Dit is hoe een autobedrijf hoort te zijn

Online een auto gezien en nagevraagd of er bepaalde voorwaarden voor een proefrit aan huis gelden, gezien wij in Breda wonen. Hierna telefonisch contact gehad over een exacte beschrijving van de auto en of er bijzonderheden en/of (lichte) gebruiksporen, direct een afspraak gemaakt en Jan stond keurig netjes in de middag met de auto in de staat zoals omschreven en na de proefrit is de deal direct gesloten. Fijne manier van zakendoen zonder poespas, zo hoort een autobedrijf met haar klanten om te gaan.

Goede ervaring

De auto eerst op internet gezien toen via de mail onderhandeld voor een offerte van de inruil auto. Kreeg snel een telefoontje met een goed bod. Aansluitend naar Harlingen gereden voor een proefrit, de auto stond al klaar in de showroom, met twee nieuwe voorbanden er op. Na de proefrit de auto gekocht en weer onderweg naar huis. Prima service en zeer vriendelijke verkoper. Top

Betrouwbare occasion dealer, ze bestaan echt!

Op 23 januari afgereisd naar Harlingen vanuit Soesterberg, daar stond een prachtige rode Alfa Romeo Giulietta. Volgens de advertentie dealer onderhouden met alle boekjes en rekeningen aanwezig. Meer dan eens blijkt daar geen fluit van te kloppen maar de foto's van de auto en toebehoren overtuigde dusdanig dat we toch op pad gingen. Bij aankomst netjes en vriendelijk ontvangen en alles klopte zoals in de advertentie. De verkoper is een zeer vriendelijke jongeman met duidelijk een passie voor auto's, heeft kennis van zaken en is open en eerlijk. Na de eerste inspectie tijd voor een proefrit en de auto stelde nergens teleur. Na terugkomst besloten de auto mee te nemen en alles werd keurig geregeld op locatie met een bakkie koffie erbij. Ze bestaan dus toch nog; vriendelijke en eerlijke occasion dealers. Al met al zijn we erg blij met aankoop, een netjes onderhouden Giulietta waar we nog lang van kunnen genieten.

Snelle service

Wij zijn erg vriendelijk geholpen bij auto Esgee Een prachtige bmw aangeschaft, betrouwbare auto. En een snelle service!

Super!

Goed geholpen. Top service. Erg vriendelijk. Geen gehaast. Uitstekend hoe jullie het doen ondanks de maatregelen. Zeker een aanrader!! Je zal niet teleurgesteld zijn.

Keurig bedrijf, betrouwbaar

Met inachtneming van de regels rondom corona uitstekend ontvangen. Duidelijk en transparant bedrijf, eerlijk bedrijf heel gewoon. zeker een aanrader!

Super!

Van de afspraak maken tot aan aflevering erg goed geholpen. Lekker gewoon en toch super netjes allemaal. Zeker een aanrader.

Geweldig bedrijf

Mooie auto gekocht Niet moeilijk gedoe met inruil eigen auto Je voelt je altijd welkom al is het maar om te kijken niet opdringerig erg vriendelijk kundig en behulpzaam Ik zou zeggen ga eens vrijblijvend kijken Gezellig is het toch wel

Niet te geloven

Kwam een advertentie van een Mercedes c klasse tegen van 2012 op marktplaats. Er stond beschreven dat de auto er bijzonder goed uitzag. Ja ja... dat wilde ik wel eens zien, ze zien er namelijk allemaal heel goed uit wanneer je reageer op een auto advertentie. Daar aangekomen stond de auto al klaar voor me. Wat ik daar aantrof was inderdaad bijzonder. In nieuwstaat! Een eerlijke auto! De prijs was zo scherp dat daar niet over gepraat kon worden behalve dat de beste man wel nog een extra 6 maanden trust garantie bij de 6 maanden die er al op zaten bij kon doen. Ok ben zeer tevreden!

Prima service en klantbenadering

Zeer vlot een inruilvoorstel ontvangen waarna er snel telefonisch contact was. 2 dagen later een proefrit gemaakt waarna de auto meteen afgeleverd is. Prettig contact met de verkoper

Uitstekende service

We zíjn prima geholpen, en de gekochte auto was in uitstekende staat. Top bedrijf!

Top service!

Top service tijdens een spoedreparatie.

onderhoud en advies altijd goed

Ik wordt hier altijd goed en prettig geholpen. Ok de adviezen vind ik erg goed en ben ik zeer over te spreken. Soms kan evaluatie en feedback beter, bijvoorbeeld van zaken die zijn geobserveerd tijdens een APK keuring, ook al behoeven die niet direct actie.

Aan te bevelen.

Goed bedrijf. Geen giuden bergen wel goede service en garantie voorwaarden.

Fantastische service!

Nu voor de tweede keer zaken gedaan met Auto Esgee en wederom fantastische service. Dit keer moest de auto verscheept worden naar het buitenland en ik kon het vervoer naar Rotterdam en uitschrijven allemaal online regelen met Auto Esgee ondanks vijf uur tijdsverschil. Zij waren altijd goed te bereiken. Bedankt!

Onmogelijk is mogelijk bij dit bedrijf

Nou klinkt onmogelijk is mogelijk wel erg onmogelijk, maar dit is nu eenmaal onze ervaring. Wij zijn op zoek gegaan naar een Renault Megane, en kwamen uit bij Auto Esgee. Bij een hartelijk ontvangst en een duidelijke uitleg en een leuke uitdraai voor een testrit hebben wij de auto aangeschaft. Nu mocht het zo zijn dat wij een probleem constateerde bij de auto. De auto werd vanuit Harlingen opgehaald en tegelijker tijd een vervangende auto geleverd. Probleem is keurig opgelost. En dit zonder gemopper of getrut! Wij keren graag weer terug als wij toe zijn aan een andere auto. Prima adres, en zeker aan te raden, want de service is uitmuntend Mvg, Bas de Haan

Goed bedrijf waar de mensen doen wat ze zeggen.

Erg goede ervaring met Esgee. De verkoper komt alle afspraken na en dat is erg prettig. Auto voldoet ook goed. Kortom...... we zijn erg tevreden over Esgee.

Snelle en uitstekende service!

Goed overleg, geen verrassingen op de rekening! Vriendelijk personeel! En snelle en uitstekende service! Is er geen plaats dan doen ze hun best om plaats te maken. Nou dat is toch fantastisch!

Prima geregeld. Duidelijke communicatie. En even overleg over de kosten. Met een schoon gewassen toe

Zie boven

Goeie service en zeer klantvriendelijk

Vorige week onze nieuwe auto opgehaald. Er was afgesproken dat de apk gedaan zou worden, dit is gedaan en we kregen er gelijk nog een paar nieuwe banden bij. Voor de rest zeer vriendelijk geholpen door het personeel. De inruil waarde van de oude auto was ook reëel. Er zat een kleine beschadiging op de nieuwe auto, daarvoor is de auto nog naar de spuiterij geweest. In het vervolg gaan we hier ook voor de rest van de service naar toe.

Erg goed!

Ik kon snel terecht met mijn auto. De prijsopgaaf was goed ingeschat!

Deskundig!

Prettige omgang met de verkopers en betrouwbaar. Duidelijke afspraken! Auto netjes afgeleverd.

Een autobedrijf zoals je mag verwachten,en aan gewenste plichten voldoet

Een bedrijf met een prima uitstraling,waar je als klant zijnde naar uitkijkt en mag verwachten.ook in deze tijd en netjes te woord gestaan wordt en behandeld. Na mijn aankoop afgerond te hebben,zelfs na enige weken gebreken te hebben ondervonden.werden de klachten en tekorten heel netjes in behandeling genomen en met kwaliteit opgelost. Ik zie dit als een bedrijf waar ik graag als klant nog eens graag terug zal komen,en zeker menig autoliefhebber zal aanraden hier eens een kijkje te nemen als je opzoek ben naar een waardig voertuig. fijn jullie te kunnen en mogen beoordelen,en een waar genoegen. met vriendelijke groet; John Bok

Open en transparant

Goed onderbouwde inruilprijs gekregen voor mijn vorige BMW. Ook na de aankoop prima afgehandeld en prettig contact.

Geweldig geholpen door n leuke verkoper

Klant vriendelijk.. betrokken... n echt tijd nemen voor de klant