netjes afgehandeld.

In eerste instantie werd een latere datum voor de APK aangegeven, maar dat zou te laat zijn omdat er in die week een vakantie gepland was. Na dit aangegeven te hebben kon gelukkig er een afspraak een week eerder plaats vinden. Nu werd er met een vertrouwder gevoel onderweg gegaan. Graag emailaddres aanpassen: anevisser48@gmail.com

Goed en snel en correct

Correct en snelle afhandeling

Het kan echt beter!!

De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en bereidwillig. Ook heb ik nooit klachten over hun kundigheid en advisering. Dit geld overigen ook voor de directie en kantoormedewerkers!!

Ik word altijd uitstekend geadviseerd en geholpen.

Ik bracht de auto voor de APK en een eventuele beurt. Dat bleek nodig en van tevoren wordt mij verteld wat er gedaan en vervangen moet worden. Ik ga helemaal af op de adviezen en vertrouw erop dat dat eerlijk gebeurt.

uitstekend, klantvriendelijk

De klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, super.

Als vanouds!

Snel, helder, eerlijk

Afspraken maken online gaat perfect Eerlijk van de voren weten waar je aan toe bent Heldere afspraken en heldere specificatie achteraf Eerlijke prijs

Netjes geholpen - ook in Corona tijd

Allereerst via internet contact; daarin hebben de mensen van Gert Pater heel netjes geacteerd. Ook niet geaarzeld om een aanbod voor inruil te doen. Viel niet tegen. Bij bezoek in Corona tijd alles netjes geregeld, zowel qua afstand als qua auto (proefrijden etc.). Bij afleveren kreeg ik zelfs een extraatje op de trekhaak zonder meerkosten mee (automatisch weg klappen). Papierwerk goed voor elkaar. Enige minpuntje dat er na verkoop niet meer gereageerd werd op mail over asbak.

geweldig, dank voor alles

Dank voor de zoekactie naar onze auto, we rijden hem met veel plezier.

Toppie

Word altijd netjes geholpen en alles word nauwkeurig gedaan toppie bedrijf

uitstekend

Via internet bij Autobedrijf Pater terecht gekomen. Zeer goed behandeld en verkoper open naar de klant. Voelde ons hier zeer op ons gemak zeker een rede om bij volgende auto hier terug te komen.

Gewoon een ouderwets goed bedrijf

Klantvriendelijk en professioneel

Super tevreden met onze Ford Kuga

Wij zijn al wel 35 jaar klant bij Gert Pater Fijne mensen om mee om te gaan, goeie service Nog nooit problemen gekent Daarom geven wij als cijfer een dikke 10

super goede communicatie en service

afspraak werd goed gemaakt voor apk en de juiste service werd geboden

Snelle service en er wordt met je meegedacht.

Op vragen via de email krijg je snel bericht. Deskundige mensen waarbij je je welkom voelt. Bedrijf straalt klasse en betrouwbaarheid uit.

vriendelijk,vertrouwd en goed

na dertig jaar weet ik wel wat ik aan jullie heb

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd, je komt niet voor verrassingen te staan. Ze denken mee met de klant. Ze zijn zeer service gericht en klantvriendelijk. Onze familie koopt hier al jaren auto's en we laten ze ook altijd hier onderhouden.

prima service!

Kleine beurt + APK; na een eerste controle is keurig contact gezocht over de te verhelpen zaken. Vervolgens was de auto ruim op tijd weer gebruiksklaar.

Top bedrijf

Zeer goede binding met klanten, staan altijd voor je klaar, super

Goede info gekregen na een technische vraag .

Klantvriendelijk te woord gestaan, goede technische uitleg en telefonisch overleg over een mankement.

Goed, open en eerlijk

We kwamen bij toeval een mooie z.g.a.n. Seat Arona tegen voor mijn vrouw op de website van Gert Pater, we kenden dit bedrijf hiervoor nog niet, maar het zag er allemaal goed en degelijk uit. Even gebeld of we konden langskomen i.v.m. de corona virus etc. . en dat was geen probleem. Aan alle richtlijnen werd voldaan en was veilig om te komen. De auto stond klaar, prachtig ding. Aangezien we eigenlijk wat spontaan op pad waren gegaan, en niet echt op zoek en in de markt moesten we snel schakelen naar inruil en aankoopprijs. Uiteindelijk hebben we zelfs 2 auto's ingeruild de Arona, We konden tot een goede deal komen en zo was iedereen tevreden en mijn vrouw helemaal. Ik was erg blij met de gehele open sfeer en communicatie en zeer tevreden over het geheel. Het is dat wij al jaren bij een vergelijkbare vakgarage komen met onze auto's , maar anders zou ik absoluut hier de auto ook in onderhoud doen. Geen twijfel.

altijd attend, vriendelijk en goede informatie.

Bij afspraak voor APK gelijk vragen naar noodzaak vervangend vervoer en eventuele bijzonderheden. bij eventuele ontdekte gebreken wordt je daarover eerst gebeld. ook al heb je geen keuze.

Zoals altijd: Dik voor elkaar!

Ook dit keer ben ik dik tevreden over Autobedrijf Gert Pater. Over de te verrichten reparaties is zoals altijd vooraf contact geweest, zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan.

Prima bedrijf. Zo wil ik het graag! Voor auto kopen en voor onderhoud.