjes op papier Zeker een garage voor een volgende aanschaf!!

Prima, goeie service

Accuraat en duidelijk. Komen afspraken na

Ben zelf meer dan vierenveertig jaar monteur geweest Heb wel ervaring met het product zo als we behandeld Zijn hadden we een goed gevoel bij top jongens

correct afgewerkt

een goede afwerking ,Auto naar behoren thuis gebracht .

Beste auto garage

Vriendelijk personeel en snel service

Fijne ervaring gehad

Alles netjes afgehandeld met inruil van een andere auto en daar een mooie prijs voor gekregen

Keurig bedrijf, attent en oog voor de klant

Vanaf het eerste telefonische contact tot aflevering van onze auto in een woord perfect. Een net en eerlijk verhaal, geen opdringerige verkoop en oog voor de klant. De tijd en ruimte die gegeven wordt om tot een goede keuze te komen en prettige onderhandeling hebben wij als zeer positief ervaren.

Zeer goede service !

Na ruim 4 jaar na onze eerste aankoop bij auto Esgee stonden we weer voor de deur en hebben wederom bij hun een gebruikte auto gekocht. Dit zegt genoeg als je voor een tweede keer terugkomt. Ik zeg tot een volgende keer !!!

nog geen ervaring des tebeter, de auto heeft het goed gedaan naar oostenrijk

Klantvriendelijk bedrijf met gevoel voor auto ‘s

Autoliefhebbers met oog voor de klant

Prettig zaken doen en klantgericht

Prima service, behulpzaam en vriendelijk. Veel tijd voor de klant. Komen afspraken na.

Goede service !

Goede auto geleverd.!