avond van te voren (actie)bus gereserveerd, auto was niet beschikbaar. voor 10 euro meer bijna de zelfde wel beschikbaar. Afhalen en inleveren ging soepel en snel,

Goede service en vriendelijk

Makkelijk reserveren. Goede auto, en eenvoudig terugbrengen. Gewoon fijn bedrijf

snelle reactie en duidelijke afwerking. Werd alleen niet op een extra paar deukjes gewezen die gelukkig wel al gemeld op het formulier stonden

Uitstekende service

Ik had last minute een bus nodig, dit was bij Adriaanse geen enkel probleem. Ik kon de bus nog geen 15 minuten later op komen halen, de bus werd voor me voorgereden en er werd nauwkeurig naar bestaande schade gekeken. Aan het einde van mijn verhuurperiode heb ik de auto op het terrein geparkeerd en de sleutel in de dropoff box geretourneerd. Aftanken was niet nodig en zat inbegrepen in de service. Ik kreeg de dag erna gelijk een ideal link toegestuurd, na betaling werd de reservering op mijn credit card direct weer vrijgemaakt.

Echt Goed!

Prettig reserveren en altijd vriendelijk geholpen. Nu voor de 4e keer iets gehuurd bij Adriaanse, voorheen wel eens bij Bo-Rent geweest. Maar Adriaanse is veel beter qua beleving.

Goede en snel servie Top bedrijf voor huren van autos en Klein groot vrachtwagens Niet te duur

prima auto meegekregen

Terug van vakantie uit spanje [verplicht terug] zijn we de autosleutels kwijt.Er zat niets anders op da een auto te huren zodat ik even op en neer kon rijden naar huis om de reservesleutels te halen.Gevraagd of ik de auto voor een paar uur kon huren maar dat was niet mogelijk [jammer] dus toch maar gehuurd, ongeveer half 5 weggereden met de koffers en ongeveer 10.00 uur terug gebracht. Verder prima gegaan alleen jammer dat ik niet voor een paar uur kon huren.

Meedenkend en klantvriendelijk

Zeer vriendelijke behandeling, en goed en degelijk materieel. Ok goede uitleg over laadklep. En dat alles tegen een acceptabele prijs

TOP!

Verder geen opmerking

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel en prima bus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundige mensen, veel keuze, goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima de luxe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, prettige medewerkers. Alles vooraf duidelijk en ook een extra herinnering mail waarin alle stappen staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig! Goede prijs en uitstekende service, ik kom zeker terug :)