Komt afspraken na

Een prijsopgave gekregen op basis van foto's van onze auto. Het was voor ons een uur rijden, maar de te kopen auto zag er goed uit en de inruilprijs bleef staan. Dus de koop was snel geregeld.

Een hele fijne partij om mee samen te werken!

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Autobedrijf Gert Pater. Prettige en snelle service.

Geef theo maar salarisverhoging.

Super fijne communicatie

Vriendelijke mensen. Er worden niet zomaar werkzaamheden uitgevoerd waarvan je later de rekening krijgt wat echt erg fijn is. Maar natuurlijk die uiteindelijke rekening die blijft niet leuk ;)

Heldere afspraken en duidelijk informatie over auto en specifieke kenmerken

Zie vorig

Ik ben goed te spreken over de service, klantvriendelijk. Ik ben zeer netjes geholpen

Klantgericht

Betrokken personeel ,vriendelijk

het werk wat er auto gebeuren moet dat is goed verlopen en vlot. ze staan je goed terwoord altijd. en een vlotte aflevering van de auto.

goede service En terugkoppeling omtrent de gemaakte En komende kosten zeer duidelijk En vriendelijk aanrader

Ontzettend goede service!

Vandaag mijn auto aan dit bedrijf overgedragen en ontzettend goed geholpen; afhandeling ging bizar snel en uitermate professioneel! Ik kan echt iedereen aanbevelen om met dit autobedrijf zaken te doen => ze begrijpen als geen ander wat echte service is!

Duidelijke afspraak, goede communicatie. Geen verrassingen

Duidelijke afspraak, goede communicatie. Geen verrassingen

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met de auto en de service.

Betrouwbaar en klantgericht, ook na aankoop

Normaal vul ik dit soort reviews niet in, maar ik maak hiervoor graag een uitzondering. In zowel de aanschaf, de afhandeling van de papierwinkel werd er snel en goed gereageerd. Uit zichzelf planden ze een terugkom opdracht in bij de Volvo dealer. Proactief! Toen na aankoop bleek dat er iets toch niet goed was en moest worden vervangen/gerepareerd, deden ze dat zonder gedoe en binnen een week. Top ervaring!

Top ... Super service op 10/03

Sinds 22/08/2019 klant. Wordt keurig en op tijd gebeld voor de bandenwissel & wordt ook gebeld voor evt. extra kosten zoals aanschaf onderdelen c,q, daarbij behorende werkzaamheden buiten de normaal uit te voeren grote onderhouds-beurt. Prima zo. Leenauto mee gekregen zoals afgesproken.

Zeer positief

Zeer positief goed geholpen word door al het personeel direct herkend en goed geholpen ook mijn vrouw voelt zich thuis in het bedrijf

Top garage

Leuk dat mijn VW Transporter weer met aandacht wordt behandeld ondanks zijn leeftijd .

gewoon goed

goed bedrijf belt even als er extra kosten zijn en overlegt dan of het gemaakt mag worden

Goede service en communicatie!

Het garagebedrijf is fantastisch,zeer klantvriendelijk,hulpvaardig en personeel uiterst vriendelijk!

Ik ben al 32 jaar klant bij Garagebedrijf Pater en nog steeds naar uiterste tevredenheid. Zij zijn altijd vriendelijk nemen altijd de tijd voor je en zijn zeer vakbekwaam. Het is een Top Garage!

Zoals altijd excellente service!

Je betaald misschien wat meer, maar je weet waar je aan toe bent, er is een hoog servicegehalte, en of het nu om praktische zaken of financiële zaken gaat; in overleg is al jaren alles te regelen! Ik kom niet voor niets op en neer vanuit Veenendaal...

Klantvriendelijk, meedenkend en uitstekende service.

Verschillende mankementen, welke geconstateerd waren door mijn merkdealer tijdens een onderhoudsbeurt, zouden slechts opgelost kunnen worden tegen relatief hoge kosten( vervanging onderdelen). Bij firma Pater zijn deze problemen alsnog hersteld tegen relatief geringe kosten( nog echte monteurs?). Daarnaast een prima ontvangst, heldere communicatie en goed meedenkend in mogelijke oplossingen voor geconstateerde problemen. Zeer klantgericht en klantvriendelijk.

Heel goed zoals ik gewend ben.

Ik kom er al jaren en dit is vanwegen de betrouwbaar heid en de vriendelijk mensen

Klantvriendelijk en afspraken nakomen, prima bedrijf.

Ik heb een aantal geleden hier een auto gekocht en dit ging prima. De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen en de verkoper en andere medewerkers waren erg klantvriendelijk. Met name gecommuniceerd via de mail in verband met de coronamaatregelen maar ook dat ging prima en volgens de gemaakte afspraken. Voor mij een bedrijf om nog eens terug te komen.

Super klantvriendelijk en ons goed geholpen bij het vinden van de auto naar onze wens!

Wij hadden een zoekopdracht gegeven en ze hebben ons super goed en snel geholpen met het vinden van de auto met onze wensen!