Supergoed rijschool

Supergoede rijschool

Prettige rijlessen.

Kundige & gezellige instructeur. Duidelijke communicatie vanuit kantoor en instructeur. Kortom: aanrader.

Tevreden

Er was een kleine miscommunicatie, maar dat is allemaal netjes opgelost

C1 rijbewijs binnen 1 maand gehaald.

Nadat ik zelf (via zelfstudie) de benodigde theorie-examens had gehaald, heb ik me aangemeld bij Kees de Vaan voor een spoedcursus t.b.v. het praktijkexamen. In een ontspannen sfeer, maar zeer gericht en degelijk lessen gereden bij Toine en René. Bij de planning zou meer overleg kunnen, maar toen dat niet goed matchte, werd alles ook weer zeer snel en goed aangepast.

Nooit problemen gehad!

Verschillende instructeurs gehad, omdat mijn eigen er af en toe uit lag. Echter, geen enkel probleem hiermee gehad! En... in 1x geslaaagd!

Mijn ervaring met kees de vaan is zeer goed

Ik heb de rijlessen goed ervaring, er word ook goed uitleg en lesgegeven

Een beetje rommelig.

Om mijn boek te krijgen heb ik zelf moeten appen. Via de mail een boek toegestuurd gekregen die achteraf bij lange na niet toereikend was voor de stof die behandeld moest worden. Tijdens praktijk les een ander boek gekregen dus had nog 1 dag om die door te nemen voor míjn examen. Was een beetje jammer. Voor de rest was het allemaal goed. Mvg Ronald Vos.

Ik vind het een goede rijschool

Ik heb een goede ervaring gehad tijdens het lessen. Ik vond alles duidelijk en ik snapte wat ik moest doen.

Instructeur Toine is een topper!

Alles prima geregeld, omdat wij met 3 broers in een korte tijd rijbewijs C wilde halen is er geregeld dat wij het theorie gedeelte met e-learning en een dag privéles konden leren, en aansluitend examen. Dit ging heel goed zonder veel tijdsinvestering. Ondertussen ook praktijk gedaan en in 1x geslaagd.

Ideale manier om nascholing te volgen!

Goed uitleg gehad van de digitale tachograaf, in combinatie met de e-learning een ideal manier om de verplichte nascholing te volgen.

super

goede klantvriendelijkheid word meteen geholpen als het nodig is.

Goede lessen en duidelijk

fijne en duidelijk les

fijne duidelijk les gehad

Heel leerzaam en gezellig

Ik had nog nooit met een aanhangwagen gereden voorgaand aan de dagcurcus. Toch heb ik het, door de geweldige hulp en uitleg, in 1 keer gehaald!

Goede lessen, aardige instructeurs

Van de lessen leer je heel veel, de instructeurs geven goede tips en zijn erg aardig!

super geregeld!

Goede afspraken, zeer fijne instructrice. Top!

Veel geleerd in een zeer korte tijd

Prima instructeur, hij heeft veel uitgelegd in een zeer korte tijd. Niet alleen voor vandaag na het behalen van het be rijbewijs maar ook heb ik veel geleerd wat ik in de toekomst kan gebruiken. Heel hartelijk dank. Mvg Henri schoenmakers

Een fijne leer school

Wij hebben er veel geleed en vonden het een fijne leerschool

Super!

Goede en persoonlijke begeleiding. Ga zo door!

Bedankt Bert

Enorm leerzaam!

Tijdens mijn motorlessen ben ik goed begeleid.

goede les voor praktijk, nemen de tijd om uit te leggen

word prettig met je om gegaan

Fijne instructeur (René) en mooie en fijne combinatie om mee te rijden

De combinatie van de trekker rijd fijn en is overzichtelijk. Daarnaast was de instructeur (René) fijn om mee te lessen.

Goede lessen vriendelijke instructeurs

Zowel theorie als praktijk c rijbewijs + code 95. Alles in1 keer gehaald. Wel een beetje rommelig dat niet alles op 1 rijschool word gegeven. Verder niets op aan te merken.

Fijne rijschool

Goede inschatting wat nodig is, goede instructeur (Bert), fijne/goede lessen dus zeer goede ervaring met deze rijschool.