Ideale manier om nascholing te volgen!

Goed uitleg gehad van de digitale tachograaf, in combinatie met de e-learning een ideal manier om de verplichte nascholing te volgen.

super

goede klantvriendelijkheid word meteen geholpen als het nodig is.

Goede lessen en duidelijk

fijne en duidelijk les

fijne duidelijk les gehad

Heel leerzaam en gezellig

Ik had nog nooit met een aanhangwagen gereden voorgaand aan de dagcurcus. Toch heb ik het, door de geweldige hulp en uitleg, in 1 keer gehaald!

Goede lessen, aardige instructeurs

Van de lessen leer je heel veel, de instructeurs geven goede tips en zijn erg aardig!

super geregeld!

Goede afspraken, zeer fijne instructrice. Top!

Veel geleerd in een zeer korte tijd

Prima instructeur, hij heeft veel uitgelegd in een zeer korte tijd. Niet alleen voor vandaag na het behalen van het be rijbewijs maar ook heb ik veel geleerd wat ik in de toekomst kan gebruiken. Heel hartelijk dank. Mvg Henri schoenmakers

Een fijne leer school

Wij hebben er veel geleed en vonden het een fijne leerschool

Super!

Goede en persoonlijke begeleiding. Ga zo door!

Bedankt Bert

Enorm leerzaam!

Tijdens mijn motorlessen ben ik goed begeleid.

goede les voor praktijk, nemen de tijd om uit te leggen

word prettig met je om gegaan

Fijne instructeur (René) en mooie en fijne combinatie om mee te rijden

De combinatie van de trekker rijd fijn en is overzichtelijk. Daarnaast was de instructeur (René) fijn om mee te lessen.

Goede lessen vriendelijke instructeurs

Zowel theorie als praktijk c rijbewijs + code 95. Alles in1 keer gehaald. Wel een beetje rommelig dat niet alles op 1 rijschool word gegeven. Verder niets op aan te merken.

Fijne rijschool

Goede inschatting wat nodig is, goede instructeur (Bert), fijne/goede lessen dus zeer goede ervaring met deze rijschool.

Ik vond het fijn om bij Kees de Vaan te lessen.

De instructeurs waren altijd op tijd, bij een wijziging in het programma werd dat altijd duidelijk bij mij aangegeven. De lessen waren duidelijk en goed opgebouwd.

Heel erg fijn

Goede rij instrekteuren en goede communicatie

Goede instructeur

Goede rijschool

Prettige samen werking tussen leerling en instructeur (Bert)

Fijne rijschool . Zowel de mensen op kantoor als de instructeur. Nette goede motoren . Fijn om te leren rijden . Dus al bij al een fijne rijschool om je rijbewijs A te halen .

supper

in 1 keer geslaagd dus een goeie instructeur

Ontspannen les met veel leermomenten en kundige adviezen

Ik keam bij Kees de Vaan voor een BE dagcursus. Stefan was mijn instructeur en wij hebben samen de ochtend en middag doorgebracht. Zijn enthousiasme en prettige manier van lesgeven met veel voorbeelden en relaxte manier van verbeterpunten aangeven brachten mij tot een zeer succesvol examen. Zeer prettig ervaring. Ik kan de rijschool zeker aanbevelen!

Heel goed

Alles prima verlopen, heel tevreden.

Duidelijkl

Correct en duidelijk