Filters

9

Service gericht, pro-actief en alert

Mijn eerste bezoek aan Kardol in Tiel (want Nijmegen was niet in gebruik) met mijn recent overgenomen PHEV. Elk telefoontje was zakelijk doch vriendelijk en niet gehaast. Ook werd de telefoon snel opgenomen, later zag ik de drukte ter plekke en dan is dat een extra uitdaging. Ontvangst geheel volgens afspraak en voorbereid. Prettig. Ook na de klus werd tijdig gebeld dat de auto klaarstond. De leenauto stond klaar en was netjes, meegelopen zodat ik niet hoefde te zoeken en voorzien van voldoende brandstof. Verbeterpuntjes: uitstraling vanaf de weg is voor een eerste klant wat onduidelijk en rommelig. Een groot huisnummer en wat meer eenheid in het beeld. En de factuur was mij niet duidelijk hoe de leenauto werd berekend. Volgens mij was er een hele nette voordeelregeling vanwege de Nijmegen-Tiel afstand en dat waardeer ik zeer, dat mag er best wat duidelijker bij staan. Graag tot ziens dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima goede service, maar

Als uw monteurs de accu hebben losgekoppeld voor wat dan ook ,is het dan mogelijk om vooral de connectie met de telefoon weer te herstellen ? Alle andere instellingen kunnen we nog redelijk terug vinden maar de telefoon weer verbinden is lastig. Met vriendelijk groet G.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over Mitsubishi Team Kardol

Plezierig en uiterst vriendelijk ontvangen met correcte informatie over de verdere afhandeling van de uit te voeren werkzaamheden aan mijn Outlander. Na bericht dat de Outlander een onderhoudsbeurt had gehad en geslaagd was voor zijn APK keuring de auto weer opgehaald. Ook hier werd netjes de lijst van werkzaamheden nog even doorgenomen waarna ik mijn Mitsubishi weer mee kon nemen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het Mitsubishi Team Kardol, een TOP team vind.

  • Aanbevelen? Ja
7

Het bedrijf is zeer aan te bevelen.

Correct, vriendelijk en soepel. Eén opmerking: de onderlinge communicatie ( wie wat doet en heeft afgesproken met de klant kan verbeterd worden). Ervaring gehad dat er afspraken en/of voorstellen worden genoteerd en later bleek dat de persoon waar de afspraak moest komen van niets wist. Er was ook geen schriftelijke aantekening gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ik stond bij het ziekenhuis omdat mijn vrouw een chemo kuur kreeg. Tussentijds ging ik even weg, maar de auto startte niet meer. Ik heb mijn garage Kardol gebeld. Binnen een half uur waren ze ter plaatse om de auto op te halen en een vervangende auto te brengen. Na afloop van de behandeling van mijn vrouw konden we dan ook met een gerust hart naar huis. De reparatie was dezelfde middag geregeld. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Voortreffelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Service met een glimlach

Mijn auto moest apk gekeurd worden. Doordat de keuring voor een steekproef werd uitgekozen duurde het langer. Vooraf werd al aangegeven dat dit een keer kan gebeuren en wat de gevolgen zijn, dus het overviel mij niet. Auto werd aansluitend gratis gewassen als compensatie voor het wachten. Omdat ik een mobiliteitspas heb en aangemeld ben op mijn-Mitsubishi is de apk ook gratis, dat is mooi meegenomen. Goede koffie en WiFi en tussentijds informeren over de voortgang tijdens mijn wachttijd. Kortom prima service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed klant vriendelijk

Ze denken altijd met je mee. Klant vriendelij. Altijd gratis leenauto. Wij komen daardoor altijd naar kardol. Ondanks dat we 1.20 uur moeten rijden

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken.

-

  • Aanbevelen? Ja
9

Correct en vriendelijk

Correct en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, snel en professioneel

Zomercheck laten doen op vrijdag 12 juni 2020. Binnen een kwartiertje klaar, netjes zoals afgesproken. Keurig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
5

ik moet nog afwachten of het advies juist is

ik had op mijn auto twee nieuwe banden laten aanbrengen, volgens uw monteur veroorzaakt dit stoten bij het regenereren (de banden zouden ongelijke omtrek hebben in relatie tot de vierwielaandrijving) as woensdag worden de andere twee banden ook vernieuwd en dan zou het euvel dus over moeten zijn. hetgeen mij bevreemd is het feit dat dit stoten alleen gebeurt als de Electra op is en niet tijdens het elektrisch rijden met gebruik vn de flippers. Ben dus nog wat sceptisch, daar is nu het wachten op

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

De dienstverlening van Kardol is prima. Wel zou ik willen opmerken dat er misschien wat meer zitruimte kan worden gecreëerd zodat wachtenden voldoende afstand kunnen houden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Was gewoon goed.

Erg klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Helaas een brand bij Kardol Nijmegen. Maar een prima oplossing door ophaalservice. Ook de APK en onderhoudsbeurt zijn goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend bedrijf

Goede service en een goed gevoel die we al vele jaren bij Kardol hebben gekregen. EN heel blij met de haal en breng service.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed geholpen

Mijn auto had een storing waar een derde partij bij nodig was. Ik bemerkte dat Martin de spil daar in dat bedrijf qua klantcontact voortdurend druk hield op die derde partij en ook zich inzette voor een financieel gunstige afdoening voor mij als klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en correcte behandeling.

We werden vriendelijk ontvangen door Danique en de onderhoudsbeurt is naar volle tevredenheid verlopen. De verkoopmedewerker heeft ons ook een offerte toegestuurd voor een nieuwe Mitsubishi space star in style, maar we hebben besloten om toch maar te wachten. Al met al zijn we zeer tevreden over de fa Kardol.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Netjes geholpen, na aanschaf wisserbladen werden deze direct kosteloos gemonteerd

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

door de brand in Nijmegen is mijn auto nu door Daniek thuis opgehaald in Tiel in de garage gebracht en na de APK keuring weer keurig thuis gebracht. TOP SERVICE,, GARAGE KARDOL

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak snel geregeld en goede ontvangst

Goed geholpen. Alles perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig ontvangst en professionele dienstverlening

Ik werd netjes geholpen. Al mijn vragen zijn goed beantwoord. Ik kom graag terug wanneer mijn auto een reparatie of onderhoud nodig heeft.

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd

Helaas door de brand in de vestiging Nijmegen uit moeten wijken naar de vestiging Tiel maar ook hier vriendelijk personeel en onderhoud met apk volgens afspraak en op tijd uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, duidelijke communicatie, vriendelijk personeel TOP !

Altijd een vriendelijke ontvangst, goede uitleg over wat ze gaan doen, een keurige uitdraai over de gemaakte kosten met zeer billijke prijzen. Even een fijne demo gehad over het nieuwste model ASX, en de koffie is altijd ter beschikking. Kortom een zeer prettige dealer, met vriendelijk en kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden zoals het nu gaat

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.