Filters

9

Zoals altijd goed geholpen

Lastige is dat ze niet meer in nijmegen zitten. Heb nu de tijd zitten wachten tot ze klaar waren. Wel alles netjes op tijd meteen geholpen toen ik er was. Ook in Tiel ben ik netjes geholpen zoals ik gewend ben in nijmegen. Monteur heeft aantal dingen uitgelegd en advies gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

zoals ik gewend was in nijmegen zo gaat de service verder in tiel

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima geholpen en snelle service

Netjes van te voren doorgegeven wat de gebreken waren voordat het gemaakt werd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot, correct en vriendelijk.

Prima mix van formeel en persoonlijk. Nette ruimte, auto netjes terug en een prima leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig geholpen.

Zeer prettig en zeer vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig en zeer betrouwbaar bedrijf.

Heb bij Kardol een mooie Bmw X3 2,8i xdrive, M sport gekocht. Heb op een zeer prettige manier zaken kunnen doen met Yordi. Wat een fijne en uiterst betrouwbare vent is dat. Bij de aflevering, bleken er een aantal storingen te zijn in boordcomputer die ineens oppopten. Aangezien ik helemaal uit Maastricht kwam de auto toch meegenomen. In overleg met Yordi mocht ik de auto naar een bmw dealer bij mij in de buurt brengen, die de storingen zou oplossen. De storingen werden idd. Netjes opgelost door bmw dealer. Ook werden enkele sensoren vervangen en de waterpomp bleek ook stuk te zijn. Al met al, maakte Kardol geen enkel probleem hiervan en mijn auto werd bij de bmw dealer in Maastricht vakkundig gerepareerd en dit geheel onder de garantie van Kardol in Tiel. Ik ben meer dan tevreden hierdoor. WAT EEN SERVICE en vertrouwd gevoel. Ik zal in de toekomst bij het aanschaffen van een nieuwe auto, de showroom van Kardol in Tiel, zeer zeker gaan bezoeken. Yordi, nogmaals heel hartelijk bedankt voor alles. Ik voel mij een zeer gewaardeerde klant van jullie. Groeten uit Maastricht. Fam. Ceulemans

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende

Rekening komt niet overeen wat op internet staat.

  • Aanbevelen? Nee
7

Klantvriendelijke bediening

Na een jaarlijkse beurt en een reparatie aan het koel systeem van mijn Saab 95, moest ik een km na vertrek uit de garage koelvloeistof bijvullen. Blijkbaar was het koel systeem nog onvoldoende gevuld. Later bleek het niveau op peil te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Auto opgehaald bij pand Kardol in Nijmegen. Leenauto gekregen. Monteur auto meegenomen naar Tielvoor servicebeurt. Later auto weer omgeruild.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service, duidelijke afspraken

prima service, duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
8

geen klachten na het onderhoud

Een eerste keer, na aankoop van de auto, onderhoud laten doen door Kardol Tiel. OP dit moment geen klachten en ik hoop dat dit zo blijft.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Ben er voor mijn apk geweest heb er op kunnen wachten je word voorzien van koffie en krant. Vriendelijke mensen die er werken en meteen duidelijkheid over de eventuele kosten van je apk keuring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

vriendelijk te woord gestaan. service snel conform afspraak uitgevoerd. Nazorg over nieuwe telefoongegevens overdracht als prima ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
2

Koop nooit een Mitsubishi Space Star

Wat zijn die versnellingsbakken slecht van die auto's. Heb eentje uit 2016 handgeschakeld en heeft een versleten versnellingsbak lagers auto met een z'n lage km stand 128.000. Mitsubishi kan hier niks aan doen aangezien de garantie tot 100.000 km is. Net buiten de garantie is onderhandelen niet bespreekbaar. Voor mij gelijk de laatste Mitsubishi. Ik adviseer niemand een Mitsubishi Space Star te kopen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Bouchikhi, Dat u een auto koopt bij een garage die u geen garantie geeft daar kunnen wij niets aan doen. Had u bij ons een auto gekocht dan hadden wij u te alle tijden geholpen en had u minimaal Bovag garantie gehad. Doordat u bij een handelaar een auto koopt die vervolgens niet goed is vind u dat u ons hiermee moet confronteren en dat dit door ons kosteloos of onder garantie moet worden opgelost. Zo werkt dat natuurlijk niet. Een beetje hetzelfde als iemand bij een ander zakt voor zijn rijbewijs en u hiervoor verantwoordelijk houdt. Beetje raar. Wij hopen dat u niet zulke flauwe klanten krijgt die u op een dergelijke manier een review geven. Wij nemen hem dan ook niet serieus. Wij hebben u alleen maar zo goed mogelijk geholpen. Ons advies is dan ook voortaan een auto bij een Bovag of dealer bedrijf aan te schaffen dan heb je dit soort problemen niet. Een goede leer voor een volgende keer.

8

vertrouwenwekkend

prettig informatief contact met een bedrijf met een klantvriendelijke en solide uitstraling

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Ik vind dat de hele reparatie vanaf het tijd van bach help aanmelden tot mijn auto in orde maken was perfect geregeld. Opeens mijn auto (zaterdag round 22:30 uur) niet meer schakelt??? mitsubishi pech help bellen , ANWB help arrived, mijn auto wordt netjes opgehaald en ik kreeg een vervangt auto voor het weekend...Maandag mijn auto naar Mitsubishi-dealer Kardol Autobedrijf gebracht en werd ik gebeld met alle info over wat voor pech dat was en wat wordt voorgedaan..Dinsdag effe langs de garage om een andere vervang auto op te halen Eindelijk donderdag mijn auto tot mijn buitendoor gebracht ..Nu mijn auto rijd zoals vroeger . De hele ervaring-ondanks dat mijn auto na bijna 10 jaar rijden een bech gehad-was prima geregeld .Ik heb geen enkel minuten zonder auto gestaan, De garage medewerker zijn zo vriendelijk , begripvol en behulpzaam DUS BEDANKT VOOR ALLE WERK DAT JULLIE GEDAAN HADDEN

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoudsbeurt uitstekend, wasbeurt was slecht

Receptie en afhandeling waren uitstekend; de wasbeurt ‘binnen en buiten’ was vèr onder de maat!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Waardeer het zeer dat er oog was voor een ander probleem dan waarvoor ik bij de garage was

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service, uitstekende kwaliteit.

Uitstekende service. Snelle service. Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk en deskundig

Al jaren klant bij Kardol. Ze weten wie je bent en meneer Kardol zwaaide nog vriendelijk naar mij. Ik wordt altijd netjes thuisgebracht en weer opgehaald. Ik wilde graag dat er een mondkapje werd gedragen. Daar werd bij het maken van de afspraak wat moeilijk over gedaan. Maar nadat ik contact heb gezocht met Martin bleek dit geen probleem. Heen heb ik het mondkapje mee voor de bestuurder, terug had de bestuurder het zelf mee. Dat is dus het enige puntje van kritiek want volgens de rivm regels moet je met vreemden in de auto een mondkapje dragen. Ik moest daar enige moeite voor doen. Maar is wel voor mij netjes opgelost. Auto weer netjes terug gekregen. Weet alleen niet of deze ontsmet is door monteur. Dus even zelf gedaan. Verder geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen.

Na een belletje vanwege een storingsmelding op het dashboard, ken in dezelfde dag nog terecht en is probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, communicatie m.b.t. aanvullende reparatie rondom APK is netjes.

APK ging prima. Ontvangst aan de receptie is goed en eventuele klachten worden nog op de bon erbij gezet. Tussendoor komt er een update m.b.t. de bevindingen en mogelijk extra kosten om door de APK te komen. Tevens antwoord op de extra punten. Enige puntje is dat er olie op het dashboard liep. Volgens mij en diverse Pajero websites komt dat uit de hellinghoek meter (kan dan nog steeds verkeerd zijn). Het antwoord daarop was dat men het niet wist. Het probleem lijkt nog steeds de hellinghoek meter. Je ziet namelijk dat deze nu veel meer beweegt (schudden) omdat de olie eruit is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service zoals altijd

APK is goed en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zeer correct

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle service via telefoon gelverd

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd