Instructeur die goede duidelijke uitleg geeft en geduld heeft voor zijn leerling

Sander geeft duidelijke uitleg. Bij onduidelijkheden legt hij dit opnieuw uit en heeft geduld voor leerlingen.

Prettig, geduldig en klantvriendelijk

Suzanne en Johanna hebben me op een prettige manier begeleid bij het halen van mijn rijtest. Hartelijk bedankt!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Mijn E behaald en ook fijn om op automatismen gewezen te worden

Omdat ik al 24 jaar mijn rijbewijs heb, gaan er vanzelf automatismen insluipen en deze heb je zelf niet in de gaten. Het is fijn om hiermee geconfronteerd te worden en zodoende je rijstijl weer te optimaliseren. Mijn E achter B heb ik behaald en de instructies en begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Een aanrader voor iedereen!

uitstekend

ik heb me vooraf heel wat zorgen gemaakt, maar het verkeerscentrum Zoetermeer heeft me er vakkundig doorheen geloodst. Bedankt, Arjan!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Fijne rijschool met heel fijne rijinstructeur

Dave is een zeer fijne en goede rijinstructeur. Omdat hij zelf nog een jonge vent is kan hij goed levelen met zijn jonge leerlingen. Wij hebben voor onze zoon het 30 lessen pakket afgenomen. Ondanks de lockdowns door corona (met de daardoor nodige wachttijden bij CBR voor theorie- en rijexamen) toch nog binnen 10 maanden alles gehaald. Wij bevelen deze rijschool dan ook aan en hopen onze dochter tzt ook bij Dave te kunnen laten lessen!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Super goed, netjes en professioneel

Zie bovenstaande

Goed. Erg persoonlijk.

Het is een hele goede rijschool. Piet past de lessen aan op het individu. Alleen was het rooster wat vol.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Prettige rijschool met veel aandacht

Ik vond mijn rijlessen erg prettig. Er werd goed bijgehouden hoe je lessen ervoor staan en vooraf bespreek je waar je aan wilt werken. Er wordt rekening gehouden met de routes, zodat je bijna altijd een nieuwe route rijdt. Ik ben in één keer voor alle examens geslaagd en daar dank ik Henk voor!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor

Duidelijke afspraken en goede rijinstructeur(s)

Rijles gevolgd voor mijn BE rijbewijs. Goed bevallen, goeie rijinstructies gehad en dankzij Verkeercentrum Zoetermeer in één keer geslaagd, dus helemaal top!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Super fijne omgang en goede lessen.

Er wordt altijd duidelijk met je besproken wat je iedere les gaat doen en je weet zo waar je aan toe bent. Super fijne instructeur gezellig en geeft je goede tips en helpt wanneer dit nodig is

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Zeer fijne en leerzame sfeer.

Ik vond het zelf erg eng om aan de rijlessen te beginnen, maar door mijn rij instructeur ben ik op mijn gemakt gesteld en heeft hij zich aangepast aan hoe ik het beste leer. Bovendien erg flexibel in de rijles uren. Door mijn stage en afstuderen had ik niet veel mogelijkheden, maar hier werd goed mee omgegaan.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Goede lessen en alles goed uitgelegd door de storm moest ik me eerste examen missen maar jullie hebben het goed opgelost door een gratis lesuur te geven die mij nog goed heeft geholpen en daardoor ben gelsaagd. Dus ik ben erg tevreden.

Fantastisch

Nadat mijn vriendin een aantal jaar geleden hier haar scooterrijbewijs heeft gehaald en er positief over was, ben ik hier naartoe gegaan voor m'n motorrijbewijs en BE rijbewijs. Eerste ervaringen waren al fijn, lekker duidelijk en simpel, niet heel zakelijk of op je geld uit! Mooie moderne auto voor het BE rijbewijs (die overigens ook voor B wordt gebruikt) Geslaagd voor BE en nog lessen aan het volgen, maar zeker een aanrader!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Goede en duidelijke instructie tijdens de rijlessen van een geduldige instructeur.

Door het goed opgestelde trainingsprogramma heb ik in korte tijd veel geleerd en heb ik inmiddels met goed gevolg in één keer het aanhangerrijbewijs E gehaald. De instructeur was gepast streng en zeer geduldig met het steeds weer wijzen op verbeterpunten.

Goede vakkundige rijschool

Ik heb de ervaring dat dit een professionele rijschool is met deskundige medewerkers, het slagingspercentage is hoog. Voor mij een reden om deze rijschool aan te bevelen.

Leerzaam

Johanna is heel geduldig en geeft je vertrouwen in waar je op dat moment mee bezig bent. Johanna vraag ook altijd voordat de les begint als je nog iets wilt oefenen.

Fijn goede uitleg

Heel prettig met Suzzane

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Top rijschool!! Altijd met plezier naar toe gegaan. Goede en duidelijke uitleg van de les en wat er wordt verwacht.

Fijne rijschool

Fijne instructeur, rustig alles opgepakt en binnen maar 5 uur les klaargemaakt voor het examen.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn examen. De lessen kreeg ik van Suzanne, ze was heel aardig en heeft me heel goed alles geleerd. Ze had veel geduld, legde alles vaker uit en ze was heel grappig. Zeker een aanrader om bij deze rijschool/ en zeker Suzanne te gaan lessen.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Leuke tijd gehad, en gelachen met Henk

Henk is echt een perfecte instructeur . Brengt alles leuk en duidelijk, en hij ziet werkelijk alles!!! Rij je met 140 in het donker op de snelweg, 500 meter voor hem, met een andere motor er tussen…….. denk je…. Die rijstrookwissel ging perfect…. Hoor je Henk in je oortje….oké, dat ging al een stuk beter, alleen miste ik de contra spiegel, haha Maar ik ga met een veilig gevoel de motor op nu, en zal zijn stem nog vaak in mijn achterhoofd horen. En wat voor mij als ondernemer perfect uitkwam is dat hij heel flexibel was met de leestijden.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor

Heel goed. Henk is een topper!

Goede lessen met uitstekende uitleg........!

Erg goed

Erg goed en goede communicatie

Snel, Aardig en serieus.

Ongeveer in een half jaar rijbewijs gehaald van begin tot einde. Altijd netjes op tijd voor een afspraak. Goede communicatie ondanks drukte. Zeer tevreden. Eventueel volgende rijbewijzen (BE) halen bij het zelfde bedrijf aangezien het inderdaad slagen zonder omwegen is.

Eerlijk en betrouwbaar!

Lessen in het juiste tempo, meer aandacht waar nodig, voldoende ruimte voor eigen inbreng. Henk is een topper!