fijn contact met vakgarage

auto online afspraak kunnen maken. goede communicatie en meedenken met de klant.

Klantvriendelijk en professioneel

Voorafgaand aan de aankoop van de auto hebben wij een prettig gesprek gehad met de verkoopmedewerker waarin er goed werd geluisterd naar onze wensen. Alles transparant, geen onduidelijkheden. De aflevering was ook helemaal volgens afspraak.

Gewoon goed

Ondanks alle corona problemen kon ik gewoon terecht voor mijn afspraak voor onderhoud. Zelfs de auto was schoongemaakt.

Uitmuntend

Prima. Vooral dank zij monteur Jan. Hou die man in ere!

Vriendelijk medewerkers, duidelijk en goede uitleg en goede ontvangst.

zoals altijd prima

Vriendelijke ontvangst en snelle service.

Ik kon snel terecht, werd vriendelijk ontvangen en goed en snel geholpen.

Fijn contact

Goed contact, fijn geholpen

Zeer goede service

Staan altijd voor je klaar bij Kardol Tiel.

Snel en doeltreffend. En heel behulpzaam in coronatijd

Zie hierboven

MONTEUR DIE NIET OPLET!!

De winterbanden zijn vervangen door zomerbanden. Martin van de receptiee als altijd zeer aardig en behulpzaam. Alleen nu weer DE MONTEUR voor de zoveelste keer de reset naar verie 1 zomer banden vergeten. Is balen!

Prima service. Zoals gewend.

Prima geholpen en goede zorg.

Goed werk geleverd, vriendelijk geholpen.

Ik heb nergens iets op aan te merken!

Top geregeld

Afspraak voor banden wissel. Ik was wat vroeger dan afgesproken, maar geen probleem. Binnen een half uur was mijn auto klaar en kon ik weer verder. Service was vriendelijk, gastvrij en efficient.

De APK keuring en de beurt zijn naar tevredenheid afgehandeld.

Een goed en verzorgd bedrijf vriendelijk kundig personeel

Heb bij mijn auto een trekhaak laten monteren is netjes gedaan en ben goed voorgelicht voor montage en demontage daarvoor mijn dank Evert Gooijer

Gewoon goed en goede service, vriendelijk.

Een goede plek om het onderhoud te laten doen elk jaar weer .Ook met eventuele vragen goed geholpen.Baliemedewerkers vriendelijk.

Goed geholpen en netjes

Ben goed geholpen en de auto is na de onderhoudsbeurt ook nog even gewassen, top

Zeer vriendelijk en komen hun afspraken gied na

Zeer vriendelijke mensen en ze komen hun afspraken gied na.

Goede ervaring alleen de km stand bleek na koop onlogisch te zijn

Op zich goede koop ervaring maar bij nader inzien bleek bij de r d w de km stand onlogisch te zijn er zou echter stukken ingestuurd worden en deze zou bij de rdw aangepast worden zaterdag is zijn er opnieuw stukken ingestuurd even afwachten hoop dat het binnen een week is aangepast of op een oplossing onderling even afwachten

Prima verzorgd.

Al jarenlang goede ervaring met eerst Gol en daarna Kardol.

Onder het genot van een paar lekkere kopjes koffie in een prettige omgeving gewacht tot de grote beurt, APK en updates waren uitgevoerd. Auto was gewassen en ook van binnen gereinigd, niets op aan te merken. Gewoon uitstekend, en ook de rekening viel reuze mee.

Prima geholpen en tevreden over de gang van zaken,

Auto aangeboden voor werkzaamheden hieraan 17 feb. Leenauto gratis meegekregen. Auto klaar op 19 feb, keurig melding ontvangen, auto was tevens netjes gewassen. Al met al goed tevreden over deze service. Prima gecommuniceerd.

Ze zijn vriendelijk ,behulpzame en begripvol..top BEDANKT

PRIMA