Gewoon goed !
Wij zijn allerhartelijkst voor de eerste keer ontvangen, een goed gesprek gevoerd met de verkoper dhr. Laurens van Aerendonk.
Direct vanaf het eerste contact had ik het gevoel dat men aan klantenbinding deed, op mijn verzoek of wij er 24 uur over na mochten denken, ja natuurlijk was het antwoord het is best een groot bedrag wat u gaat uitgeven.
Ook werd er goed naar ons geluisterd wat onze wensen waren en daar wat mogelijk was ook aan voldaan.
De tweede dag dat de auto in ons bezit was trad er een storing op die de accu compleet leeg maakte, de fa. Eickhof gebeld binnen 30 min. werd ik weer op weg geholpendoor de Mazda Euroservice.
Later die dag werd ik door de chefmonteur van Eickhof teruggebeld of er een duidelijk beeld was van de storing, aan de hand van mijn verslag concludeerde hij dat het beter was om naar de garage terug te komen om tot op de bodem uit te zoeken waardoor de storing was ontstaan.
Afspraak gemaakt en er werd ons gevraagd of wij iets in Apeldoorn wilde gaan doen fietsen, wandelen of winkelen.
Men wilde er alles aan doen om dit vervelende voorval in de toekomst te voorkomen, drie tot vier uur had men gepland om het electronische circuit te meten en te testen.
Bij terugkomst had men de storing gevonden en er moest een onderdeel besteld worden, op mijn vraag hoelang dat ging duren en dat wij dan weer de hele rit naar Apeldoorn moesten herhalen, zonder na te denken bood de chefmonteur onze brandstof te vergoeden in vorm van een korting op de armsteun die wij hadden besteld van € 60,-
Een compliment voor de geleverde service.