Fijne garage, vriendelijk en deskundig personeel.

Wij komen hier nu al 10 jaar en zijn gewoon zeer tevreden. Vriendelijk en deskundig personeel, de prijzen zijn goed te doen en er is altijd een leenwagen beschikbaar.

Alles netjes geregeld, Leenauto staat klaar Duidelijke uitleg wat er aan de auto gedaan wordt Leuk functioneel cadeautje En de auto gewassen en wel staat klaar Vriendelijk personeel

Prima service, klantvriendelijke ontvangst, prettige showroom omgeving.

Afspraak voor vervanging van winterwielen verliep vlot en werd netjes per mail bevestigd. Uitvoering van de werkzaamheden duurde even, maar het wachten in de showroom was aangenaam. Zonder nadere opdracht werd het oliepeil gecontroleerd en werd een halve liter olie bijgevuld. De koffie smaakte prima.

Goed onderhoud en goede service

Mijn Saab wordt altijd perfect onderhouden. Zeer vriendelijk. Goede service. Goede vervangende auto.

servicebeurt netjes afgewerkt

eea zoals afgesproken verwerkt, incl leenauto etc. prima geholpen aan de balie en auto is oke ( is ook nog niet oud ;-)

Goede service en heel klantvriendelijk

Fijn bedrijf om je auto te kopen en te laten onderhouden. Persoonlijke benadering en geen moeite is teveel.

APK keuring snel gedaan

prima geregeld

net bedrijf waarbij de afspraken kloppen. toch wel even een kritische noot, en wel de volgende. ik was klant bij Mitsubishi te Nijmegen, maar door de sluiting van deze vestiging ben ik gedwongen om naar Tiel te komen, met de bij behorende kosten van een leen auto. ik woon zelf in Wijchen , dat is nog geen 2 km. van af de garage in Nijmegen. dit nadeel is toch behoorlijk groot. de km. kosten van de huur auto en de afstand tot Tiel vanaf Wijchen en retour is toch 80 km. is daar geen compensatie voor mogelijk, of gaat de vestiging in Nijmegen weer open binnenkort

Prettig contact

Ik had per ongeluk mijn afspraak verkeert gemaakt. Maar ik werd toch netjes geholpen.

Zeer goede garage en werkplaats niets op aan te merken

i.h.a goed maar soms worden dinegen vergeten

Winterbanden door zomerbanden vervangen maar door de monteur vergeten de juiste spanningsinstelling op display in te stellen. DIT IS AL MISNTENS VOOR DE 3DE KEER!!!!! Gelukkkig heeft Hr van Dijk me telefonsdich geholpen het op te lossen

Zéér goede service voor een nette prijs.

Keurig volgens afspraak de APK uitgevoerd. Daarbij werd een spijker in een voorband gevonden. De voorband is direct gerepareerd. Dit alles voor een zéér nette prijs.

uitstekend service

zonder meer positief. Correcte afspraken en uitvoering werkzaamheden volgens afspraak en op de geplande tijden. Prijs geleverd werk is normaal. Tijdige signalering te verwachten onderhoudswerkzaamheden.

Het onderhoud is keurig uitgevoerd.

Keurig geïnformeerd over nieuwe onderdelen en afgehandeld. En lekkere koffie tijdens het wachten.

Prima service, auto rijd weer als een zonnetje.

Prima service. Complimenten voor jullie servicebalie. Altijd vriendelijk, altijd aardig, altijd tijd om iets toe te lichten en belangrijkste komt afspraken na. Belt wanneer er iets is. En de auto rijdt weer als een zonnetje, dus kan ik niet anders dan concluderen dat het garagepersoneel weet wat ze moeten doen.

Prima en correct.

Duidelijk en flexibel.

Super vriendelijk!

Onze auto moest voor een APK- goed overleg over de onderdelen die gemaakt moesten worden. De man aan de telefoon was vriendelijk en legde mij alles goed uit. Wij moesten eerst de afspraak verzetten en dat was allemaal geen probleem. Uiteindelijk bij binnenkomst toen we de auto gingen halen uitgelegd wat er precies gemaakt was. Ik zeg top garage!

heel goed

Goed ontvangen en vlot geholpen. Auto meegekregen en gebeld toen mijn auto weer klaar was. Prima service.

Behulpzaam

Vriendelijk, behulpzaam en mee denkend.

Vriendelijk, behulpzaam en adequaat.

Snel en vriendelijk geholpen ook voor een Mitsubishi die niet bij hun gekocht was.

Mijn ervaring is zeer positief

Er is alleen gedaan wat nodig was (minder dan voorspeld), de service was goed en vriendelijk, de prijs realistisch. En ik werd erg vrolijk van de schone matjes.

Goede service en kwaliteit

Idem als boven

Prima! zoals altijd vooral de manier van Martin

Ik heb mijn mening reeds in die ene zin weergegeven! Onderstaande tekst "Dit veld is VERPLICHT"irriteert mij wel heel erg!

Auto voor een beurt gebracht en alles goed gegaan . Na afloop een keurig gewassen auto weer opgehaald!

Zo hoort het!

Gastvrije ontvangst, fijne en schone werkplek ondanks Corona, prima uitleg nadat de servicebeurt is uitgevoerd. Ik was en ben nog steeds een zéér tevreden klant!

Over Kardol 4WD

Kardol 4WD: de 4WD specialist van Nederland! Welkom bij Kardol 4WD! Al meer dan 40 jaar zijn wij een familiebedrijf met een passie voor 4WD-voertuigen. Onze focus ligt op het bieden van persoonlijk contact en uitstekende service. Als toonaangevende US car dealer in de Betuwe centraal in het midden van het land, zijn we er trots op om officieel dealer te zijn van de merken Dodge RAM, Chevrolet en GMC. Je vindt bij ons dan ook een ruim aanbod van dergelijke auto's zowel nieuw als gebruikt. Bij Kardol 4WD staan we voor je klaar om je te helpen bij het vinden van die ene perfecte auto die past bij jouw wensen en behoeften met bijbehorende garanties. Ook informatie over financieringen, leasing of verzekeringen helpen we je graag verder. Op het gebied van onderhoud, reparatie, accessoires, originele onderdelen, lpg-installatie of APK ben je hier aan het juiste adres. Wij zijn een klein Team en staan graag voor je klaar! Kom je bij ons een kop koffiedrinken? Wij heten je van harte welkom bij Kardol 4WD!