Slecht

Wat een prutbedrijf !!! Weten na ong 8x terugkomen niet waar storing vandaan komt. Zou onder garantie gemaakt worden maar nu ineens niet meer. Willen wel offerte aanbieden maar kunnen geen storing vinden???? Nooit meer autobedrijf Kardol.

Geachte heer Laemers, Bedankt voor uw online beoordeling, u stelt ons zo instaat om ook online hier op te kunnen reageren. Wij kunnen ons uw enig sinds gefrustreerde beoordeling indenken, echter is deze ten opzichte van het geen duidelijk met u besproken niet echt terecht. Soms heb je pech met een auto en als deze onder garantie valt dan zijn wij de laatste die hier niet in mee zullen werken, zelfs als er geen garantie is proberen wij met u mee te denken en tot een schappelijke oplossing te komen. Echter moet dit wel van twee kanten komen. Wellicht dat u uw geluk bij een ander beter vindt.

Vriendelijk ontvangen

Op mijn gemak kunnen wachten totdat de beurt klaar was. Wel was de wifi slecht bij de tafel waar ik kon wachten.

Prettig zaken gedaan bij dit bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer onbeschoft gedrag van man achter balie. Staat niet om om mij te woord te staan, mompelt een beetje en blijft stoicijns achter zijn beeldscherm zittenturen. Was jarenlang een zeer klantvriendelijkbedrijf olv Gol. Wil er nu niet meer komen

Ondergetekende was toe aan een (derde) nieuwe Dodge Ram 2019. Diverse dealers afgeweest totdat iemand mij attendeerde op Dodge dealer Kardol in mijn woonplaats Veenendaal. In maart 2019 daar een bezoek gebracht, ik wist niet dat dit bedrijf er een tiental nieuwe op voorraad had staan, was er ook nog nooit eerder op bezoek geweest. Daar ik zelf al zo’n 50 jaar een autobedrijf heb weet ik van wanten en wist meteen: hier wil ik een nieuwe Dodge Ram kopen. Over de in te ruilen Dodge Ram Rebel van 2016 werden we het snel eens, Kardol kwam met de inruilprijs als beste uit de bus van alle autobedrijven die ik bezocht heb, kortom: Bij Kardol was ik financieel het voordeligst uit. De Ram rijd ik nu een week en ben uitermate tevreden mee. Een aanrader dus ! JdB.

Perfect ga zo door

Tot nu toe zeer goed

Tot op heden erg tevreden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij de Balie goed geholpen de andere werkzaamheden aan de auto moet ik afwachten, ik had afgesproken om mijn telefoon in te stellen om met de auto op afstand te communiceren maar dat vond de persoon die met mij naar de auto is gelopen te veel werk denk ik want die heeft het een en ander op papier gezet hoe ik dat zelf moest doen ik heb hem daar later nog over gebeld omdat het niet lukte dus dat was gelijk al een tegenvaller voor de eerste keer KARDOL.

• Deskundigheid N.v.t.

Goede ervaringen. De monteurs zijn erg vriendelijk en attent

Zeer tevreden over uw service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijke ontvangst en afhandeling. Prijs conform afspraak.

Vriendelijk, goede service.

Ervaringen tot nu toe prima.

Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf, vriendelijk en deskundig personeel ,duidelijke communicatie en prijsopgaaf.

Prettig personeel , service gericht