Geweldige service!

Op de overzichtelijke website van Vakgarage Esgree hebben mijn zoon en ik een mooie Opel Agila gevonden. We zijn spontaan naar Harlingen gereisd voor een proefrit, waar wij zeer vriendelijk en geduldig werden ontvangen. De auto is gekocht. Geert is erg klantvriendelijk, alle afspraken worden snel en vakkundig nagekomen. De auto is perfect afgeleverd!

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies, geduldig en betrokken - ter zake kundige verkoper.

"Zal ik het doen, of zal ik het niet doen." Tja, ik twijfelde. Geen probleem, de auto werd gereserveerd voor mij en ik mocht er even over nadenken. Geert Hofstra is een ter zake kundige en enthousiaste verkoper, die tijd neemt voor zijn klant en die met plezier uitlegt wat de mooie kanten zijn van de auto's die hij te koop heeft en wat misschien de mindere kanten zijn. Een vakman, die uitstraalt dat 'ie plezier heeft in z'n vak, die verstand heeft van auto's en van mensen. Hij luistert goed, denkt mee en is recht door zee.

Prima service!

Ik was al een tijdje op zoek naar een andere auto Deze gevonden bij auto Esgeé en kon gelukkig gereserveerd worden. Na een goeie ontvangst en proefrit de auto gekocht. Op de dag van ophalen kregen we nog uitgebreid een uitleg over alle opties van de aangekochte auto. Bij thuiskomst bleek er toch een klein mankement te zijn en na telefonisch contact kon ik de volgende dag langskomen om te kijken wat er aan de auto mankeert. Het onderdeel moest besteld maar er is keurig meteen een afspraak gemaakt en ik ga er vanuit dat dit netjes opgelost word. Al met al tevreden met de gang van zaken

Fijn bedrijf

Goed en professioneel geholpen door Geert. Bij het ophalen van de auto kregen we nog een mooie bos bloemen en een flinke slok benzine in de tank om de terugreis te kunnen maken. Prima geregeld allemaal!! Nog bedankt Geert voor de service.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw positieve aanbeveling. We hopen dat de dorstige auto veel kilometers mag maken! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Esgee

Vriendelijke mensen

Je kan alles vragen word goed uitgelegd

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig en vlot geholpen bij de aankoop van mijn auto

Vakkundige verkoper die ruim de tijd geeft om over de aankoop na te denken en de auto te beoordelen. Ik ben blij met mijn bijna nieuwe gebruikte auto.

Goede service!

Wordt netjes geholpen, uitleg over de factuur wat er gedaan is aan onderhoud. Verder goede service beurten aan de auto.

• Showroom N.v.t.

Zeer goed geholpen

APK op het laatste moment mee aangekomen. Ik mocht hem neerzetten en ze zouden hun best doen. In de middag werd ik meteen al gebeld dat het klaar was. Dit was mijn eerste ervaring met vakgarage Esgee. Dus nu klant. Ga zo door

Snel weer op weg

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen door Franco Scholten. Hij heeft mij direct geholpen zodat ik gelijk weer verder kon.

Prettige omgang en service

In december een auto gekocht. Dit ging vlot en soepel. De verkoper heeft voor ons ook extra winter velgen geregeld en deze er alvast onder gezet. Warm ontvangst en goede service.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Excellente service!

Bij mijn eerste ervaring met Esgee vakgarage en kennismaking met Geert, kreeg ik direct een vertrouwd gevoel, hij neemt de tijd en de service die werd geboden is uitmuntend. Niet alleen bij de verkoop goed advies gekregen, maar ook in de nazorg bij mankementen. Meedenken en zoeken naar een gepaste oplossing dat kan Geert als de beste. Hij heeft aandacht voor de mens en kijkt niet alleen vanuit zakelijk oogpunt. Het gaf mij een zeer tevreden gevoel als klant. Mocht je opzoek zijn naar een betrouwbare garage, dan kan ik iedereen aanraden naar Geert te gaan in Harlingen. Bedankt voor de lekkere koffie Geert :-) en heel veel succes met je zaak.

Fijne verkoop

Eind november mijn peugeot opgehaald. Fijne en vlotte verkoop met deskundig advies. Aanrader!

• Service N.v.t.

Vriendelijk en betrouwbaar

Vandaag mijn golf opgehaald. Niet alleen als klant vertrouwen in de verkoper. Maar de verkoper ook zeker vertrouwen in de klant ivm afspraken . Super goed en fijn geholpen door Geert! Zeker een aanrader. Tevreden met ons aankoop en de manier waarop wij geholpen zijn. Geert komt zijn woorden na en geeft goede service aan zijn klant

• Faciliteiten wachtruimte

Goede ervaring, betrouwbaar bedrijf.

Onlangs een Fiat 500 hier aangeschaft, mooie auto,, goede prijs en goed afgeleverd. Na aankoop nog een aantal kleine mankementen gehad maar helemaal naar tevredenheid opgelost. Ik raad dit bedrijf aan..

Goed geholpen

Heb een goeie ervaring gekregen bij Esgee ,goeie service mooi bos bloemen gekregen bij de aangekochte auto en natuurlijk willen wij Geerd niet vergeten heeft ons prima geholpen ons dank daar voor.

Een super ervaring

We hadden geen afspraak gemaakt en moesten even wachten omdat Geert nog met een andere klant bezig was Dit was niet erg, met een lekker kop koffie in de hand hadden alle tijd om auto’s te bekijken. We hadden ons oog laten vallen voor twee auto’s. Toen de vorige klant weg was heeft Geert alle tijd genomen om ons te informeren over de gekozen auto’s. De voor-en nadelen van deze auto’s werden op deskundige en informele manier uitgelegd. Door deze inzicht hebben we uiteindelijk voor een andere auto gekozen. Na een proefrit waren we ook meteen verkocht.

Snelle zaken

Via via kwam ik bij Esgee terecht voor een auto. Ik ben geholpen door Geert, Geert is een vriendelijke verkoper en is recht door zee. Door de goede service en het snelle zaken doen zijn wij beide tot een snelle koop/verkoop gekomen. Verder een goed en net bedrijf!!

Een goede vakgarage

Wij hebben vrijdag 30 september een auto gekocht bij Esgee. We werden zeer vriendelijk ontvangen met koffie en alles werd goed afgehandeld door een aardige man (Geert)met een vlotte maar ook een deskundige babbel en we kregen ook nog een bosje bloemen mee. Verder vinden de service uitstekend die wij mochten ontvangen. We zijn zeer bij met de aankoop van deze auto en hopen er veel rijplezier van te mogen hebben.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel geholpen

Ik kwam naar een auto kijken waar ik interesse in had gekregen. Omdat ik niet uit Friesland kom, heeft Geert ervoor gezorgd dat ik niet een andere keer terug hoefde te komen en de auto gelijk mee kon nemen. Vriendelijk geholpen. Geert heeft zelfs een andere afspraak moeten afzeggen om dit in orde te maken.

super behandeling

vandaag Toyota Aygo gekocht. geholpen door Geert. mooie nette auto. snel overeen gekomen. alles naar wens afgehandeld. Geert bedankt. je bent een goede verkoper en in plaats van bloemetje de benzine gekregen. Helemaal Toppie. vriendelijke groet J.molter

• Faciliteiten wachtruimte

Super ervaring om hier je auto te kopen.

Ik heb vandaag mijn nieuwe auto opgehaald bij vakgarage Esgee. Prettig telefoon gesprek gehad afgelopen week. Vandaag de auto bewonderd en een proefrit gemaakt. Geert is erg vriendelijk en gastvrij en bekwaam. Wij hebben met plezier een auto gekocht. Ik ben blij met mijn auto. Bedankt Geert.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn 1e ervaring met Vakgarage Esgee.

Vandaag heb ik voor de 1e keer een auto gekocht van dit garagebedrijf. En ik moet zeggen dat de ontvangst aller vriendelijk was en ik veel informatie kreeg over de door mij aan te schaffen auto. Samengevat verkoper is een kei in zijn vak en klantgericht. We hebben samen heerlijk koffie gedronken en ben meer als tevreden huiswaarts gereden. Kortom een garage om aan te bevelen.

snel goed en vriendelijk

hadden een mooie auto gezien op de site en besloten te bellen de afspraak voor een testrit was snell en makkelijk gezet werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben even geproken toen in de klaargemaakte auto weggereden mooi stukje gereden on toen we terug kwamen nog even gesproken en ze hebben goed advies gegeven toen de autogekocht

Verkopen mooie auto's

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto. Erg vriendelijke mensen en goed geholpen Erg gastvrij. Snelle reactie op mijn email. Gemakkelijk een afspraak kunnen maken. Goede service. Auto perfect afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Een mooie zaak met vriendelijk personeel

De auto gevonden via de site van Esgee. Vervolgens een afspraak gemaakt om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Werd vriendelijk ontvangen met een bakje koffie, behulpzame medewerkers. Ik kon rustig in de auto stappen en heb er vervolgens een mooi stuk mee gereden. Toen ik terug kwam met de auto en had besloten deze te kopen, hebben we nog even rond de tafel gezeten om de details te bespreken. Daarna de zaken afgerond en elkaar de hand geschud.