Filters

8

Ik had andere verwachtingen.

In maart 2022 auto grote beurt gekregen. Inclusief update navigatie en MZD update. Navigatie gaf na update problemen die voor de update er niet waren. 6 mei jl opnieuw update laten doen. Update werkt m.i. nog niet tot mijn tevredenheid. Moest alsnog 25 euro betalen voor de nieuwe update. Dat vind ik niet klantvriendelijk omdat de storing is ontstaan na de update in maart.

  • Aanbevelen? Ja
10

Autobedrijf zoals het moet zijn: klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Zes jaar met veel plezier gereden met een Mazda CX5 van Autohuis Eickhof. Aankoop en onderhoud steeds tot volle tevredenheid gegaan. Bij laatste afspraak aangegeven dat ik vanwege knieklachten zoek naar een vergelijkbare auto met automatische transmissie. Er wordt direct meegedacht hoe dit op te lossen. Uiteindelijk de Mazda ingeruild voor een Subaru XV. Dit alles op een transparante, open wijze die maakt dat ook deze Subaru de komende jaren zijn onderhoud gaat krijgen bij Autohuis Eickhof. Daar heb ik graag een jaarlijks ritje Nijmegen-Apeldoorn voor over!

  • Aanbevelen? Ja
9

Weer prima voor elkaar.

Prettig als altijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en eerlijk

We worden altijd goed geholpen. Dit keer apk. Geven goede uitleg waarom iets vervangen moet worden en service is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Altijd even accuraat, eerlijk en betrouwbaar! Fijn personeel, nooit geen gezeur over van alles en veilige, goede auto’s Fijne sfeer

  • Aanbevelen? Ja
10

Very nice drive!!!

Thank you for your good service. Still waiting too receive the hard copy user manual in English. thank you and look forward to seeing this sooner than later! kind regards, N. Lion

  • Aanbevelen? Ja
10

Achterlicht vervangen en oorzaak rammeltje vaststellen: in een wip gedaan

Eén zin is voldoende

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantgericht, vriendelijk en niet opdringerig, warm welkom.

De eerste uitleg over de verschillende type voertuigen, opbouw/samenstelling/uitvoering, was heel helder. Verkoper had al snel mijn keuze ingeschat en vroeg voor proefrit te maken. Bij terugkomst open en eerlijk gesprek over verkoopprijs/inruil/extra aanpassing zijn we snel tot overeenstemming gekomen op een voor mij eerlijke overeenkomst. Duidelijke afspraken gemaakt over leverdatum. Bij ophalen /aflevering auto naar wens aangepast en te shinen Bij de entree. Goede uitleg ontvangen over verzekering/garantie en uitleg over voertuigaccersoires en bediening. Als tevreden klant terug naar Limburg. Autohuis Eickhof zeker aan te bevelen !!

  • Aanbevelen? Ja
8

geen problemen

geen problemen goede afspraken gemaakt vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Aardige medewerkers en goeie service. Uitermate tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden over de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne garage waar nog aandacht is voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
9

zorgvuldig gedaan

de bandenwissel en het vervangen van 4 banden is prima gedaan. vervolgens zeer zorgvuldig geweest en is er uitgelijnt omdat dit bij controle noodzalkelijk bleek. kortom goed werk

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk top-service

Altijd weer alles goed geregeld. Mooie leenauto mee gehad en alles snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Duidelijke en goede communicatie en service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vooraf altijd duidelijkheid over uit voeten werkzaamheden Bij calamiteiten tijdens reparatie eerst overleg voordat wordt verder gegaan Prima service en leuke vrolijke mevrouw die de reparatie aanneemt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van de Mazda CX-30 en ook de verkoper heeft het prima gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Top-ervaring.

Zeer servicegericht. Zeer bekwaam personeel. Uitstekende koffie.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

Wij wilden onze handgeschakelde Subaru Forester, ooit ook gekocht bij Autohof Eickhof, inruilen voor een occasion Forester met automaat. Daar zijn we goed in geslaagd. Veel keuze, prima ontvangst, uitstekende afleveringsvoorwaarden. Hele goede 'nazorg': onze aanvullende vragen werden snel en correct beantwoord. Niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vlotte reactie en uitstekende service

Na een bestelling kreeg ik een telefoontje voor een afspraak om het onderdeel te laten monteren. Omdat ik de volgende dag voor 6 weken weg zou gaan, werd er gekeken of er ruimte was om het onderdeel direct te monteren. Die ruimte kwam er: fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, komt afspraken na

Jammer is wel dat de wachttijd langer was dan 4 uur. Defecte (nieuwe) onderdelen waren hiervan het gevolg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage, nooit geen klachten. Vriendelijk personeel.

Prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Niets aan toe te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
7

had beter gekund

Ik ging erheen om mijn winterbanden te verwisselen voor de zomerbanden, toen ik me melde werd er medegedeeld dat er een terugroepactie was voor de benzinepomp, beter was geweest om daarover even vooraf ingelicht te worden. Het zou iets langer hierdoor gaan duren maar de 3 kwartier wat voor de banden stond werd ruim 2 uur doordat er ook nog probelemen ontstonden dat de flotter niet goed werkte in de nieuwe pomp. Daar echter mijn moeder van 93 net uit ziekenhuis was gekomen en er op rekende dat ik na ongeveer een uur of anderhalf thuis zou zijn was ze wat in paniek geraakt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

653255240

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.