Allereerst vind ik het jammer dat u zich zo vervelend voelt. We hebben u meerdere malen gesproken tijdens de reparatie van uw auto over de kosten. Eén onderdeel was helaas niet dezelfde dag binnen en alle leenauto's waren uitgeleend. Omdat wij niet wilden dat u hierdoor in de knel zou komen met uw afspraak hebben we u naar uw afspraak gereden en uiteraard weer terug. Uiteraard kosteloos. Hopelijk treffen we elkaar in de toekomst op een beter moment. Met vriendelijke groet, Arina Vink
Beste meneer Ter Voert, In reactie op uw review meneer Ter Voert; Wij vinden het erg jammer dat u niet bij ons terug bent geweest met de Ford Puma. Als er iets met een product is ga je terug naar waar je het product gekocht hebt. Hier heeft u niet voor gekozen. Anders hadden we zeker samen met u kunnen kijken hoe dit op te lossen. Wij hebben u aangeboden om voor een bedrag van € 395,- drie maanden garantie te kopen. De auto had dan een volledige onderhoudsbeurt gehad. Hier heeft u echter uitdrukkelijk vanaf gezien. We vinden het zoals reeds gezegd erg jammer dat u niet bij ons geweest bent. Ondanks dat u vele slechte reviews schrijft die u nu op verschillende sites plaatst wil ik hier niet in meegaan en wensen wij u nog veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Arina Vink
11 maanden geleden heeft u een bijna nieuwe Bellier bij ons gekocht en een Aixam ingeruild. Deze Aixam was vanwege ernstige schade door een aanrijding door de verzekering total loss verklaard. De Bellier was een mooie brommobiel met weinig kilometers, heeft nooit schade gehad en was nog jong. De Bellier paste binnen uw budget. U was hier na aflevering heel tevreden mee. We hebben hierover zelfs een mail van u ontvangen. U heeft aangegeven dat hij wat trilde in het stuur en omdat u reuma heeft vond u dit storend. We hebben aangeboden dat u de Bellier mocht omruilen en voor hetzelfde geld of met bijleggen een andere brommobiel mocht uitzoeken. Dit wilde u echter niet. U wilde een duurdere brommobiel zonder bij betaling. Dit kan niet. We hebben een onafhankelijk expert naar uw Bellier laten kijken en deze heeft geconstateerd dat het trillen geheel product-eigen is. Een Bellier is geen Aixam. We vinden het erg jammer dat u uw ongenoegen op deze manier kenbaar maakt. Wij zijn van mening u in alle opzichten in redelijkheid tegemoet te zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Arina VInk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.