Groot onderhoud en bandwissel. Bandenwissel niet erg netjes. Veel smeer op de banden en rare plastic strookjes tussen de velg en de banden.
prima, vriendelijk en persoonlijk
Vriendelijke medewerkers, goede en snelle service.
Goede service werd correct geholpen ook na de garantieperiode
Vragen worden correct beantwoord, er wordt met de klant meegedacht en er werken mensen die klantvriendelijk en deskundig zijn. Meer kun je niet wensen.
Jammer dat je verkeerde gegevens krijgt wat betreft het nieuwe scherm voor navigatie/apps. Dus ook geen uitleg hierover. We zijn nu bijna een week verder en weet nog niets, weer het verkeerde toegestuurd gekregen.
Goede ervaring. Vooraf goed advies gekregen over het bevestigen van een trekhaak. Fijn meegedacht over een extra kentekenplaat. Alles verliep soepel en volgens afspraak. Zeer vriendelijke medewerkers. Goede prijs.
Toen we aankwamen stond de auto op de parkeerplaats terwijl er naast iemand de banden aan het wisselen was, voelde niet echt prettig. Verder zat er linksvoor een krasje, volgens mij zat het er niet toen we de auto kochten, anders had ik het wel vermeld, dus lijkt in die 2 weken op het terrein gebeurt, is niet bij de verkoop vertelt. Het was goed geweest om bij de verkoop om ook even om de auto te lopen, dan hadden we het kunnen bespreken. Het zou verder goed zijn om bij het ophalen van de auto bij inruil van de auto te vermelden wat je mee moet nemen om de transactie goed te laten verlopen.
Vriendelijke ontvangst. Duidelijkheid over de kosten en wat er gebeurd moet worden.
Ik heb een nieuwe Space Star gekocht en die bevalt prima. De Deal was binnen een half uur gesloten want ik was helemaal weg van dit model. De verkoper vond ik heel vriendelijk maar tegelijkertijd ook een beetje ongeinteresseerd en niet voldoende op de hoogte van de technische details van de auto. Hij legde netjes de bediening van de instrumenten op het dashbord uit voor ik weg reed. Ik vond hem onoldoende geinteresseerd in mijn aanvullene vragen die ik stelde over mijn nieuwe aankoop. Ok, hij is dan wel van de verkoop maar als je de auto net voor het weekend koopt dan kun je ook niet met je vragen en probleempjes die je tegen komt naar de technische dienst en dan is hij je enige aanspreekpunt. Vind ik wel jammer, ik was bij Toyota ook gewend aan een heel goede band met de dealer. Ik kom voor het eerst bij Kardol in de garage en we zullen elkaar wel wat beter moeten leren kennen. De verkoper is een heel kordate en wat gehaaste man terwijl ik min of meer een emotionele persoonlijkheid heb en vandaar misschien te veel twijfel en te veel vragen stel. Ik hoop echter een goede band te krijgen met het bedrijf Kardol. Inmiddels 325 kilometer gereden met mijn nieuwe auto.
Duidelijke afspraak gemaakt via de website. Vriendelijke ontvangst. Goede kwaliteit, wel tegen een hoge prijs m.i. 1e reguliere servicebeurt, 20.000km, geen bijzonderheden, kosten € 255,- Bij de afhandeling lang gewacht omdat de medewerker telkens van z\'n taak werd gehaald door andere klanten / medewerkers
Mijn ervaring met Kardol Nijmegen is uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Tot op heden uitsluitend positieve ervaringen. Eenvoudig afspraken te maken. Servicegericht bedrijf
zeer compleet en correct
Mijn auto is nu al 15 jaar in onderhoud bij Kardol dus dat zegt genoeg. met hartelijke groeten en tot een volgende keer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.