Ik vond het fijn om bij Kees de Vaan te lessen.

De instructeurs waren altijd op tijd, bij een wijziging in het programma werd dat altijd duidelijk bij mij aangegeven. De lessen waren duidelijk en goed opgebouwd.

Heel erg fijn

Goede rij instrekteuren en goede communicatie

Goede instructeur

Goede rijschool

Prettige samen werking tussen leerling en instructeur (Bert)

Fijne rijschool . Zowel de mensen op kantoor als de instructeur. Nette goede motoren . Fijn om te leren rijden . Dus al bij al een fijne rijschool om je rijbewijs A te halen .

supper

in 1 keer geslaagd dus een goeie instructeur

Ontspannen les met veel leermomenten en kundige adviezen

Ik keam bij Kees de Vaan voor een BE dagcursus. Stefan was mijn instructeur en wij hebben samen de ochtend en middag doorgebracht. Zijn enthousiasme en prettige manier van lesgeven met veel voorbeelden en relaxte manier van verbeterpunten aangeven brachten mij tot een zeer succesvol examen. Zeer prettig ervaring. Ik kan de rijschool zeker aanbevelen!

Heel goed

Alles prima verlopen, heel tevreden.

Duidelijkl

Correct en duidelijk

Gezellige en leerzame lessen

Gezellige en leerzame lessen

Zeer vriendelijk en professionele

Bert (de instructeur) heeft mij geholpen over mijn angst te stappen en binnen 12 lessen het rijbewijs te halen! Fantastisch job gedaan Bert! Dankjewel

heel goed

ik heb hele leuke, gezellige en leerzame rijlessen gehad.

Een super rijschool! Super leuke lessen gehad!

Super leuke en goede rijschool. Leuke instructeur gehad! Echt top!!

Goede begeleiding !

Er wordt goede begeleiding gegeven zowel tijdens het lessen als daarnaast. Er wordt goed meegedacht!

Goede begeleiding gehad.

Goede service, zeker aan te bevelen

Code 95 behaald voor een paardenvrachtwagen. Je wordt goed begeleid vanaf het begin tot het eind, en je wordt snel geholpen. Aanrader dus.

Ideale manier om de code 95 te behalen

Goede ervaring met deze school! Ik kom zelf uit Limburg en bij ons zijn er geen opleiders die dit aanbieden. Binnen een week heb ik de code 95 gehaald! Duidelijke taal, goed opbouw in de lessen en nog wat geleerd ook.

Goede, leerzame lessen

Erg fijne rijschool met goede instructeurs. 1,5 uur lessen is erg fijn. In de lesauto is tijd voor een praatje maar ook zeker deskundig advies van de instructeurs.

De service was goed en het was altijd gezellig in de auto

Ontzettend attente secretaresse, waardoor je al zin krijgt om te gaan rijden. Alle spanningen vielen weg toen ze mij voor de eerste rijles opbelde. Bert is een ontzettend leuke rijinstructeur die mij erg op mijn gemak stelde.

Weer alles in 1 keer gehaald

Altijd gezellig met Stefan! Veel geleerd.

Je wordt super goed en netjes begeleid vanaf het begin tot het eind en als iets niet duidelijk is kan je bellen en dan is het gelijk geregeld.