Goede communicatie en goede service.

Het is makkelijk om een afspraak te maken. Ik krijg een goede vervangende auto mee naar huis. Er wordt gebeld over de onderdelen en bijbehorende kosten. En afspraak is afspraak.

Zeer vriendelijk

Hele vriendelijke mensen en heel lekkere koffie. Ter zake kundig

Reparatie werkplaats

Snel en vakkundig geholpen met correcte prijsopgaven vooraf.

Altijd goed geholpen

Eerlijk advies en goed onderhoud

Fantastische service

Er werken zeer ervaren en vriendelijke medewerkers. Ze denken altijd mee en de koffie staat altijd klaar. Al vele jaren zijn we hier zeer tevreden klanten.

Vakkundig en goede service

Goed en betrouwbaar

Klantvriendelijk eerlijk en vakkundig bedrijf

Erg goede ervaring prettig en eerlijk bedrijf je wordt hier nog als klant behandeld ongeacht je aankoop of reparatieppdracht

Correct contact en afspraak nakomend.

Goede service en kennis van zaken

Kom al jaren bij Gert Pater voor mijn auto. Altijd eerlijk advies. Super tevreden!

Topgarage

Fijn en vertrouwd adres!

Goede en vriendelijke service

We werden zeer vriendelijk en goed geholpen. Na het kopen van de Kia Niro bleek er nog iets niet in orde. Dit is direct en goed verholpen. Het kleinschalige en de deskundigheid sprak ons erg aan. Jammer dat deze garage niet in Nijmegen is.

Fantastische service , eindelijk een bedrijf dat snapt wat een klantrelatie is.

Zowel als ondernemer als privé meer dan tevreden

service op alle vlakken uitstekend

Vriendelijke behandeling. Altijd van tevoren overleg over de uit te voeren werkzaamheden, en de bijbehorende kosten. Ik ben nog nooit voor verrassingen komen te staan.

Prima service en altijd goed overleg!

Een afspraak maken gaar altijd vlot, de ontvangst is altijd goed, ze weten dat je komt, komen alle afspraken na en bellen vooraf als er ongeplande reparaties doorgevoerd zouden moeten worden voor akkoord cq overleg.

Komen hun afspraken goed n

Zoals we gewend zijn prima ervaring

Auto is weer gekeurd en kleine onvolkomenheden verholpen , prima geregeld!

Fijn Bedrijf, aardige mensen.

Contact en afspraken naar wens verlopen. Bedrag factuur viel een beetje tegen.

Aanrader

Goede service en prijs/kwaliteit verhouding. Betrouwbaar.

HARTELIJK BEDANKT voor het GEWELDIG aankoop advies, service en after sales. Lion - ALRECU Hoofddorp

Ik rijd al 42 jaar in auto's maar degene die ik nu rijd is FANTASTISCH. Echter, deze review gaat niet over mijn auto. Autobedrijf Gert Pater is waar het nu om draait. Wij zijn ontzettend goed en geheel vrijblijvend - in alle rust - geholpen bij de aanschaf van de auto. Extra service ontvangen waarvoor we niet hoefden te betalen! Waar maak je dat in deze tijd nog mee? Als "kers op de taart" is vandaag de voorruit vervangen. Een klus waar ik enorm tegenop zag, ook al hoefde ik deze natuurlijk niet zelf uit te voeren. Keuze genoeg gekregen voor tijdelijk vervangend vervoer, al dan niet gemotoriseerd. Niets is teveel gevraagd. Ik koos ervoor ter plaatse te wachten en ook dat is geen probleem. De cappuccino was heerlijk en het gezelschap uitstekend. Kortom, wij zijn DIK TEVREDEN en bij deze een WELVERDIENDE PLUIM!!

Prima garage

Goede service, goede garage , met vriendelijke mensen, ben zeer tevreden met mijn auto door jullie geleverd, groeten fam reen

Perfecte service!

Klantgericht Probleem oplossend Meedenkend Betrouwbaar

goede begeleiding met als gevolg de juiste aankoop

goede begeleiding met als gevolg de juiste aankoop

Top garage

Geweldig geholpen mooie auto gekocht Kundige mensen zowel verkoop als balie als service-mensen.

Snelle prettige service

Voor de APK en een kleine beurt de auto gebracht. Ik werd netjes gebeld met de kosten en werkzaamheden en was dezelfde dag nog klaar.

Zoals altijd goede ervaring en prettige sfeer.

Zoals altijd goede ervaring en prettige sfeer.