Uitstekende service

Al jaren denken ze met ons mee

Keurig behandeld door jullie. Auto heeft een probleem met de blaasmonden.

De auto heeft een probleem met de blaasmonden. Een werkt er niet. Dat veroorzaakt waarschijnlijk ook de irritante trillingen. Auto is nog geen 2 jaar oud en valt daardoor onder de Volvo fabrieksgarantie. Onderdeel is besteld in Zweden. Afspraak met de Volvo dealer op 24 Augustus. Hopelijk worden de problemen dan opgelost. Maar Gerhard is zeer behulpzaam en bood ook aan om zelf met de auto naar de dealer. te gaan.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben heel goed geholpen , prima afhandeling van zaken en in mijn geval ,( ik woon ruim 200 km. van het autobedrijf ) zijn de afspraken die via de telefoon zijn gemaakt nagekomen.

Word altijd prima geholpen, deskundig, klantvriendelijk en prettig.

Word altijd prima geholpen, deskundig, klantvriendelijk en prettig.

vriendelijk ne goed geholpen

duidelijk wat er aan je auto moet gebeuren en goede service

Correct en meedenkend

Altijd zeer correct en meedenkend!

Vertrouwd en goed

Elke keer als ik mijn auto breng, dan is de ontvangst vriendelijk. Steevast word ik gebeld om de reparaties en kosten door te nemen. Een vertrouwd adres voor een prima service.

Goed en eerlijk denk ik

Top bedrijf!

Al een paar jaar hebben wij onze auto in onderhoud en de service is echt super! Altijd een nette leenauto mee. Reparaties worden vooraf goed overlegt en worden zo verrassende facturen voorkomen. Als er een keer iets niet helemaal naar wens is gegaan, lossen ze het ook goed en snel op!

Eerlijk,vakkundig en betrouwbaar garagebedrijf

Ik kom al jaren bij autobedrijf Gert Pater. De reparatiekosten worden altijd van tevoren doorgesproken. Onze auto is in vertrouwde handen en de service is uitstekend!

Fijn en eerlijk bedrijf!

Ik had al goede ervaringen met autobedrijf Gert Pater. Dus nu ook een auto daar gekocht. Fijne Golf Sportsvan 2.0 D, met DSG . Net een tweejaarlijkse beurt gehad, 750 euro. Kassa! Maar met aircobeurt en DSG olie vervangen. Dat is gewoon duur. Service buitengewoon.

Doen wat ze beloven

Heel klantvriendelijk bedrijf, bij problemen treden ze voortvarend op en zorgen voor een adequate oplossing.

Mijn 1e indruk is prima!

Was nog niet eerder in deze garage geweest! Vriendelijk personeel!

Vriendelijke en snelle service tegen betaalbare prijs.

APK keuring recentelijk gehad. Vriendelijk personeel, snelle service en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

prima ervaring, naar tevredenheid geholpen

hele fijne ervaring om hier een auto te hebben aangeschaft van het maken van een afspraak voor een proefrit tot en met de aflevering! keurig geregeld

Fantastisch! Betrouwbaar en professioneel.

In februari op zoek gegaan naar een Q3 uit 2019. We kwamen bij Gert Pater uit. Nog voor de proefrit merkte wij al dat iedereen open en klantvriendelijk was. Na twee dagen bedenktijd en een proefrit elders, wisten wij dat het GP moest worden. Na de heer Stoffelsen was Gert Pater zelf ook meedenkend. Tijdens het afronden van de koop meteen onze eerste make-over ingepland: 20 inch velgen een het blinderen van de ramen. Resultaat is zeer gelukt. Nu na 5 maanden hebben wij een tweede make-over gedaan. De Q3 helemaal zwart. Weer dankzij het goede meedenken, dit keer van Gerhard, is de auto echt af. Ik raad iedereen dit bedrijf aan. Ze zijn professioneel en tevens heel klantvriendelijk en benaderbaar.

zeker nog eens

vanuit oegstgeest naar barneveld, zeker aan te bevelen, mijn toyota mooi kunnen inruilen tegen een bmw i3 , wat een super auto hebben de heren pater geleverd, fijn bedrijf om je nieuwe liefde aan te schaffen, gert komt zen afspraken netjes na,zelfs meer, en de werkplaats helpt daar zeker bij mee, ik denk zelfs dat ik voor mijn service dat stukje gewoon weer naar barneveld ga rijden.ZEKER EEN AANRADER OM HIER EEN AUTO TE KOPEN ***** vr gr wouter

Vertrouwen

De ervaring met garage Pater is prima, na vele jaren van onderhoud zijn er geen klachten.

Harstikke fijn, prima service.

Dank je wel voor de service...

Netjes en vlot geholpen weer!

Afspraak maken ging weer vlot zoals gewoonlijk. Op de dag zelf netjes gebeld met een inschatting van de kosten en alles weer netjes naar wens verzorgd.

Auto vorig jaar gekocht nu voor service, kapot lampje en nieuwe ruitenwisserbladen, verder normale kosten voor een beurt. Wat handige tips gekregen en een uitleg over de gegeven beurt, kortom prima

Goede garage

APK uitgevoerd en een beurt, van te voren gebeld wat de kosten waren.Alles correct uitgevoerd. Zeer tevreden.

Prima geholpen

Deur niet ging niet meer open, maar dit is netjes verholpen, direct apk keuring gedaan waardoor de auto weer een jaartje mee kan!

Vaklui met hart voor de zaak

Alle medewerkers zijn zeer integer en transparant. Ik heb er 6 jaar geleden mn auto gekocht en sindsdien hier in onderhoud, waarbij ze precies doen wat nodig is. Zeer betrouwbare zaak.?

Prima garage; betrouwbaar en meedenkend!

Vijf jaar geleden kwam ik op basis van aanbevelingen bij Gert Pater en ik heb er geen moment spijt van gehad: ik moet er wel even voor rijden, maar mijn ervaringen zijn - zonder uitzondering - positief!