Open en transparant

Goed onderbouwde inruilprijs gekregen voor mijn vorige BMW. Ook na de aankoop prima afgehandeld en prettig contact.

Geweldig geholpen door n leuke verkoper

Klant vriendelijk.. betrokken... n echt tijd nemen voor de klant

Inderdaad:uitstekend!

Omdat ik 150 km van dit bedrijf woon, vooraf telefonisch het e.e.a. besproken. Op DA afgesproken datum en tijdstip stond mijn auto mooi gepoetst en voor de schuifpui van de showroom, zodat ik na een korte uitleg snel een proefrit kon maken. Dat verliep prima. Ook daarna werd de inruil en aankoop netjes afgehandeld. Medewerkers waren vriendelijk, deskundig en correct. Kortom, een fijn bedrijf.

Goed prima geholpen

Snel, makkelijk. Vriendelijk personeel

Topauto en goede service

Onlangs een BMW 316d gekocht. Service was zeer goed en verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. Tevens een goede en eerlijke inruilwaarde gekregen voor mijn auto. Alle afspraken zijn nagekomen en er waren geen verrassingen of onduidelijkheden.

Betrouwbaar

Ik heeft een halfjaar geleden mijn Peugeot 2008 ingeruild bij esgee voor een Renault captur die ze ook nog eens naar Den Haag kwamen brengen voor een proefrit,goede service in ieder geval mensen zijn zeer vriendelijk en je word goed geholpen,ben uiteraard nog steeds in het bezit van de Renault captur een fijne auto om mee te rijden,,blijf zeker klant bij de firma esgee ....

Tevreden!

Zeer tevreden over de hulp van de verkopers. De jongens zijn correct en komen afspraken na. De koop is persoonlijk en de jongens denken met je mee. Auto is netjes afgeleverd en volgens afspraak optijd klaar gemaakt. Er is alleen 1 minpunt wat ik persoonlijk jammer vind als je een auto koopt van deze prijsklasse. Toen ik de auto op kwam halen zat er een ster in de ruit waar ik niks van wist. Deze zat er nog niet in toen ik een proefrit heb gemaakt, jammer dat hier niet over gecommuniceerd is.

Ging met een bijna lege benzine tank bij jullie weg. Vond ik slecht. Had ook het idee dat er niks aan de auto was gebeurd.

Goed en prettig geholpen.

Bij zowel de aankoop als het verhelpen van een storing was de service goed.

Goede auto’s voor redelijke prijs

Klantvriendelijk Alles netjes op papier Zeker een garage voor een volgende aanschaf!!

Prima, goeie service

Accuraat en duidelijk. Komen afspraken na

Ben zelf meer dan vierenveertig jaar monteur geweest Heb wel ervaring met het product zo als we behandeld Zijn hadden we een goed gevoel bij top jongens

correct afgewerkt

een goede afwerking ,Auto naar behoren thuis gebracht .

Beste auto garage

Vriendelijk personeel en snel service

Fijne ervaring gehad

Alles netjes afgehandeld met inruil van een andere auto en daar een mooie prijs voor gekregen

Keurig bedrijf, attent en oog voor de klant

Vanaf het eerste telefonische contact tot aflevering van onze auto in een woord perfect. Een net en eerlijk verhaal, geen opdringerige verkoop en oog voor de klant. De tijd en ruimte die gegeven wordt om tot een goede keuze te komen en prettige onderhandeling hebben wij als zeer positief ervaren.

Zeer goede service !

Na ruim 4 jaar na onze eerste aankoop bij auto Esgee stonden we weer voor de deur en hebben wederom bij hun een gebruikte auto gekocht. Dit zegt genoeg als je voor een tweede keer terugkomt. Ik zeg tot een volgende keer !!!

nog geen ervaring des tebeter, de auto heeft het goed gedaan naar oostenrijk

Klantvriendelijk bedrijf met gevoel voor auto ‘s

Autoliefhebbers met oog voor de klant

Prettig zaken doen en klantgericht

Prima service, behulpzaam en vriendelijk. Veel tijd voor de klant. Komen afspraken na.

Goede service !

Goede auto geleverd.!

Zeer behulpzaam en meedenkend

Erg goed geholpen dikke 10 alleen ze hadden het heel erg druk wat goed is natuurlijk maar bij afgifte waren ze er niet aan toe gekomen om de auto te wassen maar dart was ook het enige minpunt eerlijke mensen heb er echt een goed gevoel aan over gehouden. Mijn cijfer is dan ook een 9

Goede ervaring goede service

Peugeot 308sw Diesel gekocht. Na goede onderhandelingen over inruil en garantie tot koop gekomen. Bij aflevering niet helemaal tevreden wand het was een dag waar een hitte record werd verbroken en ik mijn nieuwe trots ophaal helaas kwam ik er al snel achter dat de Airco het niet deed. Deze is na enkele dagen gerepareerd.