Klantvriendelijkheid ten top.

Auto voor APK gebracht een dag eerder dan gepland, zodat zij er die dag 's morgens aan konden beginnen. Begonnen er al direct aan en herkenden de klacht die ik van de auto had. Volgende dag keurig opgelost. Geen verrassingen, maar altijd alles in overleg.

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar

Al meer dan 10 jaar onderhoudt dit bedrijf onxe auto. Altijd vriendelijke mensen, servicegericht en betrouwbaar. En kundig uiteraard. Voor ons de moeite waard om vanuit de Randstad nog steeds klant te zijn.

Zo als altijd tevreden

Goede en snelle vakbekwame service . Zoals altijd een tevreden klant.

Goede service en eerlijk advies!

Goede service en eerlijk advies!

Zeer positief

Altijd prima overleg, netjes bericht als hij klaar is. Vriendelijk personeel. Top bedrijf!!

Wij moesten wat verder rijden vanuit Helmond, en ik had gevraagd of de auto gereserveerd kon worden tot wij konden komen. Geen probleem was dat ,eenmaal daar stond de auto al klaar voor een proefrit. Onze oude auto daar ingeruild en met de nieuwe naar huis gereden. Netjes corona proof allemaal super fijn gesprek ,alles zeer netjes geregeld van auto netjes nagekeken voordat we kwamen ,tot op naam zetten proefrit alles tiptop.

Super fijn en goed bedrijf.

Super goed en fijn bedrijf. Goede en snelle service. Komt afspraken goed na.

Fijn bedrijf en ziet er allemaal perfect uit

voor de eerste keer een auto gekocht en een waar ik veel plezier van hebt. Kom zeker weer terug.

Super, goed overleg, snelle service en deskundig personeel.

Uitstekende service

Recent een probleem aangekaart. Ondanks dat zij geen aandeel daarin hadden hebben ze toch tijd, energie en advies gegeven.

Top garage... goede en snelle service

Onze auto wordt altijd goed en vakkundig gemaakt. Ook het personeel is altijd vriendelijk. Echt top garage met goede en snelle service.

helemaal top echt goed geregeld .

gewoon goed geregeld allemaal . fijn bedrijf en fijn personeel.

Altijd direct geholpen Goed overleg met betrekking tot de reparatie vriendelijk en doortastend personeel Correcte behandeling tijdens corronacrisis

Professioneel

Ze nemen de tijd voor je en er word goed rekening gehouden met de Corona maatregelen

als vanouds: klasse

Betrouwbare garage met prima communicatie tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Je wordt netjes en eerlijk behandeld. Ik kom hier al jaren met veel plezier.

niks op aan te merken, alleen prijs valt weleens niet mee

snel en accuraat

Betrouwbaar en traditioneel

Betrouwbaar vormt de basis van het contact, de dienstverlening is dus goed. Traditioneel is enerzijds de reden voor de betrouwbaarheid. Anderzijds geeft het aan, dat Pater geen geprekspartner is voor alle veranderingen die de zorg voor het klimaat betekent voor vervoer per auto.

Word er altijd netjes behandeld.

Ben al jaren klant en word er altijd netjes behandeld en er word goed werk geleverd.

dienstverlening staat hoog in het vaandel

We konden zonder problemen meerdere type auto's bekijken en proberen. de deal was snel beklonken en kwam prettig tot stand. Onze nieuwe auto werd keurig en compleet afgeleverd.

service was prima

Staan direct voor je klaar

Beter kan het niet

wij zijn zeer tevreden over de auto goed en vriendelijk personeel.

Prima service!

Al meer dan 30 jaar koop ik mijn auto bij Gert Pater. Dit vanwege de betrouwbaarheid en service!

Zeer goede een duidelijke communicatie!

Ik heb hier een nieuwe Kangoo gekocht. Het hele proces verliep zeer fijn!