In één woord geweldig!

Hele goede rijschool, door omstandigheden was mijn code 95 bijna verlopen. Door meedenken en snel handelen in 15 dagen mijn code 95 verlengd en dat nog gratis ook (met STAP-budget) Ondanks de afstand ga ik hier zeker terug komen.

prima dagcursus voor rijbewijs BE kunnen volgen

Fijne ontvangst. Dagcursus met ruim voldoende tijd om BE-examen voor te bereiden. De les was goed en zeer effectief.

Subliem

Fantastisch hoe er vanuit Kees de Vaan is meegedacht om het C1 camperrijbewijs (praktijk) nog tijdig voor onze vakantie te kunnen behalen. In één woord: geweldig! Een pluim voor de medewerkers Mike, Murat en Toine. Zij hebben mij nog zinvolle adviezen gegeven tijdens de praktijklessen waar ik veel aan heb gehad. Zeker als je al langer je rijbewijs in je bezit hebt, is het zaak om bepaalde gewoonten ook weer af te leren. En het resultaat mag er zijn: ik ben op 19 mei 2022 geslaagd voor het C1 rijbewijs. Ik kan deze rijschool van harte aanbevelen. Bedankt, mede namens mijn vrouw!

Persoonlijk benadering

Het contact wat instructeurs maken met je, tonen interesse in jouw als persoon.

Heftig , eerlijk en succesvol

Dagopleiding C1, intensiever dan verwacht Je weet niet wat je niet weet. Het is niet: Doe ik wel even. "Kunt doen wat ik zeg of je kunt het CBS sponsoren" Deze aanpak helpt echt en helpt je succesvol over de eindstreep te halen: Geslaagd! Erg bedankt voor de eerlijke feedback gedurende de dag

Goede rijschool

Flexibel om mijn schema heen kunnen plannen, prettige instructeurs en prima voorbereiding op de praktijkexamens. Ook niet de duurste rijschool.

Fantastisch nette rijschool

Over het algemeen fijne instructeurs, en ook erg net materiaal.

BE in 1 dag, door perfectie instructie

Dank aan Marjo die mijn heel professioneel in 1 dag heeft leren rijden met een trailer. Waardoor ik einde dag mijn BE examen heb behaald. Had al wel wat ervering met het rijden met een aanhanger, maar door de duidelijke aanwijzingen heb ik heel veel kunnen bijleren. Echt een aanrader.

Goede uitleg en duidelijk taal

In een keer geslaagd dus dat zegt het al

Goede rijschool met goede uitleg

Gezellige leerzame lessen gehad! Geschikte vrachtwagens om mee te lessen. Goede instructeurs met duidelijke en leerzame uitleg.

Top bedrijf

Je kunt van alles doen voor cursussen

Super!

Goed geregeld qua afspraken en informatie. Terzakekundige uitleg, ook als je doorvraagt.

Nemen de tijd voor je

Zowel voor de theorie als de praktijk, duidelijk en helder!

De 2 dagen theorie waren bijzonder leerzaam. Duidelijke uitleg en omdat de lesstof al van te voren wordt gemaild, kun je je al wat voorbereiden. De dag praktijk is aanpoten, maar absoluut te doen. Een op een, duidelijk en vol tips Gewoon super !!

Alles netjes geregeld

Zeer flexibel in de planning

Fijne rijschool

Word goed opgeleid

Een prettige, ontspannen sfeer, waar je iets leert met goede instructeurs.

Je bent en voelt je altijd welkom. Ze zien je niet alleen als iemand die alleen les komt nemen. Ze nemen de tijd voor je. Ik heb veel geleerd van verschillende instructeurs. Al met al een rijschool die ik iedereen kan aanbevelen.

Een goede en succes volle ervaring met goede instructeur.

Een lange dag maar door duidelijke instructie succes vol.

C1 in 1 dag!

Een zeer goede instructeur die je snel de kneepjes van het rijden met een vrachtwagen uitlegt. Duidelijk een praktijkman! De rust die in de omgeving heerst is een zeer grote toegevoegde waarde voor het examen.

Helemaal topp!!

Bert is een fijne instructeur die goed en duidelijk uitleg geeft. Neemt ook echt de tijd voor je. Ik zou hier zeker terug komen. Ook het inplannen van de lessen verliep goed.

Fijne ervaring

Ondanks ik aan het lessen was tijdens corona en ik bijna alle rij-instructeuren heb gehad. Heb ik toch een fijne en leerzaame ervaring aan overgehouden. Van iedereen heb ik weer andere dingen geleerd. En een andere kijk gekregen, Dus bedankt hiervoor!

Snel en vakkundig mijn C1-camper rijbewijs

Met 33 jaar auto-rijervaring heb ik in een dag leren rijden als een vrachtwagen: nog beter kijken, rustiger rijden op alle hobbels en vooral vooraf denken, inschatten en beter anticiperen. Ik ben niet gemakkelijk, maar het is me vakkundig aangeleerd. Dus: laat een C1 rijbewijs geen drempel zijn om veiliger te gaan rijden met je (te) zware camper.

Alles Top geregeld

Ik heb in 1x mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald dankzij goede klantgerichte service en vriendelijke en professionele instructeurs!

Fijne ervaring van lessen en examen in 1 dag

Prima lesdag en succesvol examen op dezelfde dag. Zelfs een lunch en koffie in pauze gekregen

Goede Rijschool!!

Prima ondersteuning,heel intensieve dag gehad,maar ontspannen. Was gewoon gezellig,veel geleerd,en geslaagd in een dag. Met dank aan instructeur Denny. En de fijne en professionele planning van Mike. Prima plek voor de camper met elektra 2 nachten was geen probleem. Dank jullie wel.John Gerdes.