Goede en prettige begeleiding

BE rijbewijs via Kees de Vaan gehaald (Onderschat dit rijbewijs overigens niet). Goede en betrokken begeleiding door Stefan. Een aanrader.

In 1 keer geslaagd dankzij goede instructie!

Goede instructie en mooie nette auto + (nieuwe ;) ) aanhangwagen!

netjes

goed behandeld, mensen verstaan hun vak.

Een hele goede rijschool

Ondanks de carona tijd ben ik goed op de hoogte gehouden. Mijn instructeur nam de tijd en energie voor mij en legde het zonder problemen weer uit als ik even iets niet snapte ik zeg een hele goede rijschool

Goede, persoonlijke begeleiding

Voor het C1 rijbewijs rijlessen gevolgd bij Kees de Vaan en dat was zeker naar tevredenheid. Zeer leerzame rijlessen en deze lessen werden naar wens ingepland en ook het examen snel vastgelegd,

Vriendelijke mensen en ik werd goed geholpen/ te woord gestaan

Ik heb met plezier rijles voor mijn trekker rijbewijs gehad. Ik werd goed geholpen en geen vraag was te veel. Planning is prima.

Goede rijschool

Gewoon goed vriendelijke instructeur dus top

Kees de Vaan is een goede rijschool met veel faciliteiten, maar is daardoor ook minder persoonlijk.

Ik heb theorielessen gevolgd bij Kees de Vaan en ik ben vier keer op examen geweest met de rijschool. Kees de Vaan is een rijschool die veel mogelijkheden biedt om te leren (auto)rijden. Voor de goede service moet aan de andere kant ook goed betaald worden. Ook is het zo dat er weinig gekeken wordt naar de persoonlijke belangen van de leerling. Zelf heb ik meerdere instructeurs gehad en heb ik ooit met een andere auto examen moeten doen. Daardoor word je als leerling een beetje in het diepe gegooid.

Goede rijschool!

Fijne lessen en goede instructeurs!

Gezellig, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Ik heb de rijschool als prettig ervaren. De lessen niet altijd, ik moest mezelf echt motiveren en stimuleren. De instructeur gaf me niet echt zelfvertrouwen of complimenten. Als ik dit niet echt super graag had gewild was ik waarschijnlijk al eerder gestopt. Wel was mijn instructeur ervaren en kundig. Hij weet waar hij over praat en dit kan hij ook laten zien.

vakmensen die je elk gewenst rijbewijs leren.

Werknemers van verkeersschool Kees de Vaan zijn kundig, serieus en betrokken. Geen nummer maar een persoon.

Supergoed rijschool

Supergoede rijschool

Prettige rijlessen.

Kundige & gezellige instructeur. Duidelijke communicatie vanuit kantoor en instructeur. Kortom: aanrader.

Tevreden

Er was een kleine miscommunicatie, maar dat is allemaal netjes opgelost

C1 rijbewijs binnen 1 maand gehaald.

Nadat ik zelf (via zelfstudie) de benodigde theorie-examens had gehaald, heb ik me aangemeld bij Kees de Vaan voor een spoedcursus t.b.v. het praktijkexamen. In een ontspannen sfeer, maar zeer gericht en degelijk lessen gereden bij Toine en René. Bij de planning zou meer overleg kunnen, maar toen dat niet goed matchte, werd alles ook weer zeer snel en goed aangepast.

Nooit problemen gehad!

Verschillende instructeurs gehad, omdat mijn eigen er af en toe uit lag. Echter, geen enkel probleem hiermee gehad! En... in 1x geslaaagd!

Mijn ervaring met kees de vaan is zeer goed

Ik heb de rijlessen goed ervaring, er word ook goed uitleg en lesgegeven

Een beetje rommelig.

Om mijn boek te krijgen heb ik zelf moeten appen. Via de mail een boek toegestuurd gekregen die achteraf bij lange na niet toereikend was voor de stof die behandeld moest worden. Tijdens praktijk les een ander boek gekregen dus had nog 1 dag om die door te nemen voor míjn examen. Was een beetje jammer. Voor de rest was het allemaal goed. Mvg Ronald Vos.

Ik vind het een goede rijschool

Ik heb een goede ervaring gehad tijdens het lessen. Ik vond alles duidelijk en ik snapte wat ik moest doen.

Instructeur Toine is een topper!

Alles prima geregeld, omdat wij met 3 broers in een korte tijd rijbewijs C wilde halen is er geregeld dat wij het theorie gedeelte met e-learning en een dag privéles konden leren, en aansluitend examen. Dit ging heel goed zonder veel tijdsinvestering. Ondertussen ook praktijk gedaan en in 1x geslaagd.

Ideale manier om nascholing te volgen!

Goed uitleg gehad van de digitale tachograaf, in combinatie met de e-learning een ideal manier om de verplichte nascholing te volgen.

super

goede klantvriendelijkheid word meteen geholpen als het nodig is.

Goede lessen en duidelijk

fijne en duidelijk les