Harstikke fijn, prima service.

Dank je wel voor de service...

Netjes en vlot geholpen weer!

Afspraak maken ging weer vlot zoals gewoonlijk. Op de dag zelf netjes gebeld met een inschatting van de kosten en alles weer netjes naar wens verzorgd.

Auto vorig jaar gekocht nu voor service, kapot lampje en nieuwe ruitenwisserbladen, verder normale kosten voor een beurt. Wat handige tips gekregen en een uitleg over de gegeven beurt, kortom prima

Goede garage

APK uitgevoerd en een beurt, van te voren gebeld wat de kosten waren.Alles correct uitgevoerd. Zeer tevreden.

Prima geholpen

Deur niet ging niet meer open, maar dit is netjes verholpen, direct apk keuring gedaan waardoor de auto weer een jaartje mee kan!

Vaklui met hart voor de zaak

Alle medewerkers zijn zeer integer en transparant. Ik heb er 6 jaar geleden mn auto gekocht en sindsdien hier in onderhoud, waarbij ze precies doen wat nodig is. Zeer betrouwbare zaak.?

Prima garage; betrouwbaar en meedenkend!

Vijf jaar geleden kwam ik op basis van aanbevelingen bij Gert Pater en ik heb er geen moment spijt van gehad: ik moet er wel even voor rijden, maar mijn ervaringen zijn - zonder uitzondering - positief!

Goed geholpen, vriendelijk en gedegen service

Zoals we gewend waren, zijn we weer goed geholpen. We werden vriendelijk ontvangen en alles is netjes afgehandeld.

netjes afgehandeld.

In eerste instantie werd een latere datum voor de APK aangegeven, maar dat zou te laat zijn omdat er in die week een vakantie gepland was. Na dit aangegeven te hebben kon gelukkig er een afspraak een week eerder plaats vinden. Nu werd er met een vertrouwder gevoel onderweg gegaan. Graag emailaddres aanpassen: anevisser48@gmail.com

Goed en snel en correct

Correct en snelle afhandeling

Het kan echt beter!!

De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en bereidwillig. Ook heb ik nooit klachten over hun kundigheid en advisering. Dit geld overigen ook voor de directie en kantoormedewerkers!!

Ik word altijd uitstekend geadviseerd en geholpen.

Ik bracht de auto voor de APK en een eventuele beurt. Dat bleek nodig en van tevoren wordt mij verteld wat er gedaan en vervangen moet worden. Ik ga helemaal af op de adviezen en vertrouw erop dat dat eerlijk gebeurt.

uitstekend, klantvriendelijk

De klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, super.

Als vanouds!

Snel, helder, eerlijk

Afspraken maken online gaat perfect Eerlijk van de voren weten waar je aan toe bent Heldere afspraken en heldere specificatie achteraf Eerlijke prijs

Netjes geholpen - ook in Corona tijd

Allereerst via internet contact; daarin hebben de mensen van Gert Pater heel netjes geacteerd. Ook niet geaarzeld om een aanbod voor inruil te doen. Viel niet tegen. Bij bezoek in Corona tijd alles netjes geregeld, zowel qua afstand als qua auto (proefrijden etc.). Bij afleveren kreeg ik zelfs een extraatje op de trekhaak zonder meerkosten mee (automatisch weg klappen). Papierwerk goed voor elkaar. Enige minpuntje dat er na verkoop niet meer gereageerd werd op mail over asbak.

geweldig, dank voor alles

Dank voor de zoekactie naar onze auto, we rijden hem met veel plezier.

Toppie

Word altijd netjes geholpen en alles word nauwkeurig gedaan toppie bedrijf

uitstekend

Via internet bij Autobedrijf Pater terecht gekomen. Zeer goed behandeld en verkoper open naar de klant. Voelde ons hier zeer op ons gemak zeker een rede om bij volgende auto hier terug te komen.

Gewoon een ouderwets goed bedrijf

Klantvriendelijk en professioneel

Super tevreden met onze Ford Kuga

Wij zijn al wel 35 jaar klant bij Gert Pater Fijne mensen om mee om te gaan, goeie service Nog nooit problemen gekent Daarom geven wij als cijfer een dikke 10

super goede communicatie en service

afspraak werd goed gemaakt voor apk en de juiste service werd geboden

Snelle service en er wordt met je meegedacht.

Op vragen via de email krijg je snel bericht. Deskundige mensen waarbij je je welkom voelt. Bedrijf straalt klasse en betrouwbaarheid uit.

vriendelijk,vertrouwd en goed

na dertig jaar weet ik wel wat ik aan jullie heb