Gewoon goed klant vriendelijk

Ze denken altijd met je mee. Klant vriendelij. Altijd gratis leenauto. Wij komen daardoor altijd naar kardol. Ondanks dat we 1.20 uur moeten rijden

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken.

Correct en vriendelijk

Correct en vriendelijk

Vriendelijk, snel en professioneel

Zomercheck laten doen op vrijdag 12 juni 2020. Binnen een kwartiertje klaar, netjes zoals afgesproken. Keurig te woord gestaan.

ik moet nog afwachten of het advies juist is

ik had op mijn auto twee nieuwe banden laten aanbrengen, volgens uw monteur veroorzaakt dit stoten bij het regenereren (de banden zouden ongelijke omtrek hebben in relatie tot de vierwielaandrijving) as woensdag worden de andere twee banden ook vernieuwd en dan zou het euvel dus over moeten zijn. hetgeen mij bevreemd is het feit dat dit stoten alleen gebeurt als de Electra op is en niet tijdens het elektrisch rijden met gebruik vn de flippers. Ben dus nog wat sceptisch, daar is nu het wachten op

De dienstverlening van Kardol is prima. Wel zou ik willen opmerken dat er misschien wat meer zitruimte kan worden gecreëerd zodat wachtenden voldoende afstand kunnen houden.

Was gewoon goed.

Erg klantvriendelijk.

Goede service.

Helaas een brand bij Kardol Nijmegen. Maar een prima oplossing door ophaalservice. Ook de APK en onderhoudsbeurt zijn goed verlopen.

Uitstekend bedrijf

Goede service en een goed gevoel die we al vele jaren bij Kardol hebben gekregen. EN heel blij met de haal en breng service.

goed geholpen

Mijn auto had een storing waar een derde partij bij nodig was. Ik bemerkte dat Martin de spil daar in dat bedrijf qua klantcontact voortdurend druk hield op die derde partij en ook zich inzette voor een financieel gunstige afdoening voor mij als klant.

Vriendelijke en correcte behandeling.

We werden vriendelijk ontvangen door Danique en de onderhoudsbeurt is naar volle tevredenheid verlopen. De verkoopmedewerker heeft ons ook een offerte toegestuurd voor een nieuwe Mitsubishi space star in style, maar we hebben besloten om toch maar te wachten. Al met al zijn we zeer tevreden over de fa Kardol.

Top service

Netjes geholpen, na aanschaf wisserbladen werden deze direct kosteloos gemonteerd

geweldig

door de brand in Nijmegen is mijn auto nu door Daniek thuis opgehaald in Tiel in de garage gebracht en na de APK keuring weer keurig thuis gebracht. TOP SERVICE,, GARAGE KARDOL

Afspraak snel geregeld en goede ontvangst

Goed geholpen. Alles perfect!

Prettig ontvangst en professionele dienstverlening

Ik werd netjes geholpen. Al mijn vragen zijn goed beantwoord. Ik kom graag terug wanneer mijn auto een reparatie of onderhoud nodig heeft.

Onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd

Helaas door de brand in de vestiging Nijmegen uit moeten wijken naar de vestiging Tiel maar ook hier vriendelijk personeel en onderhoud met apk volgens afspraak en op tijd uitgevoerd.

Prima service, duidelijke communicatie, vriendelijk personeel TOP !

Altijd een vriendelijke ontvangst, goede uitleg over wat ze gaan doen, een keurige uitdraai over de gemaakte kosten met zeer billijke prijzen. Even een fijne demo gehad over het nieuwste model ASX, en de koffie is altijd ter beschikking. Kortom een zeer prettige dealer, met vriendelijk en kundig personeel.

Ben zeer tevreden zoals het nu gaat

Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Apk gedaan helaas afgekeurd de monteur heeft duidelijk verteld wat er aan de auto mankeerde en prijsopgave gedaan waarna ze het het vervolgens heel snel allemaal gerepareerd hebben een goede prijs waardoor de auto weer goedgekeurd is voor een jaar Ook de heer Martin van dijken die bij de verkoop balie zat heeft ons lzeer vriendelijk geholpen en nog wat aanvullende info verstrekt zeker een zeer goede service verleend door de medewerkers van kardol tiel Ga hier zeker weer naar terug mocht het nodig zijn

Erg vriendelijk personeel. Voor zover ik nu kan beoordelen zijn de werkzaamheden correct uitgevoerd. Waar ik niet tevreden over ben is dat de rekening niet is gespecificeerd.

Prima afgewerkt

Snel afspraak kunnen maken, netjes en naar verwachting gewerkt, alleen leenauto was voor mij niet ideaal.

Toch nog voldoende

Na mijn negatieve ervaring van onze nieuwe Outlander ben ik de volgende dag teruggebeld door de firma Kardol en hebben ze hun excuses aangeboden. Dat is door ons gewaardeerd. Fouten maken we allemaal wel eens, rechtzetten is dan een kunst.

Klant vriendelijk en goede service

De monteur is langer gebleven om een klein probleempje te verhelpen

Gezien de moeilijke omstandigheden alles correct geregeld