Top! APK / controle beurt.

De jaarlijkse APK zat er weer bijna op, had nog goede maand. Krijg je netjes een brief thuis ter herinnering. Vervolgens gebeld om een afspraak te maken , dit was heel vlot en soepel geregeld. veel Flexibiliteit binnen het autobedrijf. Tijdens de APK helaas wel een belletje gekregen dat de keuring tegen viel. Er zat helaas meer werk aan de auto als alleen het keuren. Maar gelukkig was ik dus op de hoogte dat de rekening iets hoger werd als ik opgerekend had.

Altijd overleg voor op handen zijnde werkplaatsacties. Erg prettig.

Super tevreden, zoals altijd.

Klantvriendelijk bedrijf, goede service, en correcte afhandeling.

Betrouwbare organisatie.

Autobedrijf Pater had bij navraag al een goede naam. Ik kan nu ook door eigen ervaring aangeven dat men met een gerust hart met deze garage in zee kan gaan.

erg tevreden

keurig geholpen zowel door eigenaar als het personeel nette inruilprijs voor eigen auto gekregen met een prettig gevoel met de nieuwe auto weg gereden

Goed, advies en service

Allereerst zijn wij erg goed geholpen met kiezen voor een mooie auto. Wij wonen niet in de buurt van Barneveld, helaas ging de accu stuk, geen probleem een garage dicht bij huis heeft een nieuwe geplaatst en wij mochten de rekening opsturen. Top,wij laten wel onze auto onderhouden bij Pater.

Goed geholpen en goede service.

correct, kundig en betrouwbaar

prima bedrijf

Prima garage.

Had een auto gekocht waar later bleek niet helemaal naar wens was. Het probleem werd meteen opgelost. Klasse.

Klantvriendelijk

Gert Pater is klantgericht, vriendelijk en meedenkend in oplossingen. Voor een volgende auto kom ik graag weer terug.

persoonlijke benadering, betrouwbaar

Ik heb het contact met autobedrijf Pater ervaren als vriendelijk, persoonlijk en betrouwbaar.

Professioneel en plezierig

Zeer prettige ervaring vanaf het eerste tot laatste contact. Afspraken worden nagekomen. Goede en duidelijke communicatie. Dit autobedrijf is de benchmark voor de sector.

perfect

super.

Super geholpen. Klantvriendelijk bedrijf.

Zeer duidelijke uitleg door Gerhard. Flexibel met inruilen. En achteraf goede service. Heel blij met de nieuwe auto!

Goede kwaliteit maar wel duur

Fijne garage, professioneel en ik wordt goed geïnformeerd. Echter is de rekening doorgaans wel erg hoog,

Al 28 jaar ,nooit geen klachten gehad,dus zeer goed.

Goede ervaringen

Keurig en net bedrijf het zijn mensen met een hart met gevoel

Ik ben al bijna 30 jaar klant en je word altijd netjes en persoonlijk geholpen. Wij hebben 5-9-2019 onze andere auto opgehaald,het was weer super geregeld

Geweldig!

Autobedrijf Gert Pater is een geweldig autobedrijf. Ze denken met je mee. Overleggen eerst of een klus gerepareerd moet worden en wat de kosten zijn.

Klantgericht

Zoals altijd Vriendelijk behulpzaam en klantgericht. Een super bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion gekocht alles naar tevredenheid afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, er wordt altijd overlegd voordat er wat wordt gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig nette auto gekocht voor een zeer goed bedrag en service perfect bedrijf kwam zeer professioneel over