Top service

Ze staan altijd voor je klaar en wordt meteen geholpen

Gewoon goed

Fijne garage,en duidelijk over de kosten die gemaakt worden.

Zeer correct

Goede ervaring snel en correct

Betrouwbaar-Vriendelijk-Professioneel.

Woonachtig in Bergen op Zoom, en in Barneveld een auto kopen, was misschien een beetje risicovol, maar we zijn zeer tevreden. We werden op een vriendelijke en niet opdringerige manier geholpen. Er bleek toch een kleine storing in de auto te zijn toen we hem net hadden gekocht, maar dat is door Gert Pater meteen opgelost, we konden de auto in onze stad gratis laten maken. Al met al zijn we blij dat we de moeite hebben genomen helemaal naar Barneveld te rijden.

Fijne mensen die doen wat ze zeggen

Zou ik zo weer een auto kopen

Top service!!

Gewoon een prima bedrijf!!

Super service

Zoals altijd weer top service goede uitleg van wat er moet gebeuren en er staat altijd een leen auto klaar aanrader

Kontakten met directie en personeel zijn erg prettig.

goed en prettig overleg over de te verrichten werkzaamheden.

Prettige garage, mooi aanbod aan auto's, eerlijk advies. We zijn zeer tevreden.

Veel aanbod in mooie auto's in diverse klasses. Zijn zeer netjes geholpen. Goede service. Mochten proefrijden ivm covid werd de auto extra schoongemaakt. Eerlijk advies en goede uitleg en keurige aflevering van de auto.

Een verkoper die goed kan luisteren! Eerst onze wensen en dan met een advies komtonze

Een fijne auto gekocht waar we nog een poos van hopen te genieten!

Prima. Afspraken nagekomen en zeer correcte afhandeling.

Goede informatie. Inruilprijs netjes en alle opties mbt service pakket goed besproken. Kleine zaken kwamen naar boven tijdens eerste beurt maar adequaat opgelost en zeer coulant met kosten omgegaan. Prima bedrijf!

Prettig geholpen

Prettig geholpen en erg blij met de nieuwe auto.

Zeer goede service, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Zeer vriendelijk geholpen Prettig gesprek gehad Goede service

Een bedrijf die 100 % luisterd naar de wens v d klant, en die dan uitstekend uittvoerd

Ik ben nog steeds erg tevreden met dit bedrijf, Er werken mensen die de klant ook echt zien en horen. We zijn heel fijn geholpen en we zijn heel blij met onze nieuwe auto.

Prima, duidelijk en snel

Zeer tevreden.

Prima service en afhandeling na onderhoudsbeurt was perfect.

Vakkundig en plezierig

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en de medewerkers zijn vriendelijk. De te betalen nota viel erg tegen!

Uitstekende service

Vriendelijk en geeft veel informatie. Geen standaard snelle verkoop praatjes. Remblokken en schijven bleken na overeenkomst toch wat dun. Deze werden zonder voorbehoud vervangen voor het ophalen. Ik kan deze garage zeker aanbevelen!

Vriendelijk, servicegericht en goede prijs kwaliteit

Vriendelijk, servicegericht en goede prijs kwaliteit.

net als altijd keurig geholpen.

ga zo door

goed bedrijf, correct en vriendelijk personeel

snelle en correcte afhandeling bij schade of keuring aan auto

Zoals altijd: SUPER

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld. Je wordt er goed en bovenal vriendelijk geholpen. Ze houden zich aan de afspraken en spreken alles goed met je door. Ook als je met een kleinigheid tussendoor komt (zonder afspraak) zien ze altijd wel een mogelijkheid om je weer goed van dienst te kunnen zijn. Zowel het kantoor net zoals de werkplaats en het buitenterrein zien er als gelikt uit. Dit geeft vertrouwen.

Ik werd uitstekend geholpen

Het was een APK en ik werd twee keer gebeld om te overleggen over reparaties. Bovendien hoefde ik de auto niet te brengen en weer op te halen. Ook dat werd prima geregeld.

Vriendelijk personeel en goede auto

Vriendelijke mensen bij zowel verkoop als de werkplaats. Aantal dingen aan de auto binnen de garantie netjes opgelost. Goede auto gekocht, dus erg tevreden.

Prima geholpen

Voor de eerste keer hier m'n auto heen gebracht. Grote beurt, airco reparatie en nieuwe banden. Werden keurig geïnformeerd over de kosten. Naar mijn idee waren deze ook realistisch. Ideaal achteraf per Ideal betalen.