Eerlijk, gezellig en transparant

Voor m'n BE rijbewijs geslaagd dankzij de goede opleiding van Arjan! Gezellige instructeur, mooie locatie en goede lesmaterialen. Nu kunnen we extra veilig op pad met de caravan! bedankt!

Zeer tevreden!

Ik ben heel erg blij met hoe de lessen worden afgesproken. Ook vind ik de lessen een goede inhoud hebben en leer ik dus elke les wel wat nieuws!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Ik heb de rijlessen als fijn en leerzaam ervaren

Ik heb geen pakket gekozen. Naar mate mijn eindexamen meer in zicht kwam, hebben we gekozen voor 2 lessen per week. Er was altijd ruimte voor een extra les, of het verplaatsen van een les. Dat was erg fijn.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Fijne uitleg en nemen de tijd ervoor

Rene en Arjan geven duidelijk aanwijzingen en tips.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Duidelijke, doelgerichte, prettige manier van lesgeven.

Duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren. Prettige, rustige manier van lesgeven. Een aanrader.

Geweldige begeleiding

Onze Britt heeft heel fijn les gehad van Piet van Beek, een vertrouwensman is voor haar heel belangrijk, en juist dat is wat Piet haar gaf, als een zelfverzekerde jonge dame haar theorie, tussentijdse toets en rijbewijs in 1 x gehaald, bedankt voor deze voor haar geweldige ervaring!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Goede instructie gehad voor mijn E rijbewijs, waardoor in 1 keer geslaagd.

Goede instructie gehad voor mijn E rijbewijs, waardoor in 1 keer geslaagd.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

vrolijke enthousiaste insteucteurs die je alles leren wat je moet weten!

Ik heb lessen gevolgd bij Dave. Dankzij Dave kreeg ik ik meer zelfvertrouwen op de motor en werd er goed op alles gelet! hij verteld alles heel duidelijk en legt alles uit ook al begrijp je het na de 1e keer nog niet. Ik wil Dave heel erg bedanken voor de gezelligheid en de goed verzorgde lessen! groetjes, Britney

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor

Serieus maar gezellig, professioneel en doeltreffend

Goede ervaring met deze rijschool. Kijken echt naar de individu en wat deze nodig heeft. Ook de prijs is top, helemaal voor de kwaliteit.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Instructeur die goede duidelijke uitleg geeft en geduld heeft voor zijn leerling

Sander geeft duidelijke uitleg. Bij onduidelijkheden legt hij dit opnieuw uit en heeft geduld voor leerlingen.

Prettig, geduldig en klantvriendelijk

Suzanne en Johanna hebben me op een prettige manier begeleid bij het halen van mijn rijtest. Hartelijk bedankt!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Mijn E behaald en ook fijn om op automatismen gewezen te worden

Omdat ik al 24 jaar mijn rijbewijs heb, gaan er vanzelf automatismen insluipen en deze heb je zelf niet in de gaten. Het is fijn om hiermee geconfronteerd te worden en zodoende je rijstijl weer te optimaliseren. Mijn E achter B heb ik behaald en de instructies en begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Een aanrader voor iedereen!

uitstekend

ik heb me vooraf heel wat zorgen gemaakt, maar het verkeerscentrum Zoetermeer heeft me er vakkundig doorheen geloodst. Bedankt, Arjan!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Fijne rijschool met heel fijne rijinstructeur

Dave is een zeer fijne en goede rijinstructeur. Omdat hij zelf nog een jonge vent is kan hij goed levelen met zijn jonge leerlingen. Wij hebben voor onze zoon het 30 lessen pakket afgenomen. Ondanks de lockdowns door corona (met de daardoor nodige wachttijden bij CBR voor theorie- en rijexamen) toch nog binnen 10 maanden alles gehaald. Wij bevelen deze rijschool dan ook aan en hopen onze dochter tzt ook bij Dave te kunnen laten lessen!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Super goed, netjes en professioneel

Zie bovenstaande

Goed. Erg persoonlijk.

Het is een hele goede rijschool. Piet past de lessen aan op het individu. Alleen was het rooster wat vol.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Prettige rijschool met veel aandacht

Ik vond mijn rijlessen erg prettig. Er werd goed bijgehouden hoe je lessen ervoor staan en vooraf bespreek je waar je aan wilt werken. Er wordt rekening gehouden met de routes, zodat je bijna altijd een nieuwe route rijdt. Ik ben in één keer voor alle examens geslaagd en daar dank ik Henk voor!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor

Duidelijke afspraken en goede rijinstructeur(s)

Rijles gevolgd voor mijn BE rijbewijs. Goed bevallen, goeie rijinstructies gehad en dankzij Verkeercentrum Zoetermeer in één keer geslaagd, dus helemaal top!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Super fijne omgang en goede lessen.

Er wordt altijd duidelijk met je besproken wat je iedere les gaat doen en je weet zo waar je aan toe bent. Super fijne instructeur gezellig en geeft je goede tips en helpt wanneer dit nodig is

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Zeer fijne en leerzame sfeer.

Ik vond het zelf erg eng om aan de rijlessen te beginnen, maar door mijn rij instructeur ben ik op mijn gemakt gesteld en heeft hij zich aangepast aan hoe ik het beste leer. Bovendien erg flexibel in de rijles uren. Door mijn stage en afstuderen had ik niet veel mogelijkheden, maar hier werd goed mee omgegaan.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto

Goede lessen en alles goed uitgelegd door de storm moest ik me eerste examen missen maar jullie hebben het goed opgelost door een gratis lesuur te geven die mij nog goed heeft geholpen en daardoor ben gelsaagd. Dus ik ben erg tevreden.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer

Fantastisch

Nadat mijn vriendin een aantal jaar geleden hier haar scooterrijbewijs heeft gehaald en er positief over was, ben ik hier naartoe gegaan voor m'n motorrijbewijs en BE rijbewijs. Eerste ervaringen waren al fijn, lekker duidelijk en simpel, niet heel zakelijk of op je geld uit! Mooie moderne auto voor het BE rijbewijs (die overigens ook voor B wordt gebruikt) Geslaagd voor BE en nog lessen aan het volgen, maar zeker een aanrader!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger

Goede en duidelijke instructie tijdens de rijlessen van een geduldige instructeur.

Door het goed opgestelde trainingsprogramma heb ik in korte tijd veel geleerd en heb ik inmiddels met goed gevolg in één keer het aanhangerrijbewijs E gehaald. De instructeur was gepast streng en zeer geduldig met het steeds weer wijzen op verbeterpunten.

Goede vakkundige rijschool

Ik heb de ervaring dat dit een professionele rijschool is met deskundige medewerkers, het slagingspercentage is hoog. Voor mij een reden om deze rijschool aan te bevelen.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer

Leerzaam

Johanna is heel geduldig en geeft je vertrouwen in waar je op dat moment mee bezig bent. Johanna vraag ook altijd voordat de les begint als je nog iets wilt oefenen.