Snelle sevice!

Aardig en klantgericht ik kan niet anders zeggen

Vriendelijk, correct, goede en snelle service

Bij Vink een brommobiel gekocht. Opgetreden storing is snel en vakkundig verholpen. Nu weer aan hen terug verkocht. Alle lof!

Flexibel, meedenken en kwaliteit

Een lekke band door een schroef? Geen probleem bij Garage Vink. Kwestie van meteen handelen. Na bellen en brengen kon ik de auto na een paar uurtjes alweer ophalen. Heel flexibel. En er werd proactief meegedacht over slimme besparingen op materialen. Er ligt nu een goede nieuwe ‘tweedehands’ band onder. Erg blij met de geleverde service.

Ben al 20 jaar bij deze garage. Krijg altijd vooraf bericht wanneer er reparaties zijn die de nodige aandacht verdienen. Mijn auto is gisteren naar deze garage geweest en heb geconstateerd dat de prijzen sinds vorig jaar bijna niet verhoogd zijn. Een klein opmerking is wel, dat vaak brutto prijzen telefonisch benoemd worden, terwijl voor consumenten de netto prijzen echt tellen.

Goede service, communicatie mag beter

Mijn Aixam werd netjes opgehaald en terug gebracht zonder dat daar kosten voor gerekend werden en alles werd onder garantie gerepareerd. Wel verliep de communicatie wat moeizaam af en toe. Het initiatief moest vanuit mij komen en ik had de auto pas na bijna een week terug. Wel werd dit wederom heel netjes afgehandeld! Zeker aan te raden om hier je brommobiel in onderhoud te zetten.

Beste garage voor aanschaf brommobiel!

De manier waarop ze klanten helpen en adviseren is super. Nog nooit zo'n persoonlijke, klant en service gerichte garage meegemaakt. Zij hebben de aanschaf en aflevering van de brommobiel voor onze zoon tot een unieke ervaring gemaakt!

Uitstekende garage en personeel

Wordt prettig en vriendelijk geholpen.

Fantastische service

Het klopt wat iemand mij desgevraagd zei, prima service!

Prima auto

Netjes zoals afgesproken de auto geleverd. Bevalt prima en is erg zuinig

Snelle en goede service

Snelle en goede service met APK keuring

Super service en zeer professioneel.....

Ontzettend vriendelijk personeel en zéér service gericht....hele goede prijzen qua onderhoudt

Betrouwbaar en super service

in november aixam bij garage vink gekocht toen al onder de indruk van de geboden service. nu een kapotte packing en keurig netjes auto opgehaald en een dag later weer terug, zonder kosten. dank jullie wel voor de service! Gerda van Loon

Ik ben heel dik tevreden over dit bedrijf

Ik stond gisteren met een kapotte ach ik belde en binnen 24 uur was de brommobiel opgehaald gerepareerd en terug gebracht ik ben al 25 jaar klant bij garage vink en altijd dik tevreden geweest a.bes eindhoven

Top bedrijf

Ik zocht een goed bedrijf voor een nieuwe brommobiel te kopen. Die heb ik nou gevonden bij GVA vink. Vol vertrouwen naar de toekomst! Nog bedankt voor de snelle levering en service!

Goede, vriendelijke en snelle service

Ik ben al jaren een tevreden klant

Vriendelijk

Vriendelijke medewerkers, duidelijke communicatie.

Vriendelijk snelle service

Snelle goede service! Ze denken mee, geen onnodige reparaties, altijd in overleg. En je betaald niet teveel. Ik zou iedereen deze garage aanbevelen!!

goedbezig jongens zie jullie volgend jaar weer

vlug geholpen en duidelijke communicatie

Mijn ervaringen zijn goed met dit bedrijf

Ervaringen zijn zeer goed vriendelijk en word goed geholpen

Goede en snelle service

Goed en betaalbaar

Ga nergens anders meer heen

Vriendelijke ontvangst zonder dwingend te zijn. Was eigenlijk niet de bedoeling om een andere auto te kopen maar soms lopen dingen zoals ze gaan. Prima meedenken en goede service! Blij met mijn nieuwe auto!

Uitstekend.!

Op 13-12-2021 brommobiel uitgezocht en op 14-12-2021 geleverd..!

Onder het genot van een kopje koffie gewacht tot mijn brommobiel klaar was van een kleine buurt. Bij het wegrijden merkte ik meteen dat er een beurt was uitgevoerd. Mijn remmen waren opnieuw afgesteld en mijn bandjes waren opgepompt. Dit laatste merkte ik omdat hij rustiger reed en fijner stuurde. Op weg naar vele veilige kilometers.

Goede service en advies

Goede garage en fijne ervaring

Korte metten

Na telefoontje afspraak gemaaktis opgehaald en binnen 24 uur stond de brommobiel weer voor m'n deur