Ik laat mijn auto met een gerust hart achter in de mensen van autobedrijf Gert Pater!

Ik word altijd goed en netjes geholpen. Men neemt de tijd, luistert, houd zich aan afspraken. Zaken die ik belangrijk vind. Blij dat ik via via bij deze garage ben terechtgekomen. Heel tevreden mee.

Goede service en duidelijke communicatie

Klantvriendelijk te woord gestaan .

Ik ben adequaat geholpen door Autobedrijf Gert Pater.

Ik ben door Autobedrijf Gert Pater adequaat geholpen bij een reparatie aan mijn auto in april 2024. Dhr. B. van Wingerden uit Barneveld/Kootwijk.

TOP! klantgericht én professioneel

Door de duidelijke site geïnteresseerd geraakt in een specifieke auto. Telefonisch afspraak gemaakt en door de verkoper vriendelijk ontvangen. De auto stond al klaar voor een proefrit. Daarna snel en tot tevredenheid geschakeld richting het bij te betalen bedrag. Aflevering afgesproken en de auto stond 'gelikt' klaar. Na aflevering een klein probleem met de ruitenwisserbladen maar dat werd meteen opgelost. Kortom, een prima auto waar we probleemloos in rijden.

uitstekend!!

vakbekwaam, vriendelijk en betrouwbaar personeel zowel bij de bali als in de werkplaats.

Super Bedrijf en denken goed met de klant mee

De klant vraagt , en zij zorgen dat het goed komt

Doen wat ze zeggen

Al vanaf de eerste keer dat ik bij Pater ben geweest, hartelijk ontvangen. Later prachtige Audi gekocht. Perfect afgeleverd.

Erg tevreden met service en advies

We hebben onze oude Seat Leon verkocht en een tweedehands ID4 gekocht bij autobedrijf Gert Pater. We zijn erg tevreden over de advisering en de service. Alle details waren goed op orde en het hele verkoopproces verliep gewoon erg prettig.

Erg fijn geholpen

We zijn op een hele prettige manier geholpen. Er werd tijd voor ons gemaakt. Bij Gert Pater hangt een fijne ongedwongen sfeer. Na onze aankoop hebben we gelijk besloten om de auto daar ook in onderhoud te doen.

Keurige nette inruil....!

Na jaren Mercedes te hebben gereden kwam ik bij Gert Pater een nieuwe voorraad-Audi tegen die ik op een keurige wijze kon inruilen. Na enige weken met deze hybride te hebben gereden kan ik alleen maar zeggen dat ik hierover zeer tevreden ben. De geduldige uitleg die ik bij aflevering kreeg, heeft ervoor gezorgd dat ik tot nog toe probleemloos, comfortabel en zeer voordelig rijd.

Eerlijk en betrouwbaar.

Word altijd vriendelijk en correct te woord gestaan. Er wordt voor de reparatie altijd eerst gebeld, wat de kosten zijn.

Betrouwbaar en vriendelijk

Contact via mail en telefoon was direct en vriendelijk, geen mooipraterij of gebakken lucht. De deal was eerlijk en snel gesloten. De auto bevalt gied. Bedankt!

Mooi bedrijf, netjes behandeld, veel keus

Na lang zoeken een auto gevonden die aan mijn wensen voldeed. Mail gestuurd snelle reactie voor afspraak maken voor proefrit. Er kwamen na mijn proefrit meerdere aanvragen. Ben toen eerst benaderd voordat andere klanten antwoord kregen. Koop snel gesloten Goede service

Goed en betrouwbaar bedrijf!

Prachtige volvo XC90 gekocht, enorm veel schik van! Fijne verkopers die weten waar ze over praten. Betrouwbare mensen! echt een aanrader om hier je auto aan te schaffen.

Prima service en goed onderhoud

Ook voor chiptuning

Bij de aankoop van onze BMW kregen we een kortingsbon op chiptuning. Deze nu verzilverd. Helaas kon ik er niet op wachten doordat er nog een extra stekker nodig was, maar wel heel netjes een leenauto gekregen. Maar het resultaat mag er zijn. Het was al een heerlijke auto om in te rijden, maar nu nog meer. Personeel is altijd heel vriendelijk en zeer kundig. Hier ben je geen nummer maar echt een klant.

Heel tevreden.

Je wordt altijd netjes geholpen. Vriendelijk personeel. Auto altijd in orde.

Altijd bereid om met je mee te denken

Fijne mensen vakbekwam denken in oplossingen

Reliable, Honest and amazing customer service

I have a lot of car garages near my house but I don't mind driving 60 kilometers to Gert Pater because I am assured to get the best treatment and service. They treat their customers how they would like to be treated!

• Would you recommend us? Yes

Altijd goed advies en goede service

Zie hierboven

Prettige sfeer!!!

Ik wordt hier vlot en prettig geholpen..... Je bent hier nog echt klant.

Mijn ervaring is helemaal goed

De service is in één woord prima Het contact helemaal goed,

****

Perfecte service!