Prima deal, zeer goed geholpen

Voor mijn dochter een auto gekocht i.v.m. stageopdracht. Auto gekregen met terugkoopgarantie. Erg goed meegedacht, ben dik tevreden met deze oplossing. Afgezien daarvan is iedereen bij Gert Pater erg vriendelijk en behulpzaam.

Positieve ervaring

Goede klantenservice

Helder

De ontmoeting was prima, gastvrij, vervolgens de auto bekeken en proefgereden, tijdens de proefrit de in te ruilen auto bekeken door de verkoper, na de proefrit een heldere uitleg van de werkwijze en vervolgens het bedrag genoemd wat voor mij de aanleiding was over te gaan tot aankoop van de auto. Kortom ik heb een goed gevoel over gehouden over de handelwijze van het bedrijf.

Het is altijd prima fijn contact met Ruud en de rest van het personeel stuk voor stuk fijne jongens en meisje (dame achter de balie)

Uitmuntend

Zeer acurate inruilwaardes. Goede service, ook na de aankoop van een auto.

Top bedrijf!

Sinds onze allereerste auto, zo’n 30 jaar geleden een VW Golf diesel, zijn wij trouwe klant van Autobedrijf Gert Pater. En niet zonder reden. We hebben werkelijk nooit discussie over een factuur of reparatie. Wat prettig is dat er altijd overleg plaatsvindt, of iets nu gerepareerd moet worden of dat het kan wachten. Ook het aankopen van een auto die te koop staat bij een andere dealer , door Autobedrijf Gert Pater bespreekbaar. Ik kan Autobedrijf Gert Pater van harte aanbevelen! Top bedrijf!

Klantgerichtheid staat met geleverde kwaliteit centraal.

De contacten met dit autobedrijf verlopen steeds op een uiterst vriendelijke manier. Men denkt met de klant mee en NEE als antwoord zul je niet snel krijgen. Er is veel mogelijk. Onverwachte zaken worden eerst aan de klant voorgelegd, zodat je ook zelf mee kunt denken en je niet voor vreemde uitgaven komt te staan. Prima rondom service, van voordeur tot garagedeur.

Super goede dienstverlening!!!!

De mensen van autobedrijf Gert Pater zijn vriendelijk en de communicatie gebeurt op een zeer prettige wijze. Ze leveren snelle en eerlijke service!

Correct en vriendelijk.

Tijdens reparatie wordt nog overlegd bij onvoorziene extra kosten

aangenaam

prettig, betrouwbaar, service van hoog niveau.

Eerlijk en betrouwbaar

Staan altijd voor je klaar en je wordt heel goed geholpen.

Ik ben al jaren zeer tevreden over de geboden service

Je wordt altijd vriendelijk en behulpzaam tegemoet getreden. Er wordt tijd genomen voor je vraag en als het mogelijk is wordt het probleem direct en deskundig verholpen.

Uitstekend bedrijf met zeer goede dienstverlening en bekwaam personeel.

Ik ben reeds vele tientallen jaren klant bij dit bedrijf en altijd uitstekend behandeld bij zowel aankoop en inruil occasions dan wel bij reparaties. Dat dit bedrijf uitstekend bekend staat blijkt uit het feit dat mijn familieleden allen klant zijn bij Gert Pater. Resume: Goede klantgerichtheid en zeer bekwaam personeel!.

100 procent totaal

al 25 jaar

Altijd goed

Communicatie samen is super goed,er wordt niets gedaan zonder overleg

snel, eerlijk, betrouwbaar

1 dag voor onze wintersportvakantie ging de handrem kapot. Contact gezocht met Autobedrijf Pater en die hebben dezelfde dag nog een handremkabel kunnen regelen en er ingezet. Super service!!

Met plezier een auto gekocht

Grote keus in auto,s Top geholpen met de keuze en met Linda het zonnetje achter de Balie Was ik gelijk verkocht.

Maximale score

Nog nooit zo'n goed autobedrijf meegemaakt. Na de koop nog iets gevonden wat ze niet verplicht waren om te maken, maar alles gewoon gemaakt. Daarnaast meermaals alles doorgelopen en continu goede communicatie geweest. Hier kunnen veel autobedrijven (ook BOVAG) wat van leren!

Zoals gewend alles op en top geregeld!

Ik ben al jarenlang met volle tevredenheid klant bij Autobedrijf Gert Pater. Je hebt daar nog echt het gevoel dat je een klant bent en niet zoals bij andere bedrijven een nummer. Wanneer er zich een probleem met de auto voordoet, dan lost men dit snel en professioneel op. Vakkundig en vast personeel, dus men kent de klant ook vaak al jarenlang, dat is voor mij zeker een groot pluspunt.

Ongelofelijk fijn bedrijf en werknemers!!

Wij hebben vandaag een seat leon st gekocht bij dit bedrijf en we zijn zo goed geholpen! Nemen alle tijd voor je en doen hun uiterste best om er samen uit te komen. Weinig bedrijven gekend doe zo behulpzaam zijn als dit topbedrijf. Echt een aanrader om een eerlijke overeenkomst te bereiken. Ook eerlijk over wat wel en niet kan en daarbij ook nog een topservice. Dit bedrijf heeft ons weer mooi op weg geholpen ivm met gezinsuitbreiding. Ik kan nog wel een boek vertellen met positieviteit over de algemene hulp en tegemoetkomingen! Onwijs bedankt en als het zover is... tot de volgende keer!!

Professioneel en deskundig

Onderhoud van onze Opel Zafira is deskundig gedaan. Eerste keer dat ik bij Gert Pater onderhoud laat uitvoeren. Prima bevallen en onze Kia Picanto gaat binnenkort ook naar Gert Pater.

Vriendelijk. Duidelijk. Goed.

Altijd vriendelijk te woord gestaan. Eerlijk en duidelijk gecommuniceerd over verwachtingen en kosten. Snel geholpen ondanks drukte. Zonder gedoe een leenauto gekregen, zodat onze dagelijkse dingen zonder problemen door kunnen gaan. Steeds weer een fijne ervaring.

top bedrijf!!

staan altijd voor je klaar