Goede service vriendelijke mensen en goede prijs voor mijn oude auto

Klant staat centraal

Uitstekend geholpen door Gerhard Huisman, hij heeft zich verdiept in de auto die ik zocht, hielp mee met het zoeken naar de meest passende financieringsmogelijkheden en was oprecht geïnteresseerd in de bewegingsredenen van mij als klant. Bij Gerhard gaat net even een stapje verder en geeft de klant het gevoel dat je met alles bij hem terecht kan. Dank je Gerhard!

Altijd goed

Wordt altijd goed geholpen. Het enige wat tegen valt betalen voor leen auto benzine is normaal

Geen poespas, meedenkend.

Geen poespas, meedenkend.

Zeer correct

Bij de aankoop werd ik erg prettig voorgelicht. Niets opdringerigs. Fijne verkoper. Toen ik de auto kwam halen was alles netjes geregeld. Een fijn bedrijf zover ik kan beoordelen.

Vriendelijk, betrouwbaar en eerlijk

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. Zowel de pre-sales als de aftersales is zoals het hoort en eigenlijk ook wel bewonderingswaardig. Ik zou graag nog eens een auto bij dit bedrijf willen kopen. Het aanbod is goed, zowel technisch als opties. Blijf zo doorgaan en ga vooral zo door met de aftersales, een tevreden klant komt immers graag terug 😉

Netjes en deskundig geholpen.

Van het begin tot het einde netjes en deskundig geholpen, ze nemen tijd voor de klant, Mijn volgende auto, als hij bij hun staat zeker daar weer kopen.

Zijn zeer kundig,en heel erg klantvriendelijk.

Alles wat ze doen overleggen ze eerst. En voor er begonnen wordt krijg je een prijsopgave, die altijd klopt.

Vriendelijke mensen.!¡!

Erg goed geholpen monteur erg vriendelijk ook de mensen bij de werkplaats receptie en natuurlijk de vrouw achter de receptie. Ik heb wel anders meegemaakt.!!!!

Top bedrijf

Top bedrijf

Super goed geholpen afspraak is afspraak en super enthousiast

Echt top goede service en afspraak is afspraak, zeer tevreden met de gekochte auto

Top! APK / controle beurt.

De jaarlijkse APK zat er weer bijna op, had nog goede maand. Krijg je netjes een brief thuis ter herinnering. Vervolgens gebeld om een afspraak te maken , dit was heel vlot en soepel geregeld. veel Flexibiliteit binnen het autobedrijf. Tijdens de APK helaas wel een belletje gekregen dat de keuring tegen viel. Er zat helaas meer werk aan de auto als alleen het keuren. Maar gelukkig was ik dus op de hoogte dat de rekening iets hoger werd als ik opgerekend had.

Altijd overleg voor op handen zijnde werkplaatsacties. Erg prettig.

Super tevreden, zoals altijd.

Klantvriendelijk bedrijf, goede service, en correcte afhandeling.

Betrouwbare organisatie.

Autobedrijf Pater had bij navraag al een goede naam. Ik kan nu ook door eigen ervaring aangeven dat men met een gerust hart met deze garage in zee kan gaan.

erg tevreden

keurig geholpen zowel door eigenaar als het personeel nette inruilprijs voor eigen auto gekregen met een prettig gevoel met de nieuwe auto weg gereden

Goed, advies en service

Allereerst zijn wij erg goed geholpen met kiezen voor een mooie auto. Wij wonen niet in de buurt van Barneveld, helaas ging de accu stuk, geen probleem een garage dicht bij huis heeft een nieuwe geplaatst en wij mochten de rekening opsturen. Top,wij laten wel onze auto onderhouden bij Pater.

Goed geholpen en goede service.

correct, kundig en betrouwbaar

prima bedrijf

Prima garage.

Had een auto gekocht waar later bleek niet helemaal naar wens was. Het probleem werd meteen opgelost. Klasse.

Klantvriendelijk

Gert Pater is klantgericht, vriendelijk en meedenkend in oplossingen. Voor een volgende auto kom ik graag weer terug.

persoonlijke benadering, betrouwbaar

Ik heb het contact met autobedrijf Pater ervaren als vriendelijk, persoonlijk en betrouwbaar.

Professioneel en plezierig

Zeer prettige ervaring vanaf het eerste tot laatste contact. Afspraken worden nagekomen. Goede en duidelijke communicatie. Dit autobedrijf is de benchmark voor de sector.

perfect

super.

Super geholpen. Klantvriendelijk bedrijf.

Zeer duidelijke uitleg door Gerhard. Flexibel met inruilen. En achteraf goede service. Heel blij met de nieuwe auto!