Goed service en goed auto aangeschaft bedankt. Aanrader met geruime auto's op voorraad.

Gewoon goed

Klantvriendelijk en goed

ze helpen je goed overal goed mee. en als ik vragen heb over nieuwe auto dan leggen ze het goed uit.

goede service

Goed geholpen en je wordt van alles op de hoogte gehouden als je auto voor reparatie of een apk moet.

Goede service!!

Werd netjes van te voren ingelicht over de kosten. Wisten we tenminste waar we op konden rekenen.

prima service

altijd een goede service.

Duidelijke communicatie. Wel vind ik de kosten altijd weer tegenvallen. Maar ik denk dat iedereen dat ervaart. Een auto brengt nu eenmaal niet snel geld op. Ik hoop wel voor de autoverkoper!

ga zo door

Goed geholpen niets op aan te merken

Goede begeleiding bij de aankoop

Ik ben tevreden met de begeleiding van de aankoop van een andere electrische auto

Fijne garage

Wij zijn keurig geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto.

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk Efficient

Vriendelijke mensen

Goede uitleg denken met je mee voor mogelijke opties

Gebeld met opgave van het probleem. Betrof het niet open kunnen krijgen van de tankklep van onze Peugeot 3008. Dus groot probleem, namelijk niet kunnen tanken. Motortje defect. Konden de volgende dag komen en binnen no time (half uurtje) was het defect hersteld. Nieuwe motortje en klaar is kees.

Een bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant.

Altijd fijn contact. Men denkt mee. Je wordt snel en vakkundig geholpen

Fantastisch geholpen!

Staan altijd meteen voor je klaar, super service, snelle reparatie, echt een aanrader!

altijd bereid om een goede analyse uit te voeren.

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en krijgt altijd koffie als je even moet wachten. Het onderhoud en of reparaties worden altijd vakkundig uitgevoerd.

Enorm lief en gezellig ontvangen. Goed geholpen en fijn overleg wat er moest gebeuren. Goed team met z'n allen.

Niks op aan te merken

Prima allround garage bedrijf voor de auto die je nodig hebt en de auto die je graag wil hebben en zuinig op ben. Fijne en vriendelijke mensen. Goede service Kortom het is er altijd prettig binnenkomen en zijn

Goede informatie en service

Ook de prijs was conform verwachting zonder verrassingen

Zeer correct als het op garantie aankomt

Zeer correcte garantie afhandeling.

Aardige mensen! Duidelijke communicatie goede service!

Alles volgens afspraak geregeld

Prima in orde weer

Prima werk weer

Top bedrijf

Wij zijn al jaren naar volle tevredenheid klant bij Pater. Deskundige monteurs en alles gaat altijd netjes in overleg.

Zoals altijd: alles is weer prima geregeld.

Duidelijk: vooraf telefoontje over grote reparatie (remschrijven). Goede communicatie.

Valkseweg 180

3771SJ Barneveld