Filters

10

Erg prettig en klantvriendelijk kan niet beter.

Ben altijd heel erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Top garage

Zeer tevreden en goede service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontvangst, afwerking en vertrek waren uitstekend en wijken niet af van wat ik al jaren ervaar

Zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel.

Bij de balie vriendelijke ontvangst en afhandeling. Auto kreeg eerder de beurt dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik kwam voor het instellen van de bandenspanning controle nadat ikzelf de wielen had verwisseld. We hadden een globale afspraak gemaakt, maar ik werd zeer snel en coulant geholpen. Ook een al uitstaande vraag over verlenging van de fabrieksgarantie pakte de receptionist gelijk op en hebben we afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

nette service, gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Degelijk

Hoewel waar u niet debet aan bent, de ergerlijke stembegeleiding van de navigatie en dat dat niet instelbaar is mbt een andere keuze. Ook de importeur meegedeeld. Een groeiende ergernis. In deze tijd is het niet zichtbaar, zou het middels een aan gehangen kaartje moeten zijn, dat de auto na service van binnen is gedesinfecteerd. Nu moet dat maar aangenomen worden. Het zou ook plezierig zijn als na een beurt de wagen gewassen zou zijn. Iets verder is een wasstraat en de kosten kunnen bij het onderhoud worden in gecalculeerd. Volvo Zwolle deed dat standaard en is heel plezierig. Wat opgevallen is dat na de grote beurt de banden tot het maximum zijn opgepompt. Stuiterend gevolg bij het rijden over een klinkerweg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

De ontvangst en info is plezierig en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, vriendelijke mensen en prettige omgeving.

Naast het wisselen van de winterbanken, gezocht naar een lekkage in de binnenverlichting in de kofferruimte. Na een niet succesvolle zoektocht gevraagd op er water op de auto mocht worden gespoten. De binnenbekleding weggehaald en uiteindelijk de oorzaak gevonden: een ontbrekende schroef van de dakrail die door een schadehersteller was vergeten. Top werk! En een duidelijk gespecificeerde nota voor de verzekering en een klacht bij de schadehersteller.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer klantvriendelijk

er wordt snel en klantvriendelijk gehandeld en zeer kundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Goed!

Prettige

  • Aanbevelen? Ja
10

Overtreffend in zijn service

We zijn door Frank geholpen, volledig op de hoogte van het nieuwe model Mazda 3 2021 met schuifdak leverbaar in tegenstelling tot onze oude dealer. Nam alle tijd voor ons en liet alle mogelijkheden zijn om de auto met een black edition pakket nog meer eigen te maken. Frank gaf ons advies om een andere kleur te nemen voor onze deurdorpels omdat dat beter bij de auto zou passen en stuurde zelfs voorbeelden op. Bij aflevering nog verrast met een taart met kenteken van de auto!! In één woord super

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

prima door Frank geholpen, komt afspraken goed na

De zaterdag van aankoop zijn wij ook bij een andere Mazda dealer geweest. Daar kregen wij een vergelijkbare aanbieding. Door Frank zijn goede zorgen, hebben wij voor Autohuis Eickhof gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak snel gemaakt, Werkzaamheden snel en goed uitgevoerd

Werd snel op de hoogte gebracht van mogelijk toekomstige gebreken aan de remmen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prefect geregeld, heel tevreden

Al heel veel jaren klant en altijd heel vriendelijk geholpen. Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima geholpen, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima klantgerichtheid

Prima planning, service en klantcontact

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, goed en snel

Vriendelijke ontvangst, alles duidelijk, snel en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Garage Eickhof is er voor de klant......

Vanaf mijn eerste telefoontje dat mijn Outback met kapotte CVT-bak via de afsleepdienst op weg was naar Apeldoorn heb ik het gevoel dat er door de mensen van Eickhof alles aan gedaan is om het leed voor mij als ''trouwe Subaru''-klant zo klein mogelijk te houden. Uiteindelijk heeft dit wel geresulteerd in het moeten vervangen van de versnellingsbak voor een nieuw exemplaar, maar met een voor mij zeer acceptabele (kleine....) eigen bijdrage. (auto 2011, 165.000 km.....) Mijn waardering is groot....

  • Aanbevelen? Ja
9

Gevolgen van steenmarterafval onder motorkap netjes opgeruimd!

Een steenmarter heeft de isolatiedeken onder de motorkap van mijn Forester aangevreten,,,,,,,,,,Schrikapparaatje gemonteerd en nu maar hopen dat de steenmarter niet terugkeert...........

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Tijdens onderhoudsbeurt is ondekt dat een marter de koelvloeistof leiding heeft beschadigd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Autohuis Eickhof is me weer goed van dienst geweest.

Ik werd vriendelijk ontvangen en de werkzaamheden zijn binnen afzienbare tijd netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed geregeld

Altijd goede en nette service en mocht er iets zijn wordt je netjes gebeld en op de hoogte gebracht, dus Top

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

653255240

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.