Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, plezierig contact en mijn indruk en ervaring is dat hier kwaliteit wordt geleverd. Er is een hoge mate van kennis en kunde in de autobranche.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afhaaldatum 2 maal uitgesteld.\r\nGezien de forse schade zeer begrijpelijk,\r\nmaar voor mij wat moeilijk om te plannen.\r\nUiteindelijk resultaat is prima!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. In dit geval ging het om een lekke band van mijn auto. Deze werd, ondanks de drukte, binnen iets van drie kwartier hersteld en voor mij gemonteerd. De thuisbrenger lag alweer op zijn plek achterin. Keurig.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er zijn alleen goede ervaringen met dit bedrijf
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super; in overleg is de auto thuis opgehaald en nadien weer thuis bezorgd.\r\nGoede service.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en duidelijk. Prettige communicatie.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Moeilijk te beoordelen omdat ik niet kan zien wat er aan en met mijn auto gebeurt.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder klantvriendelijk bedrijf en medewerkers, die altijd tijd en aandacht voor hun klanten hebben en leveren altijd goede kwaliteit af!
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg prettige ervaringen met dit bedrijf. Vriendelijk en professioneel. Er wordt de tijd voor je genomen en alles wordt goed en duidelijk uitgelegd.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden, vakkundig personeel dat altijd even vriendelijk is...ook aan de telefoon!!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf L.S.\r\nI.v.m. een lekke band op teruggreis van onze vakantie, bracht ik op een zaterdag een bezoek aan uw bedrijf.\r\nIk heb het op prijs gesteld dat ik die zaterdagochtend toch kon worden geholpen met de reparatie.\r\n\r\nEr liep al enige tijd een vraag onzerzijds over de belastbaarheid van de trekhaak van onze Mazda 2. Deze is slechts 50 kg. Onze vraag of het toch mogelijk is dat de belastbaarheid 75 kg kan worden i.v.m. het vervoer van onze e-bikes. \r\nDe maandag daarop zou hier over gebeld worden, maar dit is helaas niet gebeurd. \r\n(Eén en ander is ook aan de orde geweest bij de koop van de Mazda in oktober \'14\r\nM.v.g., Bert Aalders
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben uitstekende ervaringen met dit bedrijf niets op aan te merken\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

653255240

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.