Super service en klant gericht bedrijf

Ik heb 2 jaar geleden een Outlander bij Kardol gekocht en ben nog steeds erg blij met deze aanschaf Iedereen bij Kardol Tiel zeer klantvriendelijk je voelt je echt welkom het zijn echt mensen mensen

FIjne service en contact

Alles netjes geregeld en volgens afspraak. Vooraf netjes de prijzen besproken. Werkzaamheden professioneel uitgevoerd. Prettig contact gehad. Verbeterpunt? Lastig... De auto was netjes gewassen, misschien even een stofzuiger erdoor?

Prima garage, in commercieel en technisch opzicht.

De service van Kardol is gewoon top. Klantvriendelijk, erg helder in de communicatie. Afspraak is afspraak.

Helemaal goed.

Problemen waren snel en goed verholpen. Heb ondertussen onder het genot van een bak koffie nog kunnen werken.

alles prima verlopen

niets aan toe te voegen

Zoals verwacht

Goede ervaring

Goed!

We weten goed geholpen en alles werd in overleg gedaan!

klant vriendelijk geholpen

Keurig volgens afspraak

Volgens afspraak

Auto kwam voor servicebeurt en apk. Kreeg al heel snel telefoontje met het benodigde onderhoud en prijs. Was daarna ook erg snel klaar, gewassen en zelfs van binnen gezogen. Helemaal top.

Keurig ontvangen.

Het probleem met mijn Saab is snel opgelost. Ondertussen genoten van een lekker bakje koffie.

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk

Recent hebben wij een auto gekocht bij kardol. Altijd netjes te woord gestaan en geholpen. Auto is zeer goed maar kwam later achter wat kleine mankementen deze zijn keurig opgelost. Ondanks de relatief verre afstand toch besloten om de auto hier in onderhoud te houden.

Uitstekend!

Vriendelijk personeel, leenauto tot je beschikking en je auto na onderhoud altijd netjes gewassen in ontvangst nemen.

Vriendelijke en deskundige benadering naar de klant

Prettig,klantvriendelijk,deskundig personeel.goede service verlenende garage.

Correcte behandeling

Jaarlijkse beurt correct uitgevoerd.

niet goed; onjuiste bandenmaat en mindere kwaliteit band en nog steeds niet teruggebeld

Fijne en duidelijke communicatie, zodat ik precies wist waar ik aan toe was en welke kosten er gemaakt zouden worden.

Prima contact en goede service

Heel goed en fijn geholpen.

Super garage

Kardol is een voorbeeldbedrijf. Klantvriendelijk, duidelijk en oplossingsgericht.

Vanuit Zeeuws Vlaanderen hier terecht gekomen vanwege de auto die ik zocht. In het begin wat problemen met de auto maar hoe die zijn opgelost is echt super. Geen gezeur, gewoon duidelijk en volgens de afspraken. Echt een geweldig bedrijf. Erg vriendelijk en goede techneuten!

voor de 2 de maal in de service naar te vredenheid gedaan

top bedrijf

Zeer behulpzaam, serieus

Altijd meedenken, bv een leenauto beschikbaar en ik voel mij serieus genomen. Prima!!

Fijne garage, vriendelijk en deskundig personeel.

Wij komen hier nu al 10 jaar en zijn gewoon zeer tevreden. Vriendelijk en deskundig personeel, de prijzen zijn goed te doen en er is altijd een leenwagen beschikbaar.

Alles netjes geregeld, Leenauto staat klaar Duidelijke uitleg wat er aan de auto gedaan wordt Leuk functioneel cadeautje En de auto gewassen en wel staat klaar Vriendelijk personeel

Prima service, klantvriendelijke ontvangst, prettige showroom omgeving.

Afspraak voor vervanging van winterwielen verliep vlot en werd netjes per mail bevestigd. Uitvoering van de werkzaamheden duurde even, maar het wachten in de showroom was aangenaam. Zonder nadere opdracht werd het oliepeil gecontroleerd en werd een halve liter olie bijgevuld. De koffie smaakte prima.