afspraak gemaakt, kon erop wachten en klaar. Prijs is stevig voor een kleine beurt maar dat is een probleem bij alle merkdealers.

Afspraken worden nagekomen, uitvoering goed en klantvriendelijkheid dik in orde

Duidelijke afspraken. Gewoon tevreden klant

Vriendelijke receptie, auto van binnen en buiten keurig schoon

zie boven.

Super service

Nette ontvangst, snelle en correcte uitvoering werkzaamheden voor een schappelijke prijs. Na onderhoud stond de auto netjes gewassen weer gereed om mee te nemen.

Keurig geholpen, auto weer perfect en schoon

Kardol is een fijne garage. Een tweede wacht tafel op een beetje afstand ivm corona zou mogen. Daarom een 9 ipv 10

Prettig en goed.

Prima afstemming over hetgeen gedaan moet worden. En op een prettige toon manier.

Topgarage!

Vriendelijke ontvangst! Wordt behandeld als belangrijke klant. Heb het idee dat ze net een stapje meer zetten voor de klant. Ik kom zelfs uit Breda gereden voor onderhoud in Tiel...

Meedenkend,vriendelijk,goede service en betaalbaar.

zie hierboven

Pure misleiding zonder overleg

Als ik voor een GRATIS wintercheck naar Garagebedrijf Kardol B.V. ga, en ik ga naar huis met een factuur van €12,27, ben ik het spoor bijster met het antwoord GRATIS... Mijn stadslicht zou vervangen moeten worden, maar hier heeft de dealer 2 belangrijke zaken over het hoofd gezien. 1) ik ben, zoals de dealer weet, kwaliteitscontroleur in de automotive. Ofwel, ik zorg dat al mijn auto's in perfecte staat zijn, anders kan ik mijn controles niet uitvoeren. 2) ik ben als klant niet vooraf op de hoogte gesteld, dat dit onderdeel vervangen zou moeten worden. Dit is dan ook zonder mijn goedvinden gebeurd. Verder zou er een aandachtspunt zijn voor de condensor van de auto. Deze zou een vlek hebben, waardoor deze lek moet zijn. Enkel werkt deze nog perfect en kon men mij geen goed antwoord geven of dit ook kon komen door de kou/ condens van buiten. Vervanging zou rond de €1300,- zijn. Dit zou dan gebeuren met de NIET originele onderdelen. Terwijl bij een allround garage deze kosten rond de €500 liggen. In beide gevallen met de niet originele onderdelen van Mitsubishi. Waar is de €800,- verschil?? Dat is toch echt een serieuze bedoeling.

Beste Martijn, Wij hebben de gratis wintercheck uitgevoerd en daarbij geconstateerd dat er een stadslichtlampje defect was. Deze hebben wij zonder toestemming vervangen i.v.m. dat de kosten minimaal zijn en de veiligheid van goedwerkende verlichting voor ons belangrijk is. Ik ben wel verbaast over je reactie en je opstelling over een defect lampje. Je bent hier meerdere keren geweest voor het aanspanning brengen van banden voor zowel de caravan als je tweed auto. Dit hebben we altijd als service voor je gedaan en ik ben van mening geweest dat wij hiermee wel hebben aangetoond dat we je niet onnodig op kosten willen jagen. Voor wat betreft de airco heb ik aangegeven dat er een donkere plek op de condensor aanwezig is wat lijkt op een lekkage, maar dat het lastig is te zien i.v.m. dat het nu buiten ook vochtig is. Daarom heb ik je het advies meegegeven om dit in de gaten te houden. De prijzen die ik hiervoor heb gegeven zijn het vervangen van de condensor met een origineel onderdeel € 1300,- en met een imitatie onderdeel € 600,- incl. BTW en montage. Ik vind je reactie heel jammer, maar wil je in ieder geval heel veel succes wensen bij een ander garage en nog veel plezierig en veilige kilometers met je Mitsubishi Outlander PHEV.

Vlot geregeld

Door de garage er aan herinnerd dat de termijn voor de waterpomp en riem naderde. Weinig gereden in Coronatijd en toen de km-stand werd bereikt vlot een afspraak kunnen maken. Auto gewassen teruggekregen!

Goed!

Wel zakelijker/onpersoonlijker dan voorheen in Nijmegen. Daarom twijfelde ik om geen 5 maar 4 sterren te geven, toch voor 5 gegaan omdat ik verder niets negatiefs kan bedenken.

Prima geholpen.

Ik kon snel terecht met mijn probleem, ben netjes en adequaat geholpen.

Uitstekende garage en service!

Zoals gezegd: alles uitstekend

helemaal correct

niets op aan te merken, houden zo

Wordt meegedacht

Reparatie duurde langer als gepland door onderdelen, maar betekende geen extra kosten voor de huurauto.

Uitvoering werkzaamheden en ontvangst zijn uitstekend.

Alles bij elkaar een prima autobedrijf.

Geweldig.

Alles goed geregeld en op tijd.

Alles volgens afspraak

Alles precies zoals geplanned vooraf.

Prima service, geen opmerkingen

behalve onderhoudsbeurt werd auto gewassen en interieur gezogen

Goede service!

Kwamen afspraken na.

Prima service!

Eerst ontvang ik automatisch van Kardol een mailtje dat mijn auto een onderhoudsbeurt nodig heeft. Afspraak gemaakt en ik hoor direct wat de kosten van deze onderhoudsbeurt zijn. Bij het ophalen van de auto geconstateerd dat de auto vanbinnen en vanbuiten is schoongemaakt. Prima service.

Vriendelijk, goede service, tot nu toe tevreden

Je wordt vriendelijk en goed geholpen. Tot nu toe zeer tevreden. Er lopen nog wat dingen waar intern naar gekeken wordt. Heb een goed gevoel bij Kardol Tiel.

zeer goed

altijd correct, snel en meedenkend

goede ervaring

goed te woord gestaan