Vriendelijk, kundig, snel en zonder poespas

Proefles rijbewijs C aangevraagd. Bijzonder vriendelijk ontvangen. Erg leuk om te doen. Daarna direct cursus gepland. Kundige instructeur(s). En met succes, want geslaagd.

Fijne rijschool

Heb mijn trekker rijbewijs gehaald, fijne begeleiding, goed meedenken met plannen, extra begeleiding met het behalen van theorie.

Mijn ervaring met de vaan is goed. De lessen zijn goed te volgen en duidelijk. De instructuur is vriendelijk spontaan en goed te volgen.

Super geregeld

Lijntjes met Mike zijn kort!

Uitstekende rijschool !

Zeer goede rijschool die maar 1 doel heeft en dat is dat je zo snel goed mogelijk slaagt, geen gezeik met onnodige extra lessen ! Mijn C-rijbewijs en code 95 binnen 8 weken kunnen halen Toppers zijn het !

Goede ervaring

Prima ervaring m.b.t. C1 opleiding. Vond het wel pittig, vanaf 7 uur 's morgens les en einde middag examen. Instructeur legt goed uit en de verdere communicatie met het team van Kees de Vaan is prima.

Traktor Rijbewijs behaald

Helemaal top

Afgelopen zaterdag les gehad van Johan helemaal toppp en vanmorgen ff Murat Daarna examen gedaan en mijn C1 in de pocket :))) Superrrr blij mee dank jullie wel :))))

Top ervaring

Goede ervaring en lessen

Een gezellige en goede rijschool met zeer goede instructeurs en denken altijd met je mee.

Top instructeurs Bert en Alex. Veel geleerd en altijd meedenken om de beste oplossing te vinden. Ook Esmaralda is een top vrouw die je altijd op de hoogte houdt en meedenkt. Dankjewel allemaal. Gr Mark.

Ik heb een goede ervaring over gehouden aan mijn rijlessen!

Fijne instructeurs, goede communicatie, goede theorie cursussen. Niks te klagen over het algemeen. Enige verbeterpunt was de toets besloten terrein inclusief degene die deze gaf.

Super fijne rijschool met super instructeurs !

Fijn contact en heel duidelijke en relaxte instructeurs, Zeker aan te raden en mijn vervolgopleidingen ga ik ook zeker hier doen.

Top geregeld

Leuk familiebedrijf

Goede lessen

Keurige Opleiding Gehad

Alles Netjes Geregeld

Super geregeld.

Super geregeld. 1x geslaagd.

Perfecte rijdschool, met super leuke instructeurs!

Zowel mijn aanhanger rijbewijs als heftruck sertificaat hier gehaald. Duidelijke uitleg, leuk personeel, in 1 woord gewoon super!

Top rijschool voor C1 Camper rijbewijs

Dankzij de eendags cursus theorie van Mike en de eendags cursus praktijk van Murat ben ik voor beide onderdelen meteen de eerste keer geslaagd. De aanpak van beide heren getuigt van echte professionaliteit en vriendelijkheid. Nogmaals hartelijk dank daarvoor!

Zeer kundig en gedreven

Zeer goede dagopleiding voor theorie, wordt alles goed doorgenomen en op een leuke manier gepresenteerd/ verteld zodat het blijft hangen. Praktijk gedeelte ook zeer goed,de planning denkt mee. Kort gezegd een zeer fijne rijschool!

Goed bevallen

Goed bevallen, kundige instructeur en afrijden in een rustig omgeving. Prettig om hier mijn C1 rijopleiding te hebben kunnen voltooien.

Om nooit te vergeten

Goede lessen en snel gehaald

Fijne vakmensen die meedenken!

Professionele organisatie.

Erg fijne dag gehad met een uitstekende instructeur. Heb de dag als geslaagd!!! ervaren.

Leuk gezellig bedrijf Hulpvaardig en erg vriendelijk

Super fijne les tijd gehad!

Super fijne les tijd gehad! En meteen in 1x keer geslaagd!

Grote kerkstraat 35

4261BB Wijk en aalburg