Goede service en klantvriendelijk

In november voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf heel vriendelijk geholpen met prima service ik zal dit bedrijf aanrader bij vrienden en bekende.

Prima service, vriendelijke medewerkers

We zijn tot nu toe heel tevreden met onze auto. Professioneel bedrijf.

Keurige deal en service

Mooie auto gekocht en de beste deal kunnen sluiten die ik ergens kon krijgen. Betrouwbare service; ik kom zeker terug voor onderhoud!

Super service van autobedrijf Pater

Alweer mijn 4e auto gekocht bij dit bedrijf. Waarom?? Dit is een eerlijk en integer autobedrijf. Er wordt goed geluisterd naar de klant en er wordt goed mee gedacht. Nog nooit teleurgesteld!

Mooi, goed en eerlijk bedrijf!

Mooi bedrijf! Ben super geholpen bij de aanschaf van een andere auto en ook na een klein misverstand over de winterbanden hebben ze het dubbel en dwars goed gemaakt!

Snelle afhandeling

Ondanks deze periode tussen kerst en Nieuwjaar met weinig personeel werd ik toch gelijk geholpen door een monteur en binnen 20 minuten reed ik al weer naar huis.

gewoon klasse

prima en eerlijke benadering; dat geeft vertrouwen; klantgericht.

klantvriendelijk, super aardige medewerkers en kundig

al ongeveer 35 jaar klant ... ze zijn klein begonnen en .. groot geworden maar nog altijd de oude vertrouwde eerlijkheid en gezelligheid... altijd voor rede vatbaar en bovenal behulpzaam al met al een fijn kundig autobedrijf

Uitdtekende service

Uitstekende service, reparaties altijd in overleg.

komen er altijd samen uit

ben al 22 jaar een zeer tevreden klant

Prima service.

Prima service, vriendelijke mensen. Niks op aan te merken.

Super. Service

Alles word in goed overleg gedaan. Vriendelijk Super fijn bedrijf

zeer goede service;

Klantvriendelijk

Goed service, netjes en behulpzaam

We worden netjes geholpen en ze hebben een goede service. Als je de auto breng krijg je netjes een leenauto mee en ze bellen altijd even voor overleg. Zeer fijn bedrijf!

Helder en vakkundig

Alle werkzaamheden zijn verricht volgens afspraak, bijzonderheden worden altijd heel netjes vooraf telefonisch besproken, dit wordt in ieder geval door mij zeer gewaardeerd!

De service is werkelijk perfect

Uw bedrijf is erg transparant, over iedere reparatie wordt ik gebeld en er wordt dan overlegd wat de handigste oplossing is. Ik ben erg tevreden.

Geweldige service en erg klantvriendelijk top

Top garage

Eerlijk, betrouwbaar, betaalbaar en kwaliteit

Een eerlijke garage, voor een normale prijs, doen alles in overleg met de klant en hebben een grote kennis in de auto techniek,ook storingen waar merk dealers niet uit kunnen komen, hebben ze bij Gert Pater wel de oplossing op. (spreek uit ervaring). Zeker een aanrader!

Uitstekende service

Wat een fijn bedrijf om een auto aan te schaffen. Vriendelijke en kundige verkopers, die mee denken en goed advies geven. Dank jullie wel! Rij naar volle tevredenheid met mijn nieuwe auto!

super,

zeer fijn contact gehad met het bedrijf en een prachtige wagen die ze nog even een tijdje hebben vast gehouden voor mij zodat ik nog het een en ander kon regelen. top bedrijf fijn zaken mee gedaan.

Zeer correcte en professionele benadering

Ik ben al jaren klant bij deze garage. In al die jaren heb ik diverse nieuwe en gebruikte auto's gekocht. Dit alles tot volle tevredenheid. Het personeel kenmerkt zich door een zeer goede klantvriendelijkheid.

Goed en vriendelijk

De af turflijst wordt klakkeloos ingevuld beetje jammer voor de tweede keer Want ruiten vloeistof vul ik namelijk zelf altijd bij

Staan altijd voor je klaar

Staan altijd voor je klaar.

Goede garage, betrouwbaar, punctueel.

Zonder meer positief. Je bent een 'bekende'.