Goede begeleiding

Ik vind Verkeercentum Zoetermeer een goede rijschool om je goed wordt begeleid.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Duidelijk en op een goed temp

Het us duidelijk wat ik moet doen en ook op mijn tempo zodat ik niets vergeet

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Met zorg en aandacht voor de leerling

Johanna heeft hard gewerkt en met geduld alle onderdelen aangeleerd. Als zij zegt dat je op kunt hebt je dus echt goede kans van slagen. Onze dochter in een keer geslaagd.

Geweldig!

Ik had goede, gezellige lessen en ik was super goed voorbereid voor het examen!

Super fijne ervaring!!

Super fijne rij instructeur. Gaf erg goed les en er was ruimte om aan te geven wat ik zelf wilde oefenen!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Mijn ervaring was helemaal super!

Ik heb het Be rijbewijs gehaald en hiervoor 1 dag 2 uur intake en 1 dag 5 uur les met een aansluitend examen gedaan. Lessen worden met geduld en duidelijke instructie gegeven. Je gaat met zelfvertrouwen het examen in. Ook het plannen van lesafspraken in coronatijd is flexibel en goed verlopen per telefonie en mail.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Hele fijne rijschool!!

Henk is een hele fijne instructeur! Hij heeft veel geduld, legt alles duidelijk uit. Altijd serieus, maar met een knipoog. Dank je wel voor alles!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor

Fijne lessen en altijd gezellig

Ik heb fijne lessen gehad tijdens mijn rijopleiding. Suzanne heeft er voor gezorgd dat ik snel mijn rijbewijs heb gehaald en me zelfverzekerd voel op de weg.

Leerzaam en gezellig

Erg leuk

Fantastische rijschool!

Echt een fantastische rijschool met vriendelijke instructeurs. Eerlijk en hard als het moet zoals het hoort heb echt een hele fijne tijd gehad. Kan dan ook echt zeggen dat ik goed heb leren motorrijden en ga vol met vertrouwen de weg op.

Geweldige rijschool

Heb nog niet eens mijn rijbewijs gehaald voor de motor maar vind uit ervaring een prettige rijschool met een top instructeur!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Er wordt echt met je meegedacht

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Persoonlijk, professioneel en behulpzaam.

Heel erg goed. Lessen waren erg duidelijk en er was makkelijke en handige communicatie. Fijne lestijden en goede afspraken. Helpen goed en zijn gezellig.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Een heel fijne rijschool met gezellige en professionele instructeurs. Zou het zeker aanraden!

Ik ben hier terecht gekomen op aanraden van mijn vader die hier eerder al zijn motorrijbewijs heeft gehaald. De lessen waren altijd gezellig en ook goed opgebouwd. Alles werd goed en helder uitgelegd mbv het instructieboekje en tekeningen. Tijdens de coronaperiode zijn de rijschool en instructeurs ook goed omgegaan met de coronaregels en hebben ze er alles aan gedaan om de lessen zo veilig mogelijk door te laten gaan. Ik heb me ondanks alles altijd veilig gevoeld in de auto, dus ik ben erg tevreden!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Service was goed en in had een goede instructeur. Niks op aan te merken.

Leerzaam, consequent en gezellig

Arjan is een zeer kundige en hartelijke man. Legt goed uit waarom, wat gedaan moet worden en blijft dat herhalen totdat je een goede uitvoering laat zien. Het voelde allemaal relaxed en vertrouwd. Ik raad iedereen aan om autorijlessen bij Arjan van VCZ te volgen. Denk niet dat het veel beter wordt dan dit.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Gezellig, vlot en duidelijk

De instructeur was erg aardig en kon goed uitleggen wat ik moest verbeteren. Hierdoor heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald dus daar ben ik erg blij mee

Top rijschool!

Hele goede ervaring gehad bij deze rijschool. Tijdens de rijlessen werd alles duidelijk uitgelegd en was er een prettige sfeer.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Heel fijn les gehad! Alles werd goed uitgelegd en tijdens het rijden vertelde mijn instructeur van alles over het verkeer.

Super!

Vandaag mijn brommerrijbewijs gehaald. Alles goed geregeld, netjes overal een bevestiging van gehad. 2 halve dagen praktijkles en de 2e dag examen erachter aan. Hoop geleerd. Word gebracht met veel humor zo dat je het wel onthoud. Echt onwijs leuke dagen gehad. Vol vertrouwen stap ik op mijn brommer zodra ik mijn rijbewijspasje op zak heb. Team Verkeerscentrum Bedankt, jullie zijn toppers!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer

Super vriendelijk en snel geregeld

Ik vond het super leuk en gezellig met de instructeur en hoe alles was geregeld ik heb daardoor met plezier snel mijn examen kunnen halen

top

top ervaring! ze geven prima les op maat ! tijdens mijn lessen werd ik zwanger en heeft mijn instructeur haar best gedaan om toch mijn examen te kunnen doen voor mijn bevalling. en met veel stress en hormonen is het mij in een keer gelukt!! top rijschool en beveel het aan iedereen aan !!

Super rijschool!

Heldere en duidelijke lessen, duidelijk erop gericht om je zo goed en veilig mogelijk in het verkeer te kunnen laten deelnemen. Iedere motorrijles met veel plezier gedaan! Dankzij deze aandacht ook in één keer geslaagd.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor

Mijn ervaring in één zin is dat deze rijschool geweldig is.

Ik heb hier heel lang gezeten om mijn rijbewijs te krijgen. Echter werd hier met respect en geduld omgegaan wat ik zelf heel prettig heb ervaren.

Helemaal tevreden

Ik heb met veel plezier elke week gelest voor mijn Motorrijbewijs de instructeurs waren super aardig en het lesmateriaal is uitstekend. Ook kreeg ik super goeie begeleiding. Kortom ben super tevreden over mijn les periode bij verkeerscentrumzoetermeer