Top bedrijf

Goeie service en vriendelijke mensen

Goed geholpen, snelle service

Na telefonische contact, snel langs kunnen komen voor een analyse van het probleem. Daarna snel opgelost in de werkplaats.

Nieuwe Dodge Ram aangeschaft

Via internet aan het zoeken geweest naar een nieuwe RAM veel aanbieders die niet kunnen leveren wat ze adverteren bij Kardol is alles op de site ook echt aanwezig. Grote hal met mooie collectie! Goede aflevering en alles goed geregeld. Kort om erg tevreden!

Super service en klant gericht bedrijf

Ik heb 2 jaar geleden een Outlander bij Kardol gekocht en ben nog steeds erg blij met deze aanschaf Iedereen bij Kardol Tiel zeer klantvriendelijk je voelt je echt welkom het zijn echt mensen mensen

FIjne service en contact

Alles netjes geregeld en volgens afspraak. Vooraf netjes de prijzen besproken. Werkzaamheden professioneel uitgevoerd. Prettig contact gehad. Verbeterpunt? Lastig... De auto was netjes gewassen, misschien even een stofzuiger erdoor?

Prima garage, in commercieel en technisch opzicht.

De service van Kardol is gewoon top. Klantvriendelijk, erg helder in de communicatie. Afspraak is afspraak.

Helemaal goed.

Problemen waren snel en goed verholpen. Heb ondertussen onder het genot van een bak koffie nog kunnen werken.

alles prima verlopen

niets aan toe te voegen

Zoals verwacht

Goede ervaring

Goed!

We weten goed geholpen en alles werd in overleg gedaan!

klant vriendelijk geholpen

Keurig volgens afspraak

Volgens afspraak

Auto kwam voor servicebeurt en apk. Kreeg al heel snel telefoontje met het benodigde onderhoud en prijs. Was daarna ook erg snel klaar, gewassen en zelfs van binnen gezogen. Helemaal top.

Keurig ontvangen.

Het probleem met mijn Saab is snel opgelost. Ondertussen genoten van een lekker bakje koffie.

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk

Recent hebben wij een auto gekocht bij kardol. Altijd netjes te woord gestaan en geholpen. Auto is zeer goed maar kwam later achter wat kleine mankementen deze zijn keurig opgelost. Ondanks de relatief verre afstand toch besloten om de auto hier in onderhoud te houden.

Uitstekend!

Vriendelijk personeel, leenauto tot je beschikking en je auto na onderhoud altijd netjes gewassen in ontvangst nemen.

Vriendelijke en deskundige benadering naar de klant

Prettig,klantvriendelijk,deskundig personeel.goede service verlenende garage.

Correcte behandeling

Jaarlijkse beurt correct uitgevoerd.

niet goed; onjuiste bandenmaat en mindere kwaliteit band en nog steeds niet teruggebeld

Fijne en duidelijke communicatie, zodat ik precies wist waar ik aan toe was en welke kosten er gemaakt zouden worden.

Prima contact en goede service

Heel goed en fijn geholpen.

Super garage

Kardol is een voorbeeldbedrijf. Klantvriendelijk, duidelijk en oplossingsgericht.

Vanuit Zeeuws Vlaanderen hier terecht gekomen vanwege de auto die ik zocht. In het begin wat problemen met de auto maar hoe die zijn opgelost is echt super. Geen gezeur, gewoon duidelijk en volgens de afspraken. Echt een geweldig bedrijf. Erg vriendelijk en goede techneuten!

voor de 2 de maal in de service naar te vredenheid gedaan

top bedrijf

Zeer behulpzaam, serieus

Altijd meedenken, bv een leenauto beschikbaar en ik voel mij serieus genomen. Prima!!

Over Kardol 4WD

Kardol 4WD: de 4WD specialist van Nederland! Welkom bij Kardol 4WD! Al meer dan 40 jaar zijn wij een familiebedrijf met een passie voor 4WD-voertuigen. Onze focus ligt op het bieden van persoonlijk contact en uitstekende service. Als toonaangevende US car dealer in de Betuwe centraal in het midden van het land, zijn we er trots op om officieel dealer te zijn van de merken Dodge RAM, Chevrolet en GMC. Je vindt bij ons dan ook een ruim aanbod van dergelijke auto's zowel nieuw als gebruikt. Bij Kardol 4WD staan we voor je klaar om je te helpen bij het vinden van die ene perfecte auto die past bij jouw wensen en behoeften met bijbehorende garanties. Ook informatie over financieringen, leasing of verzekeringen helpen we je graag verder. Op het gebied van onderhoud, reparatie, accessoires, originele onderdelen, lpg-installatie of APK ben je hier aan het juiste adres. Wij zijn een klein Team en staan graag voor je klaar! Kom je bij ons een kop koffiedrinken? Wij heten je van harte welkom bij Kardol 4WD!