Klasse als vanouds. Betrouwbaar en servicebewust.

Ze verstaan hun vak en zijn klantgericht. Dat geeft het juiste gevoel. Ik kom hier al jaren.

Prima service.

Snel een afspraak te maken. Auto weer in prima staat. Vervangende auto was ook een aanrader.

Snelle en uitstekende service en altijd vooraf even overleg bij reparaties.

Totaalbedrijf met veel ervaring waar klantgerichtheid voorop staat.

Ik was niet echt op zoek naar een andere auto, maar zag er nu eentje bij Gert Pater staan die mij om verschillende redenen wel erg aansprak. We waren er ook snel uit, proefrit gevolgd door een gesprek en de koop was beklonken. Behalve dat wordt er goed naar de klant geluisterd en werden kleine wensen eenvoudig uitgevoerd. Ook de kleine details in de garantieperiode worden vakkundig opgepakt. Ik ben blij met zo'n garage in de buurt.

Vakkundig, eerlijk en helder autobedrijf

Een prachtige Audi Q2 gekocht bij Gert Pater. Voor de proefrit was de auto netjes gewassen en we mochten de kleine man met Maxi Cosi gewoon meenemen. Het gesprek met de verkoper voelde goed, vertrouwd en eerlijk. Voor het komende onderhoud is mijn Audi volgens mij bij Gert Pater in goede handen!

Goed geholpen

Contact verliep fijn, alles werd naar wens geregeld en de auto bevalt tot nu toe uitstekend

Net bedrijf en snelle service

Prettige ervaring

Fijne communicatie

Er worst netjes overlegd over de te verrichten werkzaamheden. Vriendelijke monteurs. De garage ziet er keurig uit !

Geweldige service

Snelle hulp. Zeer klantvriendelijk.

Netjes en snel geregeld

Deze keer een behoorlijke grote reparatie maar netjes en snel afgehandeld en leenauto ter beschikking prima afgehandeld

Goede info over de staat van de auto en wat er moet gebeuren!

Positief

Bedrijf was bekend en meerdere familie leden maken gebruik van hun service en waren tevreden en daarom bij Gert Pater terecht gekomen

Wordt goed overlegd, correct onderhoud.

het is er goed om gang met het personeel. en verder om gang in het geheel met het bedrijf.

Alles verliep goed

Contact is altijd positief !!

Ik had reeds een afspraak staan en kon andere behandelingen er makkelijk aan toevoegen. Op tijd was ik op de dag van de afspraak aanwezig en gelijk werd met wagen behandeld. Na korte pauze tijd met koffie stond de wagen klaar geparkeerd om hem weer mee te nemen. Factuur werd als Pdf per mail verstuurd. Beter kon het niet !!

Fijne service!

Veel plezier van onze nieuwe auto, goede service en fijn geholpen.

Perfecte garage

Goede inruilprijs. Prettige en snelle afhandeling. Buitengewoon vriendelijke verkoper.

Geweldige service en afterservice

Verkoopadviseur heeft actief meegezocht bij de zoektocht naar een specifiek model. Daarna volgens afspraak afgewikkeld en een prima afterservice bij vragen. Prettig zakendoen.

Hele goede service Staan altijd klaar als je onverwacht binnenkomt Vriendelijk

goede service, klantvriendelijk,snel

Het personeel overlegde over de kosten, waren erg behulpzaam en klantvriendelijk. Mijn auto kan weer veilig de weg op! Bedankt voor de snelle service

Prima service en personeel

Uitstekend bedrijf.

Goede persoonlijke informatie en overleg over keuring versus onderhoudsbeurt met kostenopgave. Niet goedkoop maar de keuze is aan jezelf.

Fijn en betrouwbaar bedrijf !

Prettige en duidelijke communicatie Klantvriendelijk en vakkundig !