Klant is koning!!!!

Ik heb totaal bijna 400 kilometer moeten rijden om de auto op te halen, maar dat was het zeker waard. Ik ben heel goed geholpen door Eelco en Lucas. Op afstand de auto al gekocht, dit op basis van de omschrijving van de auto die Eelco mij had gegeven. De auto was dan ook inderdaad in een super conditie. Hier wordt nog goed met de klant meegedacht. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Uitstekende verkoop

We zijn goed geholpen van voor tot einde bij de aanschaf van onze lynk en co door verkoper L*. Hij wist veel te vertellen en voor ons gevoel open over de gang van zaken. Hij heeft bij ons aardig onder “vragenvuur” gestaan, maar dit was geen enkel probleem voor hem. Een tweede proefrit was ook geen probleem om ons nog net even over de streep te trekken. Dit was echter al de tweede aanschaf bij deze garage, en dus weer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Hier is de klant nog koning!

Ik zocht een jong gebruikte Ford Mondeo met weinig kilometers. In Sneek stond er een te koop. Na een telefoontje met de verkoper besloot ik de ruim 200 kilometer enkele reis te maken naar Vakgarage Pfeifer. ( Ik woon in Nijmegen ). In Sneek aangekomen bleek de auto net zo mooi te zijn als in de advertentie omschreven. Prijs van de aangeboden auto was heel redelijk, de inruilwaarde van mijn auto heel goed en de garantievoorwaarden waren uitstekend. De verkoper, Eelco Wester, was heel reëel en dus was de koop snel gesloten.Hoewel we kort daarna op vakantie gingen zag men bij deze garage toch nog kans om de auto binnen enkele dagen een grote beurt te geven. Geen moeite was voor de medewerkers teveel. Een klein gebrek, dat tijdens de vakantie werd ontdekt, werd meteen na de vakantie verholpen. Niks als lof dus voor deze garage en diens medewerkers. Als de de afstand Sneek-Nijmegen niet zo groot was, dan wist ik zonder twijfelen waar mijn auto in onderhoud ging; Vakgarage Pheifer. Hier is de klant nog koning!

• Faciliteiten wachtruimte

Gastvrij en veel aandacht voor de klant

Prima geholpen door lucas en Eelco. Grote pluim voor deze service en klant vriend lijkheid.zeker extra pluim voor de auto poetser top. Goede nette inruil.zeer bedankt Voor de leuke ingepakte atentie. Bij het op halen van de auto Opel Insignia. Kan deze vakgarage aanbevelen. R.van geelen

Snel en vriendelijk verkoopproces

Heldere communicatie tijdens snel en soepele verkoop.

Topservice.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren met deze vakgarage. Lucas is een fijne verkoper met verstand van zaken . Goede en rustige uitleg. We hebben een andere auto gekocht en bij de gekochte auto was een volle tank aanwezig. En een hoge inruilwaarde voor onze auto gekregen. En een mooie attentie van hun gekregen een fles wijn en een droge worst met noten. Kortom zeer aan te bevelen om hier eens langs te gaan. Mooie jonge auto’s aanwezig en een snelle service.

• Faciliteiten wachtruimte

Kwaliteit auto's en een deskundig team

Eerste telefonische gesprek voor het maken van afspraak voor een proefrit ervaarde ik als prettig. Garage bezocht en ook hier had ik een goed gevoel bij. Personeel komt eerlijk en kundig over. Iets dat toch belangrijk is bij zo'n grote uitgave. Auto meteen aangeschaft en kon direct met nieuwe auto naar huis. Ook de inruil prijs was zeer netjes. Kortom, ik zou Pheifer ook aanbevelen aan mijn vrienden en familie!

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage met een vriendelijk en deskundig team

De eerste kennismaking met vakgarage Pheifer begon nog geen maand geleden met een allerhartelijkste ontvangst door Marcel. In eerste instantie belangstelling voor een Nissan Quasqai (we rijden al meer dan 35 jaar Nissan), echter deze was al gereserveerd. Er volgde echter een zeer prettig gesprek, dus feitelijk al een overstap in gedachten van dealer naar vakgarage. Niet veel later een appje van Marcel dat er een mooie Kia Niro was ingeruild met weinig km’ers en waar goed op was gepast. Vervolgens een eerlijk inruilaanbod voor twee Nissans en een concurrerende verkoopprijs voor de Kia en de deal was na twee proefritten snel gesloten. Een win-win sitiuatie met tevredenheid aan beide kanten. De Kia blijft uiteraard in onderhoud van het deskundige team in Sneek. Gisteren een uitstekende aflevering van ‘ onze nieuwe auto ‘ tot in de puntjes verzorgd door Lucas. Op naar vele mooie kilometers… Vakgarage Pheifer in Sneek: warm aanbevolen!

Uitstekend geholpen

In mijn zoektocht naar een jonge Hybride auto, stuitte ik op de Lynk en Co. Een broer van de Volvo CX40, wat ook een mooie auto is. De L en C is alleen veel completer met extra´s , waar je bij Volvo al snel 10K extra zou moeten bijbetalen. Er stonden 3 op voorraad. De meest passende gekozen. Het verkoopteam was gemotiveerd, enthousiast en ik werd keurig geholpen. En dat voor de late zaterdagmiddag om 15.00 uur. Een proefrit was volgde. De rustige en begripvolle Lucas heeft mij de meeste mogelijkheden uitgelegd. En daarna. De proefrit was geslaagd. De onderhandeling daarna was prettig om respectvol de overeenkomst gaan te gaan. Ook de aftersales en het ophalen was prettig. Kortom; Ik ben meer dan tevreden hoe alles is verlopen. Men is duidelijk, helder en klantvriendelijk. Een trekhaak werd ook zeer snel geregeld. En de auto gaat 100% de deur uit.

Goed voor elkaar bij Vakgarage Pheifer in Sneek

Dat ik als Brabander ooit nog eens een auto zou kopen in Friesland had ik nooit gedacht. Bij Vakgarage Pheifer kan dat. De mooie Volvo V60 D3 op hun website lonkte, die wilde ik. Maar ja, om het voertuig ‘even’ te gaan bekijken 230km verderop schrikte mij af. Gelukkig heeft Pheifer de service voor ‘een proefrit aan huis’. En dat zonder verplichtingen. Verbazingwekkend hoe dat in z’n werk ging. Binnen enkele uurtjes was de zaak rond. De nieuwe V60 bij mij voor de deur en de oude V70 mee terug naar Sneek. Een mooie service. Lof verder voor de prettige gesprekken en de vakkundige hulp. En Lucas bedankt voor de moeite en de fijne overdracht.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en volgens afspraken

Lexus aangeschaft, alle tijd voor genomen en keurig ter woord gestaan. Zeer behulpzaam met vragen. Auto netjes al geleverd met service volgens afspraak. Heel aangename ervaring.

Topbedrijf

Heel vriendelijk ontvangen bij bezoek en vakkundig te woord gestaan. Bij aanschaf van de auto goed geregeld en zonder enige kosten bij huis afgeleverd. Super en op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke jongeman.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon perfect. Alles professioneel en toch persoonlijk. Ze namen alle tijd om mij te helpen, ook al was het al na zessen op een zaterdag. Eelco, geweldig bedankt voor alle service én een mooie auto natuurlijk!

Meer dan Uitstekend

Na het eerste telefonisch contact met Marcel, al gelijk een zeer goed gevoel. Alle vragen over de Volvo V40 werden netjes en eerlijk beantwoord. De wagen is vandaag keurig net in zeeland afgeleverd door Lucas. Dit hoorde bij de service. Al met al een geweldig garagebedrijf.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijke service

Vandaag een Volkswagen Polo gekocht. Een dag van te voren een afspraak gemaakt om de auto te bekijken. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en het maken van een proefrit was mogelijk. De auto zag er netjes en schoon uit. Ik ben hier erg vriendelijk geholpen door deskundig personeel. Wanneer ik in de toekomst op zoek ga naar een nieuwe auto kom ik hier zeker terug.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service kwaliteit auto's correct aardige mensen

Prima ervaring en Service kom er graag

Prima,

Goede inruil prijs gekregen en mooie mini Countryman gekocht. Goed geholpen door Lukas die de gave beschikt om te wachten en niet voor zijn beurt te praten. Praat je ook niet naar de mond. Geduldig ,je voelt je niet gehaast of verveeld en neemt voor alles de tijd. Vakmanschap want het gaat volgens mij als je een auto-deal sluit om vertrouwen. Een aanrader en zeker de rit naar Sneek waard.

Redelijk

In eerste instantie tevreden, mooie auto gekocht en afgesproken dat er reserve wiel bijgeleverd werd( auto van bijna 26000 euro) vervolgens ligt er een vieze gore en veroeste velg in met gladde band ( thuiskomer) . Dit geeft wel een heel naar gevoel . VW T roc wit mischien na het lezen wordt er nog aktie ondernomen☺️

Goede, nette vakgarage

Nette ontvangst. Toen we aan kwamen rijden stond de auto al klaar voor een proefrit, keurig! Goed geholpen met de nieuwe auto en inruil van een auto. Top garage!

• Faciliteiten wachtruimte

Bijzonder prettig en vriendelijk.

Via internet een mooie auto gevonden bij Pheifer. Via mail een principe-deal afgesproken en vanwege de afstand van zo'n 180km heeft Pheifer de auto helemaal aflever-klaar neergezet voor een proefrit. Daarna de koop definitief gesloten en de auto gelijk meegenomen. De in te ruilen auto leverde niet zoveel op als gehoopt, ook in vergelijking met enkele biedingen elders, maar door de prijs, de kwaliteit en de verzorging van de "nieuwe" auto en de service voor nog op te lossen puntjes, werd het uiteindelijk voor mij toch acceptabel. Het was zeer gemoedelijk, vriendelijk, open en reëel zakelijk bij Pheifer. Aandachtspuntje achteraf gezien; ik had het misschien nog prettig gevonden nog even bijgestaan te worden bij het koppelen van mijn telefoon alsmede een korte uitleg van functies. Nu moest ik eruit zien te komen door "doen" en het boekje. Verder niet zo'n punt.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk, vertrouwd en goede service

Ik koop al jaren auto's bij dit bedrijf en blijf me verbazen over hun service en betrouwbaarheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles goed en prettig geregeld

Na het zien van een mooie VW Polo snel een proefrit kunnen regelen. Ik was snel overtuigd. Ook een goede prijs voor mijn inruilauto gekregen. Vervolgens is alles duidelijk besproken en goed geregeld! Zeer prettig!

Ontzettend goed

Prachtige Audi A3 gezien op site via marktplaats. Bericht gestuurd kreeg vrij snel bericht terug. Ontzettend fijne en duidelijke communicatie. Deal snel gesloten en daarna ging alles vlekkeloos. Snelle reactietijden op de mails. Je merkt aan alles dat het de gaat om alles zo fijn mogelijk te maken voor de klanten. De passie straalt van ze af in de mails maar ook bij het afleveren van de auto. Lucas kwam de auto leveren op zaterdag wat normaal wat lastiger is, maar precies op het afgesproken tijdstip stond hij voor deur. Legde alles goed uit over de auto. Wat een aardige man met veel kennis! Autobedrijf Pheifer is meer dan een aanrader voor iemand die een auto van plan is om aan te schaffen.

GEWELDIG! Wat een service en kwaliteit!!

Beste, 2 dagen geleden heb ik een Alfa Romeo Giulia gekocht bij Pheifer BV. De auto werd bij mij thuis in Leidschenveen afgeleverd, dit is een rit van 2 uur en 15 min. Proefrit gemaakt en was zeer tevreden over de geboden kwaliteit! Koop gesloten, Eelco de verkoper, die de auto persoonlijk kwam brengen, was zeer behulpzaam en heeft de deal verder met mij afgesloten. Tevens alle administratie gelijk afgerond zodat ik meteen eigenaar ben van mijn nieuwe auto! Verder half jaar garantie op de motor gekregen. Afz. Een zeer tevreden klant!

Uitmuntend

Goed en een correcte autohandelaar. Goede service. Auto voor de deur afgeleverd (300km afstand). Zeer klantvriendelijk. Mijn ervaring met autobedrijf Pheifer was zeer aangenaamd.