Topbedrijf met dito(Ruud!) medewerkers

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar autobedrijf. Zou het iedereen willen aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar autobedrijf. Zou het iedereen kunnen aanbevelen.

100 % Goed geregeld volens afspraak top bedrijf

Een mooi bedrijf met fijne mensen. Prima geholpen

Wij zijn goed te woord gestaan en rijden in een fijne skoda karoq. We wachten nog op de trekhaak, hopelijk komt deze snel. De radio geeft wat volume wisselingen. Dit is wel nog een min-puntje.

Top service bij garage GP in Barneveld

heb een afspraak gemaakt voor de bandenwissel en gelijk werd de gelegenheid geboden om de auto APK te keuren. Ik woon zelf in Lelystad en vind het top dat het garagebedrijf meedenkt in kostenbesparing. Scheelt toch weer extra km's gezien de huidige benzine prijzen. Derhalve sjappo voor Garage Gert Pater in Barneveld

Heel erg tevreden alletwee

Geweldig geholpen goede service Vriendelijk personeel Heel tevreden

Eerlijk,open en transparant

Ik ben keurig geholpen. Duidelijk afspraken gemaakt die ook nagekomen worden.

Vol vertrouwen aankoop gedaan

Adequate en heldere uitleg mbt voertuig en de mogelijkheden.

Nogal wat onvolkomenheden.

Ger Pater is erg gericht op onderhoud van jonge auto's in het hogere segment. Mijn Polo uit 2004 had de laatste onderhoudsbeurten nogal wat onvolkomenheden. Slot achterklep was onduidelijk....rubber spiegel rechtsvoor was niet vastgezet. Er is schijnbaar onvoldoende aandacht voor oude auto's tegen een prijs die in verhouding tot de waarde vd auto staat (commercieel). Meedenken in alternatieve prijsgunstigere oplossingen is slecht.

Vervelend te horen dat dit uw beleving is. Het auto onderhoud voeren wij uit volgens fabrieksvoorschriften en er kwamen best wat reparatiepunten naar voren. Na telefonisch overleg met u is door u besloten alleen de APK en de daarvoor noodzakelijke reparaties uit te laten voeren. Er is geen onderhoudsbeurt uitgevoerd. Het loszittende rubber van de spiegel was niet noodzakelijk of gevaarlijk, evenals het bijvullen van de ruitensproeier. Wij begrijpen dat uw verwachting anders was, dit is een miscommunicatie. Bij het ophalen van de auto hebben wij de genoemde punten alsnog direct uitgevoerd.

Topkwaliteit

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht. Zoals gebruikelijk gebeld over de stand van zaken en uitleg gegeven over wat er nodig zou zijn. Goede service, buitengewoon klantvriendelijk, denken goed mee, zijn aardig. Al jaren een erg tevreden klant.

Goede, vakkundige en snelle behandeling, zoals altijd uitstekend. Ben ruim 24 jaar klant bij Gert Pater en altijd tot tevredenheid. Van harte aan te bevelen!

Persoonlijke benadering en vriendelijke communicatie.

Wanneer de kosten hoger lijken te worden dan oorspronkelijk gedacht volgt altijd eerst een telefoontje voor goedkeuring van de werkzaamheden. Altijd wordt mij een kopje koffie aangeboden, erg vriendelijk.

Eerlijk en vertrouwd

Is goed mee te overleggen ,ze doen geen handelingen zonder je toestemming. Super fijn weer geholpen

Top geregeld

Staan altijd voor je klaar.

Top.

Niets op aan te merken

Zeer prettig bedrijf die zich aan afspraken houd

Zeer prettig bedrijf waar je je klant voelt Of je nu voor een lampje komt of een nieuwe auto

Prima: goede communicatie, uitvoering en factuur conform afspraak

Er is goed meegedacht over wat er moest gebeuren. De reparaties zijn conform wat besproken is uitgevoerd (voor zover ik dat kan beoordelen ;). De hoogte van de factuur is conform de afspraak.

Hebben oprecht aandacht voor de klant

Fijn bedrijf werken enthousiaste mensen die betrokken zijn bij hun klanten.

Superservice

Vriendelijke mensen, goede service, lekkere koffie en snel klaar.

Snelle en goede service

Sympathiek auto bedrijf. Ze kunnen snel schakelen. Onze koop was in drie dagen geregeld. Denken mee en leveren onderdelen na terwijl nog niet door hadden dat we ze miste.

Persoonlijk, vriendelijk, duidelijk

Persoonlijk goed advies, in overleg

Top auto!

Heel blij met de aangeschafte Fiat cabrio! Hij rijdt als een zonnetje en de service is prima, geen gedoe, gewoon goed.

Fijn bedrijf, snelle en vakbekwame service!

Fijn bedrijf, snelle en vakbekwame service!

Erg prettige mensen

Ze hebben oog voor de klant, er is goed naar mij geluisterd en heb nu een fijne auto, dikke pluim voor autobedrijf Gert Pater

plezierig en goed

vanaf het moment van ons telefoontje of de auto er nog stond om te komen bezichtigen een goed gevoel bij dit bedrijf. Wij hebben een jong geimporteerde VW Passat gekocht en rijden hier nu met veel plezier in. Nette inruilprijs gekregen en de auto tegen een scherpe prijs gekocht. alleen jammer dat de 12V voorziening in de auto niet was gechecked. Deze deed het niet waardoor we gelijk langs de dealer moesten om wat uiteindelijk een doorgebrande zekering ging.