Zoals gewoonlijk helemaal prima. Grote beurt laten doen, netjes gebeld over de werkzaamheden inclusief een prijsopgave. Vriendelijke en behulpzaam. Zo hoort een autobedrijf te zijn, dik tevreden.

prima service, ook leenauto beschikbaar

Uitstekend geholpen, duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Ik was vandaag voor het eerst bij deze garage. Ik ben super goed geholpen, duidelijke service en vriendelijk personeel. Ik heb vandaag met goed vertrouwen mijn APK en groot onderhoud laten uitvoeren.

Altijd vriendelijk en accuraat

Ervaren het contact als prettig op alle fronten

Afspraak is afspraak

Ik krijg een reminder voor de APK, stuur eenvoudig wanneer het mij uitkomt via WhatsApp een berichtje om een afspraak te maken. Bij de afspraak is er duidelijk wat er moet gebeuren, wat eventueel verstandig is en tussentijds nog even een belletje voor overleg over de te verrichten werkzaamheden en kosten. Ik ben hier zeer tevreden.

Super bedrijf

Super snel geholpen. Zeer vriendelijk personeel en koffie toe

Een bedrijf dat klaarstaat voor zijn klanten

service en klant gericht

Zeer klant en servicegericht, geven duidelijke prijs indicatie vooraf. Denken mee

Prettig

Fijn bedrijf om te komen. Hartelijk ontvangst

Je word snel en prettig geholpen.

Mooi bedrijf, klantvriendelijk ,goede service en betrouwbaar , helemaal top !!

Wij zijn al vele jaren klant bij autobedrijf Gert Pater en zijn zeer tevreden. Bij reparatie wordt vooraf goed overlegd over de kosten. En bij inruil / aanschaf van andere auto wordt er zeer goed naar je wensen geluisterd; ga zo door!!

Goed geholpen.

Goede service, vriendelijk.

Uitstekend!!

Het contact met autobedrijf Pater is altijd prettig. De leenauto staat klaar als je komt. En het allerbelangrijkste: het onderhoud aan de auto is ook in goede handen. Kortom: genoeg redenen om van Amersfoort maar Barneveld te rijden voor de zorg van onze auto

helder en duidelijk. Ik kan het aanbevelen.

Zie boven

Altijd prima, goede sfeer goede sevice

Is altijd prima goede service

Na aanschaf een klein probleem met de auto. Contact gehad en afspaak gemaakt , probleem snel verholpen.

vertrouwd en deskundig

Een fijn, eerlijk bedrijf met deskundige mensen.

Lekker goedkoop

Super nette service. Had APK en een beurd. Werd gebeld en vroeg of ik akkoord was met de dingen die gebeuren moesten. Inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog geen factuur gekregen. Wel deze vragenlijst, dus ben benieuwd of de factuur nog komt. ;) (Want uiteraard wil ik wel netjes betalen) anders super goedkoop beurtje ;)

geweldig

super en deskundig geholpen en geweldig vriendelijk personeel.

goede en snelle service

ik vind het prettig werken met deze garage. Altijd even bellen als de APK is gebeurd en wat er precies gedaan is. Erg blij mee.

Onderhoudsbeurt helemaal ok

Afspraak en onderhoudsbeurt ok

Keurige mensen en correct geholpen.

snel en degelijk

ik had een lekke band en binnen een dag was het helemaal gefixt met een nieuwe, exact de zelfde band er onder. helemaal top.

Super goed!

Ik kon tussendoor terecht. De boardcomputer gaf in het rood aan dat mijn remblokken vervangen moesten worden. De remblokken waren echter nog goed en men heeft een signaaldetector vervangen. Dit scheelde enorm in de kosten en ik ben snel geholpen. Bovendien kreeg ik ook een leenauto mee, omdat het iets langer duurde dan ik had verwacht. Echt topservice!

Fantastische service!

Na inbraakinschade (2x) fantastisch geholpen waarbij ze actief meedenken en de schade letterlijk beperken. Zeker een aanrader!!

Valkseweg 180

3771SJ Barneveld