Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een goede indruk van het bedrijf en zijn door Marcel Eickhof vriendelijk en deskundig geholpen. De auto is keurig afgeleverd.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Goed ontvangen en prima geholpen
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder klantvriendelijk. Je bent een klant, geen nummer
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. Voelde me meteen thuis.\r\nZijn blij met onze bolide (fiat500C) weggereden.\r\nEn we rijden er met veel bekijks en plezier in rond.\r\nKwamen er wel achter dat een bepaald onderdeel met plakband bij elkaar gehouden moet worden (sleepoogklepje achter). Haha.\r\nWordt aan gewerkt heb ik begrepen.\r\nWe gaan elkaar dus weer zien. Hoe leuk is dat.\r\nVriendelijke Groeten \r\nJanneke van Eijck
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste indrukken zijn goed. \r\nDe ervaringen zijn goed, maar nog van te korte duur om nu al een definitief oordeel te geven.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring . \r\nIn contact gekomen met dit bedrijf nadat schipper in putten was gestopt .\r\nZeer goede ervaring inmiddels al drie auto,s bij dit bedrijf gekocht.\r\nWaar van voor de laatste voor twee weken terug.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb altijd een zeer prettige ervaring gehad met dit bedrijf.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste indrukken zijn positief ; goede adviezen, zakelijk, afspraken nagekomen. Service ervaring moet nog worden opgebouwd.\r\nM.b.t. eerste levering zeer positief.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werd netjes geholpen,kleine dingetjes waar ik later mee aankwam werden goed opgepakt en gelijk uitgevoerd.\r\nDe wagen kwam eerder dan vermeld werd, dus ook een pluspunt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het betrof de bestelling van een set matten. Wat me deze keer ook weer opviel, evenals vorige keren is dat receptionist W. weinig plezier in zijn vak lijkt te hebben, hij is kort naar klanten toe, zowel telefonisch als aan de balie. Daarom heb ik de communicatie in dit geval een wat lager cijfer gegeven. Hij geeft me niet het \"Eickhof gevoel\" zoals ik dat als zo lang gewend ben...
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vriendelijke ontvangst, een correcte en zorgvuldige informatie gevolgd door een technisch deskundige begeleiding van de demonstratie rit.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

653255240

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.