We worden altijd netjes geholpen

Klantvriendelijk Deskundig bedrijf

Nvt

Erg prettig geholpen en een goede service!

Erg prettig geholpen tijdens de aankoop en de service toen ik een onopgemerkt plekje aan de auto vond was zeer goed!

Vakkundig, eerlijk en service gericht bedrijf en personeel.

We zijn enorm blij met de aankoop van onze auto en de vakkundige , eerlijke en service gerichte manier van werken

Alles is naar wens

Prima geholpen .Alles naar wens.

Geweldige service!

De auto nu voor een 2de keer voor APK bij Gert Pater gebracht en de service blijft geweldig! Snelle afhandeling en er wordt overlegd als er maar iets is. Voor nummer 3 ga ik zeker weer terug.

Heel erg blij

Geweldig, dat het euvel gelijk werd opgelost

heel goed bevallen

Deze auto was altijd bij de dealer in onderhoud, maar na een aantal negatieve ervaringen hebben we besloten hiermee te stoppen, we hopen nu op een correctere services.

Constante hoge kwaliteit!

Als altijd weer snel en accuraat. Vooraf een telefoontje over de kosten zodat er geen verrassingen waren.

Prettig , vertrouwd en vakkundig

Zie hier boven

Heel fijn, eerlijk en betrouwbaar bedrijf!

Mijn ervaring met Autobedrijf Gert Pater is heel goed! Ik heb het bedrijf ervaren als betrouwbaar en eerlijk! Mijn dank is groot voor de levering van de prachtige Mercedes GLC, ik ben er heel erg blij mee!!

Ons contact met fa Pater is net zo fantastisch als een goed huwelijk

Wij zijn al zo'n 25 jaar klant bij autobedrijf Pater en het moet al heel gek worden als wij dit contact zouden verbreken. De medewerkers staan altijd voor ons klaar en leveren in onze ogen prima werk!! Zij zijn vriendelijk, betrouwbaar en hebben veel vakkennis. Ook een vleugje humor ontbreekt vaak niet. Op de valreep een klacht(je), t.w. "de (invul)tekst van dit is review moeilijk te lezen!

Keurig bedrijf

Goed bedrijf waar alles netjes word geregeld en uitgelegd. Ze nemen de tijd voor je en hebben een brede keuze in jonge wagens.

Zeer goed geadviseerd en geholpen, top!

We zijn prima geholpen bij het vinden van een andere auto. Nuttig advies gekregen en niet te opdringerig. Ook na de aankoop kleine puntjes opgelost en snel geholpen!

Heel erg goed

Helemaal uit Limburg gekomen:) Dank jullie voor jullie Fantastische service!! Met vriendelijke groet.

Vriendelijke mensen

Ik heb bijzonder schik met de auto,

Perfect!

Nadat mijn auto door iemand anders total loss is gereden hebben jullie mij perfect geholpen! Van leenauto tot afhandeling met de schade expert, alles liep vlot. Bedankt voor de enorm goede en vriendelijke service.

ervaring is prima

Klantvriendelijk en komen afspraken na.

Blijft een zeer fijn autobedrijf, ik ervaar ze als klantvriendelijk en betrouwbaar!

Zeer prettige communicatie en service

Sinds een jaar heb ik mijn auto in onderhoud bij autobedrijf G. Pater. Aangeraden door een goede bekende die al jaren met veel plezier klant is. De prettige communicatie en duidelijke afspraken zijn erg fijn. De werkzaamheden worden netjes uitgevoerd. Goede service!

Duidelijk over noodzakelijke reparatie

Bij de APK en onderhoudsbeurt bleek een ingrijpende reparatie aan de remmen noodzakelijk. Vooraf werd duidelijk gecommuniceerd wat er gedaan moest worden en wat de kosten waren. Wel een dure reparatie, maar vooraf duidelijkheid daarover.

goede service, fijn contact.

na prettige kennismaking en proefrit auto gekocht, en keurig volgens afspraken op korte termijn naar volle tevredenheid afgeleverd.