Laden reviews...
Laden reviews...
6 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen prijzen vriendelijk personeel, betrouwbare reparaties en snelle ophaal- en brengservice. Klanten waarderen heldere uitleg en professionele afhandeling. Over het geheel genomen is de ervaring zeer positief en betrouwbaar.
Pas een Aixam pickup gekocht.Wilde niet meer starten.Arina heeft autootje opgehaald.Er zijn veel mankementen verholpen.Arina heeft autootje weer teruggebracht. Wederom,autootje weigerde alle diensten. Arina heeft autootje weer opgehaald,storing opgeheven.Arina heeft ,m weer teruggebracht. Deze laatste actie was service en ik hoefde het niet te betalen. Kortom,ik ben blij en zeer tevreden met garage Vink.Vr.gr.Jan.
Beveelt aan
18 March 2026
Jan Wesseling
Cuijk
Bij deze garage heb ik mijn Aixam gekocht en misschien zijn ze niet de goedkoopste, maar als de auto een beurt heeft gehad merk je dit meteen. In die 18 maanden dat ik de auto heb, heb ik de ANWB nog nooit nodig gehad. Ze maken de auto in korte tijd in orde en hij wordt gehaald en gebracht, wat wil je meer? Arina is een fijne dame die van een knuffel houd en ze is dienstbaar en doet veel voor haar klanten. Zo heb ik morgen een trouwfeest van mijn zus en ik heb gevraagd of de auto op tijd terug kon zijn; dit was geen probleem. De auto heeft daar een nachtje doorgebracht en hij was mooi op tijd terug met 4 nieuwe bandjes en ruim voor het feest welke met het OV haast niet te bereiken is (ja, het kan wel, maar dan ben je bijna 3 uur onderweg (enkel) en met de auto nog geen uur). Ze hebben hun best gedaan en dit kan ik heel erg waarderen. Meer dan een prima service ;-)
Beveelt aan
24 October 2025
Jimmy
Nistelrode
Een kapotte band? Geen probleem voor garage Vink, ook in vakantietijd. Binnen 1 dag waren we weer mobiel. De kosten van de reparatie waren bescheiden.
Beveelt aan
29 July 2025
Jan
Asten
3 jaar geleden mijn auto hier gekocht en de oude ingeruild. Nieuwe auto werd thuis afgeleverd met een fijne uitleg. Mevrouw Vink was zeer aardig en er werd de tijd voor genomen. Met onderhoud heb ik meestal meneer aan de lijn, duidelijke afspraken en de auto is snel weer klaar. Ben zeer tevreden!
Beveelt aan
26 July 2025
Robert
Heeze
Heel tevreden met de service en mijn auto is altijd tip top in orde dankzij goed onderhoud.
Beveelt aan
26 July 2025
Esther D.
Eindhoven
Al jaren een uitstekende en snelle service! Vriendelijke medewerkers, duidelijke communicatie en mijn auto was snel én vakkundig gerepareerd. Een echte aanrader in de buurt!
Beveelt aan
23 July 2025
Peer
Asten
Aixam gebracht voor een gaskabel, van te voren en om een prijsopgave gevraagd. Vervolgens niks meer van zich laten horen en 2 uur later een rekening van €288 waarvan €200 arbeid is in 1 uur en 45 min Fors geteld, jammer
Beveelt niet aan
3 January 2025
Pim
Asten
Beste Pim,
Van een oude auto zoals die van u kan je geen prijsopgaaf maken, dat bleek ook wel met deze reparatie. De gaskabel was niet af te stellen, ondanks dat we het gaspedaal gedemonteerd hadden en bijgesteld. Er is namelijk een scharnierpunt in het gaspedaal gemaakt omdat er bij de vorige eigenaar hand/gas in zat, zodat de pedalen opgeklapt konden worden. Echter de draaihoek is hierdoor veranderd. Als we de gaskabel zo toch gemonteerd hadden, dan was hij snel weer geknapt, zoals waar u nu last van had. We hebben toen uiteindelijk een nieuw gaspedaal moeten monteren. Omdat ze ergens anders geen deugdelijke reparatie gemaakt hebben, zit hierdoor extra tijd in. Zo heb je deze auto, ergens anders zelf gekocht. Wij zagen uw auto voor het eerst. Daarnaast hebben we de auto ook nog op moeten halen, deze kosten zitten in de arbeid gerekend.
Het viel ons ook op dat je 3 wielbouten mist, een motorsteun kapot is, hierdoor je flexibeldeel uitlaat kapot is, stuurhuishoezen kapot zijn enz. enz. We hebben je hierop geattendeerd, je mag officieel hiermee niet eens de weg op.
Vervolgens niks meer laten horen en 2 uur later een rekening? We hebben elkaar ’s morgens gesproken aan de telefoon, heb toen gezegd dat ik einde van de dag meer kan zeggen wanneer de auto klaar is. Toen bent u einde van de dag met je vader langskomen, de auto stond toen al op de brug we waren er mee bezig. Volgende dag afgewerkt en heeft u bericht gekregen.
Pim wij maken alleen deugdelijke reparaties, als wij een wiel erop zetten dan zit hij met 4 wielbouten vast ipv 3 waar u nu mee rondrijdt. Als wij een gaskabel vervangen dan zorgen wij dat hij naar behoren zit, als u dat niet wilt, dan moet u niet naar een professional gaan. We begrijpen dat je jong bent, en hierdoor het een groot bedrag lijkt, echter er is niks geks gerekend.
We adviseren je nogmaals om de auto goed na te kijken of laten kijken, ook al ben je jong, de auto dient wel veilig te zijn.
Met vriendelijke groet,
GVA Garage Vink Asten
Aardig en klantgericht ik kan niet anders zeggen
Beveelt aan
27 September 2023
Margreet Vroegh
Zwartebroek
Bij Vink een brommobiel gekocht. Opgetreden storing is snel en vakkundig verholpen. Nu weer aan hen terug verkocht. Alle lof!
Beveelt aan
22 September 2022
Hans
Geldermalsen
Een lekke band door een schroef? Geen probleem bij Garage Vink. Kwestie van meteen handelen. Na bellen en brengen kon ik de auto na een paar uurtjes alweer ophalen. Heel flexibel. En er werd proactief meegedacht over slimme besparingen op materialen. Er ligt nu een goede nieuwe ‘tweedehands’ band onder. Erg blij met de geleverde service.
Beveelt aan
18 May 2022
Luuk
Asten
Ben al 20 jaar bij deze garage. Krijg altijd vooraf bericht wanneer er reparaties zijn die de nodige aandacht verdienen. Mijn auto is gisteren naar deze garage geweest en heb geconstateerd dat de prijzen sinds vorig jaar bijna niet verhoogd zijn. Een klein opmerking is wel, dat vaak brutto prijzen telefonisch benoemd worden, terwijl voor consumenten de netto prijzen echt tellen.
Beveelt aan
11 May 2022
M.M Verhees
Asten
Mijn Aixam werd netjes opgehaald en terug gebracht zonder dat daar kosten voor gerekend werden en alles werd onder garantie gerepareerd. Wel verliep de communicatie wat moeizaam af en toe. Het initiatief moest vanuit mij komen en ik had de auto pas na bijna een week terug. Wel werd dit wederom heel netjes afgehandeld! Zeker aan te raden om hier je brommobiel in onderhoud te zetten.
Beveelt aan
26 April 2022
Daniëlle
Erp
De manier waarop ze klanten helpen en adviseren is super. Nog nooit zo'n persoonlijke, klant en service gerichte garage meegemaakt. Zij hebben de aanschaf en aflevering van de brommobiel voor onze zoon tot een unieke ervaring gemaakt!
Beveelt aan
2 April 2022
Nancy
Halsteren
Wordt prettig en vriendelijk geholpen.
Beveelt aan
31 March 2022
Jacqueline Oomens
5721 RD asten.
Het klopt wat iemand mij desgevraagd zei, prima service!
Beveelt aan
31 March 2022
Thea
Deurne
Netjes zoals afgesproken de auto geleverd. Bevalt prima en is erg zuinig
Beveelt aan
30 March 2022
Marco Veneman
Deurne
Snelle en goede service met APK keuring
Beveelt aan
15 March 2022
Kim
Someren
Ontzettend vriendelijk personeel en zéér service gericht....hele goede prijzen qua onderhoudt
Beveelt aan
11 February 2022
Björn
Venlo
in november aixam bij garage vink gekocht toen al onder de indruk van de geboden service. nu een kapotte packing en keurig netjes auto opgehaald en een dag later weer terug, zonder kosten. dank jullie wel voor de service! Gerda van Loon
Beveelt aan
26 January 2022
Gerda
Deurne
Ik stond gisteren met een kapotte ach ik belde en binnen 24 uur was de brommobiel opgehaald gerepareerd en terug gebracht ik ben al 25 jaar klant bij garage vink en altijd dik tevreden geweest a.bes eindhoven
Beveelt aan
20 January 2022
Albert bes,
EINDHOVEN
Ik zocht een goed bedrijf voor een nieuwe brommobiel te kopen. Die heb ik nou gevonden bij GVA vink. Vol vertrouwen naar de toekomst! Nog bedankt voor de snelle levering en service!
Beveelt aan
20 January 2022
Toon
Eindhoven
Ik ben al jaren een tevreden klant
Beveelt aan
19 January 2022
Martien
Deurne
Vriendelijke medewerkers, duidelijke communicatie.
Beveelt aan
13 January 2022
Kira
Asten
Snelle goede service! Ze denken mee, geen onnodige reparaties, altijd in overleg. En je betaald niet teveel. Ik zou iedereen deze garage aanbevelen!!
Beveelt aan
5 January 2022
Francien Van der Weerden
Asten
vlug geholpen en duidelijke communicatie
Beveelt aan
5 January 2022
johan
wageningen
Heesakkerweg 22
5721 KP Asten
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit