Ben al járen dík tevreden over Garage Vink in Asten.

Je wordt altijd supervriendelijk te woord gestaan en voor de service krijgen ze van mij een dikke tien! Mijn autootje wordt thuis opgehaald en teruggebracht voor een beurt, ik heb er zelf geen omkijken naar. Dankjewel Chris en echtgenote voor de goede service!

Prima bedrijf en vriendelijke mensen

Altijd begrip voor de situatie en uitstekende service.

Als cijfer geef ik tot nu toe een 12..

Ja, een 12...dat zijn alvast twee punten voor de volgende beoordeling. Alles volgens afspraak geregeld. Vriendelijk mensen, geen verhalen maar duidelijk en eerlijk. Punt....

Vriendelijk en een snelle afhandeling

Snel en vriendelijk

Betrouwbaar deskundig en vriendelijk

Niets dan goede ervaringen kom er al jaren

Prima service.

Prima service.

Goede service en zeer vriendelijk personeel. De reparaties zijn naar tevredenheid uitgevoerd en ben zeer tevreden over het resultaat. Afspraken worden netjes na gekomen. De volgende keer weet ik waar ik zijn moet. Een uitstekend bedrijf met hart voor de klant,

Snelle sevice, goede communicatie, juiste kosten. Blijf met deze auto met veel plezier bij deze garage

Blij dat ik Garage Vink gevonden heb !

Op zoek naar 'n andere brommobiel kwam ik bij Garage Vink terecht. Na 'n keuze, 'n proefrit en goede uitleg was de deal zo rond. Mijn oude brommobiel is netjes opgehaald en volgens afspraak is mijn nieuwe brommobiel keurig geleverd. Tot zover 'n dik tevreden klant !

Ruitenwisser besteld, zelfde dag verzonden! Super!

Top service!

Mijn motor liep warm op de snelweg. In de ochtend de auto weggebracht en in de middag alweer een bericht dat mijn auto gerepareerd was. Meteen ook APK gekeurd dus super fijn. Goede communicatie, fijne mensen en een snelle service!

Altijd afspraken nakomen, fijn familiebedrijf Garage Vink is een goed functionerend familiebedrijf, waar duidelijkheid, vriendelijkheid en eerlijkheid hoog in het vaandel staat. Het geniet al jaren mijn vertrouwen en ik hoop er nog vaak te komen. alweer voor een nieuwe Aixam gekocht heel top.

een goede service

je wordt goed geholpen . als er iets weer is gemaakt laten ze ook zien wat ze hebben vervangen. dus alles bijelkaar is het helemaal perfect. het is voor iedereen een aanraden.

Heel erg tevreden

Erg goed geholpen. Vriendelijke personeel. En binnen paar dagen mijn brommobiel terug op mijn woonadres afgeleverd. Niets anders dan lof voor jullie. Dankjewel Met vriendelijke groet Renata Coolen

Goed advies

Keurig geholpen

Alles was weer priema in orde

Altijd snel en goed geholpen.

Zeer klantvriendelijk.

We hadden nieuwe banden nodig . Met een telefoontje was het snel geregeld..de volgende dag konden we al komen . Even wachten met een kopje koffie en de banden zaten er zo op . Top bedankt garage Vink

Top, APK snel gedaan.

Apk zeer snel gedaan. Geven ook valide aandachtspunten.

Goed en vriendelijk

Word altijd goed geholpen en netjes

Op tijd klaar en gedaan wat nodig is.

Perfecte garage

Ik had vele problemen aan me auto. En ze wisten met gesprek met me vader exact probleem op te lossen

Prima service en onderhoud

Goede afspraken mee te maken

Supergoede service, denkt op'n realistische manier mee

Erg helpend tijdens zowel aankoop, als verkoop van de brommobiel.

Zeer vriendelijk en prima service

Hele goede ervaring gehad met aankoop en verkoop en een schadeafhandeling. Duidelijke, rustige uitleg voor mijn vader die slechthorend is.