Top service

Niks is te gek, alles kan en de vriendelijkheid is echt geweldig.

Aan de jongens van Gert Pater kun je alles rustig overlaten

Mijn auto is voor een grote beurt bij Gert Pater geweest. Alles is keurig volgens fabrieksvoorschrift uitgevoerd. De auto rijdt weer perfect. Zeer tevreden.

Fantastisch!

Goede ervaren en zeer vriendelijke medewerkers. Snelle service en zeker niet te duur. Ik kom hier al jaren met heel veel plezier.

Gewoon en betrouwbaar bedrijf

Een betrouwbaar bedrijf vriendelijk personeel

Goed gwregekd

Helemaal top

Ik had nooit slechte ervaringen.

Maar nu de rekening klopt niet er staat op de rekening ruitenwissers vervangen !!! Dat is niet gebeurd De reparatie toplampjes vraag ik me af !! En arbeid 2 uur daar zit ook de ruitenwissers vervangen bij denk ik .

Altijd vriendelijk en goede service

Al meer als 30 jaar klant

Zoals al jaren uitstekend.

Weer een auto gekocht bij Gert Pater. Zoals altijd netjes geholpen en alles in goed overleg.

Fijne ervaring

Goed gevoel

Altijd behulpzaam

vakkundig

vriendelijk en op tijd en goed geprijsd.

Zeer vriendelijke mensen

Afspraken komen ze na. Ondanks niet voorzien meteen een leenauto meegekregen Snel onderdelen geregeld en gemonteerd

Top goed overleg. En goede service

Al jarenlang uitstekende service, kwaliteit en betrouwbaarheid

Ik kom al meer dan 10 jaar bij Gert Pater voor de aankoop en het onderhoud van mijn bedrijfsauto's. De omgang is prettig, maar nog veel belangrijker: de kwaliteit is hoog, de service goed en de mensen betrouwbaar. Ik raad iedereen aan om met Gert Pater in zee te gaan!

klantgericht, netjes, integer,

De communicatie is goed, reparaties in goed overleg. tot nu toe allemaal goede ervaringen.

Uitstekende service zoals ik van jullie gewend ben.

Ik kom nu al enkele jaren bij Autobedrijf Gert Pater voor het onderhoud van mijn auto's. Altijd wordt ik hier keurig geholpen door fijne medewerkers en keer op keer is de auto weer goed gerepareerd. Ook waardeer ik het altijd dat je goed op de hoogte wordt gehouden over de reparatie. Altijd even een belletje waarin wordt genoemd wat er is gevonden en wat er precies gerepareerd moet worden zodat je hier nog inspraak in kunt hebben. Ik kom hier altijd graag en ik vertrouw ze mijn auto's altijd toe.

Uitstekende dienstverlening en vakkundige monteurs.

Goede service, snel en goed geholpen.

Mijn ervaring is dat je snel terecht kan bij Gert Pater. Dat je goed geïnformeerd wordt over de verwachte kosten, zodat je weet waar je aan toe bent en je goedkeuring kan geven. Snelle service!

zeer te vreden over de gang van zaken met de aankoop

het wat ik heb gehad met de onderdelen volgens garantie is als op een eerlijke manier opgelost netjes volgens de klant de heer evert de ruiter uit uddel ik raad naar mijn ervaren de garage Gert Pater aan om daar een auto te kopen van een scoren 9

Goede en eerlijke service

Afspraken worden gemakkelijk gemaakt. Er wordt geen onnodig onderhoud gedaan. Eventuele reparaties worden duidelijk gecommuniceerd. Prima service!

Hele goede service en goed contact met de klant

Naar tevredenheid geholpen

Onlangs een auto aangeschaft bij gert pater in Barneveld. Prima geholpen. Vriendelijk te woord gestaan. Snelle afhandeling. Het enige dat ik miste was een bloemetje, flesje wijn, sleutelhanger of een andere kleine attentie als blijk van waardering dat je bij hen wat gekocht hebt. Bij andere dealers altijd wel gekregen.

professioneel en netjes geholpen.

Fatsoenlijk en netjes geholpen. Zeggen waar het op staat zonder je allerlei dingen aan te smeren. Ik heb er een top auto aan overgehouden.

Geweldig bedrijf!

Een eerlijk bedrijf met nog persoonlijke aandacht en ouderwetse service... echt top!!

Goed verzorgd, alles en aardige mensen.

Prima auto gekocht na een proefritje. De uitleg bij aflevering was nogal summier