Fantasties

Heb mijn aanhangerrijbewijs in een keer gehaald. Als eerste een hele relaxen dag samen met René Montanus. Hij geeft goeie instructies en legt goed uit waar je op moet letten. Beter het nu fout doen dan straks op het examen. De sfeer was ontspannen en zelfs gezellig. Bedankt René

Super goed!

Goeie rijschool nemen de tijd voor je ontwikkeling. Gezellige instructeur die altijd in is voor een praatje en geintje!

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Zeer goed

Super goed begeleid van begin tot eind!

Vanaf het eerste mailcontact tot aan het examen goede communicatie en begeleiding gehad en in 1x geslaagd!

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Zeer goed

Super fijn... gewoon Toppers

Vriendelijk en rustige personen, zou deze rijschool zeker aanbevelen. Ooit gewerkt op de Oranjelaan en dacht als ik ooit nog lessen zou volgen dan bij deze rijschool. Renee en Arjan zijn fijne personen om uren mee te rijden...

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Goed

Zwer tevreden over de service en uitleg

Goede instucteur en snel geslaagd voor mijn A2 motor rijbewijs.

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Goed

Ik heb het goed en leuk ervaren!

Ik het alle lessen heel goed ervaren, het was allemaal heel duidelijk en erg gezellig in de auto.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Erg goed

Leren rijden zonder omwegen.

E achter B gedaan. De mensen van VCZ communiceren duidelijk, zijn eerlijk in hun verwachtingen en prettig om mee te rijden. Een no-nonsense aanpak, waarbij ook uitgelegd wordt waarom je bepaalde dingen doet. Prima gedaan, een tien en een sticker van de juf!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Prima.

Perfecte begeleiding!

Na ruim 20 jaar toch de stoute schoenen aangetrokken en enkele lessen genomen. Ik heb de begeleiding als zeer prettig ervaren, vriendelijk, rustige en duidelijke instructies gekregen. Echt Top! Ben erg blij weer de weg op te durven!

• Instructeur
  • Met welke opleiding heb je ervaring? N.v.t.
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? N.v.t.

Goed verzorgd en duidelijke uitleg

Goed verzorgd en duidelijke uitleg

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? goed

Heel fijn, gedegen en ontspannen mijn rijbewijs gehaald.

De rijlessen volgde ik bij Johanna. Het was erg prettig in de auto, Johanna heeft een engelengeduld en geeft veel vertrouwen. Haar lessen hebben een goede opbouw en ze linkt de theorie heel helder aan de praktijk. Daarnaast loodste ze me door complexe verkeerssituaties en leerde ze me deze te begrijpen en hier veilig aan deel te nemen. Toen ik 18 was, zakte ik 3 keer en heb over die examens steeds een heel vervelend gevoel gehouden, wat dan toch weer kwam bovendrijven naar mate het examen dichterbij kwam. Johanna heeft mij hier heel liefdevol doorheen geholpen en mij het vertrouwen gegeven dat ik echt het niveau had om gedegen het examen in te gaan. Vandaag meteen geslaagd!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Fijn!

Goede ervaring bij Verkeerscentrum Zoetermeer

Ik heb afgelopen week mijn rijexamen gedaan voor E achter B en ben erg tevreden over mijn ervaring met de rijlessen bij Verkeerscentrum Zoetermeer. Het lessen met René was erg prettig. Hij straalt rust uit, wat ontzettend fijn is tijdens de lessen. Dankzij zijn rustige en duidelijke uitleg voelde ik me altijd op mijn gemak achter het stuur. Ook zijn collega's zijn vriendelijk en professioneel, wat bijdroeg aan een positieve leerervaring. Ik ben blij dat ik met succes mijn aanhanger rijbewijs heb gehaald en ik wil René en het hele team van Verkeerscentrum Zoetermeer bedanken voor hun uitstekende begeleiding. Ik kan deze rijschool zeker aanbevelen aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Ik heb het contact goed en als erg prettig ervaren

Vol vertrouwen op examen

Na een rot ervaring bij Van Buuren Pijnacker onze zoon een losse les laten volgen bij Arjan. Wat een verschil. Hij kreeg duidelijke uitleg en hoorde zaken die bij Van Buuren niet aan bod zijn geweest. Zijn zelfvertrouwen kwam weer terug. Vervolgens iom Arjan het korte examenpakket afgenomen. De dag dat het zover was uiteraard zenuwachtig, maar uiteindelijk geslaagd met een goede ervaring. Arjan en de examinator waren zo aardig en relax. Op naar het auto rijbewijs nu.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Goed bereikbaar, belde zelfs terug

Met de juiste stappen veilig en verantwoord leren rijden

Hoewel deze rijschool verder weg is gelegen dan waar ik woon, heb ik hier geen moment spijt van gehad. Ik wilde een rijschool die op een systematische manier kon helpen leren autorijden, en heb deze gevonden in VCZ. Mijn rij-instructeur, René, is erg scherp en constructief, maar laat ook ruimte toe voor eigen verbetering, wat erg mooi is om te zien.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Vriendelijk

I had really good experience

Thanks Johanna She is really good instructors. Explain everything calmly. Repeat instructions unit it is not in your system. I enjoyed lessons with her.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Good

Boven verwachting goed!

Op aanraden van een vriend bij verkeerscentrum zoetermeer uitgekomen. Daar trof ik instructeurs met veel ervaring en een erg fijne manier van lesgeven en uitleg geven. Uiteraard in 1 keer geslaagd en kan iedereen aanraden hier een rijopleiding te volgen.

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Prettig

Geweldige begeleiding door een echte professional

De lessen zijn van hoge kwaliteit en zorgen ervoor dat ik veilig de weg op kan.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Super

Enorm tevreden

Super goede lessen van René gehad. Hij is rustig en duidelijk. Vandaag vol vertrouwen het examen afgelegd en in 1 keer geslaagd. Overall een nette rijschool met fijn contact en toch nog 1 keer extra dank aan René!!!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Zeer prettig

Super goede ervaring

Goede instructie, goed aangepast aan het niveau van de student. Leert precies wat je moet leren en met resultaat.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? N.v.t.

Veel geleerd!

Dank Arjan en René voor jullie fijne voorbereiding op het BE examen! In de leuk en intensieve lessen heb ik veel geleerd.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? positief

Uitstekende instructeurs

Uitstekende instructeurs. Luistert naar vraag van klant en zijn vriendelijk in omgang

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Prettig

Excellent.

My experience was really nice,I had lessons which helped me to pass my exam.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Good, would like to recommend others.

Professioneel en persoonlijk

Professionele en persoonlijke begeleiding naar mijn E achter B rijbewijs. Meer dan tevreden!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Laagdrempelig en prettig

Beter is er niet

Je hebt 1 vaste instructeur, soms met een 2e leerling maar naar aanloop van examen is bij mij zo veel mogelijk geprobeerd solo les te geven. Heb hier dingen geleerd wat mij nooit verteld zijn evenals dingen ontdekt die mijn vorige rijschool verkeerd geleerd heeft. Je wordt niet uitgescholden, gekleineerd of vernederd bij een fout zoals mijn vorige rijschool dat wel deed.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Soepel en duidelijk

Goede rijschool!

Verkeerscentrum Zoetermeer is een goede rijschool voor het behalen van je rijbewijs. Er wordt goed les gegeven en er is altijd een fijne sfeer in de auto.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Duidelijk

Heb een leuke ervaring gehad. De lessen waren altijd gezellig en leerzaam en zou het zeker aanraden!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Heel goed, snelle communicatie!

Bernhardstraat 10

2712 CS Zoetermeer